AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2025 #61 Skrevet 1. oktober 2025 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Oi hvordan bor du som vasken ikke tørker som vanlig om vinteren? Anonymkode: 81392...be6 Om sommeren tørker det fort ute, det er en forskjell. Anonymkode: 4ac3c...c8f
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2025 #62 Skrevet 1. oktober 2025 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvis du leiter etter fasit, kan du kikke her: https://viivilla.no/interior/renhold-og-inneklima/sa-ofte-bor-du-skifte-sengetoy/ Anonymkode: 68c8c...b5a Det er ikke fasit,det er en mening. Anonymkode: 4ac3c...c8f 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2025 #63 Skrevet 1. oktober 2025 Grüner skrev (11 timer siden): Hun skifter sengetøy bare 1 gang i måneden selv, så hun føler seg nok truffet selv over at andre synes det er ekkelt at ts skifter dyne bare hver 4.uke, siden hun selv skifter enda sjeldnere, derfor blir hun aggressiv. Haha! Jeg står trygt i mitt valg om hvor ofte jeg skifter. Det har mange årsaker. Det er debattklimaet jeg syns er under enhver kritikk. Og så er jeg overbevist om at flere her skifter sjeldnere enn hver annen uke, men tør ikke si det pga mobben. Vi vet alle hva som skjer med de som sier noe annet enn flertallet på KG. Anonymkode: 4ac3c...c8f 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2025 #64 Skrevet 1. oktober 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Når man blir spurt om sin mening, så er jo det ens fasit. Jeg utfordrer deg til å spørre en venn om å lukte på sengetøyet ditt etter 3-4 uker og å være helt ærlig. Jeg garanterer deg at du blir blind for lukten selv. Anonymkode: e83c6...591 Det kan kan lukte kropp, men hva er problemet med det? Vi er så livredd for at noe skal lukte noe annet enn parfyme at det er på grensen til sykelig. Anonymkode: 4ac3c...c8f 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2025 #65 Skrevet 1. oktober 2025 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Det kan kan lukte kropp, men hva er problemet med det? Vi er så livredd for at noe skal lukte noe annet enn parfyme at det er på grensen til sykelig. Anonymkode: 4ac3c...c8f Jeg bruker ikke parfyme, så nei. Det lukter svette og hår. Jeg har ingenting mot partners kropp udusjet noen dager, men innen 4 uker i samme sengesett lukter det fryktelig ekkelt. Minner om tenåringer med lav boevne. Anonymkode: e83c6...591 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2025 #66 Skrevet 2. oktober 2025 Bytter ukentlig Anonymkode: f9bd7...8ee 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå