Gå til innhold

Liv etter døden?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Valiant Thor
nok av Jesus`er ute og kjører! ;)

Nei Jesus sa det til meg han kom gående mot meg og fortalte meg at han visket i ørene til personen skom kalte seg runehera på kvinnegudien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest runehera
Nei Jesus sa det til meg han kom gående mot meg og fortalte meg at han visket i ørene til personen skom kalte seg runehera på kvinnegudien

moroklompen! ;) men det eg skriver er såpass seriøst at eg ikkje gidder å bruka tid på å skriva til folk som tuller vekk det eg skriver! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiant Thor
moroklompen! ;) men det eg skriver er såpass seriøst at eg ikkje gidder å bruka tid på å skriva til folk som tuller vekk det eg skriver! ;)

Så Jesus kan snakke til deg...Men ikke til meg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest runehera
Så Jesus kan snakke til deg...Men ikke til meg ?

Han kan tala til deg men du kan ikkje registrera noko av det Han seier visst du har døve ører og eit forherda hjerta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiant Thor
Han kan tala til deg men du kan ikkje registrera noko av det Han seier visst du har døve ører og eit forherda hjerta :)

Jeg kan ikke ha registerte det...Og hvordan vet du det ? Du vet da ikke hvordan mitt hjerte er eller hvordan mine ører er.

Og om du vet det forklar meg. For mine ører er ikke døve og mitt hjerte er åpent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest runehera
Jeg kan ikke ha registerte det...Og hvordan vet du det ? Du vet da ikke hvordan mitt hjerte er eller hvordan mine ører er.

Og om du vet det forklar meg. For mine ører er ikke døve og mitt hjerte er åpent

Gud veit! ;) og du veit! :) takk for at det ikkje er eg som skal dømma verden, men dommen har Faderen overgitt til Sønnen (Jesus).

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest runehera
Det er jo akkurat det du gjør...Du dømmer du tar det du sier er Guds ord og dømmer

hadde eg dømt deg hadde eg sagt "du er på vei til helvete" , men eg dømmer deg ikkje og seier at "bibelen seier at er du ikkje frelst er du på vei til helvete, og eg trur på Guds Ord." er forskjell på det vettu! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiant Thor
hadde eg dømt deg hadde eg sagt "du er på vei til helvete" , men eg dømmer deg ikkje og seier at "bibelen seier at er du ikkje frelst er du på vei til helvete, og eg trur på Guds Ord." er forskjell på det vettu! ;)

Du dømmer ikke direkte. Men du dømmer indirekte med og si at Gud sier det når det i realiteten er du som sier det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest runehera
Du dømmer ikke direkte. Men du dømmer indirekte med og si at Gud sier det når det i realiteten er du som sier det

mulig :) men Guds Ord har Sin måte å åpenbara dømming på! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiant Thor
mulig :)

For en gangs skyll innrømmer du ihvertfall at det er du og ikke Gud som dømmer

for det er ikke Gud som dømmer. Det er mennesket som dømmer seg selv til grunne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest runehera
For en gangs skyll innrømmer du ihvertfall at det er du og ikke Gud som dømmer

for det er ikke Gud som dømmer. Det er mennesket som dømmer seg selv til grunne

all bevisst og ubevisst synd er tilgitt i kraft av Jesu blod. :) for dei som trur. :) ingen er syndfrie! ;) men om ein er tilgitt er ein anna sak. er det som er det viktigaste! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

all bevisst og ubevisst synd er tilgitt i kraft av Jesu blod. :) for dei som trur. :) ingen er syndfrie! ;) men om ein er tilgitt er ein anna sak. er det som er det viktigaste! :)

:):) :enig_anim: :enig_anim: :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiant Thor
all bevisst og ubevisst synd er tilgitt i kraft av Jesu blod. :) for dei som trur. :) ingen er syndfrie! ;) men om ein er tilgitt er ein anna sak. er det som er det viktigaste! :)

Kan faderen tilgi uten Sønnen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Valiant Thor
nei!

det vil si at faderen ikke er allmektig. Dermed er han ingen Gud men uviktig.

Og vist faderen er uviktig da er også sønnen det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest runehera
det vil si at faderen ikke er allmektig. Dermed er han ingen Gud men uviktig.

Og vist faderen er uviktig da er også sønnen det.

så Han kan ikkje vera allmektig sjøl om Han har forutbestemt noko ? svaret er: jo! ;)

gidder forresten ikkje diskutere! ;) hjelper ikkje! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiant Thor

Ok ikke diskuter. Men du holdt lenger ut en meste parten når det gjelder og diskutere religion med meg. Så det appluderer jeg deg for :klappe:

Endret av King James
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest runehera
Ok ikke diskuter. Men du holdt lenger ut en meste parten når det gjelder og diskutere religion med meg. Så det appluderer jeg deg for  :klappe:

hensikten med at eg holdt ut så lenge er at Guds Ord går aldri tomt tilbake. :) det fører enten til frelse eller forherdelse. men forherder ein seg, har ein iallefall fått muligheten. ;)

men er ikkje for seint før siste dag på denne jord, men er ein stor risk å ta!

Endret av runehera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...