Gå til innhold

Min dagbok del 2...


*Lillian*

Anbefalte innlegg

På grunn av de problemene som har vært her velger jeg å fortsette dagboken min her.. Det har blitt krøll med tellingen av antall innlegg i den første dagboken, så de tre siste innleggene i den vises for tiden ikke... :roll: Derfor siterer jeg dem her og starter ny dagbok her:

Skrevet: Fre Nov 22, 2002 12:27    Tittel:  

--------------------------------------------------------------------------------

 

Ta vare på deg selv,  

og jeg håper du får en fin helg på møtet i Oslo.  

Ønsker dere lykke til med prøvingen,  

tenker på deg!  

*klem'  

Skrevet: Fre Nov 22, 2002 13:05    Tittel:  

--------------------------------------------------------------------------------

 

I dag var jeg først hos legen, bare for å prate og bli friskmeldt. Han sa det var opp til meg om jeg ville starte på jobb igjen enda eller ikke, men jeg vil jo det så jeg kommer meg tilbake til hverdagen. så jeg ba om friskemelding såklart.  

Så reiste jeg på jobben en tur. Jeg ble tatt veldig godt imot!! Alle ga meg en klem, noen nevnte ikke i det hele tatt det som har skjedd, noen spurte forsiktig hvordan det gikk osv..  

Noen kom og sa "Vi har savna deg så mye, Lillian, det er virkelig godt å se deg igjen!" Tilogmed så var det folk som ikke jobber på samme avdeling som meg som sa det!!  Ble skikkelig glad inni meg, og rørt... Nesten så jeg begynte å grine, men heldigvis gjorde jeg ikke det.  

Et par stykker turte knapt nok prate til meg da, ikke spør meg hvorfor.. Jeg har ikke blitt spedalsk heller, da...!!! De visste sikkert ikke hva de skulle si eller hvordan de skulle oppføre seg...  

Da jeg kom inn på avdelingen jeg jobber, stoppa alle barna opp med hva de gjorde som om det skulle kommet inn en marsboer!!  Jeg kikka på dem og smilte, og da kom de stormende mot meg alle sammen mens de ropte "Lillan,lillan" i munnen på hverandre....  Heeerlig!!! DA ble jeg nesten mest rørt av alt! Hvilke andre arbeidsplasser er det du får slik velkomst da?? Ingen! Ungene var herlige!!  Så krangla de om hvem som skulle sitte på fanget, hvem som skulle ha kos først og hvem som skulle stå tettest inntil meg i et par minutter...  Herlig! Og de der er 1-2åringer....  Er det rart man elsker jobben sin, sier jeg bare....  Nå gleder jeg meg bare til å starte opp igjen over helgen, det blir kos, ja... De var i full gang med juleforberedelsene sine og sånn også, så det blir nok å henge fingrene i over helgen, heldigvis! Får nok å tenke på, så jeg kommer ikke til å få tid til å tenke på det triste som har skjedd!! Puh! Det er bra, egentlig.... Orker ikke tenke stort...hehe...  

Nå er det 5 timer til jeg skal på kurs i Oslo....Både gleder og gruer meg... Har hørt at det er det første kurset som er det verste, man går liksom over en grense for seg selv da på en måte... håper jeg får noe ut av det, og at det ikke blir så tøft som jeg er redd for... Men jeg har sinnsykt med sommerfugler i magen og er litt sånn typisk "før første skoledag"-følelse i kroppen....  Snodig... Men det har noe med at nå skal jeg faktisk vise meg for ca. 15 ukjente mennesker som alle vet at jeg har dette problemet... Det er en ganske creepy følelse... Det er ikke akkurat noe å glede seg til sånn sett... Men de tenker sikkert sånn de andre også, jeg mener, vi er alle i samme båt der, så derfor er det litt betryggende også... Kanskje stifter jeg noen fine nye bekjentskaper og... Men jeg hater sånn sosiale ting, det gir meg et snev av angst, for jeg tror alltid at alle sitter og studerer meg opp og ned og prater om meg bak min rygg....  Jeg er litt hysterisk sånn kan man si.... Men, men..  

Overlever jeg den første kvelden i dag (som er kun på to timer) så skal jeg nok overleve resten av helgen og, og da skal jeg se jeg har kommet langt!  Håper jeg......  

Nå skal jeg stelle neglene mine (det rakk jeg ikke i går...), så skal jeg skrive litt brev og sånn....  

Er ikke sikkert jeg kommer noe mer innom her i helgen, da jeg blir temmelig opptatt med tett program... For i dag er det først fra 18-20 første møtet på kurset. Vi reiser herfra tvert når sambo er ferdig på jobb, vi skal spise på kinamat i Oslo og greier først.  

I morra skal jeg ta bussen innover tidlig, da kurset starter 11. så holder det på til 18. Da henter sambo meg også skal vi på Haveli og spise... mmm, unner oss selv det nå, vi skulle liksom gjøre det forrige helg for å feire 4,5årsdag, men da skjedde det litt for mye annet til at vi gjorde det.. På søndag starter kurset så tidlig som 09.30, og holder på til ca. rundt 17 tror jeg... Så derfor blir jeg rimelig opptatt hele helgen...  

Ha en god helg alle sammen!!!  

Koz, Lillian

Skrevet: Lør Nov 23, 2002 02:23    Tittel:  

--------------------------------------------------------------------------------

 

Hei Lillian-pia mi!!  

Har vært borte lenge og har ikke fått med meg hva som har skjedd her. Huff, så dumt det var!! *trøsteklemme leeenge*  

Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre. Håper bare at du kommer deg litt på føttene igjen etter dette, og at dere fortsetter å prøve. Jeg skal følge med i dagboka di, og få med meg etterhvert  

Maaaaaaaasse klemmer fra Balder!!!!

Sånn!!

Da var det gjort, så fortsetter vi her.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke riktig hva jeg skal skrive i dag, jeg....

Har hatt en hard helg... Det var sinnsykt tøft på kurs, men samtidig godt... Litt sånn blanda inni meg nå... Det meste er kaos... Det har vært mye snørr og tårer i helga, men også latter og gode klemmer... Vanskelig å beskrive!

Traff masse helt herlige og flotte mennesker!!! Helt vilt! Totalt ukjente for hverandre, likevel kjente vi hverandre liksom... Trengte ikke si hele setninger for å forklare hva vi tenkte og følte om dritten vi driver med, de forsto likevel!

Var spesielt noen jeg virkelig fant kjemien med, utveksla telefonnummer.

Det var helt jævlig å reise derfra i dag, for å si det mildt... Hadde ikke lyst i det hele tatt. Følelsen av å gå derfra og ikke skulle tilbake igjen i morra... Forferdelig... Følelsen av at når jeg kom hjem var det meg og min ensomhet igjen... (Jada, jeg har sambo osv, men meg alene med maten er egentlig det jeg mener).... Det var tungt... Jeg har felt mye tårer i dag, alle i skjul selvfølgelig... Nå kommer det tøffe... Å fortsette videre på egen hånd... Uten de andre å jobbe sammen med...

Jeg skal legge meg nå, skal jo trossalt på jobb igjen i morra. Visste jo ikke riktig hva jeg skulle skrive... Men jeg ville samtidig skrive... Har veldig mange motstridende følelser inni meg i dag.... :roll:

Natta, folkens...

Koz Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du fikk noe ut av kurset da.

Håper at ting går lettere etterhvert!

Muligens har du vel fått et spark i den riktige retningen!

Ha en fin uke på jobben!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke skrevet siden natt til søndag... :roll:

Har ikke hatt tid eller ork til å skrive noe som helst denne uka, har vært noe på kveldstid nesten hver eneste kveld denne uka. Mandag tror jeg faktisk ikke det var noe, men på tirsdag var jeg først og handla inn til noe personalgreier for jobben sammen med en kollega. Etter det var jeg og traff ei venninne. Onsdag var jeg til Oslo og traff noen, torsdag var det juleverksted for personalet på jobben. NU er det endelig helg! :D Kom hjem fra jobb i dag, og rundt 18.00 la jeg meg nedpå...Sovna..Sto opp igjen for 30minutter siden (da var klokka 21.30).... :lol: Tydelig jeg trengte det!! Var helt utkjørt, jeg... Uvant å begynne å jobbe igjen, pluss at det har vært så mye på kveldstid denne uka...

I helgen må vi bare ta julevasken her i leiligheten, for neste helg rekker vi ikke siden vi får besøk den helgen...

Det står vel froholdsvis bra til med meg, tror jeg.. Har ikke hatt så veldig mye tid til å tenke over det, fordi alt annet har toppet tankene mine... :) Det er vel egentlig vel og bra..

Har ingen blødninger i det hele tatt lenger :D Det gleder meg VELDIG mye! :) Så da er det vel bare å vente på normal mens om en måneds tid, og satse på at syklusen kommer seg i gjenge ganske kjapt.

Har ikke så mye å fortelle egentlig... Neste uke er det ikke så mange planer, heldigvis.. Torsdag skal jeg til Oslo, da, og har vurdert om jeg skal ta meg en tur til Oslo før det også... Har planer om å gjøre meg kjent der, for jeg oppdaga på onsdag at jeg bør det... :oops: Nå har jeg bodd her nede i et år, så det er sannelig på tide... (Har ikke vært mange gangene i Oslo da, så jeg er vel unnskyldt...) Bare rusle rundt og se meg rundt i sentrum for å se om jeg finner frem til ditt og datt... Men egentlig så er det greit å gjøre på en varmere årstid og når det er lysere ute... hehe... Men jeg får se om jeg orker. Kanskje jeg holder meg hjemme hver kveld fram til jeg skal dit på torsdag.. På fredag får vi jo besøk av svigerfamilien.... :roll: Jippi, du... Huff, sorry, kan ikke noe for det, men de er litt slitsomme til tider, spesielt når de kommer på besøk til oss.. :lol:

Ja,ja.. får se om jeg får kjøpt et par gaver til i helgen, mangler bare 4 julegaver før jeg er ferdig.. Men det er vel greit å få dem unna, tenker jeg... :wink: Orker ikke stresse sånn rett før.. Det blir bare slitsomt...

Tenker jeg avslutter nå, jeg... Se om det er noe interessant å lese her.. :ler: Oh yes... Er nok masse her du.... :wink:

Koz, Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buhuu...... Allerede søndag!! :o :-?

Vil ha fri i flere dager, jeg....

Helgen har fløyet altfor fort avgårde, det er helt rått!

I går sov jeg ganske lenge..Til klokka var rundt 13.00 eller noe... :oops: Deilig å sove så lenge, da gitt!! Nyter det når jeg kan, jeg... hehe

Vel, så dusja jeg og stelte meg.

Var avgårde på et kjøpesenter og shoppa meg ei ny bukse og en ny genser! :D Skikkelig blid og fornøyd, for buksa var i enda en størrelse mindre enn jeg pleier å kjøpe!! JIPPIIIII :D :D Alltid fornøyd når jeg må ha mindre størrelse i klær, jeg... :blunke: Buksa satt som et skudd, sambo syntes den var kjempestilig på meg! hehe

Genseren var i den størrelsen jeg pleier å bruke, men den var fin den også lell, da! :)

Vel, så reiste vi hjem og gjorde masse her hjemme! Nå er vi skikkelig igang med julevasken!!

Men det er fortsatt ganske langt igjen til vi er ferdig med alt Lillian har funnet ut at vi skal gjøre, da.... :ler: Når jeg først finner ut hva som må gjøres her, er det ikke bønn asså... Da er det ned til minste bittelille detalj... Huset skal virkelig skinne etterpå! Det blir som en skikkelig husvask bortsett fra tak og vegger - DET dropper vi å vaske nå... :lol:

Vi skal gjøre masse i dag også, starter vel om ikke så altfor lenge. Men uansett hvor iherdig vi står på i dag, kommer vi helt sikkert ikke til å bli ferdige med alt, så derfor skal vi ta de siste tingene som blir igjen å gjøre det etter jobb i uka som kommer... Da må vi være ferdig til torsdag, for da skal jeg til Oslo hele kvelden.

Vel, nå vet vi ikke sikkert om svigers kommer på besøk neste helg eller ikke... Sambos bestefar har hatt slag og er lagt inn på sjukehuset. Høres ut som svigers tror det kommer til å gå galt, så de visste ikke noe om de kommer eller ikke likevel... Vi får se. Jeg tar nå slettes ikke sorgene på forskudd med det der. Hadde en gang ei besemor som hadde ørtiførti tusen slag (både lette slag og store slag), og hun tok det nå laaang tid før strøk med... (R.I.P. Bessmor) Så at sambos bestefar har hatt et eneste slag, det tror ikke jeg dermed sagt betyr the end selv om svigerdattera hans (altså svigermora mi) tror det...

Ja,ja..Vi får nå se hva livet har å by på til uken...

Jeg har nå kosa meg skikkelig fredags- og lørdagskveldene på chatten... :ler: Det ble skikkelig tidtrøyte det for meg vaffal!! Deilig måte å slappe av på når jeg var sliten etter all vasking og fiksing her hjemme... Også så hysterisk morsomt som vi hadde det!! :sjarmor:

Hehe...

Ja,ja, kanskje jeg skal begynne å gjøre litt her før jeg sovner... Gaper verre her mens jeg skriver... Og det burde ikke være lov nå når klokka er 13.45 på en søndag, asså... DA burde jeg egentlig ha vært i full sving med julevasken og greier, jeg... hehe...

Skal ta fram adventsstjerna til vinduet og adventsstaken vår i dag. Tenkte faktisk jeg bare skulle henge opp resten av julepynten vår også i dag, jeg, fordi vi har veldig lite pynt, og dessuten skal ikke vi være her hele jula så da er det kos å se litt av pynten før vi reiser... :)

Nei, nå skal jeg slutte å bare skravle... (Har blitt enormt flink til å prate drit i løpet av helgen, skjønner ikke hvorfor....) :wink:

Koz fra Lillian: - The Queen Of Jokes!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har vi vært kjempeflinke her i dag!! :D

Har tatt full julevask på badet og på soverommet!! *stolt*

Har ikke vaska vegger og tak, men alt annet er vaska og skura og nå lukter det grønnsåpe innpå både soverom og bad, ja... Plink, ja!!! :lol:

Nå tenkte jeg at jeg skulle se om jeg får begynt å male et nytt skilt, bestefar skal få i julegave.. Bare et enkelt velkommen-skilt, da, så det burde ikke ta all verdens tid det... Håper jeg, for nå begynner jeg å bli litt sliten av å konsentrere meg så sinnsykt mye med de skiltene for tiden.. Tror egentlig jeg vil ha en malepause til over jul, men jeg må da altså ta ferdig dette skiltet til bestefar først...

Har fått bestilling på to nye skilt også, fra to kolleger på jobben. Men jeg har sagt ifra at jeg tror ikke jeg rekker før over jul, og det var helt greit heldigvis...

Skal skrive litt brev i kveld, også.. Har et par brev jeg fikk i oktober som jeg ennå ikke har besvart. Er jo så mye som foregår, og spesielt nå mot jul, da!!

Må ta oppvasken i dag også, orka ikke gjøre det etter pizzalaginga i går kveld, så det står noe bortpå oppvaskbenken og venter på meg... Overhører ropene jeg... :lol: Gidder ikke begynne på det riktig enda, det får da jammen være måte på arbeidslyst og, da!! :ler:

Fikk ordna meg ny avatar i dag også! Vinterfè... That's me! :sjarmor:

Liker dere den nye signaturen min da? :wink:

Jepps, da... Kanskje jeg skal få r.æ.v.a i gir og få gjort noe av alt jeg har tenkt til her.... :lol:

Koz, Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gjeeeeeeeeeeesp*

Gjesp.gif

Lillian er veldig trøtt i dag... Sånn er det når man aldri kommer seg i seng om kvelden og er F-menneske, minst! :ler: Begynte tidlig på jobb i dag, deilig å være ferdig før, men lell.... Ville sova mer...

Nå sitter jeg og strever hardt for ikke å sovne.. Har sååå lyst til å legge meg nedpå en times tid, men jeg vet at mine timer ofte blir til 3 i praksis, så jeg kan bare ikke... Da kommer jeg meg aldri opp igjen i morra... :-? Vil ikke sove meg bort heller, da...

En helt grei dag på jobb i dag, bortsett fra trøttheta mi da såklart... Gjesp.gif

Har egentlig vært i godt humør i hele dag, men jeg er sliten.. Skulle nok ikke vært så forbanna flittig i helga, da fikk jeg liksom ikke slappa av nok til ukedagene nå.. Ja,ja, jeg overlever vel, får man tro...Hehe.gif

Sitter nå her og kjeder meg jeg da... Venter på noen mailer som aldri kommer... erter.gif Vil alltid ha mail, jeg, og forventer at folk skal skrive tilbake på sekundet de har fått fra meg... :ler: Kravstor, sjø... :lol:

Ja,ja... Ellers er det ikke stort å fortelle, da.. Er vel midt i syklusen snart og skal da ikke begynne å prøve igjen før rundt marstider, minst, så det er ikke så mye å si om det, liksom... Dessuten er det ikke sikkert mensen kommer som normalt allerede en måned etter en SA, slikt har jeg lite peiling på, for å si det sånn...

Nei.. Her kommer en laaaang Gjesp.gif og et lite vinke.gif fra denne rosaengel.gif med skit på vingene... :wink:

Ha en fin kveld!

Koz, Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, det er allerede onsdag!!! :D

Deilig at ukedagene går såpass fort!

I morra skal jeg til Oslo etter jobb, på temakveld hos IKS. Det blir spennende, men jeg gruer meg iallfall ikke slik jeg gjorde til det kurset. Har liksom vært der før nå, og alt er ikke så nytt, og jeg er dessuten inneforstått med at jeg har et problem.

Fikk besøk av ei god venninne på jobben i dag (tidligere kollega), det var kjempekoselig. Kan jo tro ungene var helt i hundre!! :blunke: Jeg har jo masse kontakt med henne og treffer henne jevnlig, så jeg traff henne sist i forrige uke, jeg, da. Kos var det nå uansett.

Svigers kommer ikke på besøk i helgen likevel, da. De blir hjemme siden sambos bestefar fortsatt ligger på sjukehuset og sånn. Tar seg litt av sambos bestemor, vet dere. Håper det går bra, da! Men, vi får iallfall ikke besøk av "næringsmiddeltilsynet" og "hygienekontrollen" så da tar vi det litt mer med ro på all denne stressvaskingen... :lol: Det er jo liksom slik at når svigermor kommer på besøk kan ikke et eneste støvkorn vises, for hun er påpasselig... Må passe på at vi klarer å ha vårt eget, vet dere... :roll:

Jeg vasker selv om vi ikke får besøk av dem, assa, men vi har jo stressa med masse nøye vask pga dem... Orker nemlig ikke alle de derre kommentarene fra svigermor... :roll:

Vel, jeg skal ta oppvasken i dag, da. Den er så liten så det går greit. Ellers tror jeg at jeg bare vil slappe av og kose meg foran PCen med litt kaffe, kanskje?!? Plutselig fått så mye lyst på kaffe for tiden, enda jeg sjelden drikker kaffe vanligvis. Godt er det, spesielt i disse kalde tider...

Skal avslutte nå, jeg... Skal spille litt på nettet... :oops: Har fått fullstendig dilla på denne Quiz-greia som er ny på Spray... Dere kan jo teste ut selv også, bare gå inn her. :wink:

Ha en fin kveld!!

Koz, Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!!! Sambo foreslo at han skulle ta oppvasken i morra mens jeg er borte!! :D :D Heldige meg, assa!!

Da kan jeg bare slappe av og kose meg i hele kveld, da, jo... :sjarmor:

Skal ta en god og laaang, varm dusj etterpå, fjerne litt hår her og der :wink: og fikse opp meg selv... I morra skal jeg bekle meg med ny bukse og ny genser når jeg reiser bort, digg å føle seg mer vel da! :D

Jepps, skulle egentlig bare si at jeg er så heldig som slipper å ta oppvasken selv lell... :wink:

Koz, Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!! DET ER FREEEEDAAAAAAG!!!!!! :D :briller:

Gjett om jeg synes det er deilig, da... :wink: Herlig...

Er dødssliten etter jobb, hele uka har vært veldig slitsom på jobb egentlig. Enda godt det er to dager fri nå!

Bortsett fra at jeg er totalt utslitt i dag, så har jeg det veldig bra, faktisk. VELDIG bra! :sjarmor: Koser meg masse, jeg... Hadde en veldig fin og bra kveld i går, den har gjort så jeg har klart å holde humøret oppe i dag også... :) Utrolig hva mennesker man liker og kommer overens med kan gjøre for humøret!

De jentene jeg traff ble jeg jo kjent med gjennom det IKS-kurset jeg var på, trivelige jenter alle sammen. Herlig!

Traff flere kjentfolk (ikke på temakvelden), og det var kjempekos det også!! :D

Vel, gleder meg faktisk utrolig mye til sambo skal på julebord i morra kveld, uansett hva jeg finner på å gjøre. Har ikke egentlig lyst til å sitte hjemme hele kvelden og kope, men jeg får finne på ett eller annet. Kose meg skal jeg iallfall gjøre uansett!!! :D :wink:

Nå skal jeg spise kjempeenkel "middag", ferdigpizza (Big One) og så skal jeg legge meg og soooove...... Trøtt, ja... *gjeeesp*

Ha en deilig fredagskveld!

Koz, Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare husk å våkne til i kveld da Lillian!

Vi skal jo chatte jo...

Men det kan vi gjerne gjøre seeent for min del. Mest praktisk hvis jeg får sambo til å sove først :ler: .

Ha en fin kveld så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, jeg har bestemt meg for hva jeg gjør i kveld!

Jeg skal til ei venninne som skal ha en liten førjulssamling med noen venner, og jeg ble altså invitert!

Nå kjenner jeg kun litt ei av de andre som sikkert kommer, men det gjør ingenting. Da blir jeg kjent med nye. :blunke:

Så nå skal jeg dusje og ordne meg!

Har vært på Polet en liten tur, pluss at jeg har kjøpt noen øl.

Så i kveld blir det sikkert skikkelig kos, tenker jeg!

Hvis ikke får jeg lure med meg noen ut på by'n, reise innover eller noe... :sjarmor:

Neida, det blir nok koselig sikkert.... (Lillian er den fødte pessimist...) :oops:

Ellers er alt bare bra, iallfall etter hva jeg har fortalt her hele veien. Chatte-folka veit mer... :lol: Men jeg har det bra i dag, ja! Gruegleder meg til i kveld, og satser på jeg får en fin kveld.

Ha en kjempefin lørdagskveld, da, alle sammen!!

Koz, Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:oops: :oops: :oops:

Lillian ble full i går, ja... Skummelt å feste så sjelden, fant jeg ut... Billig i drift, da... :ler:

Reiste til venninna mi så jeg var der rundt 18.30, men vi begynte ikke å drikke før rundt 20.00.

Vi ble ikke så mange, vi var 5 jenter, men vi hadde det kjempefint og koselig. Det var innmari gøy!!

Vi ble fulle alle sammen, vet ikke riktig hvem som var fullest, jeg, tror ikke jeg vil vite det heller... :sjarmor:

Vi gikk ut en liten tur, men vi var ikke lenge ute da. Var mest hjemme hos venninna mi, og det var kjempemorsomt lell det.

Vi dansa, sang, skravla, og kosa oss skikkelig.

Kom hjem rundt 01.30 i natt, tror jeg, så det ble jo ikke så veldig sent da. Da satte jeg meg og skrev mail, :oops: sikkert full av skrivefeil og bare vrøvl... hehe... :ler: Ja,ja, godt det ikke er så ofte jeg fester, da... :wink:

Vel, dagen i dag har vært helt grei, den. Har ikke vært sjuk i det hele tatt, bare veeeldig tørst.... :lol: Snodig at man blir så tørst dagen derpå når man har drukket så mye kvelden før.... :blunke: hihi

Kjøpte meg vinterjakke i går forresten. Sånn "halvfrakk" eller hva jeg skal si. Den er grå/svart. Kjempefin, og Lillian ble kjempefornøyd!! :D

Vel, i dag har jeg bare slappa av, skal fortsette med det til jeg legger meg også. Deilig med en sånn dag når man har hatt det gående hele kvelden i forveien.

Sitter og hører på "Mexico" med Lynni Treekrem, har fått dilla på den sangen nå, jeg... Sinnsykt bra tekst... :wink: "No vil æ færra te Mexico... Der ska æ kvil i sola, prøv å kom mæ på rætt kjøl. No e det punktum finale, du får prøv å smør på brødskiva di sjøl...." :kul:

Ha en fin kveld, folkens... Kanskje det blir litt chattings etterhvert?? :roll:

Koz, Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaah! :kul: Det er tirsdag kveld allerede... :briller: Deilig, ja!

Bare 3 arbeidsdager igjen så er det helg på ny!!

Denne helgen skal jeg...Ja... Jeg har tenkt å slappe av på lørdag, sambo skal jobbe. søndag skal jeg reise på besøk til ei venninne som bor et par timer unna her! Gleder meg, har ikke sett henne siden i august eller noe!! :roll: Det blir kjempekos!!! :)

I går bestilte jeg meg frisørtime, skal dit på tirsdag i neste uke. Også ble jeg oppringt fra IKS i går. Skal på samtale dit på mandag, så jeg har prata med sjefen min om det (!!!!!!!!) så jeg fikk fri og greier. Hun syntes det var så BRA at jeg tar tak i problemet mitt, så hun ville med glede gi meg fri! :D Godt, så slipper jeg å tenke på det i tillegg, liksom. Har nok å tenke på for tiden om jeg ikke skulle gå og ha dårlig samvittighet også, da... :lol: Så da skal jeg dit midt på dagen omtrent, og får fri fra jobb resten av dagen. (Må jo ta buss til Oslo, og det tar fort noen timer bare det) Så etter jeg har vært der så skal jeg rusle rundt og kose meg, bare suge litt stemning i by'n. Nærmer seg jo jul med stormskritt.

Ikke det at julen har så sinnsykt mye å bety for meg, for meg kunne den like godt vært avlyst... :roll: Men siden jeg først skal feire jul er det jo greit å komme i litt julestemning først, da... Og da tror jeg Oslos pyntede gater er en fin ting å bruke...

Hadde diskusjon med sambo i går, for jeg sa at jeg vurderer sterkt om dette er siste året jeg feirer jul på "normalt vis." Neste år har jeg lyst til å ha en alternativ jul, som f.eks. å hjelpe til hos Frelsesarmeen eller noe. Sånne som steller i stand en liten jul med litt mat og sånn til de som ikke har det så godt i by'n. Tror det ville bli SÅ MYE MER meningsfullt for meg enn det julen er nå... Er ikke så glad i julen, jeg.. :roll: Litt pga ting som har skjedd tidligere som har satt et støkk i meg, litt pga all den maten og snopet som folk fråtser av (ikke særlig hjelpsomt for meg med tvangsspising), litt pga at jeg ikke er spesielt opptatt av dette meningsløse kjøpehysteriet og presser. OG dessuten er jeg ikke religiøs...

Sambo var slettes IKKE klar for å slutte å feire jul, sa han. (Jeg sa nemlig også at hvis jeg ikke skulle hjelpe til noen steder skal jeg bare lage meg en bedre middag og leie en film eller se på TV... Ikke med pynt og gaver osv...) Han virka faktisk litt sjokka han, over at jeg tenker sånn. Har tenkt sånn i flere år, jeg, men Lillian som så å si alltid føyer seg etter andre i frykt for å såre noen, så har jeg ikke turt å nevne det i det hele tatt for noen. Nå som jeg jobber med SF'en min, er noe av det første jeg har begynt å ta litt tak i, er å stå for mine egne meninger og tørre å uttrykke dem (utenom på KG, mener jeg :wink: ) og ta selvstendige valg! :lol: Må innrømme det er fryktelig vanskelig, og sambo er litt forvirra og vet ikke riktig hvor han har meg for tiden, tror jeg... :lol: (Jeg vet ikke hvor jeg er hen jeg heller... :ler: ) Men jeg prøver å tenke det som er rett å tenke:Så derfor driver ting og bygger seg opp her... :lol: Lillian skal bli slik hun EGENTLIG vil og skal gjøre det jeg EGENTLIG har hatt lyst til lenge, men ikke turt.... Verden har blitt bedratt!!! Den EKTE Lillian kommer sakte men sikkert ut fra mørket no.... (spørs om jeg får igjen mange venner etterpå da, da..... )

Huff, nå er jeg redd det blir for personlig her... Nå kommer alt Lillian tenker inni seg, og det er kanskje greit å holde NOE skjult siden dette er internett, og jeg har noen som kjenner meg som svinser rundt på nettet innimellom....

Ja,ja... Etter jul skal det virkelig jobbes enda hardere!!!! :o

NÅ SKAL JEG IKKE LENGER VENTE PÅ AT JEG BLIR TYNN OG LIVET KAN BEGYNNE, LIVET SKAL LEVES NÅÅÅÅÅÅÅÅÅ :kul:

*var det noen som sa partyyyy her???* :briller:

Lillian - som vet hvor forskjell det er på det skrevne og praksisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPIIII, snart er denne drittdagen over!!! :ler:

Har hatt en helt forjævlig dag..

Er skikkelig down nå... Blir verre og verre for hver dag som går, nå kan jeg snart ikke komme så mye lenger ned tror jeg...

Vel, for det første så er det så bikkjekaldt og alle idiotiske mennesker rundt meg maser og maser på den hælvetes jula og jeg orker snart ikke høre et ord til!!! (Det er jo faktisk en grunn til at jeg gjør meg ferdig med gaver og alt sånt til desmber, da...) :roll:

For det andre så hadde jeg sååååååå lite lyst å stå opp for å gå på jobb i dag tidlig, for jeg hadde kjempevondt i halsen og ørene, så nå kjenner jeg at en skikkelig forkjølelse er på vei... Får det til jeg skal ha fri nå, på toppen av kaka liksom... :evil:

For det tredje så kommer jeg på jobb og der er det bare sure og tverre unger og sjuke ansatte og fuglene vet hva... Det var så slitsomt! Jeg som da på forhånd var i skikkelig møkkahumør ble ikke i bedre humør av det der.. Så kom en av mine kolleger og spurte om jeg kunne hjelpe henne og sette en lussekattdeig, og snill som jeg er sa jeg ja. Rett etter står jeg der alene og lager hele smørja sjøl!! Hadde mest lyst til å kaste hele skiten bare for å være jævlig.. Men jeg lagde en perfekt deig og alle andre ble sååå fornøyde med mine hælvetes lussekatter... :x

For det fjerde så viste det seg at vi ble bare to voksne på avdelingen fra klokka var 15 til 17 i dag, og det er lenge med 14 dritunger!!! :-? Heldigvis gikk det forholdsvis bra, da..

Så da jeg var ferdig gikk jeg hjem og måtte ha med meg en diger pose med lussekatter fordi fryseren i barnehagen var full og jeg bor nærmest og skulle fryse ned her osv.. (Snill som alltid jeg, og hjelper gjerne til...) Så viste det seg at fryseren vår her hjemme var nesten full og jeg måtte streve verre for å få plass til de helvetes kakene i min fryser. Pga min form og humør strevde jeg råhardt med å ikke spise noen av dem, hadde fryyyktelig lyst på alle sammen. Men jeg visste at hvis jeg tar så mye som èn lussekatt vil jeg bli avslørt fordi på jobben har de virkelig peil på hva de har laget og hvor mye..

Vel, fikk sosa meg inn og setter meg rett ned foran PCen. Logger meg på MSN og snakker litt med noen. Så logger sambo seg på (som jobba overtid i dag) og spør om jeg vil være med og gå tur i kveld. I denne kulda, er du steike tullat eller??? :o Neida, da viser det seg at han har låst bilnøklene sine INNI bilen på jobb i dag så han må hjem og hente reservenøkler for å komme seg inn i bilen og få kjørt hjem... :evil: IDIOT!!! Jeg blir forbanna og skriver noen drittgreier til ham, men sier unnskyld etterpå da, som alltid... :roll: Men sier han kan ta bussen for å komme seg til og fra så han slipper å gå (han får jo penger av meg, for selv er han jo blakk såklart...Kjøpt seg cola vettu....) *oppgitt*

Han kommer omsider hjem og henter nøkler og løper ned til bussholeplassen igjen for å rekke første buss tilbake. Jeg legger meg på sofaen for å hvile øya litt, men rett før jeg sovner kommer sambo hjem og vekker meg.... :evil: Så jeg får ikke sove særlig, men ble liggende et par timer på sofaen og slappe av. (Nytter ikke å sove på sofaen med sambo hjemme...)

Jadda...... Så her sitter jeg.... Skikkelig depressiv, sur og grinete... Skal snart hoppe i dusjen litt før jeg legger meg...Vaske meg svææært grundig, føler meg så jææævlig i dag... Dere vil ikke vite spisemønsteret mitt engang, dere hadde trodd jeg er en elefant hvis dere hadde hørt det... FAEN!!!! :cry: :cry: :cry: Eter og eter og eter og blæh!! At jeg ikke bare kan SLUTTE med den dritten!!! :evil: Tenker omtrent ikke i det hele tatt mens jeg spiser, men rett etter jeg har svelget kommer alle de jævla drittfølelsene... Skammen, skyldfølelsen, sjølforakten osv..... Åååååååh!!!

Faen, jeg er glad dere ikke kjenner meg IRL asså.. (Bortsett fra en som gjør det da, men) Må bare få ut tankene her, jeg, asså, samma faen om det er internett eller whatever... Jeg er så dårlig på å skrive dagbok ofte for hånd, så da er det likegreit å skrive her.....

Den fuckings jula nærmer seg med stormskritt, merker det så sinnsykt godt på meg selv... Allting går nedover, liksom..

Sa på jobb i dag at hvis noen så det var stilling ledig på noe kontor eller noe så fikk de si ifra til meg tvert... Da LO de av meg... "Hehe, du kunne ikke slutte å jobbe med barn uansett, du er skapt til jobben din"..... :roll: Pøh! Skittpreik!! Det vet dem ingenting om....

Huff, sorry asså...Skal slutte å klage så sinnsykt jævlig jeg... I morra er en ny dag og nye muligheter... :lol: Hvis jeg gidder å stå opp.... Hehe, jo jeg må vel det og...

EN GOD NYHET DA: Søstera mi skal ha keisersnitt neste uke (dato er bestemt) så da blir jeg tante på nytt. Det er jo i det minste koselig da... :)

Dette er sånne dager man helst skulle ha mulighet til å bare hoppe over eller holde senga hele dagen...

Lillian - som helst vil grave seg ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heisann...

Endelig er det fredag og HEEEELG!!!!!! :D :D Er storfornøyd for det, asså!!

Dagen i dag har ikke vært så veldig mye bedre enn den i går, egentlig - humøret mitt er som en berg-og-dalbane om dagene, svinger seg opp og ned og att og fram konstant.

I det ene øyeblikket er jeg skikkelig blid og ler og hart det så gøy, i neste sitter jeg og gråter av fortvilelse.... :roll: Slitsomt, ja!!

Sambo veit at det er mest pga at jeg er i en skikkelig drittperiode med den spisingen, da, så han godtar det og sånn... :lol: Innimellom skulle jeg ønske han ikke godtok det, for jeg er virkelig ikke særlig å gå i hus med om dagen... Ikke så lett, nei...

Var på Peppes Pizza i går kveld, da, satt der i omtrent to timer og prata med sambo. Forberedte han på litt av hvert, men vi prata mest om Spiseforstyrrelsen. Han syntes jeg skulle ta med meg en bok jeg kjøpte på det IKS-kurset oppover til jul og gi til mamma så hun kunne lese. Han trodde jeg er klar for å si det til henne, mente han. Jeg vet ikke om jeg er klar for det, jeg.. På en måte vil jeg si det, på en annen måte vil jeg ikke... Det er en bok om spiseforstyrrelser for foreldre og andre pårørende.... Kanskje jeg skal gi den til mamma og si "Dette er en bok om meg, les den og spør ivei".... :lol: Tror ikke jeg finner noen bedre måter å fortelle det på, jeg... :roll: Huff, nei, jeg får tenke på det. Tar med meg boka, og finner jeg rett tid og sted og får følelsen av at det er OK å si det, så kan jeg, hvis ikke tar jeg med boka hjem igjen hit...

Jeg har ikke så masse å skrive om i dag, egentlig... livet er et hælvete og jeg vil helst grave meg ned... Men som alltid er jeg råflink å skjule det IRL... Gir inntrykk av at jeg er såå rolig og avbalansert overfor andre folk IRL, vettu... Har talent som skuespiller på livets scene.... :kul:

Ja,ja... Jeg tror jeg avslutter her nå... Må skrive noen julekort som skal sendes og greier...

God helg....

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Neida, da viser det seg at han har låst bilnøklene sine INNI bilen på jobb i dag

Åjsann. Mon tro hvem som gjorde akkurat den samme blemma sjøl på Onsdan???? :roll::roll: Trallaalllaaaaaa :oops:

De siste innleggene dine var da til og med enda mer depressive enn mine de da!!!! Og jeg som trodde jeg hadde det så ille :roll:

Håper snart det roer seg for deg Lillan vennen. Synes nå igrunnen du har hatt nok å stri med i det siste jeg da :(

Her kommer hvertfall en gooooooooooooooooood bedrings klem fra meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia SÅÅÅ kos med en liten hilsen i dagboka mi igjen!! Tusen takk for den, Thea!! Det varmer meg vettu... :)

Orka ikke å skrive julekort i går kveld lell, jeg... Ble sittende på chatten til jeg la meg... :lol:

Dagen i dag kan jeg ikke si såå mye om hvordan er enda, fordi jeg sto opp for bare en time siden.. :roll: Men så langt føles det....ok.... Ikke noe sånn "jippi I'm alive"-dag, men heller ikke helt nede i "jeg vil dø"-dag... En sånn "drit og dra"-dag, kanskje.... :lol:

Skal gjøre masse husarbeide i dag, orker ikke, vil ikke, men MÅ... Det begynner å bli en stund siden jeg f.eks. tørka støv her nå... :oops:

Vel, utenom det så skal jeg egentlig ikke noe spesielt i dag, tror husarbeidet tar iallfall et par timer hvis både sambo og jeg står på. Men jeg har lyst til å shoppe i dag, jeg... :lol: Jeg klarer nemlig noen gang å shoppe meg i humør, sjø... Men jeg kan nesten ikke, fordi jeg kommer til å shoppe mandag, også skal jeg til frisøren på tirsdag. Så pengene går unna uansett.... Derfor bør jeg ikke bruke så masse penger i dag. Sambo har jobba i dag, så han gidder sikkert ikke dra på Storsenteret eller noe lell, og jeg har ikke cash til buss så da blir det vel ikke noe tenker jeg...

Vel, jeg skal iallfall være flink hjemme i dag, da! :D

Så får man se hva resten av dagen har å by på...

Sitter nå her og digger Lynni Treekrem for harde livet... :ler: Forstår meg ikke helt på meg sjøl, Lynni er jo så langt fra min musikksmak som man kan komme omtrent egentlig.... hehe.. Men denne CDen "Ut i vind" er faen meg bra, den! (Dagens reklame)

Å, når jeg skrev DAGENS nå fikk jeg lyst til å spist frokost ute... (Ja, frokost for jeg sto opp for en time siden) Asså ikke ute ute, men på cafè... Har ikke vært på cafè på leeenge og spist, jeg... Eller... :oops: Var jo på Peppes, da, men det er jo middag/kosemat, så det telles ikke...

Ja,ja.. Jeg avslutter nå, så får vi se hva som skjer - sambo kommer vel hjem fra jobb straks også så...

Ha en god helg, folkens...

Koz, Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff.. Skal skrive bittelitt dagbok før jeg går på jobb nå. Skal begynne på jobb klokka 07.30, så jeg har 25minutter på meg.

Dagen i går:

Sto opp klokka 12.00, dusja og stellet meg, reiste av gårde rundt klokka 14.00. Måtte innom noen slektninger av sambo, så vi var ikke fremme hos venninna mi før ca. 17.30.

Der fikk vi middag, skravla og hadde det kjempekoselig. Sambo fikk telefon om at han måtte jobbe et par timer når han kom hjem. Vi kom hjem da klokka var rundt 23, så sambo skyndte seg på jobb da.

Jeg har angst for å være alene i mørket, så det gikk jo ikke… Åt og åt og åt og åt…. Blæh!!

Så da kom sambo hjem en tur og henta meg så jeg ble med ham bort på jobben for å slippe å sitte her hjemme blant all maten. Arbeidet tok lenger tid enn forventet, så vi var ikke hjemme før 02.20… Klarte ikke legge meg tvert, men var i seng til klokka var rundt 03.00. Men da fikk jeg ikke sove… Så det som har skjedd er at jeg har ikke sovet et jævla sekund i natt, og nå er jeg utslitt og svææært fortvila!

Jeg skal jo til by’n i dag, på IKS-kontoret. Kult å komme dit og være så stuptrøtt, liksom… Not!!

Fant ut jeg fikk prøve å få tak i noen andre på jobben som kunne ta førstevakta mi slik at jeg kunne få sove en to-tre timer før jeg skulle til by’n – jeg skal jo uansett være borte fra jobb over halve dagen i dag!

Den eneste jeg fikk tak i var han som skulle begynne en halvtime etter meg, men han er sjuk i dag, så han kunne ikke! Da betyr det at jeg blir alene på avdelingen til klokka er 09.30, og det er ikke aktuelt i det hele tatt! Har prøvd i ett nå siden klokka var 06.00 å få tak i hun som skal begynne 09.45, men hun er det ikke sjans å få tak i. Mobilsvar kobler inn på telefonen hennes når jeg ringer, og jeg har ikke noe hustelefonnummer å nå henne på. På toppen av kaka er jeg dårlig i magen fordi jeg gruer meg sånn til den samtalen på IKS-kontoret i dag, så jeg flyr rimelig ofte på do nå… Fy faen, for en start på dagen…

Så nå må jeg på jobb likevel, men jeg er så fortvila at jeg grein litt i stad. Har prøvd å sminke vekk den verste trøttheten og fortvilelsen, men det går ikke!! Det vises fortsatt.

Vi er jo 4 avdelinger på jobben, men jeg har ikke samvittighet til å ringe dit 07.30 når barnehagen åpner så en annen avdeling må plutselig ta seg av en ekstra, det er jo bare en ansatt på hver avdeling til åpning…

Vel, så her sitter jeg da, og har ikke noe lyst til å reise meg opp for å gå på jobb i det hele tatt, men må altså. Jeg må bare prøve å få ordna slik atjeg får gått hjem rimelig kjapt, jeg kan jo ikke være på jobb med diarè og å ha vært oppe i 19timer i strekk uten blund på øya… Det takler jeg ikke! Dessuten må jeg ha hjelp på avdelingen uansett da, for jeg kan ikke være alene så lenge også må jeg jo fly på do rett som det er her!! Fy faen, dette er jævlig…..

Vel, dette var kjapt skrevet på morraskvisten… Jeg som liksom skulle tusle rundt i by’n og kikke meg rundt og kanskje handle meg bestemorsko i dag.. Orker jeg å gjøre det nå liksom? Tvilsomt…. Blæh!! Jævla møkka-drittdag!!!!!!!!!!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...