AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #21 Skrevet 9. oktober 2025 Når jeg leser dette her, skulle jeg ønske jeg var A-menneske. Før barn sto jeg opp 15 min før jeg måtte ut døren. Etter barn så bør vi ha 1 time for å få alle klare. Høres veldig harmonisk og deilig ut å ha god tid på morgningen, men er alt for glad i kvelden og er alltid mest produktiv da. Anonymkode: 003f5...394 1
IkkeAnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #22 Skrevet 9. oktober 2025 Dere som står opp kl 05, når kl legger dere dere da? Lite søvn? 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #23 Skrevet 9. oktober 2025 IkkeAnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dere som står opp kl 05, når kl legger dere dere da? Lite søvn? Jeg får nesten nøyaktig 7 timer med søvn i ukedagene. Er veldig streng på at jeg skal ha det, og det må skje noe spesielt hvis jeg legger meg senere enn 22. Jeg er en person som sover dypt og sovner fort, da. Anonymkode: c5ec6...00f 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #24 Skrevet 9. oktober 2025 AnonymBruker skrev (På 8.10.2025 den 10.00): Hvor avhengig er du av strenge morgenrutiner? Må du ha en viss tid,time/halvtime, for dine morgenrutiner til kaffe,mat, slappe av og våkne f.eks.. Blir dagen ødelagt om du må stå opp til en annen tid eller at du forsover deg? Anonymkode: 251fe...882 Slappe av? Når jeg kommer rett fra senga? Kaffen tar jeg på jobb når jeg ankommer, men jeg tar med tid til å dusje og sminke meg i ca ti minutter. Jeg har kort vei til jobb og er der ca 1 time etter jeg har kommet meg ut av senga. Jeg forsover meg ikke, våkner alltid rett før klokka ringer. Anonymkode: 425ac...600
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #25 Skrevet 9. oktober 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg må ha minst 2,5 timer til å slappe av, drikke kaffe, spise frokost og sminke meg på morgenen. Hudpleie er inkludert i rutinen. Dette er den eneste tiden på dagen jeg sitter på rompa mi i sofaen og chiller skikkelig 😅 Anonymkode: 0575b...2f0 Slappe av om morgenen, når du har sovet hele natta? Du mener kanskje å våkne, tid til å våkne? Anonymkode: 425ac...600
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #26 Skrevet 9. oktober 2025 Når jeg har tidlig vakter: Står opp 05:15, kjører fra hjemme 07:00 og er på plass og klar på jobb 07:30. Legger meg 22.00. På denne tiden: Sminker/steller meg, meg, går tur med hunden, (har litt ekstra tid i tilfelle jeg må dusje/skylle/tørke meg og/eller hunden), lager og spiser frokost, får på meg uniformen, ordner håret og pusser tenner så er det rett ut i bilen. Forsover jeg meg er jeg en av de som får "hele" dagen ødelagt, eller i hvert fall frem til ettermiddagen 😅 Heldigvis skjer det svært sjeldent. Anonymkode: 97b3c...c97
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #27 Skrevet 9. oktober 2025 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Når jeg leser dette her, skulle jeg ønske jeg var A-menneske. Før barn sto jeg opp 15 min før jeg måtte ut døren. Etter barn så bør vi ha 1 time for å få alle klare. Høres veldig harmonisk og deilig ut å ha god tid på morgningen, men er alt for glad i kvelden og er alltid mest produktiv da. Anonymkode: 003f5...394 Tenker man må sette pris på det man har. Jeg elsker morgenen. Er ofte lys våken kl 5-6, og føler glede ved å stå opp. Har så mye energi og kreativitet. Og bruker også tid på ting som å re opp seng og rydde over kjøkken før jeg går ut døra. Men på kvelden begynner jeg å se på klokka i 22-tiden, i håp om at det går raskt mot 23 (legger jeg meg før er jeg lys våken 4, eller tidligere. Om noe må gjøres, eller det er et kveldsmøte, så er det et ork. Og jeg kan egentlig glemme å trene om det ikke har skjedd innen kl 18. Anonymkode: 4954e...9fd
Gnå Skrevet 9. oktober 2025 #28 Skrevet 9. oktober 2025 IkkeAnonymBruker skrev (38 minutter siden): Dere som står opp kl 05, når kl legger dere dere da? Lite søvn? Jeg legger meg kl. 22.00 og sovner fort. Fungerer fint for meg. Men klokka mi er ikke helt fornøyd da
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #29 Skrevet 9. oktober 2025 IkkeAnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere som står opp kl 05, når kl legger dere dere da? Lite søvn? Ca kl 23, innimellom litt før. Sover som regel til nærmere 6. Klarer aldri sove mer enn 7 timer. Men så lenge jeg får over 6 timer så er jeg uthvilkt hele dagen. Sovner i det jeg legger hodet på puta. Våkner av meg selv 5-6. Helger, ukedager og ferie. Anonymkode: 4954e...9fd
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #30 Skrevet 9. oktober 2025 IkkeAnonymBruker skrev (3 timer siden): Dere som står opp kl 05, når kl legger dere dere da? Lite søvn? Jeg står ikke opp 5, men er en av dem som har svart at jeg liker å ha et par timer på morgenen til å bare ta det med ro. Jeg står opp 6.30, og drar vanligvis hjemmefra 8.30. Jeg har ikke fast tid når jeg legger meg, men kanskje sånn vanligvis rundt 12/halvett? Er fæl til å gå i " bare en episode til"-fella og dra det litt ut da. 6.30 er litt da jeg våkner av meg selv også. Jeg liker å slappe av på morgenen, men jeg liker ikke å dra meg i senga. Jeg er ikke en snoozer Trenger nok noe mindre søvn enn snittet, legger meg sent og våkner tidlig i helgene også. Anonymkode: 54f44...9b8
Memorangen Skrevet 9. oktober 2025 #31 Skrevet 9. oktober 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg må ha minst 2,5 timer til å slappe av, drikke kaffe, spise frokost og sminke meg på morgenen. Hudpleie er inkludert i rutinen. Dette er den eneste tiden på dagen jeg sitter på rompa mi i sofaen og chiller skikkelig 😅 Anonymkode: 0575b...2f0 shit da måtte jeg ha stått opp kvart over 4😅
Hatsumomo Skrevet 9. oktober 2025 #32 Skrevet 9. oktober 2025 AnonymBruker skrev (På 8.10.2025 den 10.00): Hvor avhengig er du av strenge morgenrutiner? Må du ha en viss tid,time/halvtime, for dine morgenrutiner til kaffe,mat, slappe av og våkne f.eks.. Blir dagen ødelagt om du må stå opp til en annen tid eller at du forsover deg? Anonymkode: 251fe...882 Må ha en halvtime i sengen fra alarmen ringer (men jeg våkner alltid før) mens jeg leser aviser på mobilen, for å våkne. Så en halvtime til å gjøre meg klar på badet. Siden jeg faster og ikke spiser før kl 12 så utgår det. Så en halvtime til rådighet for å kjøre til jobb.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #33 Skrevet 9. oktober 2025 Jeg må ha to timer frå jeg våkner til jeg skal begynne på jobb. Derfor har jeg sagt nei til jobb som starter før kl 09. Det forandrer seg med alderen og,før kunne jeg greie meg med 20 minutter. Idag må maten fortæres og kroppen stabiliseres før jeg drar. Søvnen er oftest dårlig så er sjelden klar for dagen når jeg står opp. Anonymkode: 251fe...882
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #34 Skrevet 9. oktober 2025 AnonymBruker skrev (På 8.10.2025 den 10.00): Hvor avhengig er du av strenge morgenrutiner? Må du ha en viss tid,time/halvtime, for dine morgenrutiner til kaffe,mat, slappe av og våkne f.eks.. Blir dagen ødelagt om du må stå opp til en annen tid eller at du forsover deg? Anonymkode: 251fe...882 Helt avhengig! En liten glipp i rutinene og dagen blir bare surr. Anonymkode: a1e99...54b
katties Skrevet 9. oktober 2025 #35 Skrevet 9. oktober 2025 Jeg bruker ca 15-20 min på meg selv. Da vil jeg ikke bli forstyrret. Trenger ca 1,5 t til alt som trengs å gjøres med barna. Der er jeg mer fleksibel på hva som kommer når, men det er selvfølgelig enklere når ting gjøres i en bestemt rekkefølge for da vet jeg lettere når jeg har dårlig tid.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #36 Skrevet 9. oktober 2025 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg trenger 1-2 timer før jeg går ut døra, eller møter andre (digitalt). Jeg våkner som regel av meg selv 5-6. Henter en kaffe, går til hjemmekontoret eller finner frem PC. Tar unna litt mail, ser på plan for dagen. Henter en kaffe til - sitter gjerne litt her og surfer og slapper av. (klokka er 7 nå). Om jeg skulle ut døra ville jeg nå gått og sminket meg, og brukt god tid på det. Så tatt en dusj. Det å ha god tid til sminke og dusj må jeg ha hver morgen. I dag har jeg et større møte fra kl 8 - da tar jeg sminke og dusj mens jeg hører på det. Skal jeg på fly kl 6 så bruker jeg vekkerklokke, og sikrer at jeg har timen min før jeg må ut døra. Kaffe - sminke - dusj - tid til å rydde unna og re opp seng, er minimum. Anonymkode: 4954e...9fd Sminke deg og så en dusj etterpå? Jobbmøte mens du dusjer? (Regner med at du ikke har på kamera de 😎) Anonymkode: 39be0...915 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #37 Skrevet 9. oktober 2025 Jeg starter ganske tidlig på jobb så hvis jeg vil ha veldig god tid må jeg stå opp kl 5. Og det gidder jeg ikke.. Så det blir fikse meg, hive på meg klærne og løpe ut døra. Frokost tar jeg på jobben. Anonymkode: 32d21...cd4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #38 Skrevet 9. oktober 2025 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Så hvis du begynner på jobb klokken 8, må ut døren klokken 7:30, står du opp klokken 5 for å kunne sitte i sofaen og chille? Anonymkode: bb412...242 Hvorfor ikke? Anonymkode: 24523...311 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #39 Skrevet 9. oktober 2025 Veldig avhengig av det. Må ha en time, men helst halvannen. Drikker et par kopper kaffe, dusjer og drar. Sminker meg ikke og vasker håret på ettermiddagen. Anonymkode: 8541c...8ef
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2025 #40 Skrevet 9. oktober 2025 Jeg trives absolutt best med god tid. Dusjer først , smører med bodylotion og setter meg ned med Kaffe, stearinlys ( på vinterhalvåret) , lese nyheter , høre på radio, kanskje kikker innom kg. Sitter gjerne sånn en time før jeg kler på meg, og steller hud og hår og pakker sammen. Gjerne 2 timer før jeg skal gå hjemmefra står jeg opp. noen ganger blir det jo ikke sånn, jeg har litt varierte arbeidstider og spesielt i travle perioder blir det mindre tid på morgnen. Jeg takler det, men vet hvordan jeg får best start på dagen. på kommentarer om folk som begynner på tidlig, jeg hadde et par år jeg startet på jobb 7. ja, da sto jeg opp 5. jeg prøvde først og være den effektive som sto opp 30 min før og drakk kaffe i dusjen og kledde på meg imens jeg pakket vesken , men for meg ble det bare kluss. Snudde bare døgnet litt. nå starter jeg kl 10 så da ser det kanskje mer normalt ut med lange morgenrutiner. Anonymkode: 24523...311
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå