Gå til innhold

8 land har smartere befolkning enn Norge


Blackjack

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Svenskene er smartere enn oss

Vi er faktisk helt nede på 9. plass i Europa!

Synd, jeg prøver for harde livet å trekke snittet opp!  :sjarmor:

Hvis vi ligger på 9. plass er det 8 land som har smartere befolkning enn Norge. Du bidrar da neppe til å trekke snittet opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi ligger på 9. plass er det 8 land som har smartere befolkning enn Norge. Du bidrar da neppe til å trekke snittet opp...

Jeg skrev heller ikke at jeg trakk det opp, men at jeg prøver å trekke det opp. Men det er visst kanskje ned jeg trekker det.. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raskolnikov

det er mellom 40 og 50 land i Europa. Jeg vil nå mene at en 8 plass ikke er så dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke overrasket... Hvilket parti var det som er Norges nest største ved siste meningsmåling, igjen.....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ukjent

og ikke bare det men i Asia og de fattige landene har ikke engang hort om ADHD, si meg hva er galt :forvirret:

Heia Norge :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ikke overrasket... Hvilket parti var det som er Norges nest største ved siste meningsmåling, igjen.....?

AP? Ja det var det visst! Nei jeg er heller ikke overrasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Jeg har vært i fire av de åtte landene foran oss på listen. Dessuten er mamma halvt svensk, så jeg regner med at jeg er sikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel egentlig an på hva slags iq-test som brukes da. ;)

NRKs "Test Nasjonen"-test og Mensas Raven-test er f.eks. to helt forskjellige tester.

Og som en skrev som kommentar: Det viktigste er ikke å vinne, men å delta! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Lynn skapte store overskrifter i fjor da han hevdet at menn er mer intelligente enn kvinner. Nå mener han å ha funnet ut at folk i nord-europeiske land er smartere enn menneskene i Sør-Europa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...