afr0dite Skrevet 21. juli 2006 #181 Del Skrevet 21. juli 2006 Hihi, ja du må gi den en stor klem fra oss!! Når drar dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #182 Del Skrevet 21. juli 2006 Hihi, ja du må gi den en stor klem fra oss!! Når drar dere? ← vi reiser om 3 uker... bare 15 arbeidsdager igjen... *telle ned* gleder meg vilt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 21. juli 2006 #183 Del Skrevet 21. juli 2006 Wow! Å så gøy!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #184 Del Skrevet 24. juli 2006 Oi oi... fikk endelig vekten vår til å virke igjen på lørdag, og når jeg tuslet oppå viste den faktisk 5kg minus siden sist jeg veide meg i starten av juli!!!! Trodde selvfølgelig at dette måtte være feil, så jeg psyket meg opp til å veie meg på vekten på treningssenteret senere på dagen, og den viste 4 kg nedgang.... utrolig hva noen spinningtimer kan gjøre! venter i spenning på pulsklokken jeg har bestilt.. gleder meg til idealvekten er på plass så jeg kan finne brudekjole da er de første innbydelsene sendt ut, eller levert. Mangler noen ark for å få gjort ferdig de siste par innbydelsene, men det skal jeg ordne i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
F&b Skrevet 24. juli 2006 #185 Del Skrevet 24. juli 2006 Så flink du er 4 kg er MYE det! Håper du når målet ditt! Jeg kjøpte min for stor jeg, så kunne jeg heller bli possitivt overrasket om jeg gikk ned Lettere å sy inn enn ut fant jeg ut Godt at innbydelsene er på tur ut litt mindre snart å tenke på Jeg driver også med nedtelling nå- MORO Ha en strålende kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 24. juli 2006 #186 Del Skrevet 24. juli 2006 Flink er du! Jeg har også pulsklokke, og det er et utrolig godt hjelpemiddel under trening. Fikk den av min samboer da jeg bestemte meg for å bli flink å trene i fjor. hehe.. enda en av de velmente intensjonene.. men jeg ble jo glad for denne da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #187 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) :bukke: alle invitasjoner er i posten, bare én igjen, men den skal jeg levere personlig til venninna mi når jeg skal ha tacokveld med henne i morgen. Gleder meg for 10 sider forresten!!!!! tusen takk til alle koselige jenter som stikker innom Endret 27. juli 2006 av marsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
F&b Skrevet 27. juli 2006 #188 Del Skrevet 27. juli 2006 Så bra Jeg med deg for 10 sider Ha en kjempe hyggelig taco kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 28. juli 2006 #189 Del Skrevet 28. juli 2006 :hoppe: for ti sider!!! :hoppe: for 4 kg ned!! :hoppe: for snart kjoleprøving!! :hoppe: for at alle invitasjonene er ute!! :hoppe: for tacokveld!! :hoppe: fordi det er en deilig dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #190 Del Skrevet 29. juli 2006 takk til jekart og afrodite.... så synd dere begge reiser bort snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 29. juli 2006 #191 Del Skrevet 29. juli 2006 Vi kommer nok til å ha internetttilkobling, for vi skal jo tross alt bo der i fem måneder! Så titter vel innom nå og da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
F&b Skrevet 30. juli 2006 #192 Del Skrevet 30. juli 2006 Ikke umulig at jeg titter innom heller Spørs hvor mye mer styr det blir med bryllupet Men gleder meg uansett til å komme hjem (hvis jeg ikke får tid) til å se hvor langt du har kommet med planleggingen din EN VARM PS/ gled deg til kjole prøving - det er mooooro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 1. august 2006 Forfatter #193 Del Skrevet 1. august 2006 Må lage en sånn jeg også JA: 23 KANSKJE: 2 (pga. studier) NEI: 0 IKKE SVART: 19 har automatisk lagt til alle foreldre og søsken til JA, for jeg vet jo at de kommer, så det blir litt komisk å vente på offisielt svar fra dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 1. august 2006 #194 Del Skrevet 1. august 2006 innom å snikles litt Flink du er å trene, og gratulera med resultat.eg og har planar om å redusera meg litt til den store dagen, startskuddet gjekk i går Imponert over planlegginga di!!! eg har litt å gjera skjønnar eg. Synst innbydelsane høyrtest flotte ut, kan eg få sjå?? spesielt intressert i gjennom siktig papir meg monogram på...høyrest lekkert ut..kor kjøpte du det?? (på jakt etter idear...) :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 2. august 2006 Forfatter #195 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) hei jento - takk for besøk! jeg kan legge ut bilder på nettet ikveld, så legger jeg link her jeg kjøpte alt til innbydelsen på Norway Designs i stortingsgata i Oslo. De gjennomsiktige arkene kostet 4 kr per stk, og jeg printet ut monogrammet vårt på hver side, litt cheesy men også veldig stilig Endret 2. august 2006 av marsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 2. august 2006 #196 Del Skrevet 2. august 2006 Måtte bare stikke innom en tur. Så du hadde tenkt å kjøpe strømebånd på Lilly.dk. Kjøpte det samme (må jo være det, siden de bare hadde én type) når jeg var i Køben i juli. Er kjempefint altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 6. august 2006 Forfatter #197 Del Skrevet 6. august 2006 JA: 27 KANSKJE: 2 (pga. studier) NEI: 0 IKKE SVART: 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 9. august 2006 #198 Del Skrevet 9. august 2006 hei hei:vinke: tenkte jeg skulle snike meg innom deg en liten tur Du er i full gang med planleggingen, ser jeg! Bra du har fått så mange svar allerede, og forhåpentligvis får du ingen "nei" Du er flink til å trene! Ha en fortsatt fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 9. august 2006 Forfatter #199 Del Skrevet 9. august 2006 Hei hei Teria! Fortsatt ingen nei Har fått bestilt flybilletter til 10 stk også, så nå begynner ting å skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 10. august 2006 #200 Del Skrevet 10. august 2006 Så bra med positive tilbakemeldinger på invitasjonene JA, er et ord vi bruder liker å høre Når har dere satt svarfrist da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå