Gå til innhold

Mann - kunne du ligget med ei på 16?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du selv?

Anonymkode: 5901a...d83

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei

48

Anonymkode: 28b2f...e7a

• Liker 20
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei! Ingen over mann over 18 bør gjøre det

Anonymkode: 7280a...140

• Liker 21
  • Hjerte 2
  • Nyttig 17
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne, men en 16 åring er et barn, så det må da være et stort nei.

Anonymkode: 880fc...cf1

• Liker 12
  • Nyttig 16
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hvor gammel er du selv?

Anonymkode: 5901a...d83

hva er vitsen? 

Anonymkode: 3df73...785

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei,  ikke etter at jeg har passert 40 - tenker på at et er uaktuelt så lenge man kunne vært faren til jenta. I 30-årene hadde jeg kunne gjort det under gitte omstendigheter - f.eks. jentas modenhet osv. 

Anonymkode: 48fe7...35f

Ingen 16-åring er moden. 

Anonymkode: 3107f...18f

• Liker 23
  • Nyttig 21
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei,  ikke etter at jeg har passert 40 - tenker på at et er uaktuelt så lenge man kunne vært faren til jenta. I 30-årene hadde jeg kunne gjort det under gitte omstendigheter - f.eks. jentas modenhet osv. 

Så du kunne hatt en guttekompis på 16 år også, utifra hans modenhet? 

Anonymkode: 21be9...0a4

• Liker 32
  • Nyttig 14
AnonymBruker
Skrevet

Hell no!

M27

Anonymkode: e9d99...894

• Liker 22
  • Hjerte 4
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Om hun var interessert og jeg var interessert, joda, det kunne jeg da. Er alt for gammel, selvsagt, og ingen 16-åring ville vært interessert en gammel gubbe som meg, men jeg skal ikke lyve og si at jeg aldri kunne blitt interessert selv om hun viste lyst.

Å påstå at man ikke kunnet gjort noe slikt, hardnakket bare pga. alder, tror jeg lite på. Møt ei jente på en fest etter noen øl, som er mer enn interessert og viser det med alt hun gjør. Pft.

Anonymkode: 698f6...ce3

Ikke mann, men mange mannlige kompiser. Noen hadde gjort det, men er nok feil å tro at alle hadde gjort det. Kanskje i en øde øy-situasjon liksom (eller mer realistisk, drita full og poppa en ecstasy eller noe). Men altså, selv noen av de villestes sexavhengige jeg kjenner, noen av dem kjendiser som drar damer i alle aldre som fluer på fluepapir og ramler inn i de villeste situasjoner fordi de går hvor ståpikken peker, kan være litt sånn hjelp, hva skjer med alle disse skole-elevene som tror de har kjangs, det blir jo som å ligge med dattera mi. 

Ungdom er attraktivt, kanskje spesielt for menn (om det er biologisk eller whatever) - men er nok av menn som får "the ick" av det også altså. Ikke tro at du er kjempenormal. Litt normal kanskje. Men ikke en som snakker for alle.

Anonymkode: 4206c...0c2

• Nyttig 2
Skrevet (endret)

Det skjer ikke. 🙂

Er 28 år. 

Endret av lolitsme
Legge til alder.
  • Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ingen 16-åring er moden. 

Anonymkode: 3107f...18f

Det er da ikke sant. Kanskje du ikke var det.

Selv er jeg 31 og tenker at damer på 20-30 er de jeg gidder å ligge med. Er i den alderen nå hvor noen eldre gjør lite for ereksjonen. 

Anonymkode: 79dd2...ec2

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Aldri, men jeg er vel ikke mer eller mindre "gris" om jeg er 30 eller 60?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jau. Om hu va blaut så. 
Rune, 50+

Anonymkode: 0301c...1c0

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Gratis skrev (2 minutter siden):

Aldri, men jeg er vel ikke mer eller mindre "gris" om jeg er 30 eller 60?

Jo, det vil jeg jo si - en 30-åring vil det nok i mange tilfeller være helt naturlig kan få en seksuell tenning for en ung tenåringsjente, en mann på bestefars alder, neppe noen større mulighet.. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Med tanke på alle som besøkte øya til Epstein, så bekrefter vel det at det er mange tilårskomne som er villige til det.

For min egen del så ville jeg aldri lagt med en 16 år gammel jente, men det hadde vært vanskelig å sagt nei visst en betydlig yngre kvinne prøvde seg på meg, men da snakker vi fra 25 år og oppover. Men jeg ville aldri aktivt prøvd meg på en kvinne som er så mye yngre enn meg selv, initiativet måtte ha kommet fra henne.

Uansett om hun var 25 år så ville jeg blitt skeptisk, for jeg hadde ikke klart å befri meg fra tanken, her er det noe som ikke stemmer. 

Anonymkode: 6bc64...2bc

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

en 30-åring vil det nok i mange tilfeller være helt naturlig kan få en seksuell tenning for en ung tenåringsjente, 

Nei. Det er ikke naturlig eller vanlig at voksne menn tenner seksuelt på unge tenåringer. 

Anonymkode: 28b2f...e7a

• Liker 14
  • Nyttig 5
Skrevet

Selvfølgelig ikke, er jo over 40😆

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jo, det vil jeg jo si - en 30-åring vil det nok i mange tilfeller være helt naturlig kan få en seksuell tenning for en ung tenåringsjente, en mann på bestefars alder, neppe noen større mulighet.. 

Jeg har ikke mindre seksuell tenning på kvinner generelt i en alder av 50 som hva jeg hadde når jeg var 25.
Alt som hindrer meg er selvsagt kunnskap, moral, etikk etc.

Endret av Gratis
  • Liker 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...