Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenker da på når det dere skal ha av nisser og sånt kommer frem :) 

Anonymkode: c79a0...e68

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke en bestemt dag, men en eller annen gang i desember. Ikke før, i hvert fall. 

Anonymkode: 81f45...9f8

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

1. søndag i advent eller 1. desember. Det som kommer først ;) 

Anonymkode: fc71d...8ad

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

vanligvis litt uti desember...      

Anonymkode: cdef3...8c8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

1. søndag i advent.

Anonymkode: 11980...749

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Har jul fra første søndag i advent og frem til 20.dag jul! 

Anonymkode: 827aa...2aa

• Liker 1
Skrevet

Alt skal være klart av jul til 1 desember eller første advent så dette året så skal alt være klart til søndag 30 november, så alt er nok på plass i løpet av den uken. Så tar vi alt vekk første ordinære uke i januar igjen.

Vinterlysene har jeg hengt opp allerede men de kommer ikke på før halloween.

Skrevet

Tar litt og litt fra adventshelgen og frem mot jul. Det kommer vel en nisse frem for hver dag tror jeg 😄 Noen vinterlys ute blir tent allerede helgen etter Halloween. 

Skrevet

Pynter i midten av desember ca.

Anonymkode: d59cc...aa0

• Liker 1
Skrevet

1 Desember eller som i år 29 eller 30 desember. Må passe for barn og barnebarn også. Barnebarna synes det er så gøy å pynte til jul.

• Hjerte 1
Skrevet

I løpet av siste uka før julaften. Blir ikke så mye pynt i år siden vi reiser bort i jula.

Pynter til advent lørdagen før 1. søndag i advent.

Anonymkode: 0c9bc...e13

• Liker 1
Skrevet

Gardinene og utvendig belysning henges opp første advent, resten av julepynten kommer frem på lille julaften.

• Liker 4
Skrevet

Pynter sånn at alt er klart til 1.søndag i advent. Begynner en ukes tid før for jeg har myyyyyyye pynt!

Holder pynten på stuebordet lilla/advent til etter 4.søndag i advent, da kommer juleduk og julelysene på plass og først DA er det jul.

Anonymkode: 7837e...372

Skrevet

Aldri! 

Anonymkode: dee7e...c50

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier å pynte 1.desember eller 1. søndag i advent. Alt ettersom hva som kommer først. Og så tar jeg ned pynten første del av januar innen 20.dagen. Jeg er vokst opp med at vi har advent fram til sånn 20. og jul etter det. Men så flytta jeg for å studere og ønska å ha litt jul i leiligheten før jeg dro hjem til jul og så har jeg fortsatt å pynte jula når advent begynner.

Skrevet

Pynter først til advent, med stjerner i vinduer, lilla lys og noen lilla brikker. Pluss lys ute.

Fra rundt 14. desember kommer litt julepynt fram sakte men sikkert, og jeg kjøper juleblomster. Treet pynter vi alltid 22. desember, og jeg gjør klart spisebordet, som skal ha 4 meter duk på og pynt. Røde og hvite stearinlys gjør jeg klar på kvelden lillejulaften.

Anonymkode: 8f7cf...2b8

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Skal prøve å få somlet meg til å sette opp adventsstakene / lysestakene 30.november / 1.søndag i advent.

Resten kommer nok 14 dager senere, og forsvinner ned igjen etter 14 dager.

Pynter mer for naboer og besøkende enn for meg selv. 

Skrevet

Jeg har advent når advent begynner.

Da er det adventstjerne, lilla duk, 4 lys på et fint lysfat som jeg pynter med naturmaterialer sammen med g et par nøytrale lilla julekuler og noen reinsdyr

Det står til lille julaften. Da pynter vi til jul, juletre, røde duker og ymse men jeg eier ikke en eneste nisse men har mye annet av julepynt som kommer opp 23. desember.

Julen taes ned 1. januar 

Anonymkode: 85706...ed0

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Krist1an skrev (3 timer siden):

Gardinene og utvendig belysning henges opp første advent, resten av julepynten kommer frem på lille julaften.

Samme her😊👍 Blir drittlei julepynt og julemusikk fra midten av oktober😕

Anonymkode: 788bc...bf5

• Liker 6
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...