Gå til innhold

Lykkeliten kommer til oss i november


Seterjenta

Anbefalte innlegg

Igår hadde vi termin, så nå er jeg faktisk 'på overtid'!

Har jo forventet å komme dithen, så det går veldig bra enda for min del..

Men det er veldig mange andre som venter!!

Kan ikke sende sms til mamma uten å få et forskrekka 'åh du altså!!' tilbake! ;)

Nei, denne frøkena har det fint i magen, og skal få være der så lenge hun må, men klart, jo før jo heller nå da ;)

Har hatt masse kynnere siden søndag kveld, og når de virkelig starter så er det lange perioder med bare korte opphold mellom hver.

Igårkveld hadde jeg endel stikninger også, etter litt sengekos med mannen ;)

Alt er klart her, så nå er vi bare spente på om det skjer denne uka, når vi har alle ungene (...) eller om ho holder seg inne til foreldra mine kommer nedover i helga! (hadde jo vært greit, da har vi barnevakt i hus ;) )

De skal være her ei uke, så vi får håpe ho kommer før de drar igjen da hihi...

Ellers så er det bra her hos oss..

Åå, jeg gleder meg til å få lillejenta vår i armene!!

:hjerter_rundt:

Her er magen på 39 + 6 (3. nov)

post-5410-1162889860.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med termin, som nå er passert! :hoppe:

Vi får håpe det ikke tar altfor lang tid før det blir fødsel nå! Uansett er det jo ikke lenge igjen da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Cr@sh!!

Dattera mi på 5 er så fasinert av magens størrelse, men er nesten mer opptatt av at rompa har blitt så stor :grine2:

Når vi lekte Bukkene Bruse i bilen her for noen dager siden, så lo hun godt da jeg sa 'jeg er den lille bukken bruse som skal til seters og gjøre meg feit'... "hahaha, mamma, det er jo du som er det!!!" :)

Ho har jo rett da, jeg bruker å si at av de 22 kg jeg har lagt på meg er det 6 kg mage og resten rompe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, stygt er det ikke, vi ler godt her også ;)

Satser på at det meste av den blir borte hvertfall ;)

:klem: tilbake til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Annie! Så koselig med besøk her ;)

Og takk for 'mageskryt' ;) Er jo glad i den digre klumpen frampå der jeg!! Du skal ikke ha fler nei... hvor mange har du da? ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei på snart 9 og Sambo har en sønn på 11. Passe i alder til hverandre og så skal det ikke legges under en stol at jeg begynner å bli gammel for å få små i huset nå. Går for mot 39 for oss begge. Ikke at det er gammelt, men det er utrolig behagelig med store unger som klarer mye selv. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annie: Alder er jo ingen hindring, men jeg skjønner jo den 'komfort'-biten med å ha såpass store barn.. Det er jo godt når de klarer seg mer og mer selv også!

Siste nytt herfra:

Igårkveld var jeg på føden for å få akupunktur for å styrke kroppen før fødsel (har vært så trøtt idet siste..og ho utførte ikke modnings- eller rieframkallende aku.) og siden den faste jordmora mi var på vakt, så fikk jeg kontroll mens jeg var der, istedet for å komme til henne ikveld!

Akupunkturen tok en times tid, og satte igang en utrolig aktivitet på lillefrøken!! Har ikke kjent henne så aktiv på flere uker nå!

Når jordmora mi kom for å sjekke meg da, så ble vi enige om å sjekke modning og evt 'røske' litt oppi der..

Men først fikk jeg en sparkeprøveregistrering, og det tok jo sin tid..

Når ho kom for å sjekke meg etterpå, så fant ho en nesten avflata mormunn ' i modning' som ho kalte det, og ho fikk inn to fingre og kjente på hodet til babyen!!

Ho foretok stripping mens ho 'holdt på', ikke så veldig behagelig, men ikke så ille som ho sa på forhånd. To tok to fingre og dro rundt hodet på babyen for å løsne litt..

Så nå kan visst ting skje når som helst..

Og jeg som ikke har merka noen ting denne gangen! Bare endel kynnere de siste dagene... Gjett om jeg var happy når jeg ringte gubben etterpå!

Og det siste jordmor sa før jeg dro... 'dra hjem og ligg med gubben, så skal du se det får fortgang i sakene'

Rådet hennes ble fulgt.. selv om mannen var litt skeptisk først ;)

Og i natt har jeg vel ikke sovet så mye, 2x2timer kanskje..

Det har kommet endel murring i korsryggen, og jeg har vel kjent noen få tak i magen, men ikke noe voldsomt, og ikke særlig vondt..

Mannen har akkurat kjørt alle unga til skole og barnehage (vanligvis kjører jeg mi selv, for det er utenfor hans vei til jobb, men han tilbydde seg å kjøre idag.

Så får vi se hva dagen bringer!

Jeg skal vaske klær, og gjøre helt klart gjesterommet til foreldra mine kommer på lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, så spennende!

Gleder meg til å høre hvordan det har gått til slutt! Så fint at du ikke har hatt så veldig vondt nå i begynnelsen, men alikevel hadde begynt å få fin åpning! :)

Lykke til! Kanskje det skjer i kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!! :hoppe:

Du får :humpe: og kose deg med gubben, så skal du se at noe skjer!

Det hjalp vertfall søs de to gangene hun venta smått! ;)

Her må jeg følge med..... :sjarmor:

Har du sladris??

Jeg kan gjerne være om du vil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må jeg følge med.....  :sjarmor:

Har du sladris??

Jeg kan gjerne være om du vil ;)

Nei, her på KG har jeg ikke sladris... bare på Sm..

Hadde jo vært kjempefint om du ville sladre litt her da!! :)

Jeg har ikke merka noe særlig mer her, har litt ryggmurring, det er vel det igrunn! Har sovet litt i godstolen nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...