Gå til innhold

Hvordan fungerer Tinder for menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Trolltunge skrev (2 timer siden):

Hvorfor oppfører noen mennesker seg svært ugreit... nei si det! Han er bifil, var en gang i tiden litt sykelig opptatt av meg (stalker light), og antagelig må han tenne på å utgi seg for å være kvinne. Han tenner jo på menn, og lager seg vel heftige fantasier i dialog med menn/par som tror han er kvinne. Så hadde han også tilgang på en rekke bilder av meg, som han tok før jeg skjønte at han ikke var helt god. Ut fra beskrivelse av bildene på "mine" profiler forstår jeg at det må være ham, men vanskelig å bevise, og teoretisk kan han jo ha gitt bildene til noen andre som bruker dem. (Men med forhistorien tror jeg absolutt ikke at det er andre enn ham selv.)

Nei ønsker ingen kontakt med den personen, på noen måter. Ikke engang for å "diskutere " dette. Er ikke meg dette går mest utover egentlig. Jeg vet jo at det ikke er mine profiler. Bildene er heller ikke av typen det hadde vært grusomt for meg at noen publiserte på nettet, og nå er de bildene snart 20 år gamle. Om han fremdeles bruker dem slik vil ikke folk han melder med koble den mye yngre kvinnen på bildene til meg, om jeg tilfeldig møter på dem. (Slik det skjedde første gang jeg ble oppmerksom på dette. DA sendte jeg en rasende melding, og trodde det skulle holde. At det var så pinlig for ham å bli tatt i dette at...)

Tinder- profilen som ble oppdaget ble rapportert, og fjernet. Godt mulig "jeg" har vært på mange nettsider, og fremdeles er det, men jeg har ikke særlig interesse for å bruke tid på dette. Vil ikke gi ham den makta at jeg blir stresset av dette. Det er mer synd på dem han lurer... men mulig hans fantasier oppleves herlige for dem også. At det er en mann de flørter og fantasere sammen med får de nok aldri vite. Så mulig det er hyggelig så lenge det varer for dem også. Noe rl møte blir det nok derimot aldri. 😂

For en person, veldig forstyrrende. Han er alt i alt som de damene menn betaler for å prate med på shady sider, kun en falsk front og menn eller ulike personer bak. Men han gjør det ikke for penger, men egen tenning. Og på bekostning av deg og din enerett  på egen identitet og alt av utrygghet rundt det. 

Skal ikke stresse deg mer med det, stor klem. Du skulle ikke ha måtte gått gjennom dette ❤️😔

Om du noen gang føler du må ta et oppgjør fordi det oppstår igjen, Kan være politiet kan gjøre noe, er jo cyber kriminalitet og fler og fler utdannes innen det. De kan sikkert se sporene av det idag. 

Anonymkode: 54fe0...70a

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

For en person, veldig forstyrrende. Han er alt i alt som de damene menn betaler for å prate med på shady sider, kun en falsk front og menn eller ulike personer bak. Men han gjør det ikke for penger, men egen tenning. Og på bekostning av deg og din enerett  på egen identitet og alt av utrygghet rundt det. 

Skal ikke stresse deg mer med det, stor klem. Du skulle ikke ha måtte gått gjennom dette ❤️😔

Om du noen gang føler du må ta et oppgjør fordi det oppstår igjen, Kan være politiet kan gjøre noe, er jo cyber kriminalitet og fler og fler utdannes innen det. De kan sikkert se sporene av det idag. 

Husk å ta risperdalen.

Skrevet
HemmeligSpion skrev (1 time siden):

Husk å ta risperdalen.

Hva vil risperdalen si?

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

"Hvordan fungerer Tinder for menn?"

Vel, kan ikke svare for "alle" menn, men for meg som er kortvokst, lubben og ufør... ikke så bra 😂 

Så, nå etter mange år med nettdating så har jeg gitt opp, får håpe jeg kommer litt bedre ut av det i mitt neste liv 🖖

Endret av Krist1an
Skrevet
Krist1an skrev (2 minutter siden):

"Hvordan fungerer Tinder for menn?"

Vel, kan ikke svare for "alle" menn, men for meg som er kortvokst, lubben og ufør... ikke så bra 😂 

Så, nå etter mange år med nettdating så har jeg gitt opp, får håpe jeg kommer litt bedre ut av det i mitt neste liv 🖖

Hva med å forsøke noe annet enn nettdating? Det er jo noe i det at å bare fortsette med det som feiler og forvente annet resultat...

Når kvinnene flykter fra Tinder også, så...

• Nyttig 2
Skrevet
Trolltunge skrev (5 minutter siden):

Hva med å forsøke noe annet enn nettdating? Det er jo noe i det at å bare fortsette med det som feiler og forvente annet resultat...

Når kvinnene flykter fra Tinder også, så...

Takker for innlegget.

Har prøvd andre arenaer også og jeg liker å møte nye folk osv.
Selvfølgelig om jeg hadde solgt hus, gitt F i familie/venner og flyttet til en by så hadde vel kanskje sjansen økt. Men de de rundt meg familie, venner, naboer betyr så mye for meg.
Av det å være kortvokst, lubben og ufør er det det å være lubben jeg kan/har prøvd å gjøre noe med, men litt enklere å si en å gjøre.
Kanskje om jeg hadde vært mere en party mann og åpen for ons osv så igjen kanskje, men jeg er mere en mann som foretrekker brettspill med venner/familie over festing.
Så når jeg nå er i starten på 40 årene så er jeg lei av å konstant feile med ‘’jakten på kjærligheten’’. Håper jo selvfølgelig at det skulle dukke opp en dame som trollbinder meg, men må si at jeg ikke kan se det for meg lengre.

• Hjerte 4
Skrevet
Krist1an skrev (2 timer siden):

Takker for innlegget.

Selvfølgelig om jeg hadde solgt hus, gitt F i familie/venner og flyttet til en by så hadde vel kanskje sjansen økt. Men de de rundt meg familie, venner, naboer betyr så mye for meg.
Av det å være kortvokst, lubben og ufør er det det å være lubben jeg kan/har prøvd å gjøre noe med, men litt enklere å si en å gjøre.
Kanskje om jeg hadde vært mere en party mann og åpen for ons osv så igjen kanskje, men jeg er mere en mann som foretrekker brettspill med venner/familie over festing.
Så når jeg nå er i starten på 40 årene så er jeg lei av å konstant feile med ‘’jakten på kjærligheten’’. Håper jo selvfølgelig at det skulle dukke opp en dame som trollbinder meg, men må si at jeg ikke kan se det for meg lengre.

Dette er det fineste jeg har sett av deg. Nå forteller du om noe som er vodt, så beklager for å si det i akkurat denne settingen. Men er godt å få se litt av hvem du er som person 😊 

Har tro på at du møter noen, kan være hun er på Island for alt vi vet. Men du skal finne den dama 😄 Eller fler.

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet
Trolltunge skrev (16 timer siden):

Hvorfor oppfører noen mennesker seg svært ugreit... nei si det! Han er bifil, var en gang i tiden litt sykelig opptatt av meg (stalker light), og antagelig må han tenne på å utgi seg for å være kvinne. Han tenner jo på menn, og lager seg vel heftige fantasier i dialog med menn/par som tror han er kvinne. Så hadde han også tilgang på en rekke bilder av meg, som han tok før jeg skjønte at han ikke var helt god. Ut fra beskrivelse av bildene på "mine" profiler forstår jeg at det må være ham, men vanskelig å bevise, og teoretisk kan han jo ha gitt bildene til noen andre som bruker dem. (Men med forhistorien tror jeg absolutt ikke at det er andre enn ham selv.)

Jeg tenker mer at han kanskje ønsker å se hvordan en kvinne opplever appen, og kanskje se hvordan meldinger andre menn skriver så han kan plukke ut de beste å bruke selv. Men siden han er bifil kan det være andre motivasjoner ja, men jeg finner det litt tvilsomt i og med at homofile menn generelt har veldig lett tilgang på sex uten å måtte utgi seg for å være en annen enn seg selv.

Anonymkode: 69c65...0a0

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

homofile menn generelt har veldig lett tilgang på sex 

Anonymkode: 69c65...0a0

Jeg misunner dem.

Anonymkode: 97872...f82

• Liker 1
Skrevet

Funka greit da det var nytt, hadde grei suksess der for 10-12 år siden. Så skulle "alle" dit, og plutselig var det en pølsefest. Har lest noe sånn som at over 90 prosent er menn. Nei, nå for tida finner jeg damer andre steder. Har hatt en god del hell på fjellturer i sommer.

Min teori er at å søke etter kvinner på såkalte populære plasser bare er bortkasta. Vi menn må lære oss at de single damene er der ute, men å lete på en app er som å lete etter nåla i høystakken.

Skrevet
Krist1an skrev (18 timer siden):

Takker for innlegget.

Hvor kort er du, siden du kaller deg kortvokst? Lubben kan du gjøre noe med. Hvorfor er du ufør? 

Anonymkode: ea2b9...f50

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2025 den 16.07):

Er det lett å få til treff med damer?

Hvis du klarer å lage en ok profil, har en stor radius og aldersspenn (viktig) og evner å kommunisere så er det ganske lett. 

Jeg fikk vel 50-100 dates på et par år. Men da brukte jeg mye tid på det, pluss at jeg sannsynligvis ikke var klar for å forplikte meg...

Anonymkode: 803fe...cfe

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor kort er du, siden du kaller deg kortvokst? Lubben kan du gjøre noe med. Hvorfor er du ufør? 

Anonymkode: ea2b9...f50

153cm. Medfødte skjelett plager.

• Hjerte 2
Skrevet (endret)
Krist1an skrev (På 14.8.2025 den 2.14):

Takker for innlegget.

Håper du finner deg en dame som setter pris på deg for den du er. Du virker veldig hyggelig. 

Fokuser på det du er fornøyd med deg selv, og gjør det du kan for å øke din livskvalitet 🙌 

Trollbinder deg? Her får jeg inntrykk av at du lever litt i eventyrland...Få mennesker vi møter i livet gjør nettopp det. Trollbinder oss. Det er en litt urealistisk forventning synes jeg.

Å finne en dame man trives med, som gjør deg glad og som du er tiltrukket av må da være mer enn godt nok? Eller?

Endret av Strigiformes
  • Nyttig 1
Skrevet
Strigiformes skrev (På 16.8.2025 den 11.41):

Håper du finner deg en dame som setter pris på deg for den du er. Du virker veldig hyggelig.

❤️ Takker for det.

Trollbinder deg? Her får jeg inntrykk av at du lever litt i eventyrland...Få mennesker vi møter i livet gjør nettopp det. Trollbinder oss. Det er en litt urealistisk forventning synes jeg.

Litt uheldig valg av ord, enig i den. Det var ikke ment fullt så bokstavelig, men det var det første ordet jeg kom til å tenke på.

Å finne en dame man trives med, som gjør deg glad og som du er tiltrukket av må da være mer enn godt nok? Eller?

Det er det som er håpet 🤞

Skrevet
Krist1an skrev (1 minutt siden):

❤️ Takker for det.

Litt uheldig valg av ord, enig i den. Det var ikke ment fullt så bokstavelig, men det var det første ordet jeg kom til å tenke på.

Det er ikke noe galt med ordet trollbinde, men nå liker jeg at livet har litt magi ved seg. Tenkte det var søtt du skrev det. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Krist1an skrev (3 minutter siden):

❤️ Takker for det.

Det var ikke meningen å kritisere. Jeg ville bare utfordre tankene dine litt. Ord kan bety ulikt, og jeg var litt spent på hva du tenkte om det. 

Ønsker deg masse lykke til 🤞❤️

• Hjerte 1
Skrevet
SPOCA skrev (På 12.8.2025 den 23.26):

Mannen min fortalte at det ikke var så mange matcher, men han fikk noen. Han datet vel et par stykker før meg. Han traff meg, og vi ble sammen. Vi er i dag gift. Flere av mine venninner har i den siste tiden funnet sine kjærester der, så det er åpenbart noen menn som får napp. :) 

Ja noen. De godt over gjennomsnittet på utseende. Høyst sansynlig er mannen din kjekk, eller blir oppfattet som kjekk blandt kvinner.

Etter min mening har Tinder vært kreft for datingverden. Det er ene og alene skylding i det kaoset og sinne vi ser i kjønnskrigen idag.

• Liker 1
Skrevet
Thanos skrev (2 timer siden):

Ja noen. De godt over gjennomsnittet på utseende. Høyst sansynlig er mannen din kjekk, eller blir oppfattet som kjekk blandt kvinner.

Etter min mening har Tinder vært kreft for datingverden. Det er ene og alene skylding i det kaoset og sinne vi ser i kjønnskrigen idag.

Javel, deg om det. Jeg er derimot evig takknmelig for Tinder. Det er som min mann sier: hvordan ellers skulle ha få seg dame? Sånn var det for meg også, siden jeg er både sjenert og ikke spesielt god til å flørte med menn.

Ja, jeg ser på han som kjekk, og jeg tror en del kvinner også gjør det, men han har noen kvaliteter (eventuelt ikke, alt ettersom) som kan gjøre det vanskelig. Deriblant et barn med spesielle behov. Han har derfor opplevd å bli ghostet av enkelte kvinner. Hjelper ikke å være kjekk, hvis det er andre ting som kan stå i veien for deg. Jeg var vel den første som aksepterte at han hadde barn (jeg er ufrivillig barnløs, så det passet godt). 

• Nyttig 1
Skrevet

Har hatt en håndfull dates med flotte damer gjennom Tinder, helt uten vilarierende motiver for noe mer. Funker helt utmerket for meg. Ikke heng deg opp i alle historiene folk kommer med. Enkelte burde kanskje ha et bedre filter når det kommer til fremmede. Lykke til! 🙂

Anonymkode: 61c18...4be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...