Fant80 Skrevet 10. oktober 2025 #81 Skrevet 10. oktober 2025 Ser bare på det som at enkelte begynner å bli litt tynn i luggen. Noe som stemmer ganske så ofte. Ellers bryr jeg meg ikke nevneverdig. Spesielt ikke om dette er til hverdags. Men jeg misliker de som går i dress OG caps! Men damer,flere her oppe har et poeng: DROPP å forstørre lepper,dropp og enorme øyevippe extensions,og skalèr ned ca 70% på botox bruken. DEt er hinsides motbydelig. At dette er en trend i dagens samfunn er hysterisk morsomt i seg selv,men dere er jo ikke fine med det. Ingen menn synes det. 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2025 #82 Skrevet 10. oktober 2025 Så de som misliker det kan styre unna Anonymkode: 20a49...9f9 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2025 #83 Skrevet 10. oktober 2025 Bacteria skrev (2 timer siden): Hva med six-pence? Det er vel sosialt akseptabelt, og etter min mening stiligere enn caps. Lyser hipsteer lang vei. Ikke innafor. Anonymkode: 59a9d...7f3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2025 #84 Skrevet 10. oktober 2025 AnonymBruker skrev (På 29.9.2025 den 13.34): Jeg har blitt betatt av en mann, med fin personlighet og et utseende jeg liker. Men; jeg har aldri sett han uten caps på hodet. Har lyst til å spørre om han kan ta den av, jeg er så nysgjerrig, men det blir bare rart. Kjenner han jo ikke.... Har lagt merke til alle "caps mennene" nå, og de finnes i alle aldre, samfunnslag etc. Hva er greia? Anonymkode: cfcc1...070 For meg er caps bare deilig å bruke. Gidder ikke bruke tid på å gjøre noe med håret på mårran og skygger bra når jeg kjører bil. Igjennom dagen på jobb, så har jeg på caps av sikkerhetsmessige årsaker. Det har blitt en vane av praktiske hensyn. Hvordan det ser ut er underordnet. Anonymkode: 96330...d3d 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2025 #85 Skrevet 10. oktober 2025 Det er vel kun menn ute i bygdene som går med caps. Jeg ser aldri dette i byen. Anonymkode: 67f5f...2f9
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2025 #86 Skrevet 10. oktober 2025 Fant80 skrev (6 timer siden): Men damer,flere her oppe har et poeng: DROPP å forstørre lepper,dropp og enorme øyevippe extensions,og skalèr ned ca 70% på botox bruken. DEt er hinsides motbydelig. At dette er en trend i dagens samfunn er hysterisk morsomt i seg selv,men dere er jo ikke fine med det. Ingen menn synes det. Hvorfor skal vi kvinner bry oss om hva dere menn synes? Jeg kunne ikke gitt mer faen. Anonymkode: 67f5f...2f9 1
knooters Skrevet 10. oktober 2025 #87 Skrevet 10. oktober 2025 Kvinner kan jo begynne å gå med caps for å slippe å stelle håret. Det er jo så praktisk. Kanskje gutta syns det er turn-on? 1
Anonym11223344 Skrevet 10. oktober 2025 #88 Skrevet 10. oktober 2025 Bacteria skrev (6 timer siden): Hva med six-pence? Det er vel sosialt akseptabelt, og etter min mening stiligere enn caps. De fleste som bruker sixpence er psykopater. F.eks han med det misvisende tilnavnet Rockepresten. 1
Bacteria Skrevet 10. oktober 2025 #89 Skrevet 10. oktober 2025 Anonym11223344 skrev (10 minutter siden): De fleste som bruker sixpence er psykopater. F.eks han med det misvisende tilnavnet Rockepresten. Aha, det forklarer jo mye 😜
Anonym11223344 Skrevet 10. oktober 2025 #90 Skrevet 10. oktober 2025 Bacteria skrev (2 minutter siden): Aha, det forklarer jo mye 😜 Jo Nesbø ringer Dagsrevyen hver gang han gir penger til de fattige🤮
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2025 #91 Skrevet 10. oktober 2025 AnonymBruker skrev (På 29.9.2025 den 13.58): Hadde aldri falt for en mann som bruker hodeplagg inne 🙃. Caps er bare fint på smågutter. Skjønner de praktiske grunnene som blir nevnt over her, men menn som "aldri" tar den av er bare latterlig, etter min mening. Anonymkode: 3a970...959 Som bruker av caps kan jeg si at jeg aldri hadde falt for en dame som var så høy på seg selv. Har brukt caps fast siden 20 årene og vet veldig godt når det ikke er greit med caps. Av respekt tas caps alltid av ved måltider, på besøk og andre «happenings» hvor det kan oppfattes ugreit. Har selv halvlangt hår og hestehale (man-bun), med barberte sider og tror helt ærlig caps er bedre alternativ i mange situasjoner. Nå spiller jeg gitar i band, på konserter har jeg selvsagt ikke caps på. Saken er at caps er utrolig praktisk i hverdagen, både for å unngå sol og regn i ansiktet, og mener selv at gjort rett er dette et plagg som kan bæres ordentlig. Var i en begravelse for litt siden hvor en kar satt med caps på, gikk bort til vedkommende og sa på en pen måte at han burde droppe capsen. Noe han gjorde omgående, etterpå så snakket jeg med han og han forklarte at han hadde brukt caps siden ungdommen og var ikke vant til å ta den av for noe eller noen. Så ja det finnes bondeknøler som ikke forstår seg på «normal» folkeskikk. Anonymkode: a088e...b2b 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2025 #92 Skrevet 10. oktober 2025 Haha, mistet håret sikkert... Husker Gino fra 90-days. Anonymkode: 5a6e6...3e9
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2025 #93 Skrevet 10. oktober 2025 Av min erfaring med menn og caps er at de er enten skallet/tynn i håret, og sosial angst (yngre gutter/menn) Mest sannsynlig det første i ditt tilfelle. Anonymkode: 3e87b...d5c
ThereGoesBob Skrevet 10. oktober 2025 #94 Skrevet 10. oktober 2025 (endret) Jeg bruker caps 365. Når jeg tenker tilbake, så har jeg vel gjort det de siste 25-30 årene. Først og fremst så er jo caps kult da. Varierer ikke, bruker samme capsen hele tiden, så vasker den en gang iblant. Capsen skjermer jo bra for sollyset også da. En gang i blant funderer jeg på hvorfor jeg bruker caps hele tiden, og om det har noen negative innvirkninger på hårveksten eller hodebunnen. Jeg har en del hårtap/liten måne der bake, men det er ikke grunnen til at jeg bruker caps selv om den skjuler issen. Kan jo være at det sparer tid å putte en caps oppå hodet fremfor å stå å stelle håret foran speilet i 10-20 minutter eller mer. Caps er liksom prikken over i'en. Om damer dømmer meg utifra hva jeg har på hodet, er det uansett ikke et menneske jeg kunne tenkt meg å bli bedre kjent med. Caps er forresten ikke harry. Det er det cowboyhatt som er. Endret 11. oktober 2025 av ThereGoesBob
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2025 #95 Skrevet 10. oktober 2025 Hva er greia med å klage på alt og alle om dagen? La folk være i fred og fei for din egen dør. Anonymkode: a4970...019 3
Katten.2.0 Skrevet 11. oktober 2025 #96 Skrevet 11. oktober 2025 ThereGoesBob skrev (16 timer siden): Caps er forresten ikke harry. Det er det cowboyhatt som er. Det ene utelukker ikke det andre, i dette tilfellet.
-jk- Skrevet 11. oktober 2025 #97 Skrevet 11. oktober 2025 ThereGoesBob skrev (18 timer siden): ,)Caps er forresten ikke harry. Det er det cowboyhatt som er. Det er to ting damer kan ha på bilde som gjør at jeg alltid sveiper rett venstre. Motorsykkel og cowboyhatt Nå skal det sies at bilder med caps heller ikke er noe stort pluss.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2025 #98 Skrevet 11. oktober 2025 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Som bruker av caps kan jeg si at jeg aldri hadde falt for en dame som var så høy på seg selv. Har brukt caps fast siden 20 årene og vet veldig godt når det ikke er greit med caps. Av respekt tas caps alltid av ved måltider, på besøk og andre «happenings» hvor det kan oppfattes ugreit. Har selv halvlangt hår og hestehale (man-bun), med barberte sider og tror helt ærlig caps er bedre alternativ i mange situasjoner. Nå spiller jeg gitar i band, på konserter har jeg selvsagt ikke caps på. Saken er at caps er utrolig praktisk i hverdagen, både for å unngå sol og regn i ansiktet, og mener selv at gjort rett er dette et plagg som kan bæres ordentlig. Var i en begravelse for litt siden hvor en kar satt med caps på, gikk bort til vedkommende og sa på en pen måte at han burde droppe capsen. Noe han gjorde omgående, etterpå så snakket jeg med han og han forklarte at han hadde brukt caps siden ungdommen og var ikke vant til å ta den av for noe eller noen. Så ja det finnes bondeknøler som ikke forstår seg på «normal» folkeskikk. Anonymkode: a088e...b2b Du beskriver henne som håpløst høy på seg selv, før du skriver to avsnitt om hvordan du egentlig er enig med henne? 🤔 Anonymkode: 1d45f...77b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå