Gå til innhold

Carnivore eller veganer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

"Offentlige dokumenter" du :laugh: Hvor er de da? Tror det er du som må sjekke de ikke-eksisterende kildene dine.

Anonymkode: c965b...bbe

Hvis det ikke stemmer så har han forfalsket dokumenter. Jeg har ikke tilgang til dokumentene selv, men dokumentene var forretningsrelatert. Jeg stoler mer på the Times enn hva en kultleder hevder selv.

Anonymkode: 2770d...179

• Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.7.2025 den 23.20):

Elsker kjøtt og har ikke gått en dag uten kjøtt på tiår, men den jævla carnivoresekten vil jeg virkelig ikke assosieres med. Ja, den er markant gærnere enn selv de mest slitsomme veganere. 

Anonymkode: 7ca95...bcb

På hvilken måte er "carnivore-sekta" gærne? Kan du utdype?

Anonymkode: 34cd5...cbc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg stoler mer på the Times enn hva en kultleder hevder selv.

Vitenskapen endrer seg stadig. Det er ikke så lenge siden egg var farlig og fett generelt burde unngås. Stol på naturen heller. Det er ikke sånn at det er et mysterium hva mennesker bør spise: det som er tilgjengelig i naturen der du lever. Det har fungert i mange millioner år. Det er ingen forskjell på mennesket og andre arter slik sett.

Anonymkode: efa55...b54

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Veganer, fiber er så bra!

Anonymkode: cedb0...4d4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i dag verken eller og er veldig glad i frukt og grønnsaker. Men jeg har en kronisks sykdom som har gjort meg hakket mer interessert i helse enn gjennomsnittet. Jeg tror det er mye bra i både carnivore og et vegansk kosthold basert på renvare fordi man utelukker så mye dårlig mat.

Vegansk er ikke nødvendigvis sunt. Mye søppelmat er vegansk og mye renvare som er vegansk har også e-stoffer som ikke er bra for oss. Men spiser man 100 % renvarebasert er det selvsagt bra. 

Nå tror jeg at man skal ha en del kunnskap for å spise vegansk - for å ikke få mangler. Carnivore er nok lettere å begynne med uten så mye kunnskap. Man kan begynne med kjøttdeig og egg og lære seg mer etterhvert.

Vegansk krever nok at man bruker mer tid i kjøkkenet, handler mye forskjellige matvarer, må ha kunnskap når man handler og ved matlaging. Mens ved carnivore trenger man ikke tenke så mye når man handler og matlaging er veldig enkelt.

Vegansk er mer variert, det er nok mye god mat - og man kan spise frukt og grønt. Carnivore er mer ensformig (dog man kan nok bli kreativ og lage mye forskjellig her også). Men det man spiser smaker jo godt.

Måtte jeg valgt hadde jeg valgt carnivore fordi: jeg er ikke glad i å lage mat, liker å ikke måtte tenke når jeg handler og kan spise ensformig uten å bli så veldig lei. Jeg liker også at det nok er bra for oss med kroniske sykdommer fordi man utelukker mye som kan skape betennelser osv. Tror dog jeg hadde savnet frukt og grønt, men mulig man venner seg til det. 

Anonymkode: 0bdf0...c83

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis det ikke stemmer så har han forfalsket dokumenter. Jeg har ikke tilgang til dokumentene selv, men dokumentene var forretningsrelatert. Jeg stoler mer på the Times enn hva en kultleder hevder selv.

Dette finner du jo bare på, det finnes ikke en eneste sikker kilde på alderen hans på nettet. Ingen har tilgang til "dokumenter" på noens alder i USA om de ikke ønsker å oppgi det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.7.2025 den 14.17):

Dette finner du jo bare på, det finnes ikke en eneste sikker kilde på alderen hans på nettet. Ingen har tilgang til "dokumenter" på noens alder i USA om de ikke ønsker å oppgi det.

Har Anthony William løyet om det også? Ikke vær så lettlurt da. I New York har de Freedom of Information Law (FOIL). Men jeg har ikke amerikansk ID og ikke er jeg villig til å betale for informasjonen heller. Igjen, jeg stoler mer på hva the Times sier enn hva den sjarlatanen hevder selv for å svindle folk for penger. Den eneste måten han kan lure dere til å tro at han ser bra ut er å lyve om alderen.

• Nyttig 4
Gjest Slettet-0rsAvewCRW
Skrevet

Veganer finnes ikke. Alt liv baserer seg på død, det er slik planeten vår fungerer. Selv om du ikke spiser døde dyr, så har alikevel mange dyr dødd for det du måtte ha på tallerkenen. For ikke å snakke om andre steder.. Veganisme er en vrangforestilling. 

Skal jeg velge kun én ting å spise, ja da velger jeg det mest næringstette vår art kan innta, nemlig kjøtt fra drøvtyggere. Fortrinnsvis fra gressfora frilandsdyr. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Den eneste måten han kan lure dere til å tro at han ser bra ut er å lyve om alderen.

99.99% av de som følger han aner ikke alderen hans, de aner ikke hva han sa den ene gangen, på en live med kanskje 500 mennesker, på de 15 årene han har vært på internett. Om du går på forum der folk bruker protokollene hans så ser du kun ville gjetninger om alder, ingen vet det, unntatt de som var på liven, og veldig få av de sier noe. Så nei, man kan ikke betale for hans fødselsdata. Det er mange som driver med astrologi og Human Design som har spurt i forumene etter fødselsdata, men ingen har fått tak i det noen sinne.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

99.99% av de som følger han aner ikke alderen hans, de aner ikke hva han sa den ene gangen, på en live med kanskje 500 mennesker, på de 15 årene han har vært på internett. Om du går på forum der folk bruker protokollene hans så ser du kun ville gjetninger om alder, ingen vet det, unntatt de som var på liven, og veldig få av de sier noe. Så nei, man kan ikke betale for hans fødselsdata. Det er mange som driver med astrologi og Human Design som har spurt i forumene etter fødselsdata, men ingen har fått tak i det noen sinne.

Man må være i nær slekt for å få fødselsattesten til noen som lever, men man kan se andre offentlige dokumenter. Det var snakk om noen dokumenter angående bedriften til medical medium der i alle fall fødselsåret hans stod. Og det var 1971. Så enten har han forfalsket de dokumentene, eller så lyver han til kulten sin.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.7.2025 den 12.50):

Veganer, fiber er så bra!

Anonymkode: cedb0...4d4

Du liker å ha forstoppelse, oppblåsthet og anal blødning?

f970dc0bf237fa1420b8b205761ae1f4.png

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.7.2025 den 21.24):

Man må være i nær slekt for å få fødselsattesten til noen som lever, men man kan se andre offentlige dokumenter. Det var snakk om noen dokumenter angående bedriften til medical medium der i alle fall fødselsåret hans stod. Og det var 1971. Så enten har han forfalsket de dokumentene, eller så lyver han til kulten sin.

Det er jo du som lyver da du aldri har noen kilde å vise til. "Det var snakk om"? Dette er bare latterlig. I motsetning til deg har i alle fall jeg en kilde.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.8.2025 den 19.42):

Det er jo du som lyver da du aldri har noen kilde å vise til. "Det var snakk om"? Dette er bare latterlig. I motsetning til deg har i alle fall jeg en kilde.

Kilden er denne (betalingsmur). Jeg stoler veldig mye mer på the Times enn hva han påstår selv. Igjen