Gå til innhold

Seriestart


Seigdama

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Holder meg på Color Line stadion jeg!

Riktignok i feil divisjon, men gi oss litt tid :ler:

Ikke mange 1. div lag som kan skilte med 10300 tilskuere på hjemmekampene... (Ikke så mange tippeligalag heller når jeg tenker etter :ler: )

Vi er best på support!

I Adeccoligaen blir d mye moro i år, så tar vi tippeligaen neste år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må innrømme at jeg er imponert over suppurterne til ålesund ja..

at såpass mange kommer på kamp til et 1 div lag er jo ikke så veldig vanlig akkruatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little me
må innrømme at jeg er imponert over suppurterne til ålesund ja..

at såpass mange kommer på kamp til et 1 div lag er jo ikke så veldig vanlig akkruatt!

Er vel ikke så mye annet å gjøre borti der!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke så mye annet å gjøre borti der!

:ler:

Håh!

Borti her har vi faktisk masse å gjøre! Nå var du nokså nedlatende må jeg si... :overrasket: Og hvor kommer så du fra? Verdens navle?

Å se NED på noen fordi de elsker fotball og laget sitt er vel ikke helt passende? Ålesund har rett og slett en enorm fotballinteresse, om dere andre ikke klarer å stable på beina et publikum så trenger dere ikke hetse ålesundere for det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little me
Håh!

Borti her har vi faktisk masse å gjøre! Nå var du nokså nedlatende må jeg si...  :overrasket:  Og hvor kommer så du fra? Verdens navle?

Å se NED på noen fordi de elsker fotball og laget sitt er vel ikke helt passende? Ålesund har rett og slett en enorm fotballinteresse, om dere andre ikke klarer å stable på beina et publikum så trenger dere ikke hetse ålesundere for det  ;)

Tråkket på noen ømme tær der ja... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holder meg på Color Line stadion jeg!

Riktignok i feil divisjon, men gi oss litt tid  :ler:

Ikke mange 1. div lag som kan skilte med 10300 tilskuere på hjemmekampene... (Ikke så mange tippeligalag heller når jeg tenker etter  :ler: )

Vi er best på support!

I Adeccoligaen blir d mye moro i år, så tar vi tippeligaen neste år!

Er de ikke nettopp blitt kvitt han derre sleipe treneren da? Da ville nok jeg også møtt opp og jublet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ømme tær her :)

Synes bare det var en voldsom bitter tone i denne tråden. Og vi har hatt samme publikumsoppmøte i flere år vi :ler:

Vi er ikke i eliteserien i år, men koser oss med fotball for det. Kom igjen nå folkens, dere klarer vel å mobilisere litt mer støtte til lagene deres, dere som kommer fra "storbyene"? (For det gjør dere vel?)

Ha en fin fotball-vår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little me
Ingen ømme tær her  :)

Synes bare det var en voldsom bitter tone i denne tråden. Og vi har hatt samme publikumsoppmøte i flere år vi  :ler:

Vi er ikke i eliteserien i år, men koser oss med fotball for det. Kom igjen nå folkens, dere klarer vel å mobilisere litt mer støtte til lagene deres, dere som kommer fra "storbyene"? (For det gjør dere vel?)

Ha en fin fotball-vår!

Var 1 av godt over 20000 mennesker på sist hjemmekamp jeg. Synes ikke det er så verst hell! :)

Ikke fra no storby jeg nei, tettsted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flottings :)

Vi har ikke plass til mer enn 11000 på vår nye stadion... Snakk om tabbe... :sjenert:

Endret av Wonderwoman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men VI derimot har samma lag!!!

:hoppe:

Syng høyt,

syng Vålerenga,

vi ofrer alt og gjør det vi må!!!  :)

Vålenga - elsket og hatet. Vi får ta det som et kompliment at alle andre hater oss. Det betyr at de har mindreverdighetskomplekser for oss. :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holder meg på Color Line stadion jeg!

Riktignok i feil divisjon, men gi oss litt tid  :ler:

Ikke mange 1. div lag som kan skilte med 10300 tilskuere på hjemmekampene... (Ikke så mange tippeligalag heller når jeg tenker etter  :ler: )

Vi er best på support!

I Adeccoligaen blir d mye moro i år, så tar vi tippeligaen neste år!

Jeg (og tusenvis av andre) var i Ålesund i fjor og så Ålesund-Vålenga. Aldri har jeg vært i en finere by og heller ikke møtt hyggeligere supportere fra motstanders lag. Vi festet sammen i oransje og blått hele helgen og hele Ålesund ønsket oss lykke til med kampen om seriegullet. Så Wondersoman, jeg ønsker dere velkommen tilbake i tippeligaen neste år! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ålesund er en "naiv" by i fotballsammenheng, de er nye i "toppen" og har ikke fått inn med morsmelka dette med å "hate" de andre topplagene (vokste man opp i Ålesuidn og skulle holde med et lag som man hadde hørt om sånn utenfor byens grenser, så var det jo lag fra andre kanter av landet, typsik, vif, brann eller rbk)

Det gjør det kjempekoselig å komme dit som supporter fra annet lag, eller ta mot dem på egen stadion. De er så åpne, vennlige og rett og slett... ja, det er en grunn til at svæææært mange som holder med andre lag ønsker dem velkommen til tippeligaen neste år. Det er en koselig gjeng, rett og slett.

(Jeg er vel i så måte litt "partisk" da, jeg er ålesundsjente, men jeg er Brannsupporter, og bosatt i Bergen, så jeg har opplevd å komme til Kråmyra (før de bytta stadion) i røde klær, og bli mottatt av en representat fra Aafk som gjerne ville spille en Brannsang før kampen på stadion, dersom vi spilte en Aafk-sang når de kom til oss på høsten (om det ble noe av kan jeg egentlig ikke huske...) (altså, han henvdte seg ikke til meg som en supporter da, men min samboer som var i styret for supportergruppen her i byen på den tiden)

Aafk-supportere er en koselig gjeng, og jeg ønsker laget gjerne velkommen tilbake i tippeligaen. Selv om jeg får litt lojalitetsproblemer de årene de spiller der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta

Irriterende med bare uavgjort hjemme mot Alta. Alltid skal samene ha ufortjent flaks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brann - Vålerenga var en utrolig bra kamp :klappe:

men slåssingen i for- og etterkant kan jeg styre meg for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...