Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Blir det Kristine og Isak til slutt? Skal se de finner hverandre🤩

Videoannonse
Annonse
Skrevet
reiseglad skrev (1 time siden):

Blir det Kristine og Isak til slutt? Skal se de finner hverandre🤩

Hun er gift.

Skrevet
Babyface skrev (8 timer siden):

Hun er gift.

Sofie Elise var jo utro på Farmen, så rekner med Isak får ta for seg her også.

• Liker 6
Skrevet
LibertyNoCap skrev (23 timer siden):

Sofie Elise var jo utro på Farmen, så rekner med Isak får ta for seg her også.

Ja, fordi Sophie Elise var utro, så MÅ det være tilfelle også her...

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Kinder skrev (På 29.1.2026 den 19.21):

Det blir liksom alle mot henne og Elfrid,

Det har de strengt tatt lagt opp til selv, vel? Nordlendingene har jo liksom hengt med hverandre, og snakker attpåtil nedlatende om "søringer". 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
jojojo1988 skrev (52 minutter siden):

Det har de strengt tatt lagt opp til selv, vel? Nordlendingene har jo liksom hengt med hverandre, og snakker attpåtil nedlatende om "søringer". 

Er det én ting som ødelegger litt for årets Vokteren for min del, må det være dette stadige pratet om "søringan". Vi skjønner jo at det kommer fra mindreverdighetskomplekset nordlendingene har overfor resten av Norges befolkning. 

Og dette snakket om skudd og nakkeskudd fra Isak er ikke annet enn motbydelig, mtp den ulovlige bjørneskytingen han drev med i Sverige. Men det er tydeligvis slik nordlendinger prater; er visst vanskelig å si "stemme ut" i stedet for "gje et skjekkeleg nakkeskudd".

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
jojojo1988 skrev (3 timer siden):

Ja, jeg har ikke sagt noe på det. De er ganske opptatt av skillet mellom seg selv og «søringan». Men samtidig skjønner jeg jo at man kan bli tatt på senga når man finner ut at alle de andre har snakket sammen for å få ut en person, også har man selv ikke fått med seg noe som helst av det, selvforskyldt eller ei.

• Liker 2
Skrevet
jojojo1988 skrev (4 timer siden):

Ja, fordi Sophie Elise var utro, så MÅ det være tilfelle også her...

Enig!

Skrevet
Kinder skrev (2 timer siden):

Ja, jeg har ikke sagt noe på det. De er ganske opptatt av skillet mellom seg selv og «søringan». Men samtidig skjønner jeg jo at man kan bli tatt på senga når man finner ut at alle de andre har snakket sammen for å få ut en person, også har man selv ikke fått med seg noe som helst av det, selvforskyldt eller ei.

Det interessante er jo at "søringan" tar hver sin utstemmelse/hjemsendelse med fatning, ingen lager noe drama ut av det. Men med én gang Isak berøres av noe er det fullt drama, store emosjoner, grining og hevnsnakk blant nordlendingene. Både Isak og Kristine, som var raske til å skape allianse og gå hardt ut i konkurranser, burde absolutt forvente å bli stemt ut når som helst. Verken han eller hun ble nok "tatt på senga" av å bli nevnt i en utstemmelse.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Lulisa skrev (11 minutter siden):

Det interessante er jo at "søringan" tar hver sin utstemmelse/hjemsendelse med fatning, ingen lager noe drama ut av det. Men med én gang Isak berøres av noe er det fullt drama, store emosjoner, grining og hevnsnakk blant nordlendingene. Både Isak og Kristine, som var raske til å skape allianse og gå hardt ut i konkurranser, burde absolutt forvente å bli stemt ut når som helst. Verken han eller hun ble nok "tatt på senga" av å bli nevnt i en utstemmelse.

Jo, i nevnte episode ble Kristine overrasket over at Isak ble stemt ut, og at «alle» stemte på han. Hun var helt sikker på at han ikke ble stemt ut. Det var selvsagt naivt av henne, men hun var uansett helt sikker på at han kom til å bli. Og da kan jeg jo forstå at reaksjonen ble sterkere enn om hun var innforstått med at det var en reell mulighet for at han ble utstemt.

Ingen av dem blir vel tatt på senga av å bli nevnt i en utstemmelse, det har jeg heller aldri påstått. 

• Liker 4
Skrevet
Kinder skrev (2 minutter siden):

Jo, i nevnte episode ble Kristine overrasket over at Isak ble stemt ut, og at «alle» stemte på han. Hun var helt sikker på at han ikke ble stemt ut. Det var selvsagt naivt av henne, men hun var uansett helt sikker på at han kom til å bli. Og da kan jeg jo forstå at reaksjonen ble sterkere enn om hun var innforstått med at det var en reell mulighet for at han ble utstemt.

Ingen av dem blir vel tatt på senga av å bli nevnt i en utstemmelse, det har jeg heller aldri påstått. 

At Kristine har vært delulu i Vokteren og ansett Isak som en urokkelig gud er veldig tydelig, ja. Ser nesten ut som at hun crusher på ham (og ja, jeg vet hun er gift).

• Liker 6
Skrevet
Kinder skrev (2 minutter siden):

Men hvorfor så naiv og tro at Isak som den antatt sterkeste er trygg bare for at f.eks Simen gjør en sosial blunder og at Isak er godt likt.  Hun er fjellvant ja, men ingen god menneskekjenner og har ekstrem dårlig regulering for annet enn eget velbehag.

• Liker 3
Skrevet

De klarte ikke å spare seg for hatprat om "søringene" i dag heller, det blir for dumt. Resten av gjengen viser i hvert fall mer folkeskikk.

• Liker 7
Skrevet
_Maddie_ skrev (13 minutter siden):

Men hvorfor så naiv og tro at Isak som den antatt sterkeste er trygg bare for at f.eks Simen gjør en sosial blunder og at Isak er godt likt.  Hun er fjellvant ja, men ingen god menneskekjenner og har ekstrem dårlig regulering for annet enn eget velbehag.

Enig. Når de stemmer hjem Christopher Robin sitter hun og gliser fra øre til øre - selv Elfrid gråter i bakgrunnen (og det er overraskende i seg selv?). Og så sier Kristine: "Vi var alle enige om at det måtte bli deg" - sånn bare for å kaste Djengis foran bussen. Etterpå skylder hun på smertene i ribbeina, denne dama som "ikke bryr seg nevneverdig om smerter". Hun har ikke skjønt at det skal mer enn kun fysikk til for å komme seg opp på toppen, at det hele er et sosialt spill? 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Lulisa skrev (27 minutter siden):

At Kristine har vært delulu i Vokteren og ansett Isak som en urokkelig gud er veldig tydelig, ja. Ser nesten ut som at hun crusher på ham (og ja, jeg vet hun er gift).

Ja, jeg og samboeren min snakket om det samme da vi så forrige episode, at det virker som at hun har blitt litt forelsket🫣

• Liker 3
Skrevet
Lulisa skrev (2 timer siden):

Enig. Når de stemmer hjem Christopher Robin sitter hun og gliser fra øre til øre - selv Elfrid gråter i bakgrunnen (og det er overraskende i seg selv?). Og så sier Kristine: "Vi var alle enige om at det måtte bli deg" - sånn bare for å kaste Djengis foran bussen. Etterpå skylder hun på smertene i ribbeina, denne dama som "ikke bryr seg nevneverdig om smerter". Hun har ikke skjønt at det skal mer enn kun fysikk til for å komme seg opp på toppen, at det hele er et sosialt spill? 

Et uspiselig menneske, håper hun snart ryker ut! 🤮

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Blir så kvalm av Kristine, sitter der å gliser når de sender hjem Chris Robin, og i tillegg slenger Djengis (?) under bussen med en gang. De som var så på at de måtte ha tillit etc. Og så er jeg SÅ lei av pratet om «søringan», skjønner de ikke hvor barnslig det er? 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Lurer på om twisten, der de jekker ned nordlendingene kommer, eller liker produksjonen dramaet som gjør at kommentarfeltene eksploderer... syns ikke det er så underholdene lenger.

• Liker 4
Skrevet
makkapakka skrev (28 minutter siden):

Lurer på om twisten, der de jekker ned nordlendingene kommer, eller liker produksjonen dramaet som gjør at kommentarfeltene eksploderer... syns ikke det er så underholdene lenger.

Jeg tror ting hadde blitt bedre om de hadde klart å få Kristine ut. 
De andre er mye mer omgjengelige, og snakker ikke like mye stygt om "søringer". 

• Liker 6
Skrevet
Susan Sto Helit skrev (28 minutter siden):

Jeg tror ting hadde blitt bedre om de hadde klart å få Kristine ut. 
De andre er mye mer omgjengelige, og snakker ikke like mye stygt om "søringer". 

Det er jeg enig i. Det er blodig alvor for dama, men klarer ikke å stå på egne ben, Isak er egentlig fornuftig og grei når ikke Kristine hauser han opp

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...