Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Babyface skrev (21 timer siden):

Det skjedde jo ikke denne gangen. 

Det gjorde jo det. 

Deltagerne fikk beskjed om at "de måtte sette igjen 1" og at lederen måtte bestemme hvem. 
Og de fikk da inntrykk av at denne personen var ute, og ikke fikk bli med videre. 

Forskjellen her var jo at disse raskt fikk komme tilbake, og at deltagerne ikke måtte vente lenge på "sjokket" ved at det kom tilbake en deltager. (Og at de fikk en "ny" inn i sin gruppe.) 

Men for deltagerne virket det nok der og da som at en var ute før dette i det hele tatt hadde begynt. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det ble jo aldri sagt at noen var ute eller skulle hjem. Det stod at én måtte bli igjen. 

• Liker 5
Skrevet

Jeg så på første episode i første sesong og kjedet livet av meg. Har ikke hørt om NOEN som så hele sesong 1, alle jeg snakket med falt av rimelig fort, så jeg ble kjempeoverrasket over at det ble enda en sesong. 
Tenkte kanskje at de endret konseptet litt denne gang og vurderte et øyeblikk å gi det en sjanse, men skjønner jo nå at det ikke er nødvendig å bruke tid på denne serien nå heller.

• Liker 4
Skrevet
Fenomen skrev (52 minutter siden):

Men det ble jo aldri sagt at noen var ute eller skulle hjem. Det stod at én måtte bli igjen. 

For de som så sesong 1 (Og det virker det som mange av deltagerne har) så var vel begrepet "må bli igjen her" eller "settes igjen her" ensbetydende med å være ute. 

Nå virker det som om det ikke er like drastisk med at folk plutselig ikke får være med. Det er heller mer merking, og at det da blir en av de merkede som må ut. 

• Liker 3
Skrevet

Vi ramlet av etter episode 1 av sesong 1 og ser på casten at vi nok dropper denne også. 

• Liker 1
Skrevet
Spoiler

Stakkars Snorre 😥

• Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet
refill skrev (4 timer siden):
  Skjul innhold

Stakkars Snorre 😥

Ja han ble sabla ned. Reaksjonen til Vår Staude syns jeg var stygg. 

• Liker 6
Gjest Ninaen
Skrevet
Spoiler

Var helt nydelig at Vår røyk! Jeg vet ikke hvorfor, men har fått dama helt i halsen de siste åra. Hun virker ikke genuin lenger. Og måten hun snakka om Snorre på…blæ. 
Louise Angelica…gud bedre for et naut. 

Skrevet
Blondine skrev (4 timer siden):

Ja han ble sabla ned. Reaksjonen til Vår Staude syns jeg var stygg. 

Mhm.. og selv om det er et sosialt spill så kan man vel prøve å ivareta de som gir uttrykk for at de ikke klarer å finne sin plass litt? De er jo på de første døgnene så. Jada, jeg er bløthjertet 😂

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva er galt med Simen ? Har han en diagnose ? 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Sier det samme som fler over, veldig stygt sagt av Vår. Hva er det egentlig Snorre har gjort for å ikke passe inn i gjengen og nærmest bli fryst ut? Kan det være noe annet enn at han rett og slett ikke roper like høyt som de andre? Bare fordi han slet litt med å finne plassen sin hjelper ikke akkurat resten på det med å gå så på han.

Dette syns jeg var dårlig..

• Liker 15
Skrevet

Hæ hva skjedde med Snorre? Sorry, men har tydeligvis gått glipp av en episode. Vet ikke hva som skjedde ( og orker faktisk ikke å se den nå) , men ingen overraskelse at Vår nebber litt . Synes hele dama virker usmakelig og arrogant ! 

• Liker 9
Skrevet
Smos1 skrev (4 timer siden):

Hva er galt med Simen ? Har han en diagnose ? 

Han har ikke fortalt om noen diagnose, men jeg kan tenke meg at han kanskje har Asperger? Han er jo intelligent og god i sjakk, men er dårlig på sosiale spilleregler.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Susan Sto Helit skrev (På 7.1.2026 den 11.01):

Det gjorde jo det. 

Deltagerne fikk beskjed om at "de måtte sette igjen 1" og at lederen måtte bestemme hvem. 
Og de fikk da inntrykk av at denne personen var ute, og ikke fikk bli med videre. 

Forskjellen her var jo at disse raskt fikk komme tilbake, og at deltagerne ikke måtte vente lenge på "sjokket" ved at det kom tilbake en deltager. (Og at de fikk en "ny" inn i sin gruppe.) 

Men for deltagerne virket det nok der og da som at en var ute før dette i det hele tatt hadde begynt. 

Tror folk oppfattet dette ulikt. Jeg tolket det ikke som at noen røyk ut og jeg fikk ikke inntrykk av alle deltakerne gjorde det heller.

Det er en snodig sammensetning av deltakere her, må jeg si. Et par som kanskje ikke burde fått vært med for sin egen del og et par som er litt for skarpe i kantene til å fungere i en gruppe.

Alex fremstår bra, liker han mye bedre nå enn da han var yngre. Mindre brautende. Empatisk. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Ninaen skrev (20 timer siden):
  Skjul innhold

Var helt nydelig at Vår røyk! Jeg vet ikke hvorfor, men har fått dama helt i halsen de siste åra. Hun virker ikke genuin lenger. Og måten hun snakka om Snorre på…blæ. 
Louise Angelica…gud bedre for et naut. 

Signerer!!! Akkurat sånn jeg oppfattet det også.

Endret av makkapakka
  • Liker 3
Gjest Ninaen
Skrevet
makkapakka skrev (1 time siden):

Signerer!!! Akkurat sånn eg jeg oppfattet det også.

Synes hun er blitt ei snerpete surkjerring som liksom skal være så empatisk, men skinner gjennom at det ikke er genuint. Litt sånn der nedlatende vestkantfrue. 🙈Setter det på spissen for å prøve å få fram hva jeg mener 🙈 Har møtt dama for ca.10 år siden, og hun var langt ifra så behagelig og hyggelig som mange har inntrykk av. Og det jeg har sett av henne på skjermen i årene som er gått så har det ikke gått i riktig retning…

Skrevet
Ninaen skrev (6 minutter siden):

Synes hun er blitt ei snerpete surkjerring som liksom skal være så empatisk, men skinner gjennom at det ikke er genuint. Litt sånn der nedlatende vestkantfrue. 🙈Setter det på spissen for å prøve å få fram hva jeg mener 🙈 Har møtt dama for ca.10 år siden, og hun var langt ifra så behagelig og hyggelig som mange har inntrykk av. Og det jeg har sett av henne på skjermen i årene som er gått så har det ikke gått i riktig retning…

Har heller ikke særlig sans for Vår, og det inntrykket ble ikke bedre etter Vokteren. Synes det er usympatisk at en godt voksen dame omtaler en person hun ikke kjenner på den måten hun gjorde mot Snorre. Han gjorde absolutt ingenting stygt mot andre, han følte seg bare utenfor og slet med å passe inn.  Sier mye om Vår og hvilken person hun er. 

I kommentarfelt er det dessverre Vår som får mest sympati pga Simen's noe spesielle måte å opptre på... Helt greit at hun røyk. 

• Liker 8
Skrevet
Ninaen skrev (1 time siden):

Sånn jeg oppfatter henne også, såg nettopp et intervju av henne i kk der hun sier at hun var så "snill" når hun var med på Vokteren, jeg ser ikke den personen i henne der heller... hun var hyggelig mot Isak for han er kul og populær, men ikke alle andre,... 

• Liker 7
Skrevet

Artig vri på taubanen, syntes jeg. Å bare kutte slik de gjorde i fjor , syntes jeg var dritstygt. For de som sliter med høydeskrekk, kan det sette evige spor. Forøvrig tror jeg også at kuttingen av tauet er minst like spennende  om de ikke har startet på turen over. 

Nå vil ikke jeg sette diagnose på noen her. Men simen opptrer som en person med adhd ol, som virkelig ikke vil kutte det tauet. Han har mannet seg opp , til å gjøre det. Han slipper alle tanker ut ufiltrert, som han prøver å tenke for å klare å gjøre det. Etterpå sier han alt en gang til, i forsøk på å forklare da de andre er sinte på han. Som også er en veldig ubehagelig situasjon for han. Dog er de urettferdige mot han , og tar han for å velge vår, og glemmer at det kunne være en gruppe bestemmelse.

Jeg skjønner godt at alle er sinte på han, spesielt vår, som hang over juvet i 20 minutter og egentlig bare ville ha det overstått. Ble vel seigpining der. Godt alex rosen er der og gir litt perspektiv. 

Heier litt på han jeg nå, og tror turen kan lære han veldig mye på godt og vondt. Selv om han var veldig sær der, men mange har det sånn som han. Og blir kastet ut av felleskap som ikke forstår dem, og hjelper de inn på rett spor igjen. 

Ser for meg han og alex rosen på toppen av det fjellet.

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
Gjest Ninaen
Skrevet
Krokenguri skrev (4 timer siden):

Artig vri på taubanen, syntes jeg. Å bare kutte slik de gjorde i fjor , syntes jeg var dritstygt. For de som sliter med høydeskrekk, kan det sette evige spor. Forøvrig tror jeg også at kuttingen av tauet er minst like spennende  om de ikke har startet på turen over. 

Nå vil ikke jeg sette diagnose på noen her. Men simen opptrer som en person med adhd ol, som virkelig ikke vil kutte det tauet. Han har mannet seg opp , til å gjøre det. Han slipper alle tanker ut ufiltrert, som han prøver å tenke for å klare å gjøre det. Etterpå sier han alt en gang til, i forsøk på å forklare da de andre er sinte på han. Som også er en veldig ubehagelig situasjon for han. Dog er de urettferdige mot han , og tar han for å velge vår, og glemmer at det kunne være en gruppe bestemmelse.

Jeg skjønner godt at alle er sinte på han, spesielt vår, som hang over juvet i 20 minutter og egentlig bare ville ha det overstått. Ble vel seigpining der. Godt alex rosen er der og gir litt perspektiv. 

Heier litt på han jeg nå, og tror turen kan lære han veldig mye på godt og vondt. Selv om han var veldig sær der, men mange har det sånn som han. Og blir kastet ut av felleskap som ikke forstår dem, og hjelper de inn på rett spor igjen. 

Ser for meg han og alex rosen på toppen av det fjellet.

Alex er en så fin fyr! Før syntes jeg han bare var slitsom, men etter å ha sett ham i sammenhenger der han får vist fram litt annet enn «krutt og henge i taklampa» (apropos muligens noen bokstaver 🙈), så har jeg fått sånn sansen for ham. Han er så omsorgsfull og fin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...