Gå til innhold

Min dagbok del 2...

*Lillian*

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta

Noen mennesker bare er slik Lillian. Det finnes mennesker jeg ikke liker å ha i nærheten av meg, selv om de egentlig er både snill og grei, så føler jeg meg ikke vel i deres selskap.

Du sier du har lyst til å skifte jobb, - søker du på masse får du helt sikkert napp. Det kan også være lurt å ta seg en tur på arbeidskontoret for å høre om de har noe for deg. Det kan virke vanskelig når det er så få jobber å søke på, men stå på, dette klarer du!

Stor klem fra Mie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S

Samboere er skapte for å ha det tøft innimellom Lillian. Dersom de ikke takler det er de ikke verdt å samle på.

Kanskje du skulle søke på jobber ?

Når man kommer inn i et negativt mønster, hjelper det ofte å starte et sted med forandring og så sprer det seg !

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Noe av det verste jeg vet, er folk som undervurderer meg. Enda verre er folk som undervurderer seg selv...

Lillian - jeg kjenner deg ikke. Likevel kan jeg med trygt si at du er ei jente med bein i nesa!! Ikke forsøk å komme deg unna den!!

Hvordan jeg kan vite det??? Vel - du synes du har det dårlig på jobben. Hadde du vært ei jente som det ikke var noe "tak" i, ville du bare ha fortsatt i det samme mønsteret. Men i steden tar du tak i situasjonen - leter etter jobb og gjør noe med det som er vanskelig. DET kaller jeg bein i nesa!!

... og hvis du kjenner etter på nesa di - kjennes den ikke litt hard ut??? :wink:

Det finnes masse jobber der ute - selv om det ikke ser sånn ut på aetat sine sider.... Forsøk å bruke noen du kjenner - kanskje de vet om noe som er ledig. Eller rett og slett ta kontakt med et sted hvor du har lyst til å jobbe, og fortell dem at "hei, her er jeg. Jeg er flink - har dere bruk for meg?"

... høres kanskje teit ut, men jeg fikk faktisk jobb på den måten en gang, jeg!

Lykke til - husk at jeg tenker på deg!

... og en stooor klem også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle fine hilsninger!! Det varmer!! :D

I dag fikk jeg feriepengene mine!! :hoppe: Jippiiii!!

Men jeg fikk 5000kr mindre enn jeg hadde regnet ut selv, da... :x Det var litt surt, men det gikk fort over den sutringa om det...

Etter jobb idag reiste sambo og jeg (eller, dvs jeg med sambo på slep) på shopping!! :D Kjøpte meg 2 bukser, en genser, 2 topper, og en jakke. Kjøpte meg også et par sko, åpne sandaler! :o (Jeg som har angst for tær.....) Har bestemt meg for å venne meg til å gå i åpne sandaler jeg, nå... hehe....

Bestilte meg frisørtime til i morgen også. Spennende.....

Kjøpte meg litt smykker......

Nå er jeg blid og fornøyd. Skal straks hoppe i dusjen, og så skal jeg legge meg.

Ha en fin kveld.

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuuuuuuuuu :hoppe:

"she's so hiiiiiiiiiiiiiiiigh" *gauler og synger*

Jupps, har kjøpt meg Kurt sin singel :lol: "repeat all" for full guffe her nå..

Sambo er på årsmøte med jobben, så jeg har sovet leeenge (til 12). Sto opp, satt litt her og surfa, så satte jeg på en klesvask og sykla bort til kjøpesenteret og kikka i butikker... Ojsann! Kom visst hjem med tre nye topper, tre truser, en CD-singel og "unvisible" BH-stropper, jeg.. :lol: *shoppoholic*

Vel, i går var jeg til frisøren........ HVOR ER HÅRET MITT?? :o Hadde med dette bildet og sa jeg ville ha en sånn klipp, bare litt lenger. Det ble noe lignende, kanskje litt mer sånn bare mer oppklipt foran. Det ble adskillig kortere enn jeg hadde tenkt, men det var ganske fint i går iallfall... :lol: Har strevd en del med å få det til slik jeg vil h det i dag, men øvelse gjør vel mester så.... I dag var første gangen i mitt liv jeg sto opp og hadde skikkelig sovesveis (pulesveis som noen kaller det, men jeg hadde ikke pult! :ler: ) ¨Før har jeg bare trengt å børste gjennom håret og voila! liksom... I dag måtte jeg både bløte det, børste, ha i skum og voks..... :o Hvordan skal jeg få tid til slikt hver morgen da?? :roll: Ja,ja, venner meg vel til det etterhvert. Har bare fått masse fine kommentarer på frisyren (de tør vel ikke si annet....hehe), men sambo kjente meg knapt nok igjen da han henta meg på toget i går... :ler: Men han syntes jeg var veldig fin, da. hihi...

Etter jeg hadde vært hos frisøren tok jeg toget inn til jobben til sambo. Så henta han meg der, og så reiste vi inn til Oslo. Sambo skulle videre, han skulle levere bilen vår... (Ugh, var på EU-kontroll tidligere, må visst skifte no bremser og greier...) Så tusla jeg rundt og kikka i butikker... Lette etter en bestemt butikk inne på Paleet, som jeg hadde lest om på KG.. Men jeg gikk rundt og rundt og rundt og rundt og fant ikke den fuckins butikken :x Jeg må være blind, tror jeg... :lol:

Vel, så g9ikk jeg til Nationaltheateret og møtte Starie, MzFire, Jordbær og Veslejenta. Vi tusla litt rundt, gikk inn på Friday's og satt der litt før vi tusla ned til Peppes og ventet på de andre. MzFire gikk og henta tvillingsøstera si, mens vi andre satt på Peppes. Så etterhvert kom Embla S, Pjusk og Leo også. Embla S reiste og henta care. :D Jeg var mildt sagt dritnervøs, og som jeg har sagt før; jeg gledegrua meg... :lol: Men hva var det å frykte?? Det var jo en gjeng FLOTTE kvinner som kom, og alle var utrolig koselige! Jeg ble virkelig positivt overrasket! Ikke det at jeg hadde trodd noen ikke skulle være OK, men jeg syntes det var rart at det ikke var en eneste en som jeg ikke likte. Når såpass mange mennesker treffes for første gang så skal det godt gjøres at kjemien er såpass god første gangen. Men det var bare helt supert, og jeg er virkelig glad for at jeg reiste. Hadde nok angret veldig mye om jeg ikke kom, kjenner jeg meg selv rett.

Skulle ønske jeg hadde fått prata enda mer med MzFire (satt langt unna hverandre), men vi får ta det igjen en annen gang! :wink: Håper det blir flere treff, og at enda flere kaster seg med. Det er ingenting å frykte iallfall!

Jeg følte meg litt teit da vi spiste, da, men... :oops: Som de som leser dagboken min vet, så liker jeg ikke å spise sammen med masse mennesker, spesielt ikke ukjente mennesker. Men jeg hadde ikke spist og var sulten, så jeg bestilte meg en salat. Men så ble jeg så utafor bare jeg fikk den så jeg spiste bare noen få biter... :oops: Klarte ikke få i meg mer... Taklet det utrolig dårlig.... :cry: Følte meg så teit, for jeg sa til servitøren han kunne ta med seg maten min, også hadde jeg liksom spist et par biter av den bare... De andre så det sikkert, og tenkte sikkert sitt siden jeg ikke spiste mer... "vrang kjerring som ikke liker maten" :ler:

Huff, så teit... Fikk skikkelig ekkel følelse inni meg, enda jeg vet det er teit... Jaja... Det er jo meg i et nøtteskall... Følte jeg dreit meg skikkelig ut pga det, men det nytter ikke å gjøre noe med det.

Vi hadde det iallfall kjempekoselig! :D

Det skal ikke så mye til för å glede meg, så det var flere ting som gjorde at jeg fikk en virkelig opptur i går. Spesielt MzFire er jammen flink til å gi gode komplimenter! :D Takler det dårlig jeg da, men ble jo veldig glad likevel! :) Som f.eks. "du er mye penere enn jeg hadde sett for meg" :rodme: Det var utrolig fint sagt iallfall!

MzFire og Jordbær kikka visst litt på meg før vi møttes, og lurte på om det kunne være meg, men de syntes ikke jeg lignet på avataren min i det hele tatt... hehe, hadde jo akkurat vært hos frisøren, da... :lol:

Vel, det er mer som har gledet meg i dag... Var på en klesbutikk og prøvde klær. Noen topper og bukser. Det jeg ikke så med en gang, var at jeg hadde tatt med meg en liten størrelse (i forhold til jeg bruker) på en topp. Hadde tatt med meg en 38/40 topp, og jeg passer vanligvis 42/44 og 46/48. Vel, dette så ikke jeg, og tar på meg toppen. Syntes den satt veldig fint, passa og greier. Syntes magen min vistes litt vel mye, men tenkte jeg skulle se om de hadde 46/48 (trodde jeg hadde tatt med 42/44). Så skal jeg kikke på prislappen og der står jo også str. 38/40!! :o Måtte kikke en gang til, og se meg i speilet igjen! Ble skikkelig sjokka, men utrooolig glad inni meg! :D Men jeg kjøpte 42/44 likevel, da, magen tøt ikke så ille ut der... :lol: Men den passa jo likevel, den 38/40.. Ble liksom ikke "stappa pølse" i den! Juhuuu :hoppe:

Folkens, jeg er VIRKELIG på en opptur!!! :D :D

What a lovely feeling!!

Gled eder med meg!!

Nå skal jeg legge sammen og henge opp klær, sette på en ny klesvask, rydde, støvsuge og vente på sambo så vi får reist og handla til helgen....

Ha en strålende kveld!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei *Lillian* :D

Jeg har ikke skrevet i dagboken din tidligere, men jeg må innrømme at jeg har lest litt her inni mellom.. :oops: (snik)

Jeg hadde det kjempehyggelig i går, og jeg er glad for at du også koste deg :) Jeg følte ikke at jeg fikk snakket med deg så mye jeg ville, det var liksom så mange der. Inntrykket jeg fikk av deg var at du er en kjempejente, og jeg synes virkelig du var kjempefin på håret.

Det med maten tenkte jeg ikke over i det hele tatt, og det tror jeg ikke de andre gjorde heller. Så det så :D

Håper du får en hyggelig kveld, og at jeg før treffe deg igjen!

Stooor klem fra starie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for koselig hilsen, starie!! :P Det var flere der jeg virkelig kunne tenkt meg å få snakket mer med, men det blir vanskelig når vi sitter sånn som vi satt. Vi får ta det igjen, ja!

Du virka også som ei kjempetrivelig jente!! :D

Veel...Egentlig har jeg ikke så masse å skrive om, jeg så bare at dagboka mi var så langt nede.... :lol: Måtte få den opp igjen så jeg ikke glemmer meg selv helt... :ler:

Nå skal jeg skrive et par søknader så jeg får sendt iveien i morra... Også skal jeg prøøøøve å legge meg i noen lunde tid i dag (det betyr før klokka 01.00.....)

Ha en fin kveld!!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk*

Hadde så mye å skrive om, også forsvant hele dritten!! :evil:

Så da orker jeg ikke skrive alt på nytt......

Enkelt og kort sammendrag:

* Har det mildt sagt jævlig nå

* gråter mye, spiser mye, er mye sint og frustrert

* mamma er sinnsykt bekymra for meg og maser og maser om at jeg skal gå til legen - hun mener jeg må huske på at det er jeg selv som er viktigst

* jeg går og er redd for å bli suicidal igjen (prøvde å ta livet mitt en gang da jeg var rundt 13år, men fikk ikke noe oppfølging eller prate med noen eller noen ting)

* har hodepine nesten døgnet rundt, jeg pleier ALDRI å ha hodepine

* får vondt i magen og kvalme og svimmelhet om morgenen, når jeg skal på jobb....Derfor var jeg hjemme fra jobben i dag. Moralen henger sterkt over meg; skal jeg eller skal jeg ikke gå på jobb i morra?

* skal - skal ikke gå til legen; er redd for å bli sjukmeldt fordi da blir det påkjenning for dem på jobben. Redd for å ikke bli sjukmeldt, for da må jeg fortsette på jobb

* savner vennen min....kunne trengt litt fysisk styrke å komme meg på nå...

* føler meg vemmelig, ekkel, liten, ynkelig og ikke minst patetisk..

Dyrker min egen drittfølelse her nå.....klarer ikke se lyset....

Så lenge varte oppturen, liksom..... :roll:

*sukk*

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia care! :D

Tusen takk for hilsen!

Det var kjempekoselig på fredag!!

Og ja...Litt av en kveld! :wink: *klarer ikke helt å innfinne meg med hvem det var jeg egentlig traff* :lol:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest dagboka di, men skummet tilbake noen sider og ser du har skrevet noe om fredagen. Jøss, jeg satt ved siden av deg og merket ikke engang hva du spiste. Jeg var alt for opptatt av mine to glass med vin og vann. Kos var det i alle fall å treffe deg.....kjente deg igjen med en gang... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens man er i det riktige hjørnet..... :lol:

SORGFULL

Har lyst til å gråte

Over alt som skjer

Alt er bare dritt

Hele verden er et høl

Føler alt er min skyld

Til og med døden

Er min egen feil

Jeg er den skyldige

Setter meg ned og stirrer

Stirrer ut i et tomt rom

Ser bare svarte skygger

Som griper etter min angst

Kaster meg ned i sengen

Tårene renner dystert ned

Alle drømmer går i tusen biter

Vil ikke se verden i øynene mer

Borrer hodet nedi puta

Ønsker verden snart går under

Vil ikke se folket igjen

Setter bare i meg sprøyta

Ligger og venter

Venter på å dø

Kjenner det er tungt å puste

Jeg sovner og dør bort

/skrevet i 1998, men lell.....Tankene er der i 2003 også..

:cry:

Lillian - på tide og sove vekk resten av kvelden? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

OI :o

Det var litt av et dikt, Lillian... *kjempeklem*

Hvordan er det nå? Føler du at det fortsatt stemmer? Håper ikke det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s

Lillian!

For det første: Jeg tenkte overhodet ikke på hva du spiste eller ikke spiste!! (var det en kyllingsalat, eller noe med kyllingbiter som så veldig godt ut)? Ingen gjorde det! Husk vi var alle skit-nervøse (tror jeg, jeg var iallefall det) :wink: og vi har alle våre skavanker og rare ting som vi prøver å skjule så godt vi kan! Husk det, Lillian! A L L E!!! (ikke bare alle på treffet, men alle i hele verden)!! De som man misunner og tror har det perfekt er ofte de som har det fælest - under overflaten, vel å merke. Alle har sitt!!

Også må jeg si: Den hårklippen din var utrolig fin! Har vært og tittet på de bildene (kule sider med alle de hårsveisene. har laget bokmerke dit) og jeg syns du så veldig slik ut! Du er kjempepen og du så utrolig stilig ut.

Du sliter med så mange tanker, det er bra du får de ned her i dagboken din! Det hjelpoer ofte å skrive ned ting man sliter med. Jeg vet jo litt av grunnen (eller hele?), til at du er lei deg, og det er så utrolig forståelig at du er trist og deppa. Håper bare det ikke brer om seg slik at du blir deppa "på alle områder" hvis du skjønner hva jeg mener.

Du er en kjempejente, Lillian! Jeg blir litt redd for deg. Håper vi sees igjen om ikke alt for lenge! (da skal vi snakke mer -. for jeg er helt enig med deg - det var ikke så lett å få snakket med alle. desverre.)

Stor klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå......... Så snille dere er alle sammen!! *sukk*

Kjempeklem tilbake til både Caliente og Embla S.

Så masse fine ting dere skriver!!

Jeg har det litt bedre i dag... Det er fortsatt en del tanker som kverner osv, men likevel har jeg fått letta et par bører fra skuldrene mine.

For det første så har jeg ikke vært på jobb i dag heller, og det er utrolig deilig selv om jeg slet med dårlig samvittighet ganske lenge. Det er mye bedre nå, de ringte meg fra jobb igjen i dag og sa at det hadde gått så fint, hadde vært få barn der i dag og greier. Så da har jeg litt mindre dårlig samvittighet iallfall.... :)

For det andre så har jeg bestemt meg for å ta en samtale med sjefen når jeg kommer tilbake på jobb i morra. Gruer meg til det, men samtidig er hun utrolig god å snakke med så jeg tror ikke det blir noe problem egentlig. Jeg gruer meg ikke sååå mye til å fortelle om hvordan jeg har det og sånn egentlig, det jeg gruer meg mest til er å fortelle at jeg holder på å søke på et par nye jobber.... :roll: Vet ikke hvordan sjefen vil reagere på det... Får høre veldig ofte hvor glad hun er for å ha meg som en del av "staben" osv, så derfor gruer jeg meg til å si det. Hun er en sånn person som kan snakke deg rundt om hun vil.... Men jeg skal iallfall si alt som det er, fortelle hvor vondt jeg egentlig har det, og hvor sliten jeg er. Kanskje hun har noen gode ideer eller løsninger for meg frem til sommerferien...

Ellers så har jeg ikke gjort stort i dag... Sitter og dikter litt, da. Sov lenge, det var deilig. I natt sov jeg faktisk skikkelig godt!! :o Hadde sikkert noe med at jeg visste jeg ikke skulle på jobb i dag.... :roll:

Sambo er og henter en pakke han har fått i posten, når han kommer hjem skal vi lage oss middag. I dag blir det enkelt og greit. Vi har en del å gjøre her hjemme, så vi kan ikke vente for lenge før vi begynner.

Kjenner jeg er litt lettere til sinns nå.. Det er godt. Håper bare det går enda litt til oppover, slik at jeg greier og smile og le uten at det blir falskt... :lol:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øyeblikket er jeg VELDIG GLAD!!! :P

Kjempedeilig følelse!! :D

Det er et par ting som er årsaken til det.

For det første så har jeg prata med ei venninne, vi skal på TNT-konsert på Rockefeller på lørdag. :rodme: Barn av åttitallet, vi, sjø..... hehe... Det blir sikkert kjempekult, selv om den eneste sangen jeg virkelig husker fra TNT er "Tenthousand looooovers...." :lol: Likevel blir nok det veldig morsomt! Vi skal vorse hos henne først, før vi tar toget inn til byen. Det blir megagøy!! :D Bare min venninne og meg, ingen andre som jeg vet av. Hvis vi orker etterpå, skal vi kanskje ut på byen. Venninna mi visste ikke om hun egentlig hadde nok penger, for hun reiser til Roskilde dagen etterpå.. Men vi tusler kanskje uansett rundt litt i byen og kikker på livet.

For det andre så prata jeg med bestevenninna mi på fon i stad. (Hun har de siste to årene bodd 2-2,5 timers kjøring unna oss) Hun kunne fortelle meg at hun og typen sannsynligvis flytter ned hit til høsten!!! :hoppe: Han har nemlig så godt som fått seg jobb her nede, like ved her vi bor!! :hoppe: Og da blir jo selvsagt hun med på lasset! Så nå holder jeg på å kikke etter jobben for henne, og jeg stortrives med det!! Hehe.. Kjempedeilig om de flytter, for min venninne og jeg har savna hverandre masse, siden vi treffes så sjelden.

For det tredje, så fikk jeg en annen god nyhet av en tredje venn i dag, og da ble jeg også glad! Går ikke mer inn på det nå, men det var iallfall noe jeg ble veldig glad for å høre!! :hoppe:

Såh! Mer skulle det ikke til for å komme på en enda større opptur!! Nå er det faktisk helt greit for meg å gå på jobb i morra også... iallfall nesten greit.... :lol: Gruer meg, det gjør jeg... Men likevel så er det ikke sååå ille som jeg trodde det skulle være. Har ikke vondt i magen eller er kvalm, men hodepinen er det fortsatt... :roll: Uansett, jeg skal holde ut de to siste dagene før helgen! :blunke:

Jupps...Nå skal jeg snart legge meg og forhåpentligvis sovner jeg ganske kjapt også... :lol: Så får dagen i morra bli som den blir!!

Natta!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sov kjempedårlig i natt..... :roll:

Men bortsett fra det så har jeg det ganske bra med meg selv nå. Sånn helt innerst inne har jeg ikke det, men sånn tåelig bra. :lol:

Hadde en laaang samtale med sjefen i dag. (Litt over en time) Det var skikkelig ekkelt med èn gang, til jeg hadde fått frem at jeg holder på å søke på nye jobber. Det som var, var at sjefen ble ikke det minste sjokkert... :o Hun hadde bare venta på at jeg skulle komme, for hun skjønte jeg ikke hadde det godt. Hun hadde bestemt seg for at hun skulle se an hvordan jeg var når jeg kom tilbake i dag og i morgen før hun evt ba om en samtale med meg.... :roll: Kom henne i forkjøpet.... Det viste seg at de jeg jobber sammen med er skikkelig bekymra for meg. Siden jeg var borte to dager på rad nå, og slik jeg hadde vært den siste tiden. To av de som jobber på samme avdeling med meg hadde hatt en samtale med sjefen min i går... Fortalt at de var skikkelig bekymra for meg, for jeg hadde vært så trist så lenge, og nå var de redd for hva som egenltig foregikk siden jeg var borte to dager på rad... (De skjønte jeg ikke var fysisk sjuk egentlig) De var oppriktig redd for hva jeg kunne finne på å gjøre fordi jeg er så langt nede. Så de hadde bedt sjefen om råd. Sjefen min hadde blitt like redd hun også, og hadde visst ikke vært langt unna å reise hjem til meg for å se hvordan jeg egentlig hadde det.... :o :o Jeg ble helt sjokkert!! For det første har det ikke virka som om noen har brydd seg, og for det andre var jeg faktisk ikke klar over at det vises sååå sinnsykt godt på meg..... :o

Det var jo veldig godt å høre at de bryr seg, men jeg ble veldig usikker... Hadde ikke ant noe om dette at all!! Jeg brakk sammen på sjefens kontor, ting bare brast ut av meg..... :roll: Følte meg skikkelig teit, men sjefen sa at det var helt i orden. Hun var glad for at jeg greier å snakke sånn med henne....

Så, det ble ikke sååå mye jobb-prat som planlagt, det ble mer personlig enn som så. Sjefen min tryglet meg nesten om å oppsøke hjelp. "Vi er virkelig redde for deg, Lillian, og hva som kan skje hvis ikke du får hjelp snart." :roll: Jeg visste ikke hva jeg skulle si eller gjøre...Sa jo det som det er, at jeg vet jeg trenger hjelp helt innerst inne, men jeg nekter liksom å innrømme det helt og fullt ved å ta steget. Sjefen sa at hvis jeg ikke går til legen selv for å be om henvisning, så kom hun til å ta kontakt med sambo for å be han ta meg med. :o

Jeg er fortsatt lamslått, for jeg trodde virkelig ikke det vises så mye, og ikke trodde jeg de var så bekymra heller!! Av det inntrykket jeg fikk i dag, virket det som om de rett og slett ser meg som suicidal.... :o Ser jo ikke på meg selv som det enda, da, så jeg synes kanskje det var litt drøyt, da.....

Det ble masse prat att og fram mellom sjefen og meg i dag... Hun oppmuntret meg ganske mye. Sånn i hensyn til jobb og sånn, så sa hun at jeg hadde så mange gjemte ressurser inni meg at hun trodde ikke jeg noen gang ville bli tilfreds med å være bare barne- og ungdomsarbeider, hun mente at jeg kan sikte så utrolig mye høyere. Mente jeg hadde evner som jeg burde bruke på en langt høyere utdanning og yrke, selv om hun er veldig fornøyd med den jobben jeg gjør. :) Jeg klarte ikke helt å ta innover meg alt hun sa, men jeg ble iallfall rost oppi skyene, og hun mente at en person som meg ikke skulle ta til takke med en jobb hvor jeg har så lite ansvar i forhold til andre i dette yrket. (Hun mente førskolelærere osv) Hun mente at noe innen regnskap ville være noe for meg; "eller kanskje du vil komme tilbake som førskolelærer og ta over min jobb når den dagen kommer" :o

Vel, jeg skal ikke gjengi alt i alle detaljer, da blir det et altfor langt innlegg i dagboka mi. (Har vel alt blitt det omtrent) Men det kom fram mye, og det var utrolig mye hun sa som fikk meg til å tenke... Uansett om jeg ombestemte meg eller ikke, så ville hun jeg skulle vite at hun ville jeg skulle gjøre det som var best for meg selv og at jeg alltid ville være velkommen tilbake til barnehagen. Godt å høre, men likevel så er det skummelt..

