Arketypen Skrevet 8. november 2003 #941 Del Skrevet 8. november 2003 klart vennen... jeg er jo litt fersk jeg... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 8. november 2003 Forfatter #942 Del Skrevet 8. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 9. november 2003 Forfatter #943 Del Skrevet 9. november 2003 Sitter her og undrer hvordan jeg skal få dagboka mi seriøs igjen... Fant ut at det ikke går an Neida, det er egentlig bare morsomt - vil heller ha en slik dagbok enn den depressive jeg starta på da jeg begynte å skrive dagbok her Jeg kjeder meg! :-? Sitter og prøver meg på masse glad-dikt da...hehe.. Poster dem i dikttråden på KG, iallfall noen av dem.. Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 9. november 2003 Forfatter #944 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg er så forbanna LEI av å ikke få sove om natta :x Er stuptrøtt, går og legger meg, vrir meg tusen ganger, står opp igjen, sitter litt oppe, legger meg igjen, og får fortsatt ikke sove! :-? Den siste uken har jeg ikke sovna før laaangt utpå morgenkvisten, og får ikke nok søvn og blir derfor utrolig sliten. Nu er det heldigvis helgen så da er det ikke like viktig å få sove sånn sett - men jeg trenger fortsatt noen få timer søvn som alle andre jeg også da.. I morgen måååå jeg opp tidlig for jeg tenkte å få pakka ferdig alt som jeg ikke trenger før etter jeg har flytta inn i ny kåk, men det er pinadø ikke lett å komme seg opp i normal tid når man ikke sovner før i 4-5tiden om morgenen.... :-? Jaja... Spiller litt musikk og skriver litt dikt og blir egentlig bare jævla irritabel Får håpe jeg får sove igjen snart.....Sove skikkelig godt! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 9. november 2003 #945 Del Skrevet 9. november 2003 Stikker bare innom for å si at du ikke er alene om å få for lite søvn. Men nå tror jeg at jeg skal legge meg... Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 9. november 2003 Forfatter #946 Del Skrevet 9. november 2003 Bra det ikke er bare meg, da, Lea Nuh skal jeg gjøre et nytt forsøk på å få sove........ Natta! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 9. november 2003 Forfatter #947 Del Skrevet 9. november 2003 Tok lang tid før jeg fikk sove i natt også :-? Jeg oppdaga akkurat en tidligere...uhm..."bekjent" på nettet Og jeg trodde jeg skulle daue av latter da jeg oppdaga hvem det var!!! Oh Jeezz *evil* Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 9. november 2003 Forfatter #948 Del Skrevet 9. november 2003 Nu har vi pakket det meste som kan pakkes ned fra stua, og vi har pakket det meste som kan pakkes ned fra kjøkkenet. Er et par ting jeg har fått prakka på exen som jeg er glad for å bli kvitt *sleip* Nu er det pause, så skal jeg spise litt mat og fortsette pakkingen :-? Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 9. november 2003 Forfatter #949 Del Skrevet 9. november 2003 Lillian holder på å stumpe røyken - ergo: Mannevond Asså, nå har jeg spilte minesveiperkamp mot Achmed også vinner han bare!! :evil: Hva er det for noe tull, da?? Tror han jukser jeg! :evil: Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 10. november 2003 #950 Del Skrevet 10. november 2003 Takk for hyggelig selskap i natten :D *lusker til sengs med deilige toner i ørene hehe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 10. november 2003 Forfatter #951 Del Skrevet 10. november 2003 :D Likeså Mattahara! (selv om jeg ikke var til så mye selskap på slutten) Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 10. november 2003 Forfatter #952 Del Skrevet 10. november 2003 Ka farsken e' det som skjer med meg? Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 10. november 2003 #953 Del Skrevet 10. november 2003 *ta tempen på Lillian* Jeg tror du har fått den lite kjente negl og kjeftsjuka. Det er en avart av munn og klauvsjuke ispedd skrapesjuke og nettavhengighet. Den eneste medisinen som har vist seg å fungere, er et lengre opphold på Kalles Helsefarm (AS, AL, ikke reg Norges Legeforbund) samt daglige stikkpiller. Vennligst ta kontakt for nærmere informasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 10. november 2003 Forfatter #954 Del Skrevet 10. november 2003 *iler til Kalles helsefarm for å få stikkpiller* Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 10. november 2003 #955 Del Skrevet 10. november 2003 Du får nok sovne med litt puste- og avslappingsteknikk!... Anbefales! Klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 10. november 2003 Forfatter #956 Del Skrevet 10. november 2003 Hvor lærer jeg det da? Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 10. november 2003 #957 Del Skrevet 10. november 2003 acemkurs, yoga, eller andre østlige teknikker. Eller av meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 10. november 2003 Forfatter #958 Del Skrevet 10. november 2003 Noe må jeg iallfall få gjort! Blir temmelig sliten av å ikke få sove! :-? Nå er jeg sykmeldt iallfall til onsdag, skal til legen da. Han mente det kunne være en bivirkning av de pillene jeg bruker, men han ville måle blodtrykket mitt osv. Så jeg får se da. Han kan iallfall glemme å prakke på meg mer piller. Jeg er rimelig lei av dette - men får bare holde motet oppe og satse på at det går over snart! :blunke: For alt jeg vet kan det hende det går over av seg selv bare jeg får flyttet og kommet meg på plass - det er jo ikke utenkelig at det kan være pga alt som skjer for tiden og fordi jeg stresser oppi huet mitt hele tiden. I dag har jeg pakket litt mer, men det er tomt for pappesker så jeg får ikke pakket mer før eksen kommer hjem i kveld, han skulle ha med seg flere esker. Jeg har vært så råmodig at jeg har lagt ut bilde av meg selv i Albumet her på KG, jeg :o Spørs hvor lenge jeg tør å ha det der Nu skal jeg skrive litt brev, høre på musikk og prøve å slappe av litt med hele meg til exen kommer hjem i kveld. Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 10. november 2003 Forfatter #959 Del Skrevet 10. november 2003 Har så mye inni meg Som jeg gjerne vil si Skrive det ut Få det ut av systemet Eller bare opp i lyset Men jeg kan ikke enda Må holde det inni meg For jeg vil ikke tryne Ikke allerede Jeg vil prøve først Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 10. november 2003 #960 Del Skrevet 10. november 2003 depresjoner og stress kan nok føre til problemer med å sove ja. Jeg fikk sovemedisin da jeg stod midt oppi bruddet med ex'en min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg