Seterjenta Skrevet 10. november 2006 Forfatter #81 Skrevet 10. november 2006 Har hatt en deilig lat morgen!! Har sovet kjempegodt i natt, og når gubben dro med unga før halv 8 i morges, så gikk jeg for første gang og la meg igjen - og sov til 10.10!! Nå har jeg tatt en lang vaaarm dusj, og bare kost meg. Frokost foran pc'n Ingen tegn til at frøkena vil ut, hatt litt murringer i korsryggen, men det er det!
Gjest gjesta Skrevet 10. november 2006 #82 Skrevet 10. november 2006 hatt litt murringer i korsryggen, men det er det! ← det er vel kanskje et tegn?... tror du må få gubben hjem. ha litt så det får fart på sakene!!
Seterjenta Skrevet 10. november 2006 Forfatter #83 Skrevet 10. november 2006 Fortsatt ingen tegn til å ta seg opp her... Har kommet endel slim idag da, så det er vel kanskje et bra tegn... Ringte jordmora mi nå, for å høre om det er 'farlig' for ungen å gå lenge med åpning, men det var det ikke, så lenge ho har vann rundt seg.. Ikke noe vann foran hodet, for det sjekka vi på onsdag, men ho kjente da at ho hadde vann ellers. Men ho ville gjerne at jeg skulle komme inn til sjekk, så kunne ho prøve å strippe en gang til! Ho trodde ikke det gjorde så stor forskjell, siden det hadde skjedd lite siden sist men.. Da var det da gjort hvertfall! Så etter at jeg har fått i alle middag her, så drar vi til Kongsvinger og besøker føden igjen! Tenk om vi kunne fått henne i morgen!
Gjest gjesta Skrevet 12. november 2006 #84 Skrevet 12. november 2006 Har ikke fått noe sms enda....... venter i spenning!!
Annie Skrevet 12. november 2006 #85 Skrevet 12. november 2006 Venter i spenning! Håper du har en fin dag Seterjenta!
Seterjenta Skrevet 12. november 2006 Forfatter #86 Skrevet 12. november 2006 (endret) Hei og hå! Her skjer da overhode ingenting... Fikk ny stripping fredag kveld, mye kraftigere enn første gangen, men etter det har jeg ikke hatt verken murringer, slim eller blødninger..... Denne lille dama har nok god tid ja Jeg er i fin form, så sånn sett så går det jo greit, det er alle andre som er så utålmodige!! Idag har jeg vært på beina det meste av dagen, dro til sverige med foreldra mine i formiddag (vi bor 10 min fra grensa da...), gikk rundt på det nye senteret i charlottenberg i godt over to timer, etter det bakta mamma og jeg to kaker, før vi lagde middag til 9 stykker! Så her har det gått i ett idag kan man si. Ringte jordmor, for ho sa sist at hvis ikke noe skjedde så kunne jeg komme til henne ikveld for en evt ny stripping, men idag mente ho at det ikke hadde noe for seg.. Så her får vi bare vente og se tror jeg! Hvis noen har gode råd så tas de imot med takk! Endret 12. november 2006 av Seterjenta
Annie Skrevet 12. november 2006 #87 Skrevet 12. november 2006 Jeg gikk 12 dager over termin så ingen råd herfra dessverre..
Cr@sh Skrevet 12. november 2006 #88 Skrevet 12. november 2006 (endret) Jeg gikk 12 dager over termin så ingen råd herfra dessverre.. ← 13 dager over her... Gir deg bare en god - Det skjer nok noe snart! Endret 12. november 2006 av Cr@sh
Gjest gjesta Skrevet 13. november 2006 #89 Skrevet 13. november 2006 Uff så kjiiipt å vente... Det MÅ jo skje noe snart da!
Seterjenta Skrevet 13. november 2006 Forfatter #90 Skrevet 13. november 2006 (endret) Neida, det er ikke så kjipt igrunn, synes det går helt fint jeg. Artig at alle andre er mer utålmodige enn meg!! Idag har jeg vært på ny sverigetur med foreldra mine, de fikk jo ikke utforska hele det nye senteret igår , og vi tråkka i flere timer. Har hatt endel kraftige kynnere i hele dag, og rundt middagstider kom de veldig hyppig. Har også hatt mer og mer nedpress utover dagen (starta litt i morges, men nå er det kraftig), nå er det slik at det nesten er litt ubehagelig å gå.. Kjenner det også litt mer i ryggen nå, selv om det ikke e rvondt enda, så er det nok noe som skjer... Har heldigvis stort hus, med tre etasjer, så det blir endel trappegåing når jeg bestemmer meg for det! (har vaskerom i kjelleren, og så tørker jeg klærne i 2. etg) Maskin nr 3 står på nå, og mamma har fått forbud mot å hente klær Ellers så fikk gubben tips fra ei han kjenner idag, og å kombinere flere kjerringråd, så ikveld blir det både et lite vinglass, sex og noe til, som han ikke har fortalt enda! hihi (har jo prøvd å si dette før jeg da, men det er jo greit at han tar hintet når det kommer fra andre ) Krysser fingrene for at noe skjer snart.. Koselig at dere er innom og følger med forresten!! Endret 13. november 2006 av Seterjenta
Annie Skrevet 13. november 2006 #91 Skrevet 13. november 2006 Er spent på hva den 3 tingen var..... Lykke til med fødsel! Gleder meg til å høre om når det blir!!
Seterjenta Skrevet 13. november 2006 Forfatter #92 Skrevet 13. november 2006 (endret) Er spent på hva den 3 tingen var..... ← Jeg også!! -og tusen takk for lykkeønskninger, trenger sikkert det, enten det blir i natt eller det drøyer enda lenger! Epica sladrer, så det kommer nok et innlegg her når det er noe på gang for alvor God natt!! Endret 13. november 2006 av Seterjenta
Gjest gjesta Skrevet 14. november 2006 #93 Skrevet 14. november 2006 2 sms'er fra Seterjenta... Første mottatt kl 0320: Heihei. Da er vi på vei til føden. Har tette, intense rier. Starta kl. 2. VÅR NYDELIGE MATHEA KOM TIL VERDEN kl. 0542 idag etter en rask fødsel! Stor fin jente, ikke veid og målt enda! Gratulerer vennen!!!! Endelig fikk du møte prinsessa di!!
Susan Sto Helit Skrevet 14. november 2006 #94 Skrevet 14. november 2006 Gratulerer med ei stor, fin jente! Hørtes jo hyggelig ut at det gikk fort når det først startet!
Gjest gjesta Skrevet 14. november 2006 #95 Skrevet 14. november 2006 Fikk en ny sms nå: Da var frøkna veid og målt. 4450 gr og 53 cm lang. Hode 37. Revna litt og fikk en 5-6 sting. Formen er bra men er veldig trøtt nå. Skal sove når jeg har vært på do.. Sove godt vennen!!
Burpen Skrevet 14. november 2006 #96 Skrevet 14. november 2006 Gratulerer så masse med store og fine Mathea! Håper alt står bra til, og at dere koser dere sammen
Annie Skrevet 14. november 2006 #97 Skrevet 14. november 2006 Så hyggelig lesing! Gratulerer med Mathea!!
Fibonacci Skrevet 14. november 2006 #98 Skrevet 14. november 2006 Gratulerer så masse med lille Mathea! Hørtes ut som en rimelig kjapp fødsel! Kos deg og slapp av når du kan
Montezuma Skrevet 14. november 2006 #99 Skrevet 14. november 2006 Hipp Hurra!!!!!! Gratulerer så mye med jenta!!! Og mathea: VELKOMMEN TIL VERDEN!!!
Cr@sh Skrevet 16. november 2006 #100 Skrevet 16. november 2006 Gratulerer så masse med Mathea! Nydelig navn på en antatt nydelige jente....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå