Gå til innhold

Min dagbok del 2...


*Lillian*

Anbefalte innlegg

HELLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Her kommer et nytt innlegg fra ei sliiiiten, sinnsykt overtrøtt og veeeeeldiiiiiig snodig frøken Lillian....... :ler:

Dæven, jeg har ikke sovet på ca. 32 timer, så det er ikke så rart om jeg er temmelig ustabil nu..... hehe.... :sjarmor: Tror det blir tidlig kvelden i dag, men jeg har bestemt meg for å holde meg oppe til klokka er 22.00. Selv om øya går i kryss og jeg taster feil i annethvert ord her (retter opp før dere ser da...hehe), så SKAL jeg holde ut... hehe

Jeg måtte assa dra på jobb i dag, det var ikke så veldig kult for å si det sånn. Men klokka 10.45 tusla jeg avgårde for å rekke bussen inn til by'n. Kom inn og gikk på Arkaden og kopa, også kjøpte jeg meg lunsj. Baguette med kyllingssalat, mmmm..... :P

Så var jeg på den IKS-samtalen, og hva var det å grue seg for egentlig?? Det gikk jo så greit, og varte ikke mer enn rundt 45minutter eller noe heller... Så det var jo helt greit, dessuten hun som prata med meg hadde jeg såvidt truffet før (på den temakvelden om selvhjelpsgrupper), så detta va'itno problem for et kvinnfolk som meg! :kul:

Vel, så fløy jeg att og fram og rundt omkring på skobutikker og kikka etter sko. Fant meg sko gjorde jeg jaggu og!! JIPPIII :D Kosta pinadø ikke mer enn 300 spenn heller, så det va'kke verst gitt!

Ajajajajajaja, e' det rart æ bli redd og førvirra vimskopp? :ler:

Kroppen min brinn, og hjertet tar nån hopp

Ka i heitaste natt har du gjort med mæ?

Det e flo i hjertet no

Også traff jeg en kompis som jeg hang sammen med til jeg dro hjem rundt 17.00. Var rimelig trøtt innimellom, var redd for å sovne.. Stakkar, han hadde vel trodd han var veldig boooring selskap da, hvis jeg hadde sovna... :ler: Neida, jeg sa ifra at jeg var både sur og tverr og at stupings trøtt, men det var greit det da.. Slikt kjentfolk bør tåle, vettu... :sjarmor:

Vel, så tok jeg bussen hjem, og så mange ganger på en 40minutters tur har jeg aldri bikka over som jeg gjorde der.... :ler: Da jeg satte meg stille ned og bare hørte på duren fra bussen, DA ble jeg trøtt da... Gjesp.gif Fy flate, strevde hardt, ja... Og jeg er livredd for å sovne på bussen, var redd jeg skulle våkne langt oppi gokkehælvete og ikke komme meg hjem.... :ler: Sambo jobba jo overtid til 20.00, så det kunne blitt kaldt å vente... hehe...

Men jeg sov ikke over noen stoppesteder, jeg bare bikka med huet og da tviholdt jeg auan oppe att så jeg sov ikke i det hele tatt.

Er fryyyyktelig treg i oppfattelsen da, fordi jeg har vært så lenge våken... :roll: Tar laaaang tid før jeg oppfatter ting, og er veeeldig treg av meg... Tregere enn vanlig, asså... :wink:

Vel, så kom jeg meg omsider hjem, og da bare sosa jeg runst her og visste ikke helt noen ting... "Åsså var det sønda', åsså var det lørda', også var det natta! Er jeg? Er det jeg? Skal jeg?" :ler::ler: Noe sånt, ja...

Så satt jeg her foran PCen (har jeg forøvrig gjort hele tiden bortsett fra en blås utendørs) og kikka. Så dobbelt, WOW! To kvinneguider!! :lol: Holdt på å tippe over ende her jeg satt også, shit skulle vært stollener på denna krakken jeg sitter på... Hælvetes Ikea-vare.... :lol:

Vel, også ble jeg LYS VÅKEN!! "Hun er klin gæær'n, klin gæær'n" :briller: Ble helt propell her et øyeblikk, skulle tro jeg hadde fått noe sterke saker i meg i dag, men ikke såvidt jeg veit... Med mindre det var noe skummelt med den middagen jeg åt da... :ler:

Satt og skrev på MSN med sambo da jeg var spinnvill, han trygla meg om å sove litt til han kommer hjem... :hoho: You Wish!! Gjett om han skal PLAGES når han kommer hjem snart?? :ler: *koser meg med mine ondsinnede tanker* Neida, ikke sååå ille, men han mildt sagt HATER at Lillian er overtrøtt, finnes ikke mer plagsomme krek enn henne da... :sjarmor: Han har nok opplevd det før... Skjønner godt han ikke egentlig har lyst å komme hjem nå, jeg... hehe... Han har brukt laaang tid hjem fra jobb i forhold til han pleier, så... Ca 30minutter lenger... Han hadde jo lovt å kjøre et par kolleger til Sandvika da, men lell... Sandvika er 10minutter herfra... :blunke: Han står nok og drøyer tida mest mulig med skravling i håp om at jeg skal ha kollapsa til han kommer hjem... :ler: Ånei du, denne jenta er faen så sta så han skal nok ikke slippe unna!! :hoho:

Ja, her ser dere altså mitt EGENTLIGE jeg... *humre* Ondsinna jævel.... :sjarmor: Engel med skit på vingan, vettu.... :kul:

Dette blir vel bare vrøvl, men pytt sann... Så lenge jeg har klart å treffe og skriver i min egen dagbok og ikke i noen andre sin, jeg så, da er det liksom greit får'n tru......

Nei, hoff, nå kom'n hematt her så da får jeg vel avslutte detta tullet her og finne på noe tull med ham isteden! :wink:

Hehe.... *humrer for meg selv*

Ha en fin kveld, da, folkens!!

P.S. Her ser dere et strålende eksempel på mine humørsvigninger.... :lol: Se innlegger fra i dag tidlig og les dette nå... Ehm... Samme person på samme dag? :roll:

Koz, Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter her og er drittmøkkforbanna!! :evil:

For det første, da jeg sto opp i dag hadde jeg diarè igjen, så jeg ble hjemme fra jobb i dag. Like greit, siden jeg har vært så utrolig fuckings depressiv i dag, hadde nok ikke vært noe særlig å ha meg på jobb uansett, tenker jeg...

Vel, så jeg sov masse i dag. Våkna av at sambo ringte fra jobben sin. Vel, da sier han at han kommer hjem rundt 17.00 for å kjøre meg til frisøren, og så må han tilbake på jobben og jobbe til i kveld fordi det er sååå mye å gjøre der. Gjett om jeg ble forbanna!!!! Jeg mener, nå skal han faktisk jobbe til 20.00 minst hver eneste dag denne uka, og han skal tilogmed jobbe både lørdag og søndag. I dag var det eneste dagen han hadde fri på kveldstid, så vi hadde planer om at etter jeg hadde vært hos frisøren skulle vi gå ut og spise og kose oss litt.... :x Ser jo hva som blir med det..... :evil: :evil: :evil: Det er da slettes ikke bare han som jobber på det hælvetes kontoret, jeg mener... Andre kan da vel stille opp de også!!!!

Neida, han hadde ikke hjerte til å si nei, vøttø... Faens idiot...

Jeg blei så sinna og oppgitt over ham at jeg sa litt sånne ting som jeg ikke burde sagt, men han skjønte det nok... Sa bl.a. at det var likesågreit jeg hadde den SAen, fordi jeg vil ikke at faren til mine barn skal være en som kun bryr seg om jobben og ikke noe annet i det hele tatt - han prater jo om jobben hele tiden når han ikke jobber lell, mener jeg. :x

Vel, han sa ingenting, men han prøvde liksom å "smile og være glad", men jeg sa en masse dritt også slengte jeg på røret.... (Barnslig, jeg? Neeeida) Vel, det er som regel sånn våre krangler er, - gjennom telefonen... Det er noe dritt, men han tør jo aldri si noen ting face to face, så da tør han kun å si ifra gjennom telefonen, så derfor blir det krangling kun gjennom den. Dessuten hater jeg at han går så sinnsykt opp i jobben hele tiden; - han sier aldri NEI der, han gjør alt han skal og enda litt til, godtar at han ikke får overtidsbetalt osv... Jeg har prøvd å snakke med ham om det, men det nytter jo ikke.

Det finnes et liv utenom jobben også, men hvis han ikke er så veldig interessert i å leve det livet, så flytter jeg ut. Jeg gidder ikke bruke tida mi på en sånn fyr.

Han har tydeligvis ikke skjønt pointet med at man må pleie et forhold for at det skal kunen funke. Neida, han bare driter i det totalt, og den dagen jeg sitter der og forteller jeg er lei av å ha det sånn og vil flytte ut for å finne ut av hva jeg vil, sitter han der og griner og er såååå lei seg for at han har glemt meg i det hele og han lover bot og bedring osv.. Så gir jeg etter, som alltid.... Så er det bedre i to, kanskje tre uker, også er det back to zero... :evil: :evil: :evil: Uæææ...... Men nå er det nok!!!!!!!

Nå gidder jeg ikke sitte her som en som han kan ty til når han er kåt eller det ikke er så mye å gjøre på jobben så han ikke kan jobbe overtid.

Kommer til å si klart ifra når han kommer hjem, og da kan han grine så mye han vil. Noe drastisk må gjøres, for å si det sånn...

Håpløst tilfelle.....

Jeg veit jeg er rimelig sint nå, men jeg pleier aldri å være langsint, jeg.. Jeg hisser meg opp tvert, men så går det over liksom... Men nå er det jo rundt 4 timer siden han ringte, jeg har sovet i mellomtiden tilogmed. Men jeg er fortsatt sint og irritert...

Nå skal jeg hoppe i dusjen før jeg skal til frisøren, så får man se hva som skjer. Jeg er iallfall drittlei av å leve et sånt liv som jeg gjør. Tror han har meg bare fordi det er den tryggheten å ha noen å komem hjem til, jeg. Og at han slipper å være alene, men hva ville det spilt for noen rolle? Jeg mener, han er da så mye på jobb likevel. Og er han ikke på jobben, så sitter han og JOBBER foran PCen her hjemme likevel... Nei til å arbeide hjemmefra, sier jeg bare!!!!!!!!!!!! :evil: :evil:

Jadda...... Fuckings drittlife....... :cry:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...høres ikke ut som om du har det noe særlig nei.. Vil bare gi deg en stor, varm *klem* og si at jeg føler med deg. Sånne dritt-dager er det værste jeg vet! Håper du puster ut, koser deg skikkelig hos frisøren, og får en fin slutt på dagen :)

Må si at jeg på en måte skjønner både deg og samboeren din. Vet ikke hvilken jobb det er, men ofte går det jo i perioder med sånn overtidsjobbing. Kjekkt å kunne benytte sjansen til å tjene litt ekstra før jul.. Men det må jo være helt forferdelig for deg å sitte hjemme hver kveld og vente på han. Aldri få tid til å gjøre noe sammen liksom. Skjønner godt at det sliter på forholdet... Jobber han alltid så mye overtid? Eller er det bare forbigående? Får jeg lov til å spørre hva han jobber med?

Enda flere *klemmer* til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lillian

Slutter meg til Ragnhild her,vil bare gi den en riktig god cyberklem og si at jeg forstår deg godt.

Jeg har vært i samme enden sjøl, har til tider vært superfrustrert over "jobboholiker"tendenser, kjenner godt til det å glede seg til at han skal komme hjem og vi endelig skal gjøre noe morsomt sammen og så blir det ingenting av. Har blitt sur og sint og slengt med leppa, ja...sa ting jeg angrer på...

Men visste/vet jo med megselv at det er slik han er/må være i den jobben han har, og forstod jo etterhvert at det nok ikke var så gøy å komme hjem til "edder og galle" ifra meg heller...

Det fungerte bedre for meg å få han til å forstå at jeg ble lei meg og skuffet ved å faktisk VISE at jeg ble lei meg og skuffet..enn å bli ei sinna kjerring...he he...

Men kanskje det fungerer best for dere?! :wink:

Forstår at du blir irritert på det med overtidsbetalingen.

Tanke som slo meg,det kan jo også være at han jobber for å stenge ute følelser etter SAen også...

Tror nok det er deg han vil ha...

Håper du ble fin på håret da :D

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber han alltid så mye overtid? Eller er det bare forbigående? Får jeg lov til å spørre hva han jobber med?Enda flere *klemmer* til deg.

Neida, Ragnhild, han jobber ikke alltid så mye overtid. Han jobber på et kontor, og de har liksom den verste tiden nå rett før jul. Men ellers i året tar han alltid på seg ekstra vakter hvis det trengs osv.. Da jeg "konfronterte" ham med det i dag, sa han at han ikke hadde noe valg. Hvorfor ikke, spurte jeg. Nei, de andre sa de ikke kunne så derfor måtte han... HALLO, han kunne faktisk sagt at han ikke hadde mulighet akkurat i dag han også... :cry: Etter jeg var så sinna tidligere, kommer denne såret-følelsen... Jeg sa til ham at dette faktisk var den siste dagen han hadde fri før jul. "Ja, jeg vet. Derfor har jeg sagt jeg må få fri et par timer til å kjøpe julegave til brutter" var svaret jeg fikk.... :cry: Hallo, det var ikke det jeg tenkte på - jeg tenkte liksom mer på når vi skal få tid sammen?? Men jeg sa ingenting, når han ikke tenkte den tanken selv så får så være...... :cry:

Det fungerte bedre for meg å få han til å forstå at jeg ble lei meg og skuffet ved å faktisk VISE at jeg ble lei meg og skuffet..enn å bli ei sinna kjerring...he he...  

Men kanskje det fungerer best for dere?!  

Forstår at du blir irritert på det med overtidsbetalingen.  

Tanke som slo meg,det kan jo også være at han jobber for å stenge ute følelser etter SAen også...  

Tror nok det er deg han vil ha...  

Håper du ble fin på håret da

Selvsagt fungerer det ikke best ved at jeg blir sinna, men jeg klarer ikke å vise mine riktige følelser så ofte, jeg, skjønner du. Jeg blir aldri sint i offentlighet, iallfall svært sjelden. Så blir jeg fryktelig sint hjemme. Også om jeg blir lei meg, såret, skuffet eller whatever, så viser jeg det med sinne overfor sambo. Sånn er det med meg, og det er ikke noe jeg klarer å forandre på null komma niks.

Han jobber for å stenge ute følelser etter SAen? Vel, det kunne vært, men jeg tviler. For det virker som om han har "glemt" hva som har skjedd allerede, han har gått så videre med livet sitt at det tror jeg ikke har noen sammenheng. Han tok jo på seg enormt mye jobbing før også, bortsett fra den lille tiden jeg var gravid. Da kom han ilende hjem hver kveld og pleide forholdet så godt han kunne. Men både før og etter: Nothing!

Jada, det er sikkert meg han vil ha. For meg vet han hvor han har (tror han) Men han gjør ikke så jævlig mye for å beholde meg, for å si det sånn.

Jeg ble annerledes på håret, ja.. Ikke lenger blond, men skimrende brun. Klippa opp slik jeg gjorde i sommer også, da. Det ble helt greit, men ikke akkurat sånn jeg hade forestilt meg på forhånd. Hadde kanskje egentlig hatt lyst til å farge flere farger (striper eller noe) i håret, men det er helt OK. Det verste er at jeg kunne gjort det (nesten) like bra selv (fargingen, ikke klippingen) og fått frisørtimen en tusenlapp billigere, liksom.

For jeg har hatt ganske lik denne fargen før, og da hadde jeg sånn hjemmefarging som jeg vetalte et par hundrelapper for - så det... Men, men, nå er jeg blakk, det er over en måned til lønning, og jeg har mest lyst til å bare synke ned i jorden og bli der.....

Er så møkklei alt nå, greier ikke smile for noen ting.....

Alt med meg er falskt for tiden, og jeg gråter i skjul hver kveld omtrent (bortsett fra i går, da, men da var jeg for trøtt til å tenke noe i det hele tatt)

Nå er jeg kjempeskuffet.. Sambo hadde lovet å fikse noen greier mens jeg var hos frisøren, så han hadde fri til jeg var ferdig der. Så hadde jeg planene klare for resten av kvelden.... Men fordi han måtte jobbe videre mens jeg var hos frisøren, må han fikse de andre greiene nå. (Han holder på med det nå) Så derfor sitter jeg her.... Ensom og forlatt.........

Hælvetes skitliv......

:roll: Sorry for min depressive dagbok og mine tragiske tanker, men dette er slik jeg er, og dette er min dagbok..

Fuck Life!!!!!!!

Lillian - tired of it all

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huffameg! Ingen bra dag for Lillian dette...

Håper at det går seg til igjen. (På en eller annen måte.)

Selv håper og tror jeg at julen vil løse opp noen floker i mitt rotete liv (jobb, jobb, jobb).

Bare vær sinna du. Vi har lov til det skjønner du. Og ikke noe i verden er så irriterende som å ikke bli tatt på alvor før det virkelig ER alvor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia.....

Dagen i dag er mye bedre enn dagene har vært i det siste..... :lol:

Starta ikke så bra, var egentlig i dårlig humør da jeg sto opp, men det gikk ganske fort over.

Var litt slitsomt starten på dagen på jobb, men det gikk også fort over.

Har vært en ganske grei dag i dag, faktisk. Unger ble henta tidlig for en gangs skyld, pluss at vi måtte sende hjem 3stk (diarè)...

Så ettermiddagen føltes ganske behagelig for en gangs skyld, det er nemlig sjelden det ikke er stressende på ettermiddagen hos oss.

Da jeg kom hjem lagde jeg meg middag..Ehm, middag og middag, nudler...... :roll: Skikkelig studentmat, men pytt sann.....

Så har jeg sitter her og kikka litt innimellom da.

Ellers hengte jeg opp klær jeg satte på til vask før jeg gikk på jobb idag. Så skal jeg snart sette på en ny vask. Må få unna litt klesvask nå før vi reiser nordover over helga, for det er kjekt å ha litt reine klær som ikke er penklær, liksom... :lol:

Skal snart gå igang og vaske vasken på badet, men jeg drøyer det biiiittelitt til... hehe... Litt tiltaksløs...

Når sambo er ferdig på jobb klokka 20.00 så kommer han og henter meg, så skal vi reise kjempefort avgårde til Storsenteret for å rekke en tur dit før det stenger klokka 21.00. Jeg må ha meg svart undertøy, pluss kanskje litt annet undertøy også. Sambo skal igjen kikke etter gave til broren sin... På tide han finner noe snart, asså!!! *stressa*

Skal bare slappe av resten av kvelden, tenker jeg... Kanskje jeg burde ta oppvasken, den er ikke stor, men det er greit å ta den lell. Så er jeg ferdig med det, liksom.......

Lurer litt på hva jeg skal finne på etterpå etter at jeg har gjort det husarbeidet jeg skal gjøre... Har så lyst å gjøre noe morsomt, jeg... hehe... Men vet ikke riktig hva. Har lyst å lage noe, men å begynne med å male skilt er uaktuelt, det gidder jeg slettes ikke!! :lol: Skal vente til over jul med det.

Kanskje jeg skal skrive litt brev? Har et par brev jeg skulle ha besvart, men jeg har egentlig sendt julekort til de det gjelder og sagt de får brev etter nyttår. Har ikke lyst å skrive brev heller.

Har lyst til å lage en bok med tekst i, jeg... Hm... Hva skal det bli da? ...Nei, tror jeg dropper det også, jeg... :blunke: Er litt tiltaksløs, ja..... hehe...

Nei, vi får se.......

Iallfall har jeg en bedre dag enn i går... I dag har jeg faktisk ikke engang tenkt tanken på å kaste ut sambo..... :ler: DET er jo et særdeles godt tegn, da... Det betyr at Lillians gode humør kanskje er på vei tilbake?!? (Det er jammen meg på tide, er så slitsomt å være så depressiv)

Ja,ja, sånn er det nå bare når man sliter med det ene og det andre... Det er vel tilslutt bare min egen skyld alt sammen....... :roll:

Ha en fin kveld alle sammen!!

Koz, Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott å se et gladinnlegg av Lillian igjen. Kanskje du kan poppe innom dagboka mi å skrive et også??, trenges sårt er jeg redd :wink:

Så har jeg sitter her og kikka litt innimellom da.

Og om det skulle være en trøst så klikker jeg stort sett hele tida jeg :roll: Ååååååhhhnejjiiii, kikke var det ja :oops:

Huff, ta med deg litt humor på turen også er du snill :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Først en god nyhet:

Jeg har blitt tante for andre gang i dag!! :D Min mellomste søster fikk sin første, en liten gutt som skal hete Joakim!

Ellers......

Tja... Hva skal jeg si?

Er trist i dag, jeg... Vet ikke hvorfor, men jeg føler meg iallfall litt trist... Deppa, liksom...

Vil helst bare sove og sove og sove, jeg... Men det kan jeg jo ikke....

Ja,ja... Har ikke så mye å si i dag, jeg... Skal egentlig bare avslutte også snart legge meg, jeg.... :roll:

Ha en fin kveld, da...

Koz, Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare skrive litt mer igjen, jeg nå.....

Er både trist, og litt forbanna nå... Burde kanskje ikke være det, men jeg er det lell...

Prata med bestevenninna mi i stad.... Hun er gravid..... Men hun skal ta abort!!! :o :o Kjenner sinnet vokser i meg, hun har sagt flere ganger at hun og typen ikke bruker prevensjon, men at hun ikke vil ha barn på mange år enda..... Også blir hun gravid, og da tar hun abort..... Lettvint løsning........ Abort er faen ikke noe prevensjonsmiddel!! Jeg er ikke imot selvbestemt abort egentlig, men det var jo liksom jævlig rett tidspunkt å snakke med meg om slikt på da..... :roll: Jeg vet, jeg bør støtte venninna mi og alt det der....Men det er ikke så lett når jeg sitter her og det er bare en måned siden jeg mista de barna jeg ønsket selv, også kommer hun og sier hun skal ta abort... Er det jævlig av meg å reagere sånn da? Jeg sa "hvis du beskytter deg, så skjer ikke slikt da vettu!!" i et ganske ampert toneleie.... Var det dårlig gjort??

Hun sa hun skulle ta abort fordi hun ville bare det beste for sitt barn og hun er ikke rede til å ta vare på barnet enda og føler seg ikke klar. Hun er ikke så glad i barn........

Kjenner jeg blir helt uvel her jeg sitter nå... Gråten vokser i halsen og greier... Hun kunne faktisk gått til en annen venninne for å få støtte osv nå siden hun vet hva som har skjedd med meg og hun veit veldig godt hvor tøft jeg har tatt det....... :cry:

Men OK, hun sa at jeg måtte ikke tro det var tungt for henne og ta et slikt valg, for det var det, men....

Jada, jeg skjønner, og jeg skal prøve så godt jeg kan og støtte henne... Men det er ikke så lett når det er selvbestemt hun tar abort og hun attpåtil ikke har brukt beskyttelse det siste året........

Måtte bare få ut dette, jeg...

Koz, Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello Fans! :ler:

Nå har jeg vært oppe siden 13.30. i dag.. hehe...

I går sto jeg opp klokka 06.00. og begynte på jobb klokka 07.30. Så skulle jeg egentlig jobbe til bare 15.00, men jeg "måtte" jobbe en halvtime over fordi jeg hadde ikke hjerte til å gå fra hun jeg jobba sammen med, - hun ville blitt alene med ungene da.

Vel, så fòr jeg hjem fort-fort, også dusja jeg og stellet meg osv.

Da klokka var 17.00 skulle egentlig et par arbeidskolleger komme opp til meg, fordi vi skulle ut med jobben litt senere. Men så ringte de da klokka var rundt 17, de kom ikke likevel fordi en tredje arbeidskollega (som nærmer seg de 50 og er ganske annerledes enn oss) hadde hengt seg på dem og da ville de ikke drasse henne med seg opp til meg. (Jeg bor 5minutter unna jobben) Så da ble de på jobben til vi skulle møtes på bussholdeplassen 17.45. Helt greit, det, for da fikk jeg litt bedre tid til å ordne meg.

Hadde på meg skjørt og høye støvletter. Det var veldig pent, men jeg angra etterhvert på kvelden.

Vel, så tok vi bussen dit vi skulle og traff andre arbeidskolleger. Vi ble bare halvparten av skokken da, bare 8stk som kom... Hvorav 5 var oss på den avdelingen jeg jobber på, en var sjæfen sjøl, også var det da to fra en annen avdeling. Så det var to avdelinger som det ikke var noen fra... Hrmf.. Dårlig, ja!! Vel, vi var først på Peppes Pizza og spiste og skravla, det var kjempekoselig!! (Vi var der ca. 18.30) Da klokka var rundt 20.30-21.00 måtte tre stykker gå, ei måtte hjem pga hun hadde barnevakt, ei var hun som hadde hengt seg på de to andre tidligere på dagen, og den siste som måtte gå var sjefen vår. Sjefen ville hjem til mannen sin. Hun er over 50år, men veldig ung og fresk, men å gå ut på byen og danse ville hun stå over... :ler: Forsåvidt ganske forståelig... :ler:

Vel, så ble vi 5 igjen. 4 fra den avdelingen jeg jobber (vi som hadde invitert til denne kvelden og organisert det hele) og ei fra en annen avdeling.

Vi gikk på et utested i Asker, og satte oss der fra klokka var rundt 21.00. Der hadde vi det kjempegøy, drakk, skravla og kosa oss masse. Utover kvelden dansa vi MASSE (JIPPIIIII!!! Jeg har faktisk arbeidskolleger som også danser når de er ute, det er ikke lenger bare meg som gjør det!!!!). Vi hadde det kjempegøy! Den ene av de som var med var mann, resten var kvinnfolk. Dritkult at han ble med oss damene ut, da! (Han er den eneste mannlige ansatte i hele barnehagen, da, men han er alltid med lell han!) Tilogmed han dansa da han fikk nok innabords.... :ler:

Nei, så morsomt har jeg aldri hatt det når jeg har gått ut med jobben før, jeg ble helt sjokkert, jeg! Ei som jeg har sett på som ganske "seriøs og rolig" drakk like mye som oss andre, og på dansegulvet.... WOOOW!!!! :sjarmor: Hun dansa som...ja, hva skal jeg si....Nesten så man skulle tro hun spilte inn musikkvideoen til Britney Spears eller noe... hehe... Det var ganske sånn... vet ikke helt hva jeg skal kalle det, jeg... Ganske dristig dansing for å si det sånn... :ler: Men jeg synes det er RÅKULT, jeg!! (Danser slik sjøl innimellom jeg, men jeg ser mer "nasty" ut enn henne... Hun ser så voksen og engleaktig ut, og virker sånn til hverdags også) Det var bare SÅ DRITTØFT da hun slo seg så løs på dansegulvet!!

Så som sagt, det var en kjempeartig kveld! Angra på at jeg hadde skjørt og høye hæler da jeg oppdaga at de andre dansa også, men jeg danser jo lell, jeg, da! Men jeg liker nå best å danse i bukse og lave, glatte sko. (Da er det Lillian blir Queen på gulvet... hehe....)

Synes det var kjempetøft av MEG å danse igjen blant flere folk jeg kjenner også, jeg... Men jeg hadde jo en del innabords da, så det kan jo være derfor... Har ellers ikke dansa i edru tilstand blant andre folk på... tja, ca. 5år eller noe.... :roll: (Enda jeg har dansa freestyle fast siden jeg var ca. 8år... Slutta da jeg var rundt 15 pga knær som ikker tålte belastningen)

Vi reiste hjem rundt klokka 01.30, så jeg var hjemme igjen rett før 02.00. Stupte rett i seng ca. 10minutter etter jeg hadde kommet hjem, da var klokka såvidt passert 02.00.... Da oppdaga jeg at jeg hadde vært oppe i 20 timer i strekk, så det var kanskje ikke så rart jeg var helt ødelagt... Snodig jeg ikke hadde blitt drukket under bordet og sovna forlengst mens jeg var ute, siden jeg hadde vært våken så lenge... Men neida! Jeg var slettes ikke den fulleste der!!! :sjarmor: Det var nok noen andre som må ta den æren, gitt... hehe.... :wink:

Jada, sånn er det...

Nå er sambo på jobben, han jobber til 18.00. på lørdagskvelden også, vøttø.... :x Ja,ja, jeg overlever nok! Nå går det greit nå, fordi jeg var borte i hele går kveld sjøl. :blunke:

Har jo ikke ordna meg eller noen ting enda... Har kun vært ute og tatt "morrasrøyken"... Jeg skal snart ordne meg da, men jeg gruer meg litt... hehe... Det er såååå deilig å bare sitte her og leve DET slaraffenlivet, liksom.... :sjarmor: Men jeg ser ikke ut, for jeg var så trøtt i går at jeg glemte å vaske av meg sminka... Lekkert med mascara i hele trynet og eyeliner som er visket ut noen steder..... Og øyenskygge med glitter som har dratt seg langt oppi panna..... :lol: (Sover jeg urolig om natta eller hva er det???)

Etter jeg har ordna meg må jeg dessuten gjøre litt her... Ikke noe store greier, asså, bare rydde litt på stuebordet, vaske opp et par tallerkner, sette på litt klesvask og legge sammen litt klær... Det er jo ikke mye det, da...

Også må jeg skrive liste over hva vi skal ha med nordover på mandag!!!!! :o Herregud, jeg har glemt å begynne og skrive liste! Også er det lørdag i dag! Ånei, da har jeg bare i morra å komme på de tingene jeg glemmer å skrive på lista i dag! Jeg pleier alltid å ha ei halv uke eller mer på det, jeg.... Shit.... Nå ble jeg skikkelig stressa her, asså.... Huff, jeg er litt rar, sjø... Får litt sånn angst av og til, spesielt når det er noe jeg har glemt som jeg helst skulle husket for lengst... Må dessuten skrive liste for hver eneste ting jeg skal...... :roll: *sukk*

Ja, da må jeg bare komme meg igang her, da.... :roll: Huff, skriver liste først, jeg, det kan jeg gjøre uten å ha stelt meg....

Ha en fin lørdagskveld, da!

Koz, Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrive litt igjen, da.... :lol:

Har ikke kommet meg i seng enda, jeg, sjø... :wink:

Har sittet foran PCen mesteparten av kvelden bortsett fra da vi lagde mat og spiste...også da jeg gjorde husarbeid, da... :lol: Har faktisk gjort litt i huset her også, sjø...

Sitter og laster ned masse mp3-filer med Winmx nå, jeg har funnet masse sanger i dag som jeg vil ha, for jeg skal lage meg en egen CD etterhvert... :D Gleder meg til å få brenne den!!

Akkurat nå hører jeg på The Kelly Family "An Angel"... Synes den er fin, jeg... :)

Skal vel legge meg om ikke så veldig lenge, har fått gjort det je gskal i dag og greier så jeg bør vel være fornøyd.

Eller, jeg har ikke fått satt på de falske neglene jeg har kjøpt meg, da. Ikke vanlige falske negler, men "Gel Nail Kit" fra Elegant Touch... Teste ut dem. Kosta 200kr på Cubus. Sitter de bra på og er OK, så er det jo billigere enn å bruke 500kr i mnd hos negledesigner.... :blunke:

Sitter og venter på nedlasting av noen låter som jeg kanskje skal gi til Lea, da. Hjelper henne litt... Hva gjør man ikke for Lea? :ler: hehe...

Vel, nå skal jeg lage ei ny mappe, slik at jeg har sanger klare til å lage meg en CD...Har så mange sanger nede nå at det blir mye mer enn en CD liksom... :wink:

Ja,ja... Dere får ha en kjempegod natt, da!! :sjarmor:

Koz, Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei lille venn!

Jeg ønsker deg en riktig fin jul med maaaaange julegaver :D Håper du får en kjempekoselig høytid med dine nærmeste!!

Susser i massevis fra petit moi! :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heia Du!!!

Takker for hilsen, og sender en julehilsen/vennehilsen tilbake!!!!!!

Håper du og dine får en koselig jul, Lillian!

*Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3.juledag….

Dagene går forholdsvis fort…

Har ikke fått med meg så mye av dagene egentlig.. Men det har gått fort, like greit kanskje… På en måte iallfall….

Jula har ikke blitt som forventet…. I forhold til maten har det kanskje nesten vært verre… Alt det andre har vært litt bedre. Men det har ikke vært noen stor fornøyelse likevel.

Vært hos svigerfamilien, da. Svigermor som lager mat og spanderer kaker og desserter og fuglene vet hva… Hun har noe av alt som man kan spise i jula. Slitsomt. Stresser meg så gæli psykisk at jeg ikke kan få sagt det. Følte jeg kanskje begynte å komme litt ovenpå igjen psykisk sånn rett før jula. Tenkte at i forhold til maten ville ting bli lettere enn forventet. Tok feil der. Tok virkelig feil.

Allerede på lillejulaften da vi kom oss oppover begynte alt peset med maten. Første stopp hos den eldste søstera mi. Kaffe og kaker. Må smake på den nye kaka søstera mi har prøvd seg på, hvis ikke blir hun fornærmet. Klarte å holde meg til det ene stykket.

Neste stopp pappa. ”Har dere fått spist på veien da? Ta med dere dette å spise på i bilen, da. Jo, gjør det” Nei, pappa, jeg er ikke sulten, jeg har spist på veien og trenger ikke enda mer. Jeg kommer bare til å sluke det likevel. ”Ta det med hvis ikke ødelegger du jula mi” Pappa sier det på en spøkefull måte, mener det selvsagt ikke. Men han vet ikke hvor dypt det stikker i meg… Hvor redd jeg er for at han egentlig mener det… Jeg tar med meg det spisbare han serverer da vi drar.

Stopp hos min mellomste søster. Så mye lettere alt sammen. For det første, vi er alle så opptatte av min lille nevø som er bare noen dager gammel, så jeg tenkte nesten ikke på mat. Søstera mi vet om problemet, og serverer ikke store greiene. Hun har skjønt det! Har bare stående en liten skål med Twist fremme. TAKK, kjære søster! Føler det så mye greiere mens vi er der. Heldigvis er vi alle så opptatte av min lille nevø så min søster får ikke spurt meg ut om problemet mitt. Har jo ikke møtt henne siden jeg fortalte det til henne, over MSN.. Hun spør ikke om noe, jeg er lettet…

Reiser derfra, kommer noen stikk i hjertet mitt… Ikke pga mat og greier. Den bittelille babyen som lå i fanget mitt og kikket opp mot meg. Opp mot lyset over oss… Får klump i halsen. Skulle hatt to små voksende inni meg nå, jeg…. Klumpen i halsen vokser…Blir større og større… Huff, ikke briste nå… Ikke på selveste lillejulaften…Ikke nå, sånn rett før vi er fremme hos svigers… Kremter, tar meg en røyk og setter på musikk i bilen. Synger med, slik at jeg delvis overdøver mine egne tanker. Kommer meg velberget gjennom turen.

Hos svigers. Svigermor tvinger i oss litt mat før vi legger oss. ”Dere har kjørt så langt” Sover til julaften, sent på dag. Deilig. Slippe å stå opp tidlig til frokost og greier. Slippe å tenke på snopet som mine svogre hadde foran seg mens de tittet på ”Tre nøtter til Askepott.” Får så være at jeg gikk glipp av den filmen i år.

Grøt med mandel. Alle svært opptatte av hvem som skal få mandelen. Jeg bryr meg katta om den mandelen. Vil ha marsipangrisen? Både ja og nei. Folka sitter og skuler på hverandre, følger nøye med på hva de andre spiser. Gir meg angst. Nå ser de iallfall GARANTERT hvor mye jeg spiser! Tør ikke spise særlig. Svigerfar får mandelen. Noen spiser opp maten sin lell, yngste svoger slutter å spise. Jeg spiser opp.

Julemiddag. Kvalmende. Spiser mye mer enn jeg trenger. Passer nøye på så jeg ikke spiser mer enn de andre. Har lyst på mer og mer og mer og mer. Holder meg unna. Flink til det når jeg spiser sammen med andre, vettu. Ikke noe problem.

Kaker en liten stund etter julemiddagen. Krafser til meg en kake av ett eller annet slag så snart jeg sitter på stua alene…. Og en liten Twist-bit.. Hva som helst. Tygger og svelger så fort i tilfelle noen skulle komme inn. Skam. Jævla drittkjerring er jeg… Sjølforakt. Sinne. Sorg. Smerte. Mer skam. Faen… Jævla drittjul! Vil hjem…

Slik fortsetter første juledag også…… Middag hos sambos bestemor. Tvinges i av både middag og dessert. Strever hardt. Spiser masse Twist når ingen ser. Tilbake til svigers’ hus og sove. Sove over den meste av kvelden.

Andre juledag….Slipper unna forholdsvis tidlig. Middag, ok….. Reiser hjemover!!

Hjemme! Være meg selv! Deilig… Kosa meg masse da jeg kom hjem andre juledag. Sambo spurte i bilen hjemover om det hadde vært så ille som jeg trodde…. ”Med maten….Verre” var mitt svar. Sambo skjønte ikke det, han syntes jeg hadde fiksa det så bra… Hallo..!?!?! Har du enda ikke skjønt det?? Hvilken verdensmester jeg er i å spille skuespill… Jeg har da så mye trening i å bruke masker så dette fikser jeg jo råbra….Utapå…..

Selv om jeg har blitt veldig åpen overfor sambo, så forteller jeg vel ikke alt. Jeg forteller ikke om det jeg spiser i skjul… Alt han ikke ser… Det han ikke vet har han ikke vondt av…

I morgen reiser vi nordover igjen… Da skal vi være hos pappa… Blir vel ikke noe bedre der… Han lesser opp med mat hele tiden… Kaker, snop….Alt som går an å spise! Og ikke minst masse brus… Passe på så ”veslejenta” får i seg nok mat… Enda han ser det så godt på meg, jeg får i meg mer enn nok. Det er ingen fare med meg! Kan overleve lenge på det jeg allerede har, jeg…

Skal til mamma en tur…Skal ha med meg den boka jeg kjøpte hos IKS. Den for pårørende. Vet ikke om jeg tør å gi den til henne. Har så lyst. Lyst til å fortelle mamma alt, være åpen, gråte, at mamma holder rundt meg… Men jeg vil ikke heller. Orker ikke at hun vet for mye. Hun har nok å bekymre seg for, om ikke hun skal få meg på lasten også. Orker ikke at hun kommer for nær. Takler ikke. Takler ikke avstand, takler ikke for nærme…. Shit… Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg. Får se. Se om motet holder. Ønsker jo så gjerne at noen tar seg litt mer av meg også. Selv om jeg bor så langt unna dem. Vet jo at hun tenker på meg. Merker det bare så lite. Vil så gjerne bli passet på jeg og. Men jeg orker ikke at hun skal ligge i søvnløse netter og bekymre seg for Lillian. Bekymre seg for og undre om det er hennes skyld at jeg har fått dette.

Huff…Blir bare svada dette her.

Hadde kontakt med en kompis på lillejulaften. Ønska meg hyppere og annet. Hallo, jeg bruker da ikke slikt. Var desperat.

Heldigvis hadde jeg ingen mulighet til å få tak i det, hadde ikke mulighet til å treffe ham før jeg reiste. Tror ikke han var så veldig keen på å skaffe meg noe slikt uansett. Prata om at det ikke var bra med slikt, måtte passe meg og greier.

Kom meg da gjennom så langt, uten hyppere eller bomber. Ikke lurt å stikke fra virkeligheten uansett. Det som ikke tar knekken på meg, gjør meg sterkere…. Liker å tro det iallfall. Synd det tar så sinnsykt langt tid før man merker man har blitt sterkere.

Huff… Snart nytt år nå… Nytt år og nye muligheter. Har skrevet det på flere julekort i år, spesielt til de jeg vet ikke har hatt det letteste året i manns minne. Så da bør jeg vel tenke slik selv… Men det er ikke alltid like lett…

Nei, dette ble et kjempelangt innlegg og mesteparten bare surr og rot…. Får se om jeg får til noen glupere tanker en annen dag.

Koz, Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom plutselig på at jeg kan jo fortelle noe som er positivt og meget trivelig, da!

Fikk nemlig bare positive og gode kommentarer på antrekket mitt. Alle syntes det var så fint, og kledde meg så godt! :lol:

Det var da iallfall vellykket, da..... :wink:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...