Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En kvinne med så dårlige holdninger ovenfor menn hadde jeg kastet ut på dagen 

Anonymkode: 98892...037

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
ItchyBitchySpider skrev (5 minutter siden):

Men mange har det. Ikke vær så sjalu. 

Det er nok ikke mange nei.

men hver gange eg har hatt  nye forhold så har vi hatt masse sex. Men vi bruker jo fort 1-2 timer. Hvordan får dere tid til sex hver dag?

Skrevet
Maleficenta skrev (4 minutter siden):

Så for hundre år siden da mange fattige kvinner fikk 10-12 barn, så var det fordi de ønsket seg det? Ehhh neidadu. Slik var det nok ikke. Og man skal heller ikke lengre bak enn 60 tallet at kvinner lærte at sex var en kones plikt og at mannens behov var viktigere enn hennes. Den gangen var prevansjon for kvinner tilgjengelig, men det var mannen som bestemte om han måtte bruke kondom eller ikke og det var og mannen som bestemte om hun fikk lov til å bruke p piller eller ikke. Så her hadde kvinner null kontroll

Eg levde ikke da. Men at det var slik tror eg ikke. Dei som hadde gård trengte arbeidskraft. Pensjonen og helseforsikringen deres var barn.

i dag så er barn blitt en kalkulasjon, der ex banken sier at du får en mill mindre i lå pr barn.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forventer at en mann er så smart at han steriliserer seg etter 2-3 barn og ikke setter i gang med kull nr 2 i forelskelsesrus i 40-50-60 årsalderen. Det er bare idiotisk. 

Anonymkode: 75165...4ce

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Soft mann skrev (12 minutter siden):

Det er nok ikke mange nei.

men hver gange eg har hatt  nye forhold så har vi hatt masse sex. Men vi bruker jo fort 1-2 timer. Hvordan får dere tid til sex hver dag?

Man trenger da virkelig ikke å bruke 2 timer hver gang. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

En kvinne med så dårlige holdninger ovenfor menn hadde jeg kastet ut på dagen 

Mens en mann som forlanger at dama ødelegger kroppen med hormonprevensjon, har veldig gode holdninger overfor kvinner?

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
Maleficenta skrev (17 minutter siden):

Så for hundre år siden da mange fattige kvinner fikk 10-12 barn, så var det fordi de ønsket seg det? Ehhh neidadu. Slik var det nok ikke. Og man skal heller ikke lengre bak enn 60 tallet at kvinner lærte at sex var en kones plikt og at mannens behov var viktigere enn hennes. Den gangen var prevansjon for kvinner tilgjengelig, men det var mannen som bestemte om han måtte bruke kondom eller ikke og det var og mannen som bestemte om hun fikk lov til å bruke p piller eller ikke. Så her hadde kvinner null kontroll

Ja, de som dør av sult i Afrika ØNSKER seg sikkert 10-12 barn som også dør av sult. De lever også mye nærmere naturen, men kan de "tegnene på eggløsning for å forhindre graviditet"? Nope. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
ItchyBitchySpider skrev (3 minutter siden):

Mens en mann som forlanger at dama ødelegger kroppen med hormonprevensjon, har veldig gode holdninger overfor kvinner?

Kan du vise til hvor jeg skrev noe om det? Ikke det nei.. 

AnonymBruker
Skrevet

De tre influencerne var ikke det helt store å miste manndommen for, men kanskje de tre typene ikke hadde så mye å miste hvis de ikke en gang klarte å kontrollere egen utløsning. Tror dette er noe som skjer i forhold der begge heller mer mot bi enn straight. 

Anonymkode: f8760...600

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Kan du vise til hvor jeg skrev noe om det? Ikke det nei.. 

Når en mann ikke ønsker å bruke prevensjon, men ønsker å ha sex, samtidig som han ikke ønsker barn, så forventer han at kvinnen bruker hormonell prevensjon eller kobberspiral. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
ItchyBitchySpider skrev (33 minutter siden):

Man trenger da virkelig ikke å bruke 2 timer hver gang. 

Ok, kommer mannen da? Er du fornøyd etter noen min?

Skrevet (endret)
ItchyBitchySpider skrev (1 time siden):

Ja, de som dør av sult i Afrika ØNSKER seg sikkert 10-12 barn som også dør av sult. De lever også mye nærmere naturen, men kan de "tegnene på eggløsning for å forhindre graviditet"? Nope. 

Det kunne de ikke i Norge for hundre år siden heller.

Men så er det slik i dag og at selv om vi har mer kunnskap så betyr ikke det at alle merker tegn på eggløsning heller. Selv de uten eggløsning kan faktisk bli gravide og

Endret av Maleficenta
  • Liker 1
Skrevet
Soft mann skrev (1 time siden):

Eg levde ikke da. Men at det var slik tror eg ikke. Dei som hadde gård trengte arbeidskraft. Pensjonen og helseforsikringen deres var barn.

i dag så er barn blitt en kalkulasjon, der ex banken sier at du får en mill mindre i lå pr barn.

Likevel planla de ikke antall barn. De bare peisa på og håpte på det beste 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
ItchyBitchySpider skrev (34 minutter siden):

Når en mann ikke ønsker å bruke prevensjon, men ønsker å ha sex, samtidig som han ikke ønsker barn, så forventer han at kvinnen bruker hormonell prevensjon eller kobberspiral. 

Du svarer nok feil person, dette er ikke hva jeg har skrevet. Og forresten, det finnes flere prevensjonsmidler. Det går an å bli enig om prevensjon, uten å presse eller kreve, slik som voksne mennesker gjør 

AnonymBruker
Skrevet

Om dama ikke godtar bruk av kondom, så er valget ganske enkelt. Fortsette i forholdet og ikke ha samleie, eller avslutte forholdet. Sterilisering er uaktuelt.

Post vasektomi smetesyndrom er dessverre en av de mest underrapporterte konsekvensene av kirurgiske inngrep i Norge. Samtidig som det underkommuniseres av de mange privatpraktiserende tilbyderne av vasektomi, naturlig nok fordi de tjener store penger på å utføre disse «enkle» inngrepene.

De jeg snakket med hos Norsk pasientskadeerstatning (NPE) rev seg i håret over den manglende kunnskapen menn har om post vasektomi smertesyndrom og fortalte om menn som får livene sine ødelagt av dette «enkle inngrepet» og om private klinikker som velvillig utfører dem vel vitende om risikoen.

Anonymkode: fe858...22c

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Om dama ikke godtar bruk av kondom, så er valget ganske enkelt. Fortsette i forholdet og ikke ha samleie, eller avslutte forholdet. Sterilisering er uaktuelt.

Post vasektomi smetesyndrom er dessverre en av de mest underrapporterte konsekvensene av kirurgiske inngrep i Norge. Samtidig som det underkommuniseres av de mange privatpraktiserende tilbyderne av vasektomi, naturlig nok fordi de tjener store penger på å utføre disse «enkle» inngrepene.

De jeg snakket med hos Norsk pasientskadeerstatning (NPE) rev seg i håret over den manglende kunnskapen menn har om post vasektomi smertesyndrom og fortalte om menn som får livene sine ødelagt av dette «enkle inngrepet» og om private klinikker som velvillig utfører dem vel vitende om risikoen.

Anonymkode: fe858...22c

Kvinner har heller ikke rett til å nekte menn å bruke prevensjon. Men ut fra det jeg leser av mange her at det er menn som selv ikke vil bruke kondom i de fleste tilfeller 

• Liker 5
Skrevet
Maleficenta skrev (4 minutter siden):

Likevel planla de ikke antall barn. De bare peisa på og håpte på det beste 

Ja akkurat som du ønsker best mulig pensjonssikkerhet

Skrevet
Soft mann skrev (Akkurat nå):

Ja akkurat som du ønsker best mulig pensjonssikkerhet

Tror likevel ikke de var så innmari lykkelige.vil ikke tilbake til den tida for å si det slik

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Soft mann skrev (2 timer siden):

Tror du faktisk må tilhøre rødstrømpe foreningen.

Får håpe at du med slike teite meninger aldri mer finner en mann. Hvis en stakkar har komet ut for deg, så er du i vertfal ikke verdig han, noe han vil oppdage, det trenger du ikke være redd for😉

Fullstendig unødvendig og latterlig kommentar fra deg.

Soft mann skrev (2 timer siden):

Tror du la på litt der ja😉

IMG_5732.png

Okei, så at 60% får rift grad 1 eller 2 er innafor? Jeg fikk rift grad 2 etter første fødsel samt ulike fremfall, nyter ikke sex på samme måte (langt unna faktisk) og har mange plager selv om det er 15+ år siden.

Trøndere1 skrev (2 timer siden):

Det er mulig å kontrollere. Man må tilføre sæd i vagina for å befrukte kvinner. Å det er enkelt å unngå. Bare å trekke seg ut i tide. 😁

Naivt. Funker selvfølgelig bedre om en eller begge ikke er så fruktbare.

Anonymkode: f5e83...8fe

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Maleficenta skrev (3 minutter siden):

Tror likevel ikke de var så innmari lykkelige.vil ikke tilbake til den tida for å si det slik

Er nok heller ikke mulig i dag. Ikke for vanlige lønnsmottakere. 

tror nok det er det beste og

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...