Floja Felíz Skrevet 18. april 2006 #41 Del Skrevet 18. april 2006 Ja, prut i vei! 1000kr er jo mye penger i tillegg til alt det andre, så det er nok gjestene fornøyd med å spare. Heia, heia!! Jeg var også i Trondheim i helga, og hadde det kjempefint. Var Les Miserables bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 18. april 2006 #42 Del Skrevet 18. april 2006 Går Les Miserables nå?!? Bare i Trondheim da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 18. april 2006 Forfatter #43 Del Skrevet 18. april 2006 Går Les Miserables nå?!? Bare i Trondheim da eller? ← Les Miserables går på Trøndelag Teater i Trondheim ja. De hadde premiere i slutten av februar, og alle forestillinger ut juni er utsolgt. På grunn av stor etterspørsel har de satt opp ekstra forestillinger til høsten. Det er den største, og dyreste satsningen deres noen gang, så jeg tror det blir kjempebra. Skal dit på lørdag. Har også sett bl.a. Rent og Jesus Christ Superstar på Trøndelag Teater, og de er virkelig minst like gode som i London. Anmeldelse her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 18. april 2006 Forfatter #44 Del Skrevet 18. april 2006 Ja, prut i vei! 1000kr er jo mye penger i tillegg til alt det andre, så det er nok gjestene fornøyd med å spare. ← Venter i spenning på prisene fra hotell nr 2, sånn at jeg har et forhandlingsgrunnlag Har i dag ringt og snakket med en hyggelig dame på folkeregistret som skal sende over alle skjemaer og papirer vi trenger for å gifte oss i england. Det virket på meg som om det var de samme skjemaene som for å gifte seg i norge, bare at vi må få selve prøvingsattesten (eller hva det heter) på engelsk. Vi skal jo ikke sende inn noe før tidligst 4 måneder før bryllupet, men det er jo greit å sjekke at alt er i orden. Hun bekreftet ihvertfall at det er mulig å få gjennomført bryllupet der, så nå har jeg sendt over betalingsinformasjon til hotellet, slik at vi får betalt for depositumet. Så det blir ihvertfall bryllupsfest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2006 #45 Del Skrevet 18. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 19. april 2006 Forfatter #46 Del Skrevet 19. april 2006 Noen som vet om det er "vanlig" å velge to hovedretter, som gjestene kan velge mellom på forhånd? Vi har nemlig lyst til å ha lam til hovedrett, men det er ihvertfall to av gjestene som absolutt IKKE spiser lam. Leker med tanken om å skrive i innbydelsen at de kan velge mellom lam og f.eks. fisk eller kylling.......?? :icon_question: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 19. april 2006 #47 Del Skrevet 19. april 2006 trur neppe at det er så vanlig at man velger mello flere hovedretter her i norge i allefall.. men skal ikke dere ha det i england da? er kanskje mer vanlig der... og i usa har jeg forstått. Vi skal sannsynligvis ha en 3 retters meny der gjestene kan velge mellom 3-4 forskjellige ting på hver rett. Er jo på en restaurant vi skal ha da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlandspia Skrevet 19. april 2006 #48 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) ... Endret 21. november 2009 av Nordlandspia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 19. april 2006 Forfatter #49 Del Skrevet 19. april 2006 Tror ikke det er vanlig i Norge å kunne velge hovedrett nei. Men det er jo sikkert ikke så dumt hvis man vet at noen ikke liker det man har planlagt da. (Selv om jeg blir sånn over at noen ikke liker lam da.. ) ← Jeg har aldri opplevd det selv i bryllup at jeg kunne velge mat, så det er nok kanskje ikke vanlig. Tror ikke det er det i England heller forsåvidt. Uansett er nesten alle gjestene fra Norge, så da synes de sikkert alt som er "unorsk" er litt rart ... Jeg kan heller ikke tro at noen ikke liker lam det er jo bare herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2006 #50 Del Skrevet 19. april 2006 Noen som vet om det er "vanlig" å velge to hovedretter, som gjestene kan velge mellom på forhånd? Vi har nemlig lyst til å ha lam til hovedrett, men det er ihvertfall to av gjestene som absolutt IKKE spiser lam. Leker med tanken om å skrive i innbydelsen at de kan velge mellom lam og f.eks. fisk eller kylling.......?? :icon_question: ← Det er vanleg i USA ja.. Syns de kan gjere det eg, er jo vanleg å ha vegetar-alternativ, så kvifor ikkje alternativ til alle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 20. april 2006 Forfatter #51 Del Skrevet 20. april 2006 Jippi Fikk akkurat mail fra dommeren som mest sannsynlig skal vie oss. Han bekreftet at det er lovlig for oss å gifte oss!! Jippi!! Var livredd for at han plutselig skulle ombestemme seg, siden han i forrige mail skrev at vi kunne gifte oss, siden Norge er medlem av EU (?). Nå har han skrevet oss opp i boka si, for 20.april 2007, om nøyaktig ett år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 21. april 2006 #52 Del Skrevet 21. april 2006 Johoooo!!! Om akkurat et år fra nå er det snart tid for morgengavene deres!! Så deilig å få det i boks! Han er ikke den eneste som tror at Norge er med i EU, men alle de biavtalene som er laget gjennom EFTA og EØS kan jo forvirre alle og enhver. Supert at dere har fått bekreftelsen i alle fall, da er det jo bare å kjøre på for fullt med planleggingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 21. april 2006 Forfatter #53 Del Skrevet 21. april 2006 ...fortsatt Deilig å vite at det endelig blir noe av Håper alt ordner seg med kjolen din Floja Feliz! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 21. april 2006 #54 Del Skrevet 21. april 2006 GOD HELG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. april 2006 #55 Del Skrevet 21. april 2006 Gratulerer med stadfesting på dato!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 22. april 2006 #56 Del Skrevet 22. april 2006 Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 23. april 2006 Forfatter #57 Del Skrevet 23. april 2006 Da er vi hjemme fra trondheim. Les miserables var fantastisk, og jeg har hatt en herlig helg sammen med drømmemannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. april 2006 #58 Del Skrevet 23. april 2006 Da er vi hjemme fra trondheim. Les miserables var fantastisk, og jeg har hatt en herlig helg sammen med drømmemannen ← Puuuuurfect!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 24. april 2006 #59 Del Skrevet 24. april 2006 Så flott å høre at dere hadde en herlig kjærlighetshelg! Angrer på at jeg ikke fikk sett Les Miserables da jeg var der, men man kan jo ikke få med seg alt. Ha en god mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 24. april 2006 Forfatter #60 Del Skrevet 24. april 2006 Nå er følgende ordnet: Hotell: OK Hotellrom til gjester: OK, men skal sjekke billigere alternativ. Dommer: OK Det er egentlig bare å sitte å vente, vi har holdt av en dato, men er ikke helt sikker på om den passer før i månedskiftet mai/juni. Må vente til noen praktiske detaljer faller på plass. Kan hende vi må flytte datoen litt. Så fort vi blir 100% sikre på dato, sender vi ut innbydelsene, så da går vel neste måned til å lage de. Vi skal sende ut et lite hefte til hver gjest med invitasjon, praktisk informasjon om reise og overnatting, program og informasjon om stedet vi reiser til. Ellers er det ingen vits til å planlegge så mye mer i nærmeste tid, før dato endelig blir klar. Skal kjøpe meg en perm for å samle alle papirer, skjemaer, bekreftelser og brosjyrer. Begynner å bli en del av det allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå