Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Alphamale skrev (16 timer siden):

Elfrid fremstår hovmodig ("jeg er SÅÅÅ smart men ingen vet det!") men godt hun i det minste har en vanlig jobb og tåler litt skitt under neglene.

Malene Elfrid (@maleneing på Tik Tok) jobber ikke offshore lenger. Hun sluttet for å satse 100% som influenser. Hun sa jo i Vokteren at hun tidligere hadde jobbet offshore.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seriøst - synes de drar episodene ut i det kjedsommelige! Tenk å bruke 40 min på at de snakker om hvem de kanskje skal/skal ikke stemme på. De drar det ALTFOR langt ut! Ingenting skjer… de kunne hatt mye mer oppgaver og twister underveis. 
De fikk såvidt starta taustigen før episoden var over..

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Sosiale spill kan få frem det verste i folk.  Kristine er ikke nådig når hun kritiserer "søringer". 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Perine skrev (4 timer siden):

Sosiale spill kan få frem det verste i folk.  Kristine er ikke nådig når hun kritiserer "søringer". 

Usjarmerende person.

Gråter på sine egne vegne når "kjæresten" hennes ryker ut. Men hånflirer i lykkerus når noen andre ryker.

• Liker 13
Skrevet
LibertyNoCap skrev (2 timer siden):

Usjarmerende person.

Gråter på sine egne vegne når "kjæresten" hennes ryker ut. Men hånflirer i lykkerus når noen andre ryker.

Tror de glemmer hva de er med på. Hvorfor var det så ille at Isak ble stemt ut enn noen andre?

• Liker 6
Skrevet
Axa skrev (7 minutter siden):

Tror de glemmer hva de er med på. Hvorfor var det så ille at Isak ble stemt ut enn noen andre?

Det virket egentlig mer som at hun følte seg ført bak lyset, og det kan jeg jo forstå. Det blir liksom alle mot henne og Elfrid, når alle de andre hadde snakket om en plan som de ikke fikk være en del av. Også ble det sikkert et ekstra sjokk fordi hun var så sikker på at Isak ikke ble stemt ut. Elfrid var i det minste realistisk der. Jeg tror ikke Kristine ville reagert på den måten, om hun visste at det ville skje. Men så klart, det er jo et spill, og jeg skjønner hvorfor de andre deltakerne ikke sa noe til dem om hvordan de skulle stemme, samtidig tror jeg at det er lett å komme i en slags boble når man er med på reality-tv og derfor reagere sterkt når slike ting skjer.

Men jeg syns det virker som at tv2 ønsker at Isak skal bli i Vokteren lengst mulig da, og tar litt regi når han blir stemt ut eller at de skjønner hvilken vei det går. Jeg tar sikkert feil altså, og føler meg nesten litt konspiratorisk her nå😅

• Liker 8
Skrevet
Kinder skrev (43 minutter siden):

Men jeg syns det virker som at tv2 ønsker at Isak skal bli i Vokteren lengst mulig da, og tar litt regi når han blir stemt ut eller at de skjønner hvilken vei det går. Jeg tar sikkert feil altså, og føler meg nesten litt konspiratorisk her nå😅

😅

Er vel konspiratorisk med god grunn i så fall. Var da voldsomt som én person skulle klare å gjenoppstå 😅

• Liker 9
Skrevet

Nordlendingers trang til å bruke annenhver setning på et eller annet agg mot "søringer"...... Det oser mindreverdighetskomplekser hver eneste gang. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Kinder skrev (2 timer siden):

Har tenkt det samme 😅

• Liker 5
Skrevet

Kristine har vel egentlig ødelagt for seg selv i gruppa, siden det bare er Isak og Elfrid som er "gode" nok for henne, det er Kristine som lager jernring rundt de tre, mens Isak og Elfrid tar mer kontakt med de andre i gruppa. Hun tenker også blodhevn..., mer enn Isak.

Synd Alex forlot programmet i dag, det er jo bra kjedelig i lengden der de går å rusler litt ut i skogen og kun spennende når det er utstemming, og uten Alex så skjønner jeg ikke hvem som kan gjøre det morsomt å se på i heletatt. 

• Liker 4
Skrevet

Utrolig kjipt at det var Alex som gikk ut i stedet for Louise, Jasmine eller Surferosa som ikke har noen underholdningsverdi.

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet
makkapakka skrev (9 timer siden):

Synd Alex forlot programmet i dag, det er jo bra kjedelig i lengden der de går å rusler litt ut i skogen og kun spennende når det er utstemming, og uten Alex så skjønner jeg ikke hvem som kan gjøre det morsomt å se på i heletatt. 

Sol79 skrev (15 minutter siden):

Utrolig kjipt at det var Alex som gikk ut i stedet for Louise, Jasmine eller Surferosa som ikke har noen underholdningsverdi.

Enig med dere. Hvem som helst andre enn Alex. For meg har han båret programmet så langt, og jeg kan ikke forstå hvordan det skal bli verd å se på nå når han er ute. 

Isak er jo bare kjedelig "flinkis" i dette programmet. Han har jo ingen stor underholdningsverdi. 

• Liker 6
Skrevet
Sol79 skrev (1 time siden):

Enig, men forstår valget. Alex var jo den alle trodde minst.

• Liker 1
Skrevet
Kinder skrev (17 timer siden):

Jeg er enig. Men jeg tenker de dreit seg ut her. 
De trodde nok ikke han ville tenke på å få ut Alex. 
For Alex er nok den i gruppa som gir programmet aller størst underholdningsverdi. Langt mer enn verdien av å beholde Isak. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Susan Sto Helit skrev (16 minutter siden):

Jeg er enig. Men jeg tenker de dreit seg ut her. 
De trodde nok ikke han ville tenke på å få ut Alex. 
For Alex er nok den i gruppa som gir programmet aller størst underholdningsverdi. Langt mer enn verdien av å beholde Isak. 

Ja, de hadde nok ikke sett for seg at Alex røk. Da tror jeg mer at de tok sjansen på at det var Mariann. For egentlig var det liten sannsynlighet at han ville velge Louise og Henrik også, siden det var så åpenbart. 

• Liker 1
Skrevet

Så drittlei av jegeren som bare maser om Isak. Andre som mister «nære» holder ikke på sånn. Drittlei av banningen og null hensyn til andre enn de omtalt som nære. 

Tror ikke jeg kan se ferdig med den suringen.  

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette programmet bekrefter bare min fordom om nordlendinger som er opptatt av hva "søringer" gjør og aller helst hva de gjør feil. Kristine fremstår som en typisk nordlending som kunne kritisert Oslo-folk for ikke å takle trafikken på vinterføre. 

• Liker 12
Skrevet
Kelsi skrev (1 time siden):

Dette programmet bekrefter bare min fordom om nordlendinger som er opptatt av hva "søringer" gjør og aller helst hva de gjør feil. Kristine fremstår som en typisk nordlending som kunne kritisert Oslo-folk for ikke å takle trafikken på vinterføre. 

Ja, enig. 

• Liker 4
Skrevet
Kelsi skrev (5 timer siden):

Vel, som nordlending bosatt i Oslo må jeg si jeg ikke kjenner meg igjen i din generalisering. Nordlendinger er ikke ensartet, men like forskjellig som folk ellers i vårt langstrakte land.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Babyface skrev (3 timer siden):

Ja, enig. 

Og eldrid sliter over elva/bekken hun også, merkelig hvordan Kristine ikke kommenterer det.

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...