AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2025 #1 Skrevet 8. oktober 2025 Hvor avhengig er du av strenge morgenrutiner? Må du ha en viss tid,time/halvtime, for dine morgenrutiner til kaffe,mat, slappe av og våkne f.eks.. Blir dagen ødelagt om du må stå opp til en annen tid eller at du forsover deg? Anonymkode: 251fe...882
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #2 Skrevet 9. oktober 2025 Jeg må ha minst 2,5 timer til å slappe av, drikke kaffe, spise frokost og sminke meg på morgenen. Hudpleie er inkludert i rutinen. Dette er den eneste tiden på dagen jeg sitter på rompa mi i sofaen og chiller skikkelig 😅 Anonymkode: 0575b...2f0 3 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #3 Skrevet 9. oktober 2025 Et kvarter til å drikke kaffe, 20 minutter til dusj, sminke og påkledning. Anonymkode: 72054...451
pia mater Skrevet 9. oktober 2025 #4 Skrevet 9. oktober 2025 Ganske fleksibel. Trenger minimum 20 minutter for å ordne meg, pakke veska, og lufte hund. 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #5 Skrevet 9. oktober 2025 Jeg trenger 1 time og 15 minutter. En time til dusj, hårvask, sminke og evnt stryke det jeg skal ha på meg. Tar en kaffe med kollagen med meg på badet. Når jeg er klar lufter jeg hunden et kvarter, så er det klart for avmarsj. Anonymkode: d497b...f36
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #6 Skrevet 9. oktober 2025 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg trenger 1 time og 15 minutter. En time til dusj, hårvask, sminke og evnt stryke det jeg skal ha på meg. Tar en kaffe med kollagen med meg på badet. Når jeg er klar lufter jeg hunden et kvarter, så er det klart for avmarsj. Anonymkode: d497b...f36 Og ja, dagen blir litt ødelagt hvis jeg ikke får gjort det jeg trenger. Jeg er ikke en som kan hive meg ut av sengen og dra på jobb etter 10 min. Da har jeg nesten sykdomsfølelse resten av dagen, ihvertfall veldig stress i kroppen. Anonymkode: d497b...f36
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #7 Skrevet 9. oktober 2025 Jeg må ha minst 15 min øremerket til å sitte i fred og ro og drikke kaffen min (som egentlig er mest melk). Hvis ikke fungerer jeg dårlig på formiddagen. Anonymkode: e83c0...f8c 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #8 Skrevet 9. oktober 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg må ha minst 2,5 timer til å slappe av, drikke kaffe, spise frokost og sminke meg på morgenen. Hudpleie er inkludert i rutinen. Dette er den eneste tiden på dagen jeg sitter på rompa mi i sofaen og chiller skikkelig 😅 Anonymkode: 0575b...2f0 Så hvis du begynner på jobb klokken 8, må ut døren klokken 7:30, står du opp klokken 5 for å kunne sitte i sofaen og chille? Anonymkode: bb412...242 13 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #9 Skrevet 9. oktober 2025 Jeg trenger 1-2 timer før jeg går ut døra, eller møter andre (digitalt). Jeg våkner som regel av meg selv 5-6. Henter en kaffe, går til hjemmekontoret eller finner frem PC. Tar unna litt mail, ser på plan for dagen. Henter en kaffe til - sitter gjerne litt her og surfer og slapper av. (klokka er 7 nå). Om jeg skulle ut døra ville jeg nå gått og sminket meg, og brukt god tid på det. Så tatt en dusj. Det å ha god tid til sminke og dusj må jeg ha hver morgen. I dag har jeg et større møte fra kl 8 - da tar jeg sminke og dusj mens jeg hører på det. Skal jeg på fly kl 6 så bruker jeg vekkerklokke, og sikrer at jeg har timen min før jeg må ut døra. Kaffe - sminke - dusj - tid til å rydde unna og re opp seng, er minimum. Anonymkode: 4954e...9fd 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #10 Skrevet 9. oktober 2025 Jeg bruker to timer på morgenen. Starter med en dusj, pusse tenner og hudpleierutine, og så sitter jeg egentlig bare ganske lenge og chiller og drikker kaffe og surfer på PC. Kanskje jeg starter arbeidsdagen med å svar på noen mailer eller bare organisere dagens oppgaver. Potensielt too much information, men får jeg litt tid og masse kaffe så får jeg også gått på do (nr 2) før jobb - blitt så gammel at dovaner har blitt rutine også 😅 Så er det hårføning/styling og sminke og å finne ut hva man skal ha på seg. Skal jeg rekke et veldig tidlig fly eller noe og ikke kan ta meg råd til disse to timene, så dusjer jeg og vasker håret kvelden før og legger frem klærne jeg skal ha på meg. Dagen blir ikke ødelagt, men jeg merker at hodet ikke er helt "på", jeg føler ikke hjernen har våknet helt før den har fått noen timer og jeg liker ikke forholde meg til folk og stress rett etter jeg har våknet. Men resten av dagen blir ikke ødelagt, det er bare morgenen. Og så må jeg potensielt på do når jeg sitter der på flyet da 😂 Anonymkode: 54f44...9b8 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #11 Skrevet 9. oktober 2025 Før jeg fikk barn var jeg veldig glad i å ha god tid på morgenen. Nå står jeg opp, kler på meg, pusser tenner og børster håret før jeg setter meg på sykkelen til jobb. 😄 Skifter klær og drikker kaffe når jeg kommer frem. Anonymkode: dfb56...eda 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #12 Skrevet 9. oktober 2025 Det eneste jeg gjør hjemme er å fikse matpakken til barnehagebarnet, og stell/sminke meg. Står opp ca 40 min før jeg må ut av døra. Frokost og kaffe tar jeg på jobb. Det er en hyggelig start på dagen med kolleger. Anonymkode: 61ef6...344
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #13 Skrevet 9. oktober 2025 Jeg har ingen spesielle morgenrutiner. Noen ganger spiser jeg en rask frokost, andre ganger ikke. Mannen går stort sett morgentur med hunden, men innimellom gjør jeg det. Noen ganger sminker jeg meg, men gjør ikke det hver dag. Dusjer som regel før jeg legger meg, men av og til gjør jeg det på morgenen. Jeg var strengere på morgenrutinene da vi hadde små barn. Da ble det fort travelt og stress om jeg ikke organiserte godt nok før jobb. Anonymkode: 031a8...cb5 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #14 Skrevet 9. oktober 2025 Jeg tar bare en kjapp dusj, kler meg og grer gjennom håret. Så hopper jeg bilen og kjører på jobb. Tar morgenkaffen på jobb. Tidligere jeg kommer på jobb, tidligere kan jeg reise hjem. Det har mye å si for meg å slippe unna rushtrafikken, da kan jeg bruke en halvtime hjem i stedet for en time. Anonymkode: c9e6e...c7a 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #15 Skrevet 9. oktober 2025 Jeg liker å ha ca. en time til å fikse meg, drikke kaffe og våkne på. Dagen blir ikke ødelagt hvis jeg ikke får det, men jeg får en dårlig start på dagen. Anonymkode: bdd50...ea0 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #16 Skrevet 9. oktober 2025 Står opp 1,5 time før jeg skal på jobb. 1 t. og 45 min dersom mannen også har dagvakt, for da må jeg ha ekstra tid til å lufte hunder. Trener styrke 30 min hver morgen, tar litt løping på mølle de dagene jeg har tid til det etterpå, 15-20 min. Kjapp dusj, litt mascara og hudkrem, tannpuss, en kjapp kaffe mens hundene spiser frokosten sin, og ut døren. Har forsovet meg 2 ganger på 42 år og det er det verste jeg kan tenke meg. For et jag! Kom presis begge gangene, men det var med løping uten like og jeg følte hjernen lå to timer bak kroppen resten av dagen 😂 Men jeg er a menneske og det fungere best for meg å ordne mye før jobb. De gangene jeg kommer sent i seng og må flytte treningen f.eks, blir økten dårlig og ettermiddagen tung. Anonymkode: 9584a...ee5 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #17 Skrevet 9. oktober 2025 Jeg står opp klokken 05, og går tur med hundene til 06. Går rett i joggebuksen og ut døren for denne turen. Så drikker jeg kaffe og chiller i 20 minutter, før jeg dusjer og sminker meg. Så lager jeg frokost til ungene og får dem opp av sengen rett før 07. Da kan jeg rydde litt eller lese noen email før vi går ut døren 0745. Har matpakker osv klare dagen før. Ja, det hadde vært full krise om jeg hadde forsovet meg, men jeg tror det hadde handlet mest om dårlig samvittighet overfor hundene 😅 Anonymkode: c5ec6...00f 1
Gnå Skrevet 9. oktober 2025 #18 Skrevet 9. oktober 2025 Jeg står opp litt før kl. 05.00. Da er det rett ut på tur med hunden i ca. 1 tima. De dagene jeg har tid, jogger jeg en tur etterpå. Så steller jeg meg og forbereder meg litt før jeg går til jobb. Spiser ikke frokost eller noe sånt. Setter altså av lite tid til "kos" på morgenen, men det tar jo litt tid å gjøre det jeg "må". Hunden kunne fått kortere tur, men ellers er det lite av det jeg føler kan vikte. Må nesten pusse tennene, liksom 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #19 Skrevet 9. oktober 2025 Står opp med minstemann, stell av oss begge på badet, vekker eldste, setter på kaffe til meg og mannen, lager frokost og matpakker til barna, sitter rundt frokostbordet med familien og drikker kaffe og snakker om dagen, pakker sekker og vesker og sender mann og minste ut døra. Eldste og jeg går rett etterpå. Unnagjort på 1 time og 10 minutter (ca.) Anonymkode: 43846...afe
Hmmmmmm Skrevet 9. oktober 2025 #20 Skrevet 9. oktober 2025 Må kun gå på do, vaske meg. Gå med hunder..thats it. Sminker meg ikke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå