Gå til innhold

Dagen i dag er en grusom dag,

reddelinnea

Anbefalte innlegg

Å forsove seg kan alle gjøre :) Jeg har gjort det mange ganger de siste to ukene, så du trenger ikke å være lei deg for det! Slem er du iallefall ikke! :klem:

Håper det gikk bra i omsorgsboligen i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

I dag har jeg ligget masse under dyna. Det er bare så deilig å gjemme meg under dyna. Selv om jeg er livredd når jeg er under dyna også jeg da. Jeg er redd uansett hvor jeg er. Men det er tryggest å være under dyna lissom. Med dyna trukket over hodet ligger jeg der som den forskremte tullingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På onsdag så skulle hun ene av behandlerne være med meg til legekontoret for å ta blodprøve. jeg var så redd og hadde gruet meg i flere dager i forveien. Også taok jeg å smurte på sånn bedøvelseskrem som barn bruker på- hehe. men jeg er så redd for det stikket og redd for blodprøver. og nåler og sånn. Også måtte hun dama ta å stikke meg tre ganger fordi hun ikke fant det rette stedet med blod i. Og det var så vondt. Jeg kjente alt sammen. Også vet jeg ikke hvorfor bedøvelsls kremen ikke virka heller. siden jeg har prøvd den på før en annen gang og da merka jeg ikke så mye til stikket. Men nå var det kjempevondt. au au au... armen min. Og nå har jeg to blåmerker på begge armene etter blodprøvingtakinga. Uff. det var skummelt og fælt å ta blodprøve. jeg var så redd så redd så redd.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

• 2 uker senere...

Nå er jeg litt i krise. Husleieren min har ikke batalt husleia, og pappa har ringt til han, men han tar ikke telefonen. Og jeg er blakk. Og har ikke penger. Jeg leier ut leiligheten min fordi jeg ikke tør å bo der selv. bor nå i en omsorgsbolig jeg da. Men kanskje husleieren også er blakk og ikke har penger. Hva skal jeg gjøre? Vi har skrevet kontrakt og sånn, også skulle han egentlig betalt inn den 15. desember, men har ikke batalt da. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre? Jeg er jo blakk.... Kjedelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Septima

Godt nyttår til deg også!

Tror ikke jeg har skrevet i boka di før...

Vi leier også ut leilighet, og har en gang sittet og ventet på å få inn leia. Det var bare en misforståelse for når den skulle betales. Håper det er noe sånt hos deg også :)

Hvordan går det å bo i leiligheten?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isj, så dumt med han leieboeren da. :klø: Har ingen gode råd å gi dessverre (forsåvidt ingen dårlige heller) siden jeg aldri har leid ut noe som helst. Får håpe det bare er en forglemmelse sånn at du snart får pengene dine. Det er ikke moro å være blakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er skummelt å bo i leiligheten. jeg er der bare om dagen. jeg har ikke turt å sove over der ennå. jeg er der bare litt om dagen og det er skummelt. jeg er så redd for å være i leiligheten min..

tusen takk for svar i dagboka mi septima.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Septima

Så bra at du er der på dagen da. En god start :)

Kanskje noen kan ligge der sammen med deg første natta, når du er klar for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

At han ikkje har betalt leiga betyr det vel at det er kontraktsbrudd?Uansett går vel regningen til inkasso, men det tar tid.Snakk med dei som kan hjelpa deg!

Godt nytt år! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leieboeren har ennå ikke betalt husleia. Pappa har ringt til han, men han tar ikke telefonen sin. Og jeg er helt blakk i i krise nå. jeg har ikke penger jeg da. uff. flaut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dumt. Jeg regner med at leieboeren din har satt inn depositum for leiligheten? Hvis han ikke betaler leien sin er det mulig for deg å få tilgang til disse pengene (pluss at du kan si opp kontrakten og sparke ham ut).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...