Moira26 Skrevet 19. mars #221 Skrevet 19. mars oss-to skrev (2 timer siden): Lurar på kor mange som faktisk droppar å sjå finalen no som det berre er Oslo-girls att? Blir litt einsformig for oss i resten av landet. Det er så sykt spesielt å skulle «straffe» de fordi de er fra Oslo. 5 3
Moira26 Skrevet 19. mars #222 Skrevet 19. mars Syns det var helt fair at Henrik vant mest penger, Louise har mer enn nok, hun dater jo David Eriksen og blir skjemt bort. Yasmin har vel ikke så mye men syns det var helt ok at hun fikk det hun fikk og begrunnelsene de andre ga stemmer med inntrykket jeg har av hun hvis jeg ser bort i fra den episoden med helikopteret.
Gjest oss-to Skrevet 19. mars #224 Skrevet 19. mars Moira26 skrev (9 minutter siden): Det er så sykt spesielt å skulle «straffe» de fordi de er fra Oslo. Straffe? Det er jo heilt motsett! Det er jo som å vere tilbake i 10. klasse der den "kule gjengen" har danna allianse og fryst ut resten. Det er ikkje ei straff å etterlyse god TV som ikkje berre følest som eit friminutt på ein ungdomsskule i Oslo Vest.
reiseglad Skrevet 19. mars #225 Skrevet 19. mars Snipa skrev (6 minutter siden): Hvem vant? Og hvem delte penger med hvem? Henrik, Louise og Yasmin kom alle til topps. Det lå det en mill som de øvrige eliminerte kunne fordele på de tre. Henrik fikk mest, noe over 600k, Yasmin fikk noe under 300k og Louise fikk 90k 3
K_mb Skrevet 19. mars #227 Skrevet 19. mars (endret) O Rakel skrev (41 minutter siden): Jammen bra det ikke ble Isak Dreyer med sin forkastelige deltakelse på bjørnejakt. Så utrolig lite respekt og empati for blørnemamma og ungene hennes 💔 Helt enig. For folk som har respekt for fauna, natur, dyrevelferd, lover og regler så bør Isak Dreyer være en no-go. Endret 19. mars av K_mb 8
Perine Skrevet 19. mars Forfatter #228 Skrevet 19. mars K_mb skrev (1 minutt siden): Helt enig. For folk som har respekt for fauna, natur, dyrevelferd, lover og regler så bør Isak Dreyer være en no-go. Enig jeg også, og veldig skuffende nyheter om ham. 4
K_mb Skrevet 19. mars #229 Skrevet 19. mars Perine skrev (3 minutter siden): Enig jeg også, og veldig skuffende nyheter om ham. Ja, men det er jo fordi han fremstår som en "tøff og gi faen-type" helt til han blir tatt, da er det patetiske unnskyldninger og ansvarsfraskrivelse. Faunakriminalitet er alvorlig, det er et globalt problem som truer dyrearter. Men pga folks negative holdninger mot rovdyr slipper sånne mennesker som Isak Dreyer allmenhetens fordømmelse. Hjelper heller ikke på at ulike medier spiller på folks rovdyr-frykt fremfor kunnskap om rovdyr når negative artikler om rovdyr blir publisert. Dette ble litt på siden, men alt i alt glad at Isak Dreyer ikke vant. 5 1
Moira26 Skrevet 19. mars #230 Skrevet 19. mars oss-to skrev (1 time siden): Straffe? Det er jo heilt motsett! Det er jo som å vere tilbake i 10. klasse der den "kule gjengen" har danna allianse og fryst ut resten. Det er ikkje ei straff å etterlyse god TV som ikkje berre følest som eit friminutt på ein ungdomsskule i Oslo Vest. Det er det jo absolutt ikke. Det var «nordlendingene» som fokuserte aller mest på det skillet mellom de og «søringene» og gikk og snakket de ned konstant. 7 2
makkapakka Skrevet 20. mars #231 Skrevet 20. mars Det ble som fortjent, Henrik fikk 90 laken av 7 stykker, Yasmin fikk 90 laken av 3 stykker. Louise fikk 90 laken av Vår, og de to kler hverandre, Vår klarte å være kvalm på finalen også. Louise må da skjønne at oppførselen hennes ikke har vært helt på topp gjennom serien. At hun ikke trenger penger er greit, men det handler mye om hvordan man er mot andre også, hun er kjølig... 2
Sol79 Skrevet 20. mars #232 Skrevet 20. mars Louise framstår veldig kald. Det må jo være spesielt å stå der og ikke bli valgt av noen andre enn Vår Staude, selv om hun sa flere ganger at hun ikke brydde seg. Det er som å bli sist valgt i en gymtime. 4 1
Gjest oss-to Skrevet 20. mars #233 Skrevet 20. mars Moira26 skrev (9 timer siden): Det er det jo absolutt ikke. Det var «nordlendingene» som fokuserte aller mest på det skillet mellom de og «søringene» og gikk og snakket de ned konstant. Det er det jo absolutt ikke. Det var «nordlendingene» som fokuserte aller mest på det skillet mellom de og «søringene» og gikk og snakket de ned konstant. Det er det jo absolutt ikke. Det var «nordlendingene» som fokuserte aller mest på det skillet mellom de og «søringene» og gikk og snakket de ned konstant. Det er det jo absolutt ikke. Det var «nordlendingene» som fokuserte aller mest på det skillet mellom de og «søringene» og gikk og snakket de ned konstant. Det er det jo absolutt ikke. Det var «nordlendingene» som fokuserte aller mest på det skillet mellom de og «søringene» og gikk og snakket de ned konstant. Det er det jo absolutt ikke. Det var «nordlendingene» som fokuserte aller mest på det skillet mellom de og «søringene» og gikk og snakket de ned konstant. Det er det jo absolutt ikke. Det var «nordlendingene» som fokuserte aller mest på det skillet mellom de og «søringene» og gikk og snakket de ned konstant. Det er det jo absolutt ikke. Det var «nordlendingene» som fokuserte aller mest på det skillet mellom de og «søringene» og gikk og snakket de ned konstant. Det er det jo absolutt ikke. Det var «nordlendingene» som fokuserte aller mest på det skillet mellom de og «søringene» og gikk og snakket de ned konstant. Det er det jo absolutt ikke. Det var «nordlendingene» som fokuserte aller mest på det skillet mellom de og «søringene» og gikk og snakket de ned konstant. Det er det jo absolutt ikke. Det var «nordlendingene» som fokuserte aller mest på det skillet mellom de og «søringene» og gikk og snakket de ned konstant. At vi i det heile sit her og diskuterer "nordlendingar mot søringar", viser jo berre kor mykje ungdomsskule dette programmet faktisk er. 😂 Heile sesongen har jo vore ein storkrig om kven som snakka om kven i friminuttet. Blir litt tynt for ein finale, spør du meg!.
Babyface Skrevet 20. mars #234 Skrevet 20. mars Jeg likte twisten på slutten med at de andre ga en slump penger til den av finalistene de likte best. For meg gir det rettferdighet at det å være hyggelig og hjelpsom også teller inn. Personlig så forstår jeg ikke at noen likte Jasmin best av de tre, men vi er forskjellige. 2 2
Moira26 Skrevet 20. mars #235 Skrevet 20. mars oss-to skrev (1 time siden): At vi i det heile sit her og diskuterer "nordlendingar mot søringar", viser jo berre kor mykje ungdomsskule dette programmet faktisk er. 😂 Heile sesongen har jo vore ein storkrig om kven som snakka om kven i friminuttet. Blir litt tynt for ein finale, spør du meg!. Det er jeg enig i. Men det var også Kristine, Elfrid og Isak som startet hele den teite greia. 7 2
NedOpp Skrevet 20. mars #236 Skrevet 20. mars makkapakka skrev (11 timer siden): Det ble som fortjent, Henrik fikk 90 laken av 7 stykker, Yasmin fikk 90 laken av 3 stykker. Louise fikk 90 laken av Vår, og de to kler hverandre, Vår klarte å være kvalm på finalen også. Louise må da skjønne at oppførselen hennes ikke har vært helt på topp gjennom serien. At hun ikke trenger penger er greit, men det handler mye om hvordan man er mot andre også, hun er kjølig... Jeg har mista fullstendig respekten for Vår… hun er på Alle mot Alle nå også, med Peter, hun framstår mildt sagt ikke veldig sympatisk der heller… 1 1
Perine Skrevet 20. mars Forfatter #237 Skrevet 20. mars (endret) Fordelingen av pengene på slutten, viste tydelig det sosiale spillet jeg ikke kan fordra. De skulle vunnet samme sum, alt annet er feil. Alternativt kunne det vært en konkurranse mellom de tre for å kåre en vinner, neste alternativ forskjellige pengepremier for første, annen og tredjeplass. Sosialt spill er som mobbing i skolegården. Det er ikke til å fatte hvordan slike egenskaper dyrkes frem hos ungdommen, våre fremtidige politikere som skal fordele velferdsgodene i vårt samfunn. Endret 20. mars av Perine 3 5
makkapakka Skrevet 20. mars #238 Skrevet 20. mars NedOpp skrev (2 timer siden): Jeg har mista fullstendig respekten for Vår… hun er på Alle mot Alle nå også, med Peter, hun framstår mildt sagt ikke veldig sympatisk der heller… Hun har nok vanskelig for å tro at hun ikke er pop lenger, annet enn av pensjonister...
cerruti Skrevet 20. mars #239 Skrevet 20. mars Perine skrev (5 timer siden): Fordelingen av pengene på slutten, viste tydelig det sosiale spillet jeg ikke kan fordra. De skulle vunnet samme sum, alt annet er feil. Alternativt kunne det vært en konkurranse mellom de tre for å kåre en vinner, neste alternativ forskjellige pengepremier for første, annen og tredjeplass. Sosialt spill er som mobbing i skolegården. Det er ikke til å fatte hvordan slike egenskaper dyrkes frem hos ungdommen, våre fremtidige politikere som skal fordele velferdsgodene i vårt samfunn. Helt enig! Hadde jeg vært blant de utstedte hadde jeg virkelig bedt om at vi fordelt dette likt på de tre. 5 1
punkyB Skrevet 21. mars #240 Skrevet 21. mars Perine skrev (21 timer siden): Fordelingen av pengene på slutten, viste tydelig det sosiale spillet jeg ikke kan fordra. De skulle vunnet samme sum, alt annet er feil. Alternativt kunne det vært en konkurranse mellom de tre for å kåre en vinner, neste alternativ forskjellige pengepremier for første, annen og tredjeplass. Sosialt spill er som mobbing i skolegården. Det er ikke til å fatte hvordan slike egenskaper dyrkes frem hos ungdommen, våre fremtidige politikere som skal fordele velferdsgodene i vårt samfunn. Jeg synes vel måten premiepengene ble fordelt på egentlig var rettferdig. De fleste begrunnet det jo med at den personen som mottok pengene enten hadde hjulpet de og/eller vært til støtte for de - ikke basert på noe spill/allianse. Louise var ikke den personen for noen - man kan ikke skylde det på at man er introvert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå