Gjest Emera Skrevet 9. april 2006 #21 Del Skrevet 9. april 2006 Ja, nå er vi klare som glass her! Som en liten oppvarmer (de er ikke alltid like elegante, fotballspillerne), så se på dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 19. april 2006 #22 Del Skrevet 19. april 2006 Utrolig digg at serien er i gang!!! Rbk på topp i hvert fall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 20. april 2006 #23 Del Skrevet 20. april 2006 Kjempegøy at serien er igang ja. Det gir en sitring i kroppen å stå på stadion, høre den der "tippeligamusikken" og se flaggene reise seg rundt stadion (tifo er fine greier) og bare kjenne, kjenne at nå begynner det Dessverre synes ikke jeg at laget "mitt" har hatt verdens beste serieåpning, spillemessig og resultatmessig da, men... serien er i alle fall igang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seigdama Skrevet 20. april 2006 Forfatter #24 Del Skrevet 20. april 2006 Kjempegøy at serien er igang ja. Det gir en sitring i kroppen å stå på stadion, høre den der "tippeligamusikken" og se flaggene reise seg rundt stadion (tifo er fine greier) og bare kjenne, kjenne at nå begynner det Dessverre synes ikke jeg at laget "mitt" har hatt verdens beste serieåpning, spillemessig og resultatmessig da, men... serien er i alle fall igang! ← Vi har kanskje samme lag vi? Ikke har vi vunnet en kamp foreløpig, men norges beste tifo har vi garantert. En by - ett lag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 20. april 2006 #25 Del Skrevet 20. april 2006 Nope, vi har ikke samme lag. en by, ett lag. Men vi har ikke verdens beste tifo for tiden, dessverre. Og min by er en annen enn din by, og mitt lag er BRANN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 20. april 2006 #26 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Vi har kanskje samme lag vi? Ikke har vi vunnet en kamp foreløpig, men norges beste tifo har vi garantert. En by - ett lag! ← Men VI derimot har samma lag!!! Syng høyt, syng Vålerenga, vi ofrer alt og gjør det vi må!!! Endret 20. april 2006 av Little me Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. april 2006 #27 Del Skrevet 20. april 2006 I år har jeg virkelig tro på Raufoss, dét må jeg si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 20. april 2006 #28 Del Skrevet 20. april 2006 Er ganske så fornøyd med serieåpningen, jeg. Skulle hatt full pott mot Viking, men det ble hvertfall ikke tap. Fredrikstadgutter våre veier.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 20. april 2006 #29 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg er skuffa over LSK hittil.. Kampen mot Brann på mandag må ha vært det kjedeligste på lenge. Får krysse fingra og satse på at Fugla går til topps i år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane Skrevet 23. april 2006 #30 Del Skrevet 23. april 2006 Jeg er meget fornøyd med innsatsen til Lyn. Det var enormt deilig å være blandt Bastionen da det ble klart at Apeberget måtte reise hjem til Hadeland og Lillehammer med et solid nederlag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 24. april 2006 #31 Del Skrevet 24. april 2006 I går var en god dag 3-1 mot Viking på Åråsen. Vi reiser til Fredrikstad på søndag for å få med oss ffk-lsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 24. april 2006 #32 Del Skrevet 24. april 2006 Enga fortsetter i gamle takter... Masse sjanser, men ballen vil ikke i mål. Uansett, det var helt fantastisk å være på Ullevaal igjen!! Hadde ståpels i 90 min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 24. april 2006 #33 Del Skrevet 24. april 2006 Enga fortsetter i gamle takter... Masse sjanser, men ballen vil ikke i mål. Uansett, det var helt fantastisk å være på Ullevaal igjen!! Hadde ståpels i 90 min! ← Det er så deilig å se at enga sliter Og kunne ikke blitt bedre resultat i går :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 24. april 2006 #34 Del Skrevet 24. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 24. april 2006 #35 Del Skrevet 24. april 2006 Det er så deilig å se at enga sliter Og kunne ikke blitt bedre resultat i går :-D ← Men det beste hadde vært om RBK hadde scora da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 24. april 2006 #36 Del Skrevet 24. april 2006 Men det beste hadde vært om RBK hadde scora da. ← Kan dessverre ikke si meg enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 25. april 2006 #37 Del Skrevet 25. april 2006 vel...selv så mye jeg misliker rbk.. så hadde det vært litt deilig at de hadde scoret mot enga da.. ...men resten av kampene kan de gjerne slite litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 25. april 2006 #38 Del Skrevet 25. april 2006 vel...selv så mye jeg misliker rbk.. så hadde det vært litt deilig at de hadde scoret mot enga da.. ...men resten av kampene kan de gjerne slite litt ← Jeg håpa også rbk skulle vinne, om noen måtte vinne. Men ett poeng til hver er bedre enn 3 poeng til ett av lagene syns jeg da.. hehe Spesielt når vi tok 3 poeng (endelig). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 25. april 2006 #39 Del Skrevet 25. april 2006 Vål'enga, du er min relli'on en a en million stolt, gammal tradisjon!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 25. april 2006 #40 Del Skrevet 25. april 2006 nei nå tar du feil litle me.. Vi er på stadion Åråsen Stadion Vi ser på fulga og synger høyt Vi hater trøndra vi hater enga. men vi elsker Lillestrøm!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå