Perine Skrevet 21. mars Forfatter #241 Skrevet 21. mars (endret) punkyB skrev (2 timer siden): Jeg synes vel måten premiepengene ble fordelt på egentlig var rettferdig. De fleste begrunnet det jo med at den personen som mottok pengene enten hadde hjulpet de og/eller vært til støtte for de - ikke basert på noe spill/allianse. Louise var ikke den personen for noen - man kan ikke skylde det på at man er introvert. Vennskap og kjennskap, hevn, misunnelse og manipulering foran prestasjoner. Dere andre har nok lagt merke til mer sosialt, eller kjenner disse kjendisene bedre enn meg. Endret 21. mars av Perine 2
Gjest Xstrella Skrevet 21. mars #242 Skrevet 21. mars Vi får håpe dette var siste sesong. Dette fenger ikke. Kjendiser som soser rundt i et fjell og skal vinne penger de andre skal gi dem. Nei, dette var det sykeste programmet jeg har sett. Og Lar. Mer selvopptatt kvinne skal man lete lenge etter. Ikke rart hun bare fikk 1 stemme. Nytter ikke å se 'pen' ut om en oppfører seg som en ......
punkyB Skrevet 21. mars #243 Skrevet 21. mars Perine skrev (1 time siden): Vennskap og kjennskap, hevn, misunnelse og manipulering foran prestasjoner. Det var jo ikke de 3 beste som i sprekeste som kom til toppen - så hele konseptet er jo feil . Men når det først var de 3 som sto der synes jeg begrunnelsene til de som ga de penger var ok. Nå var det jo bare fra en allianse - så vet jo ikke om de hadde gått på tvers av den Jeg er ikke fan av denne type spill og synes ikke det passer inn et sted hvor man skal opp på en fjelltopp. Tenk om Mariann og Mona (med dårlige knær) hadde vært blant de 3 siste. nå var det kanskje ikke kjempevanskelig å nå toppen men allikevel 1
Linazer Skrevet 21. mars #244 Skrevet 21. mars Dessuten er premisset med den "skumle vokteren" helt idiotisk. I løpet av alle episodene ser vi vokteren noen få ganger. Stående på en fjelltopp eller på andre siden av et vann. Den har overhodet ingen funksjon i serien. Hvorfor heter serien Vokteren når den ikke har noen rolle? 7 3
Perine Skrevet 21. mars Forfatter #245 Skrevet 21. mars punkyB skrev (34 minutter siden): Det var jo ikke de 3 beste som i sprekeste som kom til toppen - så hele konseptet er jo feil . Men når det først var de 3 som sto der synes jeg begrunnelsene til de som ga de penger var ok. Nå var det jo bare fra en allianse - så vet jo ikke om de hadde gått på tvers av den Jeg er ikke fan av denne type spill og synes ikke det passer inn et sted hvor man skal opp på en fjelltopp. Tenk om Mariann og Mona (med dårlige knær) hadde vært blant de 3 siste. nå var det kanskje ikke kjempevanskelig å nå toppen men allikevel Jeg skjønner i hvert fall at jeg ikke skjønner bæret av disse realitykonkurransene hvor sosialt spill er involvert. Så da har jeg kanskje skjønt noe likevel 🤣 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå