Gå til innhold

Hva er greia med menn og caps?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg synes menn med caps blir litt harry.
Er det høst/vinter og kaldt kan man gå med lue, caps kan brukes i sterk sol/ hvis man skal være ute lenge i solen.

Anonymkode: b7a55...828

Det er vel det jeg innerst inne også tenker, og er derfor har et ønske om å se han uten.  Er enig at caps egner seg for bruk i solen, det er ok. 

Anonymkode: cfcc1...070

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er problemet? 

Anonymkode: 8440a...e1c

Ikke et problem, men er nysgjerrig på hvordan han ser ut uten.

Skrevet
Daisy-love skrev (1 time siden):

Kan han ha begynnende måne? Noen bruker for å skjule at håret tynnes ut. Kjenner en som bruker fordi manglende hår på toppen har gitt solen fri adgang, og han fikk kreft. 

Noen bruker nok av vane fra ungdommen, og en slipper å tenke på sveisen. Er som annen sier ikke noe nytt at menn bruker hodeplagg. Tipper menn ikke tar av inne fordi de ikke har noe sted å legge den fra seg. 

Ser at han har hår, men muligens tynt oppå da, ja.

• Liker 1
Skrevet

Må jo være lov for en mann å gå med cap? 

Dere damer driver jo med alt mulig rart og juks.

En cap er jo det mest uskyldige man kan ha på seg, og det kryr jo av damer som også bruker det.

Anonymkode: 788aa...3f4

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Innafor:

Screenshot_20250929_182546_SamsungInternet.thumb.jpg.98b124cec57d3af26ebcb737636a3aab.jpg

Også innafor:

Screenshot_20250929_182641_SamsungInternet.thumb.jpg.6e27706f1ced9748f1fc24645f66f590.jpg

IKKE innafor:

Screenshot_20250929_182709_SamsungInternet.thumb.jpg.b275ffc53d7c5c03794397b1bc692ff1.jpg

IKKE innafor :

Screenshot_20250929_182832_SamsungInternet.thumb.jpg.298fb36fe979afdbabbe348cdcad3a59.jpg

Da fikk vi ryddet opp i det. 

👍

Anonymkode: 670fc...db5

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Tynn i toppen. 

Eller kviser/utslett/eksem. 

Ofte i kombinasjon.

Uten innsikt i at caps bare forverrer problemet da det hindrer luft/oksygen, øker luftfuktighten, bidar til bakterievekst, med mer. 

Anonymkode: 2997c...95f

• Liker 1
Skrevet

synes det kan være stilig jeg. tenker ikke på om de skjuler manglende hårvekst liksom. det tar for mye tid og krefter. :P 

Anonymkode: d30d7...e80

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

synes det kan være stilig jeg. tenker ikke på om de skjuler manglende hårvekst liksom. det tar for mye tid og krefter. :P 

Har en mann flott hår sjuler han det ikke.  Eller kvinner heller, forsåvidt. 

Eneste unntaket er med sterk eksponering for sol.

Ellers handler det om å gjemme bort noe. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

er jo mange kvinner med flott hår som går med caps..  det er sikkert en andel som liker å skjule det litt for å føle seg mer attraktiv, og det kan jo også være litt stilig, får en litt "kulere" og sporty look. tenker ikke på hip hop caps, eller trailercaps, de synes ikke jeg er så fine. 

Skrevet

Kanskje du blir hatfished 😅

Anonymkode: 4c967...784

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har blitt betatt av en mann, med fin personlighet og et utseende jeg liker. Men; jeg har aldri sett han uten caps på hodet. Har lyst til å spørre om han kan ta den av, jeg er så nysgjerrig, men det blir bare rart. Kjenner han jo ikke....

Har lagt merke til alle "caps mennene" nå, og de finnes i alle aldre, samfunnslag etc. Hva er greia?

Tja, er skallet som månen selv. Så bruker den som solbeskyttelse. Og så er det et pluss å slippe unna damer som mener caps er harrrry.

Anonymkode: 06dc6...15f

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er dame med masse hår og kan bruke caps på solfulle dager, en enkel svart eller hvit en. Syns det matcher looken, også er det praktisk å beskytte øynene og også ikke få så mye sol rett på hodebunnen. Man kan få kreft der også.

Skjønner godt at menn som er tynne i håret bruker det, kan ikke være gøy å bli solbrent der hele tiden, også slipper man å få masse solkrem i det håret man har.

Men caps konstant, også innendørs, det er rart.

Anonymkode: 52101...18f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg er dame med masse hår og kan bruke caps på solfulle dager, en enkel svart eller hvit en. Syns det matcher looken, også er det praktisk å beskytte øynene og også ikke få så mye sol rett på hodebunnen. Man kan få kreft der også.

Skjønner godt at menn som er tynne i håret bruker det, kan ikke være gøy å bli solbrent der hele tiden, også slipper man å få masse solkrem i det håret man har.

Men caps konstant, også innendørs, det er rart.

Anonymkode: 52101...18f

med mindre man er av typen som roter bort capsen hvis man tar den av? så kanskje best å bare ha den på hodet da... 🙈

• Liker 1
Skrevet

Det har nok stort sett med hårutfordringer å gjøre, og da er det det jo lett å forstå - særlig når det dreier seg om å beskytte skallen mot sterk sol. 

Anonymkode: 8c337...c34

• Liker 1
Skrevet

Er skallet og syns det er flaut. Vanskelig å akseptere.

Det er ikke slik at sjansene mine hos damer bedrer seg om jeg ikke bruker caps.

Kvinner skjuler jo sine aldringstegn bak sminke, så hvorfor kan ikke menn?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Min samboer har tykt, fint hår. Så det trenger ikke være for å skjule lite hår. Han bruker caps, både inne og ute. Han synes det er praktisk mtp sol og så slipper han å tenke på hvordan håret ser ut. Han liker det enkelt. Har han nettopp klippet seg, kan han gå en periode uten caps og med stylet hår. Det liker jeg! Men det er hans hode og hans liv, så jeg kan ikke legge meg opp i hva han gjør. Han er fin uansett og har kule capser 😃

Anonymkode: 8b9f0...7d0

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 29.9.2025 den 13.34):

Jeg har blitt betatt av en mann, med fin personlighet og et utseende jeg liker. Men; jeg har aldri sett han uten caps på hodet. Har lyst til å spørre om han kan ta den av, jeg er så nysgjerrig, men det blir bare rart. Kjenner han jo ikke....

Har lagt merke til alle "caps mennene" nå, og de finnes i alle aldre, samfunnslag etc. Hva er greia?

Bra for å skjerme ansikt mot sol, vind, regn, osv. Ønsker jo ikke å bli skrukkete i ansiktet for tidlig vet du.

Og så trenger man ikke tenke på det hvis håret står i alle retninger. Kan bare ta på en caps og dekke det til.

Endret av jabx
  • Liker 1
Skrevet

Ja, hva er greia?!

Eksen min brukte caps hele tiden, jeg ble faktisk drittlei den capsen på et tidspunkt. Han hadde fint hår og, så jeg syntes han så bedre ut uten. Men ja: caps ute, caps inne (ikke på restauranter, da), caps på morgenen, caps på kvelden. 

Capsen hadde selvfølgelig ingen ting med at det ble slutt mellom oss, men den ble faktisk irriterende på et tidspunkt. Også det at det fløt capser rundt i hele huset..

Anonymkode: f9e39...a31

Skrevet
DesmondMiles skrev (På 29.9.2025 den 14.42):

Jeg skjønner ikke hvor spesielt kvinner skal bry seg så mye om hva menn har på hodet.

For hva tenker kvinner når menn skal begynne å diktere hva kvinner skal ha på seg...?

Men det blir litt som å gå med bukseseler når man er voksen 😅

Anonymkode: 78a15...463

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.9.2025 den 18.36):

Tynn i toppen. 

Eller kviser/utslett/eksem. 

Ofte i kombinasjon.

Uten innsikt i at caps bare forverrer problemet da det hindrer luft/oksygen, øker luftfuktighten, bidar til bakterievekst, med mer. 

Samme med klær generelt da?

Prøv igjen, smarting.

Anonymkode: affa8...99f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...