Gå til innhold

Hvorfor finnes det fortsatt single damer?

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jepp! Jeg ble skremt av hvordan de valgte å presentere seg selv på en DATING-app!! Altså, er det mulig... Absolutt ingen effort i bildetaking eller bio-skriving. Og så forventer slike menn å matche med de peneste kvinnene? Merkelig.

Anonymkode: 5e3b3...11b

Hva er galt med øynene dine? Er masse helt vanlige fine menn med ålreite bilder på tinder.

Anonymkode: f5d43...8fc

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er ikke lenger på noen apper eller tilgjengelig på annet vis, men når jeg var så var det mange menn på Tinder ja. Det er helt korrekt. Det var svært få jeg sveipet høyre på, men de få jeg sveipet og fikk match med svarte aldri på chat. Eller svarte, og ble intetsigende.

Fant til slutt en som bare slo meg i bakken. Det var en jeg virkelig ville ha. Bio, bilder, utstråling. 10/10. Fikk aldri match. 

Slettet alt av apper sakte, men sikkert, gikk lei av alt og alle. Er singel fortsatt og forblir nok singel om ingen ringer på døra her - og ringeklokka fungerer ikke 😆

Jeg synes hverdagen alene er bedre enn med en random fyr. Det endres ikke for «hvem som helst».

Endret av KaffekoppQueen
  • Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

En mann må være en berikelse i livet mitt, ikke en byrde. Jeg har det helt supert alene, det skal mye til for at jeg endrer så radikalt på livet mitt.

Anonymkode: 8c21d...d88

Orker ikke drama, så dette er det beste som er skrevet her. 

Anonymkode: e4182...6ac

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Eller de har ikke sett jobben.

Anonymkode: 21d2b...dfb

Det er akkurat det,- vanskelig å vite hvor den perfekte stillingen befinner seg 🤷‍♀️

Anonymkode: 48280...bae

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er akkurat det,- vanskelig å vite hvor den perfekte stillingen befinner seg 🤷‍♀️

Anonymkode: 48280...bae

Mellom beina. Det er der det beste kjøttet er.

Anonymkode: 20b41...054

• Liker 1
Skrevet

For at jeg har det bra alene og fått overdose av menn.

Anonymkode: fdf35...847

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Æsj.

Anonymkode: 21d2b...dfb

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Godt eksempel på hvorfor man er singel

Anonymkode: d1f8d...04b

• Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Godt eksempel på hvorfor man er singel

Anonymkode: d1f8d...04b

Det kommer an på konteksten...

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Er det slik man betrakter kvinner er det ikke rart man mislykkes med kvinner. 

Gidder man ikke bruke energi på hva kvinners hjerne inneholder kan man glemme å komme til andre steder. Ingen kvinner ville bli betraktet som en fitte, og kun det. 

Ok, mulig prostituerte synes det er greit. 

Anonymkode: 1c73e...f05

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet
KaffekoppQueen skrev (50 minutter siden):

Jeg er ikke lenger på noen apper eller tilgjengelig på annet vis, men når jeg var så var det mange menn på Tinder ja. Det er helt korrekt. Det var svært få jeg sveipet høyre på, men de få jeg sveipet og fikk match med svarte aldri på chat. Eller svarte, og ble intetsigende.

Fant til slutt en som bare slo meg i bakken. Det var en jeg virkelig ville ha. Bio, bilder, utstråling. 10/10. Fikk aldri match. 

Det er dette som er Tinder i et nøtteskall 😄 Nesten ingen menn får likes, men noen få menn får likes fra alle. Og disse mennene avviser jo typisk de fleste av beilerne, i hvertfall om det er forhold det er snakk om.

Så ja her er vel svaret på spørsmålet i denne tråden.

Anonymkode: 9fa6e...a4c

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gidder man ikke bruke energi på hva kvinners hjerne inneholder kan man glemme å komme til andre steder. Ingen kvinner ville bli betraktet som en fitte, og kun det. 

Si det til de mennene som betrakter kvinner slik.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er dette som er Tinder i et nøtteskall 😄 Nesten ingen menn får likes, men noen få menn får likes fra alle. Og disse mennene avviser jo typisk de fleste av beilerne, i hvertfall om det er forhold det er snakk om.

Så ja her er vel svaret på spørsmålet i denne tråden.

Anonymkode: 9fa6e...a4c

Tror nok motet og selvfølelse svikter i en del tilfeller også, og så er det nok en del menn som flørter med utroskap, og fantasien om det slår dem litt i hodet med konsekvenser det kan få når alt kommer til alt. 

Skrevet
Strigiformes skrev (1 minutt siden):

Si det til de mennene som betrakter kvinner slik.

Det var det jeg prøvde på nå. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Problemet er kanskje at for de fleste menn må sex,mat og søvn dekkes først, i teorien kan alle kvinner dekke derre.

Kvinner trenger ofte så mye mer, samtidig som de ikke er avhengig av en mann for å overleve slik det har vært historisk. 

Anonymkode: 9f9f6...bc2

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

For noe tull. Jeg kjenner mange evig single menn med gode jobber som er greie og fungerer fint sosialt. Mange i ingeniør og teknologi jobber. De er kanskje ikke de mest frempå, men det er ikke noe galt med dem sosialt sett.

Anonymkode: 450a0...ce0

TILKNYTNINGSMØNSTER, jobb eller sosialt... Man kan fungere fint med venner og i jobb uten å være i stand til å knyte seg til en kjøreste på en tryg måtte. Kjenner ikke disse mennene altså, men ville bare påppeke at du ikke nødvendigvis vet hvor gode de er på tilknytning.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg tror ikke disse damene vil ha et forhold generelt. Er de på slike apper, så er det for menn bare å kose seg før de flakser videre til neste mann. 
De ser på seg selv som en berikelse til mannen, og forventer da selvsagt en berikelse tilbake. Det er ikke kjærlighet de ser etter, bare et enkelt liv. Derfor har de det også så godt som single, og single skal de selvsagt få være 😌

Anonymkode: e0dd9...ffe

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Problemet er kanskje at for de fleste menn må sex,mat og søvn dekkes først, i teorien kan alle kvinner dekke derre.

Kvinner trenger ofte så mye mer, samtidig som de ikke er avhengig av en mann for å overleve slik det har vært historisk. 

Anonymkode: 9f9f6...bc2

For noe tull. Er en vanvittig mengde menn som lever i sexløse forhold, uten å være i stand til å gå, fordi mye tydeligvis betyr mer for menn enn sex. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Rett og slett fordi utvalget av single menn på tinder er dårlig. Jeg var av og på på datingapper over noen år, og ble skuffet gang på gang. Har riktignok funnet meg et par seriøse forhold gjennom tinder, men måtte møte og kysse mange frosker fårråsirresånn,...,.

Anonymkode: 5e3b3...11b

Da finner du aldri noen . Det er 89-90 % menn der i Norden.  Prøv som man så får du kanskje 2 matcher i måneden .

Anonymkode: 26849...106

Skrevet

De er vel over 45 og venter på at "drømmemannen" snart dukker opp....

Anonymkode: 6abdc...dff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...