AnonymBruker Skrevet 23. januar #1 Skrevet 23. januar Hvor gammel er du selv? Anonymkode: 5901a...d83
AnonymBruker Skrevet 23. januar #3 Skrevet 23. januar Nei! Ingen over mann over 18 bør gjøre det Anonymkode: 7280a...140 21 2 17
AnonymBruker Skrevet 23. januar #4 Skrevet 23. januar Jeg er kvinne, men en 16 åring er et barn, så det må da være et stort nei. Anonymkode: 880fc...cf1 12 16
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 23. januar Populært innlegg #5 Skrevet 23. januar Om en voksen mann VET at en jente(!) er 16 år og ikke engang myndig så er det noe som er fryktelig galt med den mannen. Tanken på å ligge med et barn er frastøtende. Anonymkode: 32415...246 26 29
AnonymBruker Skrevet 23. januar #6 Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hvor gammel er du selv? Anonymkode: 5901a...d83 hva er vitsen? Anonymkode: 3df73...785
AnonymBruker Skrevet 23. januar #7 Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, ikke etter at jeg har passert 40 - tenker på at et er uaktuelt så lenge man kunne vært faren til jenta. I 30-årene hadde jeg kunne gjort det under gitte omstendigheter - f.eks. jentas modenhet osv. Anonymkode: 48fe7...35f Ingen 16-åring er moden. Anonymkode: 3107f...18f 23 21
AnonymBruker Skrevet 23. januar #8 Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, ikke etter at jeg har passert 40 - tenker på at et er uaktuelt så lenge man kunne vært faren til jenta. I 30-årene hadde jeg kunne gjort det under gitte omstendigheter - f.eks. jentas modenhet osv. Anonymkode: 48fe7...35f Så du kunne hatt en guttekompis på 16 år også, utifra hans modenhet? Anonymkode: 21be9...0a4 32 14
AnonymBruker Skrevet 23. januar #10 Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Om hun var interessert og jeg var interessert, joda, det kunne jeg da. Er alt for gammel, selvsagt, og ingen 16-åring ville vært interessert en gammel gubbe som meg, men jeg skal ikke lyve og si at jeg aldri kunne blitt interessert selv om hun viste lyst. Å påstå at man ikke kunnet gjort noe slikt, hardnakket bare pga. alder, tror jeg lite på. Møt ei jente på en fest etter noen øl, som er mer enn interessert og viser det med alt hun gjør. Pft. Anonymkode: 698f6...ce3 Ikke mann, men mange mannlige kompiser. Noen hadde gjort det, men er nok feil å tro at alle hadde gjort det. Kanskje i en øde øy-situasjon liksom (eller mer realistisk, drita full og poppa en ecstasy eller noe). Men altså, selv noen av de villestes sexavhengige jeg kjenner, noen av dem kjendiser som drar damer i alle aldre som fluer på fluepapir og ramler inn i de villeste situasjoner fordi de går hvor ståpikken peker, kan være litt sånn hjelp, hva skjer med alle disse skole-elevene som tror de har kjangs, det blir jo som å ligge med dattera mi. Ungdom er attraktivt, kanskje spesielt for menn (om det er biologisk eller whatever) - men er nok av menn som får "the ick" av det også altså. Ikke tro at du er kjempenormal. Litt normal kanskje. Men ikke en som snakker for alle. Anonymkode: 4206c...0c2 2
lolitsme Skrevet 23. januar #11 Skrevet 23. januar (endret) Det skjer ikke. 🙂 Er 28 år. Endret 23. januar av lolitsme Legge til alder. 13 2 5
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 23. januar Populært innlegg #12 Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, ikke etter at jeg har passert 40 - tenker på at et er uaktuelt så lenge man kunne vært faren til jenta. I 30-årene hadde jeg kunne gjort det under gitte omstendigheter - f.eks. jentas modenhet osv. Anonymkode: 48fe7...35f Å snakke om "modenhet " hos en 16-åring i denne sammenhengen handler nok mest om.den.voksne partens ansvarsfraskrivelse. Anonymkode: 59d54...1f0 51 32
AnonymBruker Skrevet 23. januar #13 Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ingen 16-åring er moden. Anonymkode: 3107f...18f Det er da ikke sant. Kanskje du ikke var det. Selv er jeg 31 og tenker at damer på 20-30 er de jeg gidder å ligge med. Er i den alderen nå hvor noen eldre gjør lite for ereksjonen. Anonymkode: 79dd2...ec2 1 2
Gratis Skrevet 23. januar #14 Skrevet 23. januar Aldri, men jeg er vel ikke mer eller mindre "gris" om jeg er 30 eller 60? 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar #15 Skrevet 23. januar Jau. Om hu va blaut så. Rune, 50+ Anonymkode: 0301c...1c0 5 3 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar #16 Skrevet 23. januar Gratis skrev (2 minutter siden): Aldri, men jeg er vel ikke mer eller mindre "gris" om jeg er 30 eller 60? Jo, det vil jeg jo si - en 30-åring vil det nok i mange tilfeller være helt naturlig kan få en seksuell tenning for en ung tenåringsjente, en mann på bestefars alder, neppe noen større mulighet.. Anonymkode: 48fe7...35f 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar #17 Skrevet 23. januar Med tanke på alle som besøkte øya til Epstein, så bekrefter vel det at det er mange tilårskomne som er villige til det. For min egen del så ville jeg aldri lagt med en 16 år gammel jente, men det hadde vært vanskelig å sagt nei visst en betydlig yngre kvinne prøvde seg på meg, men da snakker vi fra 25 år og oppover. Men jeg ville aldri aktivt prøvd meg på en kvinne som er så mye yngre enn meg selv, initiativet måtte ha kommet fra henne. Uansett om hun var 25 år så ville jeg blitt skeptisk, for jeg hadde ikke klart å befri meg fra tanken, her er det noe som ikke stemmer. Anonymkode: 6bc64...2bc 3 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar #18 Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): en 30-åring vil det nok i mange tilfeller være helt naturlig kan få en seksuell tenning for en ung tenåringsjente, Anonymkode: 48fe7...35f Nei. Det er ikke naturlig eller vanlig at voksne menn tenner seksuelt på unge tenåringer. Anonymkode: 28b2f...e7a 14 5
Gratis Skrevet 23. januar #20 Skrevet 23. januar (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jo, det vil jeg jo si - en 30-åring vil det nok i mange tilfeller være helt naturlig kan få en seksuell tenning for en ung tenåringsjente, en mann på bestefars alder, neppe noen større mulighet.. Anonymkode: 48fe7...35f Jeg har ikke mindre seksuell tenning på kvinner generelt i en alder av 50 som hva jeg hadde når jeg var 25. Alt som hindrer meg er selvsagt kunnskap, moral, etikk etc. Endret 23. januar av Gratis 4
Fremhevede innlegg