Jeg vil fortsatt bytte jobb, men jeg vil så gjerne beholde den sjefen jeg har, for hun er virkelig en av sjeldenhetene!!

Jeg merket jeg ble 10kg lettere etter samtalen, dagen gikk så mye lettere. (Godt jeg hadde samtalen tidlig på morgenen og ikke sent på ettermiddagen...hehe)

Jeg har det fortsatt vondt. Jeg skal ikke benekte det, da lurer jeg meg selv bare. Men jeg har det bedre på det yrkesmessige planet nå iallfall.. Håper bare jeg finner meg en jobb også nå... :roll:

Ellers så er det ikke stort mer som har skjedd her i dag.... Fortalte tingene til sambo i bilen på veien hjem i dag, men av en eller annen grunn jeg ikke forstår så pratet han vekk alt sammen! Han blir så sinnsykt rar hver gang jeg prater om det med mine personlige problemer... :roll: Derfor prater jeg sjeldnere og sjeldnere med ham om det, men det er vondt det også... Ikke tørre å snakke om det som plager meg med min egen forlovede!! Jeg prater mye lettere med visse andre om tingene, for de prater det ikke bort eller noe. Tror det har vært en så stor sjokk på sambo, jeg... Han har hele tiden bagatellisert tingene, tror jeg. Så derfor har det plutselig blitt veldig vanskelig å takle. Jeg vet ikke.

Ekkelt må jeg iallfall innrømme at det er. Hallo, sjefen min vet mer om mine innerste tanker enn sambo gjør!! :o Sånn skal det ikke egentlig være.... Blir så redd for det også... Om sambo unnlater bevisst mine problemer, fordi han har planer om å gå ut av livet mitt..... :roll:

Mye syke tanker som kommer nå..... Bare skriver alt ned, jeg..

*sukk*

Er det ikke det ene så er det det andre.....

Jeg får avslutte nå. Skal kikke på stillingsannonsene...

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

Hei vennen :)

Har lest gjennom de siste sidene av dagboken din jeg .

Jeg er glad for at det gikk så fint å snakke med sjefen! Det var en utrolig fin måte å ta det på - at hun ikke kjeftet og sa fra at nå fikk du se å skjerpe deg ............Det er jeg redd min sjef kunne kommet til å gjort.

Håper du gjør alvor av det å få hjelp !!!!! Det håper jeg virkelig - det er ikke meningen at man skal slite med slik alene! Det er derfor det finnes psykologer og andre ..(sier hun som burde ha vært der selv :roll: ).

Det var trist å lese at samboeren din ikke helt ser alvoret ..at han snakker det bort ......for når man er sammen slik skal man støtte hverandre -og man må kunne takle å høre når den andre har det vondt også .......det er så sårt når andre bagateliserer ens problemer ...I know.... :-? Man trenger noen som lytter - forstår - eller i det minste prøver så godt de kan å forstå.....men det er sikkert ikke så lett for han heller ...

Når jeg føler med noen så kjenner jeg deres smerte inni meg ...blir skikkelig lei meg - får så vindt av de - av deg .....men så finner jg ikke se ordene jeg trenger .....greier aldri å skrive det jeg egentlig vil ...og så ender det opp med å sende klemmer .......men jeg synes selv det hjelper å få en klem og to og tre..... :wink:

Så derfor lillian - *stor klem til deg*!! Glad du er til jeg .....veldig glad ....håper du vet det ..mange er glad du er til !!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad du er til jeg .....veldig glad ....håper du vet det ..mange er glad du er til !!!  :D

Så koselig at du sier det, Virgo! :)

Men jeg klarer ikke helt å tro at mange er glad jeg er til... Det greier jeg bare ikke tro...Blir så usikker... :cry:

Men takk likevel!!

Koz, Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...