*Lillian* Skrevet 6. november 2003 Forfatter #881 Del Skrevet 6. november 2003 Bare hyggelig, care! :D Du er noe for deg sjøl, du, Lassebasse! Du har vel ikke kalde føtter, snupp? Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 6. november 2003 #882 Del Skrevet 6. november 2003 Jeg er noe for meg selv ja! Finnes bare en av meg.... Kalde føtter? Nei, nesen er litt kald, men føttene er gode og varme! Ha en fin kveld du vennen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 6. november 2003 Forfatter #883 Del Skrevet 6. november 2003 Godt du ikke fryser Ha en fin kveld du også vennen! :D Nu kommer snart exen med flere esker, så da blir det mer pakking her.. Jeg skal også ringe til utleierne i kveld og avtale når jeg skal komme og skrive kontrakt og få ordnet med depositumskonto. Må få ordnet det ganske snart, siden jeg begynner å flytte inn der i neste uke. Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 6. november 2003 Forfatter #884 Del Skrevet 6. november 2003 Er det mulig å ha så mange bøker??? :o :o :o Lillian *holder på å pakke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 6. november 2003 #885 Del Skrevet 6. november 2003 Er det mulig å ha så mye unødvendig?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 6. november 2003 Forfatter #886 Del Skrevet 6. november 2003 Nettopp! Jeg er særdeles flink her nu og kaster ting jeg ikke har bruk for og som praktisk talt ikke betyr noe for meg.... Blir det igjen noe da mon tro? Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 6. november 2003 Forfatter #887 Del Skrevet 6. november 2003 *urk* Still hate to pækk I dag har jeg oppdaget et par nye engasjerende tråder på KG, og jeg synes det er så gøy når noen kommer med noen sånne tråder der jeg virkelig kan svare og engasjere meg skikkelig! Lenge siden sist!... Er jo ikke så kreativ til å komme opp med slike tråder selv Den siste tiden har det nemlig blitt nesten bare snikk-snakk og dagbokskriving på meg her, og det er gøy med en skikkelig diskusjon også..Bare så synd at folk er enige med meg så det ikke blir skikkelig fresende diskusjon ut av det Tror ikke jeg skal pakke veldig mye mer i dag - er sliten merker jeg.. Exen har forresten funnet seg kåk han også, og han trenger derfor veldig mye av det vi har her - det betyr at han tar mesteparten av lånet og da blir det mindre lån på meg..Altså mer penger å rutte med per måned Juhuu... Slemt sagt, kanskje, men det er nå faktisk slik det er! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 6. november 2003 #888 Del Skrevet 6. november 2003 Heisann Lillian. Ville bare si hei jeg. Etter å ha lest siste 30 sidene av dagboken din Du virker jo som en sterk person som kommer deg gjennom det meste, men helt enkelt har du det visst ikke for tiden. Lykke til med flyttingen iallefall Klem tittipus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 6. november 2003 Forfatter #889 Del Skrevet 6. november 2003 Oj! *imponert* Du har hatt litt av en jobb med å lese så mange sider!!! :o Hyggelig at noen gidder å lese dagboken min i det hele tatt, synes jeg Og absolutt hyggelig å få slike koselige og oppmuntrende tilbakemeldinger!! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 7. november 2003 Forfatter #890 Del Skrevet 7. november 2003 Får ikke sove jeg..... Så jeg har lest gjennom hele dagboken min! :o Det er 60 sider, det!!! :o Vel, jeg ble inspirert av å lese dagboken, jeg Så jeg har diktet et laaaaangt dikt......Gidder dere å lese? EN HYLLEST TIL DAGBOKLESERNE Nå har jeg lest Kikket gjennom min dagbok Den jeg skriver her Som dere alle får lese Jeg har lest og minnet Mine egne sorger og gleder Det siste lille året Men jeg har lest mer Jeg har lagt mer merke Til andre ting enn mine egne ord Mine egne bølgedaler Jeg har sett noe som betyr mer Jeg har sett Imari sine ord Som får meg til å grine Ord som rører mitt hjerte Og støtter meg så enormt mye Jeg har lest Lea sine ord Morsomme, humørfylte Men også alltid med En støttende klem når det trengs Jeg har sett Qlio sine ord Alle de komplimenter til meg Som hun sender ut og sier Gir meg mer tro på meg selv Jeg har lest Thea sine ord Hun som alltid er der for meg Så god og omtenksom Så dypt savnet her på KG Jeg har sett Tilde sine ord Hun som ler med meg Og innimellom gråter en skvett Vi som deler så mye moro Jeg har lest Ragnhild sine ord Klemmer og konstruktiv respons Hun som jeg var for hissig til Det jeg angrer så sterkt på Jeg har sett Sola sine ord Som ønsker meg en god jul Et fabelaktig nytt år Hun stikker innom i ny og ne Jeg har lest Caliente sine ord Hun som lytter og vet hva som skjer Hun som forteller meg og vet Alt hva jeg gjennomgår Jeg har sett *Perser* sine ord Så søt og snill til meg alltid Forteller meg det jeg bør vite Og er der med en klem Jeg har lest Klips sine ord Hun som følger med og Sender meg varme tanker Og klemmer når jeg har behov Jeg har sett Hilde KS sine ord Så mange komplimenter hun gir meg Hun som har troen på meg Og mener jeg er beintøff Jeg har lest Monja sine ord Hun som stikker innom Planter igjen en liten hilsen I ny og ne til meg Jeg har sett Skusla sine ord Hun som er der uansett Hun som har så mye med seg selv Og likevel ikke glemmer meg Jeg har lest Midnattsol sine ord Vår kontakt som kommer og går Men likevel aldri blir helt borte Hun jeg bare vet er der :blunke: Jeg har sett Diva sine ord Som titter innom når det trengs Hun som har antenner og merker Når jeg trenger noen ord Jeg har lest MzFire sine ord Og møtt henne i virkeligheten Skulle gjerne blitt mer kjent Det er ikke for sent å forandre på Jeg har sett ~Runa~ sine ord Hun som plutselig dukket opp Men dessverre så langt Mellom vår kontakt Jeg har lest Fruenge sine ord Støtte og råd hele veien gjennom Jeg har dårlig samvittighet for At jeg ikke gir nok tilbake Jeg har sett Miew sine ord Hun som har vært igjennom mye selv Hvor har hun blitt av? Sett så lite til henne i det siste Jeg har lest MarianneE sine ord Hun som gråt da hun leste Fordi hun var så medfølende Så varmende å høre slike ord Jeg har sett Chica sine ord Hun som tok seg tid til å lese alt Tenkte på meg i tyngre tider Og sendte meg varme tanker Jeg har lest Embla s sine ord Hun som er så god og snill Bare må bli glad i henne Glad jeg har møtt henne og Jeg har sett Starie sine ord Hun som snikleser litt Og lurer i kulissene Håper å treffe henne mer Jeg har lest Care sine ord Hun som ikke orker å lese alt Men som likevel vinker i ny og ne Og sender en klem og et smil Jeg har sett Virgo sine ord Virgo som vet altfor mye om meg Kjenner meg ut og inn Snuppa mi som er der for meg :D Jeg har lest Anonyma sine ord Så morsom og humoristisk Hun som hjelper meg med hjemmeside Men også kommer med varme ord Jeg har sett Candyfloss sine ord Hun som kjenner til hva det dreier seg om Som er så tøff og kommer seg gjennom det Vi kan kjempe sammen vi to Jeg har lest Cruella sine ord Hun som engang sa til meg At jeg skrev som en som har dobbelt så mye livserfaring enn det jeg burde ha Jeg har sett The Imp sine ord Hun som er så morsom og så god Slenger inn en hilsen i ny og ne Kommer med kjappe replikker Jeg har lest Dorian sine ord Han som jeg savner så mye Den som visste å gi oppmuntringer Han som alltid kalte meg fin Jeg har sett ¤Arwen¤ sine ord Alltid så snill til meg Så voksen og fornuftig Og sender varme klemmer Jeg har lest Achmed sine ord Moroklumpen som maser støtt og stadig Som vil ha nakenbildene mine Men innerst inne er han bare god Jeg har sett Bertha sine ord Min lille drikke kompanjong Vi kjempes om å sitte oppe Har det moro iblant på snikksnakk :oops: Jeg har lest Dina69 sine ord Hun som dukker opp nå og da Alltid blid og hyggelig Med latteren løst på lur Jeg har sett Lillesol20 sine ord Hun som plutselig dukka opp Skrev et innlegg og etterpå Kom hun tilbake med flere ord Jeg har lest Lady Heather sine ord Som ble så hissig på min sjef Hun som jeg først i kveld Skjønte hvem egentlig var Jeg har sett Smurfa sine ord Hun som smugleste hos meg Men måtte gi seg til kjenne Da hun så alle mine tegninger Jeg har lest Lurven sine ord Han som kaller meg vulgær Egentlig er han innerst inne Den største grisen her Jeg har sett Lasse sine ord Han som er der hele tiden Om så bare for å gi en klem Han som har blitt en så god venn Jeg har lest Pia1006 sine ord Hun som overveldet meg Kalte meg knalltøff Da jeg følte meg som svakest Jeg har sett Kalle sine ord Han som brukte halvannen time På å komme gjennom dagboken min Min skjønne lille Kallepus Jeg har lest Mattahara sine ord Hun som gikk på tidenes spøk Ble nysgjerrig og droppet innom Nå kommer hun seg ikke ut igjen Jeg har sett Aricept sine ord Som stikker innom med et hei Sånn nå og da hilser på Alltid hyggelig med dem Jeg har lest Usikker sine ord Hun som er så sterk og svak som meg Denne fantastiske kvinnen Som jeg virkelig beundrer Jeg har sett Sunshine-t sine ord Hun stakkaren som jeg lurte Og hun bet på gang på gang Men hun vet det er godt ment Jeg har lest alle sine ord Dere som bare ønsket meg god jul Eller hilset på dagbok-naboen Med en liten klem Jeg har sett alle sine ord Selv om jeg ikke svarer på alle Jeg takker dere alle sammen Hva skulle jeg vel gjort uten dere? Jeg leser om og om igjen Om dere som gråter med meg Og roper hurra i kor med meg Dere jeg ikke engang har møtt Jeg leser om og om igjen Om dere som gir meg råd Og er på med min teite humor Dere få som jeg faktisk har møtt Jeg leser om og om igjen Og en tanke slår ned i meg Jeg bryr meg om dere alle sammen Og de skrevne ordene deres hjelper Jeg leser om og om igjen Og jeg blir sjokkert over meg selv At jeg blir glad i noen man ei kjenner Jeg tror det er noe galt med meg Jeg leser om og om igjen Takk for at dere gidder også At dere leser og er med meg Jeg setter mer pris på det enn jeg viser :D :D Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 7. november 2003 #891 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg fikk helt tårer i øynene av å lese det, jeg. Det sa meg mye om at folk bryr seg om hverandre her inne...... Du er ei god jente, *Lillian* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 7. november 2003 Forfatter #892 Del Skrevet 7. november 2003 Det var hyggelig Imari! Forresten på tide at du fikk tårer i øynene også - jeg har felt så mange tårer over dine innlegg til meg her før Du er god du også, Imari! Lillian *håper på å få sove snart* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 7. november 2003 #893 Del Skrevet 7. november 2003 Klem til deg vennen! Vet du hva det beste med å slaippe å ta med bøbler er? Man kan kjøpe nye.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 7. november 2003 #894 Del Skrevet 7. november 2003 atte jegble ikke lurt *snurt* Skjønnte det jeg dah...... bare en bitte luten stund etter på ha en forsatt god pakkings da lillan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 7. november 2003 Forfatter #895 Del Skrevet 7. november 2003 Kjøpe nye bøbler, Lasse? Jeg har aldri eid et eneste bøbel jeg, så jeg vet ikke noe om det Eller er du dedd i desen så du mener møbler? Jeg skal nok ha noen nye møbler, men ikke så mange Mattahara - du kan ikke lure deg unna den med at du ikke ble lurt Fikk vite i går kveld at kanskje må jeg vente i 6uker før jeg får internettilgang fra dit jeg flytter!! :o Ohmigod :o Det kunne bli særdeles kjedelig siden jeg ikke har så mye sosialt nettverk her, men de første dagene skal jeg jo komme meg i orden og på plass uansett, så da er det ikke sikkert jeg hadde hatt så mye tid til internett likevel da. MEN så oppdaga jeg i dag at om jeg velger en annen leverandør så går det myyyye fortere, da er det vel maks en uke eller så Så da velger jeg det - for det er samme prisen, eller faktisk litt billigere også! Her gjelder det å være økonomisk! Nuhvel... Sånn er det med den saken. Til alle som ikke stikker innom mer i løpet av helgen, så ønsker jeg dere alle en GOD HELG!! :D Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 7. november 2003 #896 Del Skrevet 7. november 2003 Lillian, så pent du har skrevet om oss, tusen takk :D Ha en fin helg du :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 7. november 2003 #897 Del Skrevet 7. november 2003 :o :D Du er sååå flink Lillian! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. november 2003 #898 Del Skrevet 7. november 2003 :o :D Du er sååå flink Lillian! Ja, det er noe spesielt med den jenta der :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 7. november 2003 Forfatter #899 Del Skrevet 7. november 2003 Søtinger! Det var nå ikke egentlig så bra skrevet det diktet der, da, men det var nå en hyllest til dere Klem, Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 7. november 2003 Forfatter #900 Del Skrevet 7. november 2003 Nu har jeg bestilt internettilkobling til den nye kåken min - det tar 10-12 dager, så jeg skal nok holde ut siden det fortsatt er en uke til jeg flytter inn I kveld skal jeg til kåken og skrive leiekontrakt og måle opp for å se hva jeg får plass til der osv. Det blir spennende, får virkelig håpe jeg får plass til det jeg vil ha inn der Nu skal jeg snart spise litt middag så skal jeg pakke litt mer før jeg reiser til mitt blivende hjem Forresten så hadde jeg på meg en bukse det er lenge siden jeg har brukt etter jeg hadde dusjet i dag - og den er for stor i livet!! Happihappihappi hihi... Nei, tid for middag! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg