Lineaaa Skrevet 8. mars #201 Skrevet 8. mars Går de ingen steder, bare rundt i en dal? Uten kart og kompass? Trodde de skulle gå etappevis oppover mot et fjell. Verdens minst logiske konsept. I tillegg ekstremt kjedelig. 6 2
LibertyNoCap Skrevet 9. mars #202 Skrevet 9. mars Lineaaa skrev (19 timer siden): Går de ingen steder, bare rundt i en dal? Uten kart og kompass? Trodde de skulle gå etappevis oppover mot et fjell. Verdens minst logiske konsept. I tillegg ekstremt kjedelig. Jeg har vært i området, og bodd på Standalhytten som er en av de nærme DNT-hyttene. Og ja de går frem og tilbake, hit og dit, fra teltcamp til teltcamp, uten å spesifikt bevege seg mot en topp. Kolåstinden som de skal på til slutt er mest vanlig destinasjon på ski og snøføre. Og er ganske bratt/krevende terreng. 5-6timer tur/retur på ski. Og sikkert endel lengre til fots og evt i tau. Men dagstur ja.
Ella Grisella Skrevet 9. mars #203 Skrevet 9. mars Sol79 skrev (På 27.2.2026 den 22.56): Elfrid er utrolig irriterende. Hun har sånn dialekt og stemme som gjør at hun alltid høres sutrete ut. Hun minner meg veldig om vettene i Ronja Røverdatter. 4
Gjest oss-to Skrevet 12. mars #204 Skrevet 12. mars For eit program. Ikkje mykje verdigheit av dei som er att.
Perine Skrevet 12. mars Forfatter #205 Skrevet 12. mars oss-to skrev (1 time siden): For eit program. Ikkje mykje verdigheit av dei som er att. Jo, det synes jeg at det er. De gjør en hederlig innsats. Det eneste jeg misliker er elimineringen. I dag var jeg enig i valget de tok. 4
Moira26 Skrevet 12. mars #206 Skrevet 12. mars altså seriøst, Elfrid sin måte å spille på er kvalm. Late som hun detter ned? Det er jo skummelt, og de ble oppriktig bekymret for henne. Må gå an å spille uten å være uærlig på den måten. helt enig i avgjørelsen de tok i dag. Rett person måtte hjem 10
cerruti Skrevet 12. mars #207 Skrevet 12. mars Og på tide at Mariann gikk ut. Helt utrolig hvordan hun tok det som en selvfølge at de andre måtte bære ekstra. 17 3
Moira26 Skrevet 12. mars #208 Skrevet 12. mars cerruti skrev (17 minutter siden): Og på tide at Mariann gikk ut. Helt utrolig hvordan hun tok det som en selvfølge at de andre måtte bære ekstra. Veldig frustrerende. Også det med at hun syns de andre skulle redde henne, som med Simen på slutten der. Hva annet skulle han liksom ha gjort? 16
Gorrhysa Skrevet 13. mars #209 Skrevet 13. mars Søringer vs nordlendinger slår aldri feil😄 Men fy f for et kjedelig program! Så kun på pga nordlendingene, og det er jo nesten ikke vits lengre pga alle søring-fjottene 9
mammamia1 Skrevet 14. mars #210 Skrevet 14. mars Gorrhysa skrev (11 timer siden): Søringer vs nordlendinger slår aldri feil😄 Men fy f for et kjedelig program! Så kun på pga nordlendingene, og det er jo nesten ikke vits lengre pga alle søring-fjottene Og jeg begynte å se igjen når den ufyselige nordlendingsfjotta var ute, heldigvis er de kvitt dem alle nå! 2 1
LibertyNoCap Skrevet 14. mars #211 Skrevet 14. mars Det spillet til Elfrid er jo bare rart. Spesielt når hun ikke er spesielt tøff. Virker mere som selfhandicaping. At hun er redd for å ikke være god nok i egen person. 12 2
Jaimatadi Skrevet 15. mars #212 Skrevet 15. mars (endret) LibertyNoCap skrev (På 14.3.2026 den 12.21): Det spillet til Elfrid er jo bare rart. Spesielt når hun ikke er spesielt tøff. Virker mere som selfhandicaping. At hun er redd for å ikke være god nok i egen person. Veldig merkelig. Grenser til psykopatisk oppførsel. Endret 15. mars av Jaimatadi 9
Irja Skrevet 18. mars #213 Skrevet 18. mars LibertyNoCap skrev (På 14.3.2026 den 12.21): Det spillet til Elfrid er jo bare rart. Spesielt når hun ikke er spesielt tøff. Virker mere som selfhandicaping. At hun er redd for å ikke være god nok i egen person. Har sett en del episoder nå, og ventet på å se hvor tøff Elfrid er. Har ikke sett det enda. Ikke sett de to siste episodene. Det er så kjedelig. 1 1
NedOpp Skrevet 19. mars #214 Skrevet 19. mars Jeg skjønner fortsatt ikke dette konseptet… i finalen i dag…jeg datt av. Dette er liksom en smeltedigel av 71 grader nord, spillet, forræder, Robinson, farmen…jeg vet da faen jeg… og med elendig kvalitet. Verken fugl eller fisk. 6 1
Lulisa Skrevet 19. mars #215 Skrevet 19. mars Skulle ønske jeg sluttet å se da de sto på toppen med 1 million mellom seg. Hva som skjedde etter det er den delen av moderne reality jeg ikke liker. 2 1
LibertyNoCap Skrevet 19. mars #216 Skrevet 19. mars Konseptet koker vell ned i det samme som de fleste reality. Kjendiser/influensere som får lønn for å leke, så premieres de med enda mere penger om de vinner/unngår å spille/bli stemt ut etc.
Gjest oss-to Skrevet 19. mars #217 Skrevet 19. mars Lurar på kor mange som faktisk droppar å sjå finalen no som det berre er Oslo-girls att? Blir litt einsformig for oss i resten av landet.
_Maddie_ Skrevet 19. mars #218 Skrevet 19. mars LibertyNoCap skrev (8 timer siden): Konseptet koker vell ned i det samme som de fleste reality. Kjendiser/influensere som får lønn for å leke, så premieres de med enda mere penger om de vinner/unngår å spille/bli stemt ut etc. De som gjerne vinner er gjerne de som ikke tar risikoer, ikke stikker seg ut, ikke syter, hjelper til med litt, og holder nivået. Skal sies at jeg ikke har sett dagens episode. En vinner trenger minst en venn og få tydelige fiender. Yasmin og Louise har klart seg fordi de er jenter som faktisk klarer å bære sekkene sine, men ikke blir ansett som for sterk (før skaden) eller for svak som Mariann (og Elfrid og vondt i kneet etter ramlet med vilje) De har tatt få risikoer - de lot Cengiz ta flere og det kostet han plassen. Synes Mariann som var så svak og ikke kunne bære sekken gikk bli med for lenge, og det faktum at Elfrid ALDRI bidro med maten og fellesskapet burde blitt påpekt av gruppa. 2
Gjest Lofilteret Skrevet 19. mars #219 Skrevet 19. mars Jeg synes fordelingen av penger va interessant - og viser at enkelte kanskje bør gå litt i seg selv og tenke hvem de ønsker å være. Jeg ble ikke så veldig overrasket, for å si det sånn.
O Rakel Skrevet 19. mars #220 Skrevet 19. mars Jammen bra det ikke ble Isak Dreyer med sin forkastelige deltakelse på bjørnejakt. Så utrolig lite respekt og empati for blørnemamma og ungene hennes 💔 4 2 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå