AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #1 Skrevet 29. september 2025 Jeg har blitt betatt av en mann, med fin personlighet og et utseende jeg liker. Men; jeg har aldri sett han uten caps på hodet. Har lyst til å spørre om han kan ta den av, jeg er så nysgjerrig, men det blir bare rart. Kjenner han jo ikke.... Har lagt merke til alle "caps mennene" nå, og de finnes i alle aldre, samfunnslag etc. Hva er greia? Anonymkode: cfcc1...070 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #2 Skrevet 29. september 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har blitt betatt av en mann, med fin personlighet og et utseende jeg liker. Men; jeg har aldri sett han uten caps på hodet. Har lyst til å spørre om han kan ta den av, jeg er så nysgjerrig, men det blir bare rart. Kjenner han jo ikke.... Har lagt merke til alle "caps mennene" nå, og de finnes i alle aldre, samfunnslag etc. Hva er greia? Anonymkode: cfcc1...070 Sikkert skallet.. Bruker kun caps når jeg ikke har rukket eller giddet å ordne håret. Er ikke så mange alternativer utenom caps egentlig Anonymkode: 536a2...1e0 4 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #3 Skrevet 29. september 2025 Ts, kanskje av samme årsaker som at kvinner river av seg øyenbrynene for å tegne på seg nye, eller at de bruker hår forlengelse (extension) , at de må farge håret... Anonymkode: 0a7de...2d8 10 6
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #4 Skrevet 29. september 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ts, kanskje av samme årsaker som at kvinner river av seg øyenbrynene for å tegne på seg nye, eller at de bruker hår forlengelse (extension) , at de må farge håret... Anonymkode: 0a7de...2d8 Gjør ikke noe av dette selv, så skjønner ikke greia med det heller Anonymkode: cfcc1...070 3 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #5 Skrevet 29. september 2025 Jeg bruker mye caps. Det er et veldig praktisk plagg! Er det sol ute, så blir jeg ikke solbrent i issen. Er så tynn i håret at jeg må beskytte topplokket. Kan bruke solkrem, men det blir veldig fett og ser ikke bra ut. Caps er redningen. Dersom det regner, så beskytter capsen brillene mine fra å bli våte. Så sol og regn, caps må på! Tar den av meg innendørs, da. Jeg er godt oppdratt. Anonymkode: 1fc03...0e9 12 3
Trygdefrue Skrevet 29. september 2025 #6 Skrevet 29. september 2025 Jeg er capsbruker i perioder. Har tatt hodet med Gilette siden jeg var 28 ca. sterk sol, ikke orket å barbere skallen eller bare fordi det passer med resten av bekledningen. Har 0 problem med å ta den av meg om noen på død og liv vil se skallen min, og den tas alltid av innendørs. Men sånn har det ikke alltid vært, fra 25-jeg innså at sveisen var over og ut, så ville jeg ikke ta av capsen 🤣 4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #7 Skrevet 29. september 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg bruker mye caps. Det er et veldig praktisk plagg! Er det sol ute, så blir jeg ikke solbrent i issen. Er så tynn i håret at jeg må beskytte topplokket. Kan bruke solkrem, men det blir veldig fett og ser ikke bra ut. Caps er redningen. Dersom det regner, så beskytter capsen brillene mine fra å bli våte. Så sol og regn, caps må på! Tar den av meg innendørs, da. Jeg er godt oppdratt. Anonymkode: 1fc03...0e9 Ja, ser de praktiske sidene. Han går med den inne også. Anonymkode: cfcc1...070
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #8 Skrevet 29. september 2025 Tynn i håret antagelig. Kjæresten bruker caps kanskje 2-3 ganger i året. Anonymkode: 100d0...309
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #9 Skrevet 29. september 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, ser de praktiske sidene. Han går med den inne også. Anonymkode: cfcc1...070 Hadde aldri falt for en mann som bruker hodeplagg inne 🙃. Caps er bare fint på smågutter. Skjønner de praktiske grunnene som blir nevnt over her, men menn som "aldri" tar den av er bare latterlig, etter min mening. Anonymkode: 3a970...959 5 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #10 Skrevet 29. september 2025 Så ekstremt overfladisk du er. Anonymkode: 59a9d...7f3 4 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #11 Skrevet 29. september 2025 Hodeplagg er nødvendig med lite eller intet hår. Dessverre er caps'n det siste hodeplagget som er sosialt "godkjent" å bruke utenom lue på vinteren. Jeg liker hatter som fedora, cowboy, stetson, trilby osv som menn brukte før i tiden. Om man bruker hatt til hverdags i Norge blir man sett rart på, så da er det tilbake til caps'n. (Om du ser en voksen mann bruke den gale veien er det bare å løpe, det er det mest idiotiske som finnes). Anonymkode: 64dc5...3ee 3 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #12 Skrevet 29. september 2025 For oss som er tynne i håret, praktisk for å ikke bli solbrent, og sosialt for å ikke få kommentarer eller bli avvist pga lite hår. Anonymkode: affa8...99f 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #13 Skrevet 29. september 2025 Menn og hodeplagg er da ikke noe nytt. i 1920: i 2025: Anonymkode: d3f5a...48c 4 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #14 Skrevet 29. september 2025 Jeg synes menn med caps blir litt harry. Er det høst/vinter og kaldt kan man gå med lue, caps kan brukes i sterk sol/ hvis man skal være ute lenge i solen. Anonymkode: b7a55...828 2 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #15 Skrevet 29. september 2025 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Ts, kanskje av samme årsaker som at kvinner river av seg øyenbrynene for å tegne på seg nye, eller at de bruker hår forlengelse (extension) , at de må farge håret... Anonymkode: 0a7de...2d8 Men kvinner gjør jo dette fordi de mener det gjør dem penere. Pynter menn seg virkelig med caps? Anonymkode: 1d45f...77b 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #16 Skrevet 29. september 2025 Sol. Easy as that. Anonymkode: 5bec7...63b 1
DesmondMiles Skrevet 29. september 2025 #18 Skrevet 29. september 2025 Jeg skjønner ikke hvor spesielt kvinner skal bry seg så mye om hva menn har på hodet. For hva tenker kvinner når menn skal begynne å diktere hva kvinner skal ha på seg...? 7 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #19 Skrevet 29. september 2025 Klær,også caps,er endel av den da folk sin personlighet. Så da får man ta folk som de er,ikke prøve å forandre dem. Anonymkode: f62bc...260 2 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #20 Skrevet 29. september 2025 Jeg har ikke perfekt hud og får noen ganger utslett eller kviseutbrudd. Det er så synlig når man er skallet så det er behagelig å bare kunne slenge på seg en caps før jeg går i butikken osv. Anonymkode: 264cf...3ec 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå