Gå til innhold

Seriestart


Seigdama

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Kjempegøy at serien er igang ja.

Det gir en sitring i kroppen å stå på stadion, høre den der "tippeligamusikken" og se flaggene reise seg rundt stadion (tifo er fine greier) og bare kjenne, kjenne at nå begynner det :)

Dessverre synes ikke jeg at laget "mitt" har hatt verdens beste serieåpning, spillemessig og resultatmessig da, men... serien er i alle fall igang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempegøy at serien er igang ja.

Det gir en sitring i kroppen å stå på stadion, høre den der "tippeligamusikken" og se flaggene reise seg rundt stadion (tifo er fine greier) og bare kjenne, kjenne at nå begynner det :)

Dessverre synes ikke jeg at laget "mitt" har hatt verdens beste serieåpning, spillemessig og resultatmessig da, men... serien er i alle fall igang!

Vi har kanskje samme lag vi? Ikke har vi vunnet en kamp foreløpig, men norges beste tifo har vi garantert. En by - ett lag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, vi har ikke samme lag. en by, ett lag.

Men vi har ikke verdens beste tifo for tiden, dessverre.

Og min by er en annen enn din by, og mitt lag er BRANN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little me
Vi har kanskje samme lag vi? Ikke har vi vunnet en kamp foreløpig, men norges beste tifo har vi garantert. En by - ett lag!

Men VI derimot har samma lag!!!

:hoppe:

Syng høyt,

syng Vålerenga,

vi ofrer alt og gjør det vi må!!! :)

Endret av Little me
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ganske så fornøyd med serieåpningen, jeg.

Skulle hatt full pott mot Viking, men det ble hvertfall ikke tap.

Fredrikstadgutter våre veier.... :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skuffa over LSK hittil.. Kampen mot Brann på mandag må ha vært det kjedeligste på lenge. :sur: Får krysse fingra og satse på at Fugla går til topps i år! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er meget fornøyd med innsatsen til Lyn.

Det var enormt deilig å være blandt Bastionen da det ble klart at Apeberget måtte reise hjem til Hadeland og Lillehammer med et solid nederlag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var en god dag :) 3-1 mot Viking på Åråsen. Vi reiser til Fredrikstad på søndag for å få med oss ffk-lsk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little me

Enga fortsetter i gamle takter... :forvirret:

Masse sjanser, men ballen vil ikke i mål. Uansett, det var helt fantastisk å være på Ullevaal igjen!! Hadde ståpels i 90 min! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enga fortsetter i gamle takter...  :forvirret:

Masse sjanser, men ballen vil ikke i mål. Uansett, det var helt fantastisk å være på Ullevaal igjen!! Hadde ståpels i 90 min!  :)

Det er så deilig å se at enga sliter ;) Og kunne ikke blitt bedre resultat i går :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så deilig å se at enga sliter ;) Og kunne ikke blitt bedre resultat i går :-D

:Nikke:

Men det beste hadde vært om RBK hadde scora da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

vel...selv så mye jeg misliker rbk.. så hadde det vært litt deilig at de hadde scoret mot enga da..

...men resten av kampene kan de gjerne slite litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel...selv så mye jeg misliker rbk.. så hadde det vært litt deilig at de hadde scoret mot enga da..

...men resten av kampene kan de gjerne slite litt

Jeg håpa også rbk skulle vinne, om noen måtte vinne. Men ett poeng til hver er bedre enn 3 poeng til ett av lagene :tunge1: syns jeg da.. hehe :) Spesielt når vi tok 3 poeng (endelig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nå tar du feil litle me..

Vi er på stadion

Åråsen Stadion

Vi ser på fulga

og synger høyt

Vi hater trøndra

vi hater enga.

men vi elsker

Lillestrøm!!

:danse::digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...