Seigdama Skrevet 28. mars 2006 #1 Del Skrevet 28. mars 2006 Ja dere, nå er det kun 12 dager igjen til seriestart. Er dere klare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna B. Skrevet 28. mars 2006 #2 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg er vel ikke helt klar enda - men mannen min bygger seg opp... Vi bor 100 meter fra en tippeligastadion - så vi får håpe på lite mål annenhver søndag, ellers blir det vanskelig med legging for de to små... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 28. mars 2006 #3 Del Skrevet 28. mars 2006 Superklar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 28. mars 2006 #4 Del Skrevet 28. mars 2006 Klar som et egg. Endelig tilbake på rett sted igjen (Stabæk). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. mars 2006 #5 Del Skrevet 28. mars 2006 :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 29. mars 2006 #6 Del Skrevet 29. mars 2006 :hoppe: Så klar som man kan få blitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 29. mars 2006 #7 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Kan nesten ikke vente! Lillestrøm - Rosenborg på Åråsen 9. april! Hvem blir seriemester i år da folkens? Endret 29. mars 2006 av TurkisSky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 29. mars 2006 #8 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Kar her ja! Skal vi prøve på en bånn-topp tipping? Endret 29. mars 2006 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 29. mars 2006 #9 Del Skrevet 29. mars 2006 Kar her ja! Skal vi prøve på en bånn-topp tipping? ← Høres morsomt ut! Startet ny tråd jeg, ble litt ryddigere da. Tipp ivei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 29. mars 2006 #10 Del Skrevet 29. mars 2006 Kan nesten ikke vente! Lillestrøm - Rosenborg på Åråsen 9. april! Hvem blir seriemester i år da folkens? ← LILLESTRØM så klart!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 29. mars 2006 #11 Del Skrevet 29. mars 2006 I år er det LILLESTRØM som vinner!!! Jeg gleder meg som en unge til seriestart :-D :-D :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 29. mars 2006 #12 Del Skrevet 29. mars 2006 I år er det LILLESTRØM som vinner!!! Jeg gleder meg som en unge til seriestart :-D :-D :-D ← Er vel lenge siden Lillestrøm stilte så sterkt som de gjør foran årets sesong. Men, i år er Rosenborg tilbake for fullt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 29. mars 2006 #13 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg tipper Fredrikstad midt på tabellen, forhåpentligvis så slipper vi det stresset på slutten av sesongen med muligehter for nedrykk i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 30. mars 2006 #14 Del Skrevet 30. mars 2006 Er vel lenge siden Lillestrøm stilte så sterkt som de gjør foran årets sesong. Men, i år er Rosenborg tilbake for fullt! ← Nettopp Joda RBK er nok tilbake for fullt, akkurat nok til en god 2.plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 30. mars 2006 #15 Del Skrevet 30. mars 2006 Klar? Javisst, sesongkort er bestilt og betalt for lenge siden, for både meg og sambo. (Men har enda ikke dukket opp i posten... Nå har vi første kamp borte uansett da, så det haster ikke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 8. april 2006 #16 Del Skrevet 8. april 2006 VG sin tippeligalupe har en plass igjen, og et lag. Og hvilke tror dere det er?? 1. plass og Rosenborg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 8. april 2006 #17 Del Skrevet 8. april 2006 Var ikke så overraskende det da. "Ingen" trur at rosensorg går på en smell to år på rad. men jeg satser på et helt annet lag på topp jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 8. april 2006 #18 Del Skrevet 8. april 2006 Ses vi på åråsen i morgen eller IdaH? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 8. april 2006 #19 Del Skrevet 8. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 9. april 2006 #20 Del Skrevet 9. april 2006 Ses vi på åråsen i morgen eller IdaH? ← Desverre skulle gjerne ha vært der,, men det passet litt dårlig i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå