AnonymBruker Skrevet 13. september 2025 #41 Skrevet 13. september 2025 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg hadde stusset litt, faktisk. Så ærlig skal jeg være. Anonymkode: cbf17...8b5 Hvorfor? Bare nysgjerrig på hva du hadde stusset på 😊 Anonymkode: ad7a2...003 5
jukkapalme Skrevet 13. september 2025 #42 Skrevet 13. september 2025 Hvorfor skulle det være et rødt flagg?! Er et knallgrønt flagg, spør du meg. Kunne aldri vært sammen med en mann som ikke liker katter. 5 1 2
Runnah Skrevet 13. september 2025 #43 Skrevet 13. september 2025 Aureka skrev (2 timer siden): Kunne ikke brydd meg mindre! Kan du se på sokker hvor de er kjøpt og hvorfor er det så viktig? hilsen nysgjerrig. Come on...
AnonymBruker Skrevet 13. september 2025 #44 Skrevet 13. september 2025 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Hvorfor skulle det være et rødt flagg?! Er et knallgrønt flagg, spør du meg. Kunne aldri vært sammen med en mann som ikke liker katter. Jeg forsøkte faktisk å date en mann som ikke liker katter. Han er veldig attraktiv. Han har en utsøkt smak i litteratur, han utfordrer meg i politiske diskusjoner. Men....han liker ikke katter. Det kan aldri bli oss. Anonymkode: 7dbec...bd9 8 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2025 #45 Skrevet 13. september 2025 AnonymBruker skrev (23 timer siden): En katt han har skaffet seg selv. (Og denne mannen har ikke barn). Kunne du blitt sammen med en slik mann. Eller er det for stort red flag? Anonymkode: 05f27...744 Mann med katt er for drøyt as. Jeg ville anmeldt han til politiet. Anonymkode: 68766...6c0 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2025 #46 Skrevet 13. september 2025 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvorfor? Bare nysgjerrig på hva du hadde stusset på 😊 Anonymkode: ad7a2...003 Vanskelig å sette fingeren på. Kjenner veldig mange menn, men ingen som har skaffet seg katt på egen hånd. Ville kanskje lurt på hvilke andre områder denne mannen var annerledes/spesiell. Noen ganger er annerledes og spesiell bra, andre ganger er det mer sånn «orker ikke». Anonymkode: cbf17...8b5
AnonymBruker Skrevet 13. september 2025 #47 Skrevet 13. september 2025 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vanskelig å sette fingeren på. Kjenner veldig mange menn, men ingen som har skaffet seg katt på egen hånd. Ville kanskje lurt på hvilke andre områder denne mannen var annerledes/spesiell. Noen ganger er annerledes og spesiell bra, andre ganger er det mer sånn «orker ikke». Anonymkode: cbf17...8b5 Hva om han hadde skaffet seg hund eller marsvin eller undulat "på egenhånd"? 🤭 Anonymkode: ad7a2...003 3
Laraa Skrevet 13. september 2025 #48 Skrevet 13. september 2025 AnonymBruker skrev (23 timer siden): En katt han har skaffet seg selv. (Og denne mannen har ikke barn). Kunne du blitt sammen med en slik mann. Eller er det for stort red flag? Anonymkode: 05f27...744 Green flags vil jeg si. Mann med katt. Nei har jeg samboer altså. Men hadde jeg vært singel , hadde jeg glatt datet mann med katt. Jeg ser en mann med myke verdier 😻 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2025 #49 Skrevet 13. september 2025 Husker det var en teori på TikTok om dette, at menn som har katter er grønt flagg fordi katter krever tålmodighet og deres kjærlighet er ikke gitt, den må jobbes for. Å ha katt lærer en å respektere grenser og det å tåle at katten gjør som den selv vil. Bikkjer er ikke sånn, de tigger og er ganske lett å lese. Perfekt for menn som liker å ha kontroll. Så spørs hva slags mann du vil ha Anonymkode: 7bb5e...269 4 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2025 #50 Skrevet 13. september 2025 Eneste bekymring jeg hadde hatt, er at jeg har 2 katter, og det er ikke alltid er like enkelt å flytte sammen med katter fra 2 ulike husstander 😅 Anonymkode: 1e59e...e81 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2025 #51 Skrevet 13. september 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Husker det var en teori på TikTok om dette, at menn som har katter er grønt flagg fordi katter krever tålmodighet og deres kjærlighet er ikke gitt, den må jobbes for. Å ha katt lærer en å respektere grenser og det å tåle at katten gjør som den selv vil. Bikkjer er ikke sånn, de tigger og er ganske lett å lese. Perfekt for menn som liker å ha kontroll. Så spørs hva slags mann du vil ha Anonymkode: 7bb5e...269 Ååå, den var fin! Skjønner hvorfor samboeren min tåler meg så godt 😂😍🤭 Anonymkode: ad7a2...003 2 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2025 #52 Skrevet 13. september 2025 Det er et rødt flagg hvis katten virker mishandlet eller vanskjøttet, eller er livredd han. Ikke noe galt i å ha katt i seg selv. Men personlig hadde jeg syntes det var litt turn -off. Jeg hadde også blitt veldig irritert om katten ikke var kastrert. Anonymkode: 00ab1...6b2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2025 #53 Skrevet 13. september 2025 Rødt flagg? Nei, men jeg er allergisk mot katter, så jeg ville nok latt denne mannen passere. Anonymkode: 2ef5b...18b 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2025 #54 Skrevet 13. september 2025 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hva om han hadde skaffet seg hund eller marsvin eller undulat "på egenhånd"? 🤭 Anonymkode: ad7a2...003 Hundeskaffing på egen hånd er jo veldig vanlig. Marsvin og undulat hadde jeg stusset på. Undulat har jeg for øvrig aldri skjønt vitsen med, så det er rarere enn katt. Anonymkode: cbf17...8b5
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #55 Skrevet 14. september 2025 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Vanskelig å sette fingeren på. Kjenner veldig mange menn, men ingen som har skaffet seg katt på egen hånd. Ville kanskje lurt på hvilke andre områder denne mannen var annerledes/spesiell. Noen ganger er annerledes og spesiell bra, andre ganger er det mer sånn «orker ikke». Anonymkode: cbf17...8b5 Hva mener du er annerledes og spesielt med katteeiere da? Det er Norges vanligste kjæledyr, det er ikke en slange liksom (ikke at det er noe galt med slangeeiere!) To av naboene her er menn som bor alene, og begge har katt. Kjenner de ikkje kjempegodt, men de virker ganske så normale... Er det det at man må ha kattepass og er bundet så man kan ikke dra bort du tenker på? Eller at mange er sløve med å kastrere katten? Akkurat det er jo irriterende. Anonymkode: a19f6...20d 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #56 Skrevet 14. september 2025 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Vanskelig å sette fingeren på. Kjenner veldig mange menn, men ingen som har skaffet seg katt på egen hånd. Ville kanskje lurt på hvilke andre områder denne mannen var annerledes/spesiell. Noen ganger er annerledes og spesiell bra, andre ganger er det mer sånn «orker ikke». Anonymkode: cbf17...8b5 Så er vi heldigvis mange som liker folk som går sine egne veier og ikke lar samfunnets forventninger diktere hvordan de skal leve livene sine. Anonymkode: ba15a...d7e 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #57 Skrevet 14. september 2025 Om han har en katt som blir tatt godt vare på så er det et stort grønt flagg. Det beviser bare at han er omsorgsfull, noe kvinner setter høyt. Mange katter derimot, er noe helt annet. I min oppvekst hadde gamle ungkarer og enslige kvinner gjerne en hel haug med katter. Nå til dags er det jo vanlig å kastrere, men sånt finnes sikkert fortsatt dessverre. Anonymkode: f2140...6eb 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #58 Skrevet 14. september 2025 AnonymBruker skrev (På 13.9.2025 den 0.37): En katt han har skaffet seg selv. (Og denne mannen har ikke barn). Kunne du blitt sammen med en slik mann. Eller er det for stort red flag? Anonymkode: 05f27...744 jeg tenker at sånne som deg er rødt flagg det er da overhode ikke noe galt i å ha en katt og kunne vise omsorg og kjærlighet for et dyr Anonymkode: 5208b...bb9
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #59 Skrevet 14. september 2025 Kattemenn er positivt! Men kommer an på hvordan han behandler katten og da. En velstelt katt, vaksinert, kastrert/sterilisert (hvis ikke brukes til avl da) chipet, får bra mat, det er megagrønt! Stoooort flagg! Å ha omsorg for noe annet enn seg selv lover godt. Anonymkode: 4e39a...cc0 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #60 Skrevet 14. september 2025 Er noen kattekvinner jeg ville tenkt meg ekstra om i hvert fall. Datet ei dame som hadde 5 katter som gikk fritt rundt i leiligheten. Den kassen med sand de dreit i luktet ille. Anonymkode: a98a7...8ac 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå