William_S Skrevet 29. september 2025 #101 Skrevet 29. september 2025 (endret) Hvorfor skulle dette være et rødt flagg? Om man ikke er allergisk/misliker katter vel å merke. Katter er etter hunder det mest vanlige kjæledyret i Norge. Så lenge katten tas godt vare på så er det nok innmari få som vil se på dette som et rødt flagg.. og ja det er nok mange single som anskaffer seg en for litt selskap. Det er det selvsagt ingenting galt med så lenge man tar godt vare på katten og tar den til veterinær når det trengs. Om katteholdet er dårlig derimot er det et stort rødt flagg. Katter gir ofte mye kjærlighet og kos i hverdagen. Hilsen singel mann som har hatt et par fosterkatter. Endret 29. september 2025 av William_S 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2025 #103 Skrevet 4. oktober 2025 AnonymBruker skrev (På 14.9.2025 den 0.06): Husker det var en teori på TikTok om dette, at menn som har katter er grønt flagg fordi katter krever tålmodighet og deres kjærlighet er ikke gitt, den må jobbes for. Å ha katt lærer en å respektere grenser og det å tåle at katten gjør som den selv vil. Bikkjer er ikke sånn, de tigger og er ganske lett å lese. Perfekt for menn som liker å ha kontroll. Så spørs hva slags mann du vil ha Anonymkode: 7bb5e...269 Dette. Vil ikke ha en mann som foretrekker hunder - da disse stort sett er kontrollerende eller ekstremt uselvstendige. Menn som foretrekker katter derimot er trygg i seg selv og respekterer damer med egne meninger Siden det finnes få slike menn velger jeg å være singel.... Anonymkode: 33871...bbf
Natu Skrevet 4. oktober 2025 #104 Skrevet 4. oktober 2025 AnonymBruker skrev (På 14.9.2025 den 0.17): Hundeskaffing på egen hånd er jo veldig vanlig. Marsvin og undulat hadde jeg stusset på. Undulat har jeg for øvrig aldri skjønt vitsen med, så det er rarere enn katt. Anonymkode: cbf17...8b5 En singel mann med et marsvin hadde jeg faktisk stusset litt på 😂
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2025 #105 Skrevet 4. oktober 2025 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Dette. Vil ikke ha en mann som foretrekker hunder - da disse stort sett er kontrollerende eller ekstremt uselvstendige. Menn som foretrekker katter derimot er trygg i seg selv og respekterer damer med egne meninger Siden det finnes få slike menn velger jeg å være singel.... Anonymkode: 33871...bbf Har du virkelig et så sort/hvit tankegangen om verden? Slike fordommer kommer du ingen vei med, og er Ikke rart du ikke finner noen da Anonymkode: 5a2bc...47d
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2025 #106 Skrevet 4. oktober 2025 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Har du virkelig et så sort/hvit tankegangen om verden? Slike fordommer kommer du ingen vei med, og er Ikke rart du ikke finner noen da Anonymkode: 5a2bc...47d Nå har jeg hatt flere menn og har voksne barn så har ingen problemer med valget mitt om å være singel 😊 Anonymkode: 33871...bbf
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2025 #107 Skrevet 4. oktober 2025 Er et rødt flagg å kalle rødt flagg red flag. Hvorfor blande inn engelsk når det finnes fullverdige norske ord? Anonymkode: bd564...167
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2025 #108 Skrevet 4. oktober 2025 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nå har jeg hatt flere menn og har voksne barn så har ingen problemer med valget mitt om å være singel 😊 Anonymkode: 33871...bbf Så bra, men slike fordommer hjelper deg ingenting uansett, tvert imot Anonymkode: 5a2bc...47d
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2025 #109 Skrevet 4. oktober 2025 Hva i alle dager? Nei! Det er absolutt ikke et «red flag». Anonymkode: cdd72...48c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå