AnonymBruker Skrevet 12. august 2025 #1 Skrevet 12. august 2025 Er det lett å få til treff med damer? Anonymkode: 04291...7bf
AnonymBruker Skrevet 12. august 2025 #2 Skrevet 12. august 2025 Vanskelig som fy. Du matcher med få. De fleste svarer ikke. De som svarer slutter å svare etter kort tid fordi de finner noe annet eller vil kun ha bekreftelse fra flest mulig eller best mulig mann. Anonymkode: 3482f...de7 6
AnonymBruker Skrevet 12. august 2025 #3 Skrevet 12. august 2025 Synes det virker som det er ganske lett Anonymkode: 6ac23...89e
AnonymBruker Skrevet 12. august 2025 #4 Skrevet 12. august 2025 For ca. 90% av mannlige brukere er det bortkastet tid og penger å være på Tinder. Jeg har faktisk aldri vært der selv, men jeg har lest litt om det. Ca. 2/3 av brukerne er menn. Dessuten er bilde og profilteksten det eneste man har der. Hvordan man faktisk er som menneske; morsom, sjarmerende, kunnskapsrik etc. er vanskelig å formidle i en kort profiltekst. Menn som ikke er blant de 20% mest attraktive sånn mht utseende har vanskeligere for å få napp enn de ville hatt i en setting der folk treffes fysisk. Allikevel fortsetter svært mange menn å være på Tinder, forstå det den som kan. Anonymkode: 57f34...f87 5
SPOCA Skrevet 12. august 2025 #5 Skrevet 12. august 2025 Mannen min fortalte at det ikke var så mange matcher, men han fikk noen. Han datet vel et par stykker før meg. Han traff meg, og vi ble sammen. Vi er i dag gift. Flere av mine venninner har i den siste tiden funnet sine kjærester der, så det er åpenbart noen menn som får napp. 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2025 #6 Skrevet 13. august 2025 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er det lett å få til treff med damer? Anonymkode: 04291...7bf Ja, bare bruk et bilde av en mannlig modell så får du masse meldinger fra damer som vil møtes Anonymkode: 97872...f82 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2025 #7 Skrevet 13. august 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, bare bruk et bilde av en mannlig modell så får du masse meldinger fra damer som vil møtes Anonymkode: 97872...f82 Men så ser du ikke sånn ut, og det kan ikke bli noe mer ut av det enn at du bittert kaster bort tiden deres. Jeg kan sikkert lage med en kvinneprofil som minner om Sydney Sweeney om jeg føler meg stygg og vil ha kjekkere menn etter meg, eller hva jeg nå skulle håpe å få som jeg ikke kan som meg, men det er ikke ekte. Anonymkode: 54fe0...70a 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2025 #8 Skrevet 13. august 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men så ser du ikke sånn ut, og det kan ikke bli noe mer ut av det enn at du bittert kaster bort tiden deres. Jeg kan sikkert lage med en kvinneprofil som minner om Sydney Sweeney om jeg føler meg stygg og vil ha kjekkere menn etter meg, eller hva jeg nå skulle håpe å få som jeg ikke kan som meg, men det er ikke ekte. Anonymkode: 54fe0...70a Sydney Sweeney? Æsj. Anonymkode: 97872...f82
AnonymBruker Skrevet 13. august 2025 #9 Skrevet 13. august 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sydney Sweeney? Æsj. Anonymkode: 97872...f82 Æsj for deg, men hva med dem som kjøper badevannet hennes? Jeg hadde fått oppmerksomhet jeg ikke har som henne, eller andre. Natalie Portman, hvem som helst som er pen. Poenget er at vi er bare oss og må gjøre det beste ut av det istede for å sitte å catfishe folk som aldri vil elske oss. La oss finne de som gjør istedenfor. Anonymkode: 54fe0...70a 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2025 #10 Skrevet 13. august 2025 AnonymBruker skrev (10 timer siden): For ca. 90% av mannlige brukere er det bortkastet tid og penger å være på Tinder. Jeg har faktisk aldri vært der selv, men jeg har lest litt om det. Ca. 2/3 av brukerne er menn. Dessuten er bilde og profilteksten det eneste man har der. Hvordan man faktisk er som menneske; morsom, sjarmerende, kunnskapsrik etc. er vanskelig å formidle i en kort profiltekst. Menn som ikke er blant de 20% mest attraktive sånn mht utseende har vanskeligere for å få napp enn de ville hatt i en setting der folk treffes fysisk. Allikevel fortsetter svært mange menn å være på Tinder, forstå det den som kan. Anonymkode: 57f34...f87 Det er faktisk 89 % menn og 11 % damer. Så er nesten umulig å være mann på tinder. Anonymkode: b62d5...1b2 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2025 #11 Skrevet 13. august 2025 Og hvorfor er det så få kvinner på Tinder? Det kan muligens ha noe med at den generelle oppførselen blandt menn der inne er regelrett til å spy av. Og nei, det er ikke kun «kjekkasene» som oppfører seg sånn, men samtlige. Middels attraktiv kvinne, 40, fikk uendelig med likes, og matchet med samtlige jeg swipet til høyre. Og her silte jeg bevisst vekk de aller kjekkeste, men de jeg sendte til høyre var basert på bio, gode bilder(dvs bilder som gav et tilsynelatende reelt inntrykk), men her var hovedvekten helt normale menn, som jeg basert på profilen så for meg kunne være en match for meg. Selv menn som i utgangspunktet ikke var spesielt billedskjønne, men som likevel fanget min interesse, enten pga interesser eller sjarm. Hadde selv en utfyllende bio, gode bilder, og gav klart uttrykk for at jeg var på utkikk etter noe seriøst. Resultatet? Utallige slibrige og ekle forespørsler om sex, noen startet gjerne med å innlede en interessant samtale, men ble alltid på et eller annet tidspunkt dreid inn på sex, de ville jeg skulle sende bilder osv. Av kanskje 50 matcher totalt, så var jeg på én date. Og det endte opp med at fyren ble forbanna fordi jeg ikke ville gå rett til sengs med han … Etter det slettet jeg appen. Fant lykken via Match en stund senere. Anonymkode: 42c83...a2c 7
AnonymBruker Skrevet 13. august 2025 #12 Skrevet 13. august 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Og hvorfor er det så få kvinner på Tinder? Det kan muligens ha noe med at den generelle oppførselen blandt menn der inne er regelrett til å spy av. Og nei, det er ikke kun «kjekkasene» som oppfører seg sånn, men samtlige. Middels attraktiv kvinne, 40, fikk uendelig med likes, og matchet med samtlige jeg swipet til høyre. Og her silte jeg bevisst vekk de aller kjekkeste, men de jeg sendte til høyre var basert på bio, gode bilder(dvs bilder som gav et tilsynelatende reelt inntrykk), men her var hovedvekten helt normale menn, som jeg basert på profilen så for meg kunne være en match for meg. Selv menn som i utgangspunktet ikke var spesielt billedskjønne, men som likevel fanget min interesse, enten pga interesser eller sjarm. Hadde selv en utfyllende bio, gode bilder, og gav klart uttrykk for at jeg var på utkikk etter noe seriøst. Resultatet? Utallige slibrige og ekle forespørsler om sex, noen startet gjerne med å innlede en interessant samtale, men ble alltid på et eller annet tidspunkt dreid inn på sex, de ville jeg skulle sende bilder osv. Av kanskje 50 matcher totalt, så var jeg på én date. Og det endte opp med at fyren ble forbanna fordi jeg ikke ville gå rett til sengs med han … Etter det slettet jeg appen. Fant lykken via Match en stund senere. Anonymkode: 42c83...a2c De tror de bestiller damer som take away. Kvalmt. Forstår du droppet og de er 100 prosent skyll i at få orker. Anonymkode: 54fe0...70a 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2025 #13 Skrevet 13. august 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De tror de bestiller damer som take away. Kvalmt. Forstår du droppet og de er 100 prosent skyll i at få orker. Anonymkode: 54fe0...70a Ja. Og menn må slutte å bruke Tinder som en målestokk på popularitet. Finn heller andre arenaer/datingsider/apper. Man kommer langt med god oppførsel! Har også møtt en del bitre menn, og det skinner veldig igjennom. Mange av disse kunne lett funnet kjærligheten om de hadde gjort en innsats og lagt fra seg bitterfitte-offerrollen! Men mange mener jo at de «fortjener å få sex av ei snerten dame på 22», selv om de selv er godt over 40 og har latt seg selv forfalle… Anonymkode: 42c83...a2c 2
Majer Skrevet 13. august 2025 #14 Skrevet 13. august 2025 Synes det er dårlig. Først matchet jeg kanskje med 1 av 20. Gjennom venners venner, kafeer og bibliotek matcher jeg med 60-80%. Men plutselig har kcinner begynt å like meg på tinder uten at jeg har likt dem først. Tok nesten ett år med bruk før det plutselig skjedde. Har ikke endret på profilen min. Så nå sveiper jeg ikke, men prater med de som liker meg først 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2025 #15 Skrevet 13. august 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og hvorfor er det så få kvinner på Tinder? Det kan muligens ha noe med at den generelle oppførselen blandt menn der inne er regelrett til å spy av. Og nei, det er ikke kun «kjekkasene» som oppfører seg sånn, men samtlige. Middels attraktiv kvinne, 40, fikk uendelig med likes, og matchet med samtlige jeg swipet til høyre. Og her silte jeg bevisst vekk de aller kjekkeste, men de jeg sendte til høyre var basert på bio, gode bilder(dvs bilder som gav et tilsynelatende reelt inntrykk), men her var hovedvekten helt normale menn, som jeg basert på profilen så for meg kunne være en match for meg. Selv menn som i utgangspunktet ikke var spesielt billedskjønne, men som likevel fanget min interesse, enten pga interesser eller sjarm. Hadde selv en utfyllende bio, gode bilder, og gav klart uttrykk for at jeg var på utkikk etter noe seriøst. Resultatet? Utallige slibrige og ekle forespørsler om sex, noen startet gjerne med å innlede en interessant samtale, men ble alltid på et eller annet tidspunkt dreid inn på sex, de ville jeg skulle sende bilder osv. Av kanskje 50 matcher totalt, så var jeg på én date. Og det endte opp med at fyren ble forbanna fordi jeg ikke ville gå rett til sengs med han … Etter det slettet jeg appen. Fant lykken via Match en stund senere. Anonymkode: 42c83...a2c Ikke min erfaring på tinder. Hadde over 90 likes på kort tid og sveiper til høyre 1 pr 50/60. Ikke på jakt etter noe ligg. Er ikke og har aldri vært typen til det. Du må ikke la din erfaring farge samtlige menn. Er noen som er ålreite også. Tror det er mange bots der, men det er et annet tema. Anonymkode: 61c18...4be 2 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2025 #16 Skrevet 13. august 2025 Fungerer fint for de oppegående mennene. Men er ufattelig mange dårlige menn der. De lyver på alderen, rus, barn de har, hva de er ute etter osv. Anonymkode: ea2b9...f50 3 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2025 #17 Skrevet 13. august 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fungerer fint for de oppegående mennene. Men er ufattelig mange dårlige menn der. De lyver på alderen, rus, barn de har, hva de er ute etter osv. Anonymkode: ea2b9...f50 Det er helt sikkert et rikelig mangfold typer av både kvinner og menn. Litt som i livet ellers utenfor den digitale verden. Anonymkode: 61c18...4be 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2025 #18 Skrevet 13. august 2025 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ikke min erfaring på tinder. Hadde over 90 likes på kort tid og sveiper til høyre 1 pr 50/60. Ikke på jakt etter noe ligg. Er ikke og har aldri vært typen til det. Du må ikke la din erfaring farge samtlige menn. Er noen som er ålreite også. Tror det er mange bots der, men det er et annet tema. Anonymkode: 61c18...4be Det er ikke verdt det å bli bombadert av ting som frastøter, skuffer og får en til å tvile på det man før trodde om kjærlighet for å kanskje møte en av dem som er greie, som ei av mange damer som er ute etter oppegpende menn. Fordi! Vi kan møte greie på ekte også. Vi er for mange damer til greie menn, det er svært vanskelig. Anonymkode: 54fe0...70a 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2025 #19 Skrevet 13. august 2025 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Det er ikke verdt det å bli bombadert av ting som frastøter, skuffer og får en til å tvile på det man før trodde om kjærlighet for å kanskje møte en av dem som er greie, som ei av mange damer som er ute etter oppegpende menn. Fordi! Vi kan møte greie på ekte også. Vi er for mange damer til greie menn, det er svært vanskelig. Anonymkode: 54fe0...70a Nei, men da er det bare å la være da. Blir som å bytte kanal på Tvn. Ingen tvinger deg. Anonymkode: 61c18...4be 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2025 #20 Skrevet 13. august 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, men da er det bare å la være da. Blir som å bytte kanal på Tvn. Ingen tvinger deg. Anonymkode: 61c18...4be Det er nettop det vi gjør, mange av oss er ikke der. Svaret var ment som et, nei. Ikke verdt det. Det er relevant til, hvordan er det for menn, når så mange menn er ufine. Anonymkode: 54fe0...70a 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå