AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #41 Skrevet 9. oktober 2025 Har klokka på 5.15 for å drikke kaffe og være på nettet før dagen starter. # egentid# Anonymkode: 533c0...98b
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #42 Skrevet 9. oktober 2025 Jeg står opp 2 timer før jeg begynner på jobb. 20 min til frokostlaging, matpakker til meg og ungene, morgenstell på badet. 30 min på frokost, kaffe og gå gjennom plan for dagen både for jobb og fritid. 15 min på å vekke barn, påkledning og stell. 15 min til siste innspurt, sminke, pakking av sekker, yttertøy osv. 25 min kjøring til jobb inkludert Sfo-levering. Anonymkode: f70d1...ee9
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #43 Skrevet 9. oktober 2025 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Sminke deg og så en dusj etterpå? Jobbmøte mens du dusjer? (Regner med at du ikke har på kamera de 😎) Anonymkode: 39be0...915 1. Ja, er noe jeg som regel gjør. Jeg dusjer uansett aldri ansikt/hår samtidig som kropp. Liker å sminke meg, drikke kaffe, spise mat, i hjemmeklær. Så er dusj og skift siste steg før jeg går ut døra. 2. På enkelte møter er vi mange hundre. Det streames, så går ikke ann å skru på kamera eller lyd. Anonymkode: 4954e...9fd
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #44 Skrevet 9. oktober 2025 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Har klokka på 5.15 for å drikke kaffe og være på nettet før dagen starter. # egentid# Anonymkode: 533c0...98b Tror dette også er mye av det jeg trives så godt med. Jeg har 2-3 timer hver morgen der INGEN vil noe fra meg. Uansett om jeg jobber, trener, rydder hus, eller bare surfer litt, så er det noen helt fantastiske timer. Anonymkode: 4954e...9fd
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #45 Skrevet 9. oktober 2025 Bruker 15-20 minutter. Rask dusj, påkledning, en brødskive og tannpuss. Hvis jeg har mindre tid kutter jeg ut dusj og brødskive. Vekker barna på veg ut. De står opp når jeg har gått. Søndagsmorgen er det lang frokost. Anonymkode: 49792...0f6
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #46 Skrevet 9. oktober 2025 Maks tid i senga - rask dusj, tannpuss, ta medisiner sjekk av skjegg og hår - maks 10 minutter. Har jeg fri bare vasker jeg meg litt i trynet og tar medsin - dusj og tannnpuss litt senere. Anonymkode: 98cdf...35a
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #47 Skrevet 9. oktober 2025 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg må ha minst 2,5 timer til å slappe av, drikke kaffe, spise frokost og sminke meg på morgenen. Hudpleie er inkludert i rutinen. Dette er den eneste tiden på dagen jeg sitter på rompa mi i sofaen og chiller skikkelig 😅 Anonymkode: 0575b...2f0 Hva i alle dager jobber du med? Anonymkode: 87f4c...a20
DesmondMiles Skrevet 9. oktober 2025 #48 Skrevet 9. oktober 2025 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg må ha minst 2,5 timer til å slappe av, drikke kaffe, spise frokost og sminke meg på morgenen. Hudpleie er inkludert i rutinen. Dette er den eneste tiden på dagen jeg sitter på rompa mi i sofaen og chiller skikkelig 😅 Anonymkode: 0575b...2f0 Dette er jo sinnsykt. 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #49 Skrevet 9. oktober 2025 DesmondMiles skrev (6 minutter siden): Dette er jo sinnsykt. Jeg er ikke den du siterer. Men; Hvorfor sinnsykt? Når jeg våkner og føler meg uthvilt kl 5 føles det fantastisk. Jeg har hele 4 timer før noen krever noe av meg. Før møter, mas og mail starter. Det er mine timer. Jeg kan ta det med ro med dusj og sminke. Drikke kaffe. Sitte litt her. Løpe en tur. Eller få unna fire timer med ekstremt effektiv jobb slik at jeg er halvveis i timene jeg skal levere før klokka blir 9. Elsker timene en tidlig morgen. Anonymkode: 4954e...9fd 3
DesmondMiles Skrevet 9. oktober 2025 #50 Skrevet 9. oktober 2025 (endret) AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg er ikke den du siterer. Men; Hvorfor sinnsykt? Når jeg våkner og føler meg uthvilt kl 5 føles det fantastisk. Jeg har hele 4 timer før noen krever noe av meg. Før møter, mas og mail starter. Det er mine timer. Jeg kan ta det med ro med dusj og sminke. Drikke kaffe. Sitte litt her. Løpe en tur. Eller få unna fire timer med ekstremt effektiv jobb slik at jeg er halvveis i timene jeg skal levere før klokka blir 9. Elsker timene en tidlig morgen. Anonymkode: 4954e...9fd Det er sinnsykt å ha behov for 10% av døgnet for å gjøre seg klar til jobb. Og når du står opp kl 4, så må du legge deg kl 21 for å få 7 timer søvn. Det er ikke et liv for meg, eller de fleste. Endret 9. oktober 2025 av DesmondMiles 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #51 Skrevet 9. oktober 2025 DesmondMiles skrev (7 minutter siden): Det er sinnsykt å ha behov for 10% av døgnet for å gjøre seg klar til jobb. Og når du står opp kl 4, så må du legge deg kl 21 for å få 7 timer søvn. Det er ikke et liv for meg, eller de fleste. Når det gjelder meg selv så prioriterer jeg og ha mine to timer om morgenen enn å få nok søvn om natta. Hvis jeg måtte velge. Jeg kommer heller for sent på jobb enn å få stress på morgenen. Anonymkode: 251fe...882
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2025 #52 Skrevet 10. oktober 2025 DesmondMiles skrev (På 9.10.2025 den 19.22): Det er sinnsykt å ha behov for 10% av døgnet for å gjøre seg klar til jobb. Og når du står opp kl 4, så må du legge deg kl 21 for å få 7 timer søvn. Det er ikke et liv for meg, eller de fleste. Vedkommende kan jo være A-menneske, liker å legge seg 21 og å slappe av og lade opp om morgenen fremfor om kvelden? Jeg ser for meg at hun driver med omtrent det samme som jeg gjør akkurat nå. Jeg tar heller denne chille-tiden på kvelden, etter at jeg er ferdig med alle gjøremål for dagen, og står ikke opp i femtiden når jeg ikke må. Men bestemor pleide å stå opp kl. 5, og elsket det fordi det var så rolig og og fint i huset mens man ventet på at dagen skulle starte, sa hun. Det var skikkelig koselig og, da jeg var på besøk hos henne som barn og presset meg opp av senga for å være med på denne stunden. Hun la seg samtidig med meg. Anonymkode: 15ce2...e8f 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2025 #53 Skrevet 10. oktober 2025 Jeg har strenge morgenrutiner noen dager, andre ikke. Det varierer ut i fra når jeg starter på jobb, om mannen er offshore så jeg skal levere barn i barnehage og på skole og hvor trøtt jeg er. Det beste er å sitte ned med en kaffekopp helt i ro, bare en liten stund. Ti minutter holder. I dag hadde jeg vekkerklokken på 05.15 selv om jeg hadde gjort ferdig alt av matpakker kvelden før, og fikk dermed matpakkesmøretiden som kaffetid i stedet, hele 25 minutter. Det var herlig, og det er litt fordi det var fredag og nesten helg, altså siste innspurt denne uken. På en onsdag i en av mannens arbeidsuker, blir dagen typisk best om jeg bruker de 25 minuttene på å sove i stedet. Anonymkode: 15ce2...e8f
Jajakvinne12 Skrevet 10. oktober 2025 #54 Skrevet 10. oktober 2025 AnonymBruker skrev (På 8.10.2025 den 10.00): Hvor avhengig er du av strenge morgenrutiner? Må du ha en viss tid,time/halvtime, for dine morgenrutiner til kaffe,mat, slappe av og våkne f.eks.. Blir dagen ødelagt om du må stå opp til en annen tid eller at du forsover deg? Anonymkode: 251fe...882 Nøyaktig 1 time fra jeg står opp til bussen går.
Frøkenfryden Skrevet 31. oktober 2025 #55 Skrevet 31. oktober 2025 Jeg står opp ca 05 hver dag. Har da to timer ca på meg. Da har jeg veldig god tid, hvis jeg vasker håret litt mindre tid. Jeg rekker sitte litt med kaffe hvis jeg vil. Bruker mye tid på å ordne bra niste, har med frokost og lunsj til jobb. Ordner frokost og niste til samboer også. Hvis jeg tukler med døgnrytme og sover lenger får jeg lett mareritt og hodepine, så jeg er som den andre her som står opp 05 for å chille. 😅Forstår det virker rart, men jeg føler meg så klar for å stå opp da. Og å slippe migrene med oppkast er deilig! 05 hele uka. Og ja, drikker et stort glass vann og 1-2 kaffe før 07. Hører litt pod eller jazz mens jeg ordner mat. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #56 Skrevet 2. november 2025 Høres ekstremt stress ut for å stå opp tidlig for å trene. Jeg verdsetter å kunne slappe av om kvelden. Mine barn er 9 og 12 nå og jeg trener når de er på trening om ettermiddagene:) Anonymkode: 2177a...66c
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #57 Skrevet 2. november 2025 Står opp 0730, dusjer og pusser tenner, drar hjemmefra 0750, og er på jobb kl 08. Anonymkode: ba659...88c
got2go Skrevet 2. november 2025 #58 Skrevet 2. november 2025 Herrgfud er jeg velt urnormal? 15 min sminke+påkledning, så ut med bikkja før jeg tar med en kaffe i bilen. 35 min så er jeg klar, ofte tidligere også.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #59 Skrevet 2. november 2025 DesmondMiles skrev (På 9.10.2025 den 19.22): Det er sinnsykt å ha behov for 10% av døgnet for å gjøre seg klar til jobb. Og når du står opp kl 4, så må du legge deg kl 21 for å få 7 timer søvn. Det er ikke et liv for meg, eller de fleste. Du... Her skrev jeg at jeg ofte trener, og alltid får unna en del jobb, disse timene. Jeg jobber fra hjemmekontoret. Så om jeg dusjer og sminker meg kl 5 eller kl 12 har ingenting å si. Jeg sover som regel 5-6 timer. 7 timer har jeg ikke sjans til. Sovner i det jeg legger hodet på puta kl 23, våkner uthvilt ca kl 5. Anonymkode: 4954e...9fd
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #60 Skrevet 2. november 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Høres ekstremt stress ut for å stå opp tidlig for å trene. Jeg verdsetter å kunne slappe av om kvelden. Mine barn er 9 og 12 nå og jeg trener når de er på trening om ettermiddagene:) Anonymkode: 2177a...66c Jeg våkner av meg selv. Og har veldig mye energi på morgenen. Alt er lystbetont og effektivt da. Slapper jo da desto bedre av på kvelden. Når alt er gjort og samvittigheten er god. Anonymkode: 4954e...9fd 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå