Gå til innhold

Jeg ligger med mannen din...

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

Skrevet
Macro skrev (11 timer siden):

Jeg nekter å tro at folk som sykler til og fra jobb har det bra.

Det er forskjell på "vil ikke ta han fra deg" og " kan ikke ta han fra deg" forresten...

Ok, skal gi min mann beskjed at når han er på kontoret i Bergen har han det ikke bra. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke ts, men ut fra alle "tilbud" jeg har fått innimellom ti-femten år som singel, så er det utrolig mange menn som er utro. Menn du ikke skulle trodd det om. Særlig menn på førti-femti i langvarige forhold, de er de verste til å være frampå og prøve seg. 

Anonymkode: 3dc65...d51

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor er du redd for å være alene? 

Anonymkode: 04273...bd2

Hva med å lese hovedinnlegget?

• Liker 3
Skrevet

Ganske sikker på at du ikke ligger med min. Ikke sykler han, ikke jobber han, ikke har vi vært sammen i 15 år heller. 

Men kos deg med å være en dårlig nr. 2 for en eller annen uattraktiv streber. Hvorfor vil du egentlig ha sex med en sykler? Har du ingen selvrespekt?

Anonymkode: cac69...dc0

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor ligger du med en slik lowlife? 

Anonymkode: 08939...6c5

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg syklet en gang til jobb og selveste Knut Arild Hareide kikket på meg i sikkert 20 sekund.

Enten ville han ligge med meg, eller så handlet det om at jeg ikke orket sykle opp bakken og han lurte på om jeg skulle omkomme. 

Men, i en kioskroman kunne dette lett blitt en het historie om møtet mellom de to gifte - med sykkelhjelmen på 😆😂

Ingen skal si vi ikke fulgte sikkerhetsregler!

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AprilLudgate skrev (1 minutt siden):

Jeg syklet en gang til jobb og selveste Knut Arild Hareide kikket på meg i sikkert 20 sekund.

Enten ville han ligge med meg, eller så handlet det om at jeg ikke orket sykle opp bakken og han lurte på om jeg skulle omkomme. 

Men, i en kioskroman kunne dette lett blitt en het historie om møtet mellom de to gifte - med sykkelhjelmen på 😆😂

Du kunne endt opp med å ha Knult Arild Hareide :sengekos:

Anonymkode: 1e1dc...43c

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Han du har vært sammen med i 15 år. Han absolutt ingen ville trodd at er utro. Han som sykler hjem fra jobb og tar sin del av både husarbeid og barn hver dag. Dere har det bra sammen, det er egentlig lite som mangler.

Likevel er han helt vill etter meg. Sender meg melding når du ikke er i nærheten. Igjennom hele jobbhverdagen. På kveldene når du er ute. Dagdrømmer om meg, drømmer om meg på natten, våkner av det, tenker på meg døgnet rundt. Ihvertfall i følge han selv.

Jeg skal ikke ta han ifra deg. Bare vit at jeg ligger med han, at han kysser meg hver gang han har muligheten og at du eller noen andre som kjenner han hadde aldri gjettet det.

Pga det kan jeg aldri stole på en mann ingen. 

Anonymkode: 27710...4b4

Kanskje du er hans store drøm, men da hadde han så klart forlatt kona for deg. 

Kanskje du er en periode med spenning som egoismen hans krevde akkurat nå.

Uansett hadde jeg ikke hatt god selvtillit om jeg var deg 😊 ofte hørt av menn at det var hun som var tilgjengelig, hun som sa ja og lignende. 

Jeg stemmer for god gammeldags dating med riktig oppvarting. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du kunne endt opp med å ha Knult Arild Hareide :sengekos:

Han omtalte kroppen sin som et pinnedyr på Nytt på Nytt, så med mitt da veldig skrale bekken etter fødsel kunne det hele blitt interessant.

Akuttime hos fysio på begge to. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
AprilLudgate skrev (1 minutt siden):

Han omtalte kroppen sin som et pinnedyr på Nytt på Nytt, så med mitt da veldig skrale bekken etter fødsel kunne det hele blitt interessant.

Akuttime hos fysio på begge to. 

Måtte fått orgasme ut av det i hvert fall da :D 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Du burde jo ikke stole på kvinner heller, når du ser hvordan du selv er.

Anonymkode: 5e05b...960

• Liker 5
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Han du har vært sammen med i 15 år. Han absolutt ingen ville trodd at er utro. Han som sykler hjem fra jobb og tar sin del av både husarbeid og barn hver dag. Dere har det bra sammen, det er egentlig lite som mangler.

Likevel er han helt vill etter meg. Sender meg melding når du ikke er i nærheten. Igjennom hele jobbhverdagen. På kveldene når du er ute. Dagdrømmer om meg, drømmer om meg på natten, våkner av det, tenker på meg døgnet rundt. Ihvertfall i følge han selv.

Jeg skal ikke ta han ifra deg. Bare vit at jeg ligger med han, at han kysser meg hver gang han har muligheten og at du eller noen andre som kjenner han hadde aldri gjettet det.

Høres ut som en mann jeg kjenner. Hvor i landet? 

Anonymkode: a9564...5e3

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Og det samme med at dere tror jeg er den utro. 

Anonymkode: 7c6dd...d4b

Du er jo ikke utro? Du har bare dårlig selvtillit som må finne litt fysisk nærhet fra en opptatt fyr, og som føler du må skryte av deg selv. Dette tyder på at du overhodet ikke egentlig er fornøyd med den du er. Ingen med selvrespekt for seg selv vil godta å være "den andre" og skryte av det. 

Anonymkode: 657a8...988

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
AprilLudgate skrev (1 time siden):

Dette er en MYE bedre historie en ts sin! Kan du være så snill å skrive den kioskromanen?? 😅😅😅❤️❤️

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ok 

Takk for opplysningen. Min mann har ikke barn, ikke sykler han heller men tusen takk for opplysningen. Må være trist å ikke ha din egen sjelevenn, drømmemann og en som elsker deg for den du er ,ikke bare musa de. Så trist ts🥺

Anonymkode: 58440...e30

• Liker 6
Skrevet

Er ikke det her et litt godt eksempel på manifestering på en måte. TS er selv en elskerinne og tenker dermed at det ikke finnes annet enn en slik mann hun har funnet seg i verden. Det høres innmari trist ut å ha det slik, TS. 

Jeg tror fullt og helt på at i det du selv begynner å få moral, behandler deg selv med respekt (for ingen med respekt for seg selv velger vel en slik mann?) så vil du finne flere gode menn også. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
AprilLudgate skrev (1 time siden):

😂😂 Dette er en skikkelig bra historie! Knut Arild Hareide ville ligge med deg med sykkelhjelmen på, muligens. Jeg hadde skrytt av dette til jeg lå på dødsleiet. 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Du er jo ikke utro? Du har bare dårlig selvtillit som må finne litt fysisk nærhet fra en opptatt fyr, og som føler du må skryte av deg selv. Dette tyder på at du overhodet ikke egentlig er fornøyd med den du er. Ingen med selvrespekt for seg selv vil godta å være "den andre" og skryte av det. 

Du skjønner hva jeg mener.

At du tror jeg er trådstarter og ligger med en opptatt mann. Hele tråden er jo full av mennesker som kommer med de samme dårlige vitsene og kjefter i vei på feil anonymbruker. Skulle tro alle satt sørpe fulle på en søndag.

Jeg driver så klart ikke og ligger med noen eller har dårlig selvtillit. Ikke er jeg så full som deg heller.

Anonymkode: 7c6dd...d4b

Skrevet

Er dere sikker på at det ikke er kona som er ts? Kan være at teksten hun skrev er en melding kona fikk. Var sånn jeg tolka det 😅 uansett en lei situasjon. Utroskap er uansett noe møkk, kan ikke menn/damer heller gjøre det slutt å være singel og fri enn å hoppe på flere samtidig.

Anonymkode: ef490...1b0

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg er nesten 50, med stor omgangskrets og familie. Og har til gode å høre om noen slike brudd jeg leser om her inne... Så kanskje være mer til stede i det virkelige liv? 

Anonymkode: 03a9e...bbd

Det synes jeg faktisk nesten er litt spesielt.. jeg er 40, og kjenner mange. 

En forklaring på hvorfor du aldri har sett noe såpass vanlig, kan jo være at du egentlig har gjort det men bare ikke vet. De færreste som driver med overlapp deler det med gud og hvermannsen, noen ganger vet egentlig ikke kona det helt sikkert engang, selv om hun mistenker - en mistanke hun heller ikke deler med alle. Mange lykkes i å skjule affærer for stor deler av omverdenen. Så finner de "plutselig" kjærligheten på ny i en nær kollega etter en fornuftig mengde tid har gått etter separasjonen. 

Til det TS skriver om, så kjenner jeg meg igjen i det at jeg har for lenge siden sluttet å la meg sjokkere når han som aldri kunne vært utro, legger an på meg eller avslører på andre måter at han er det.

Anonymkode: 92fbc...337

• Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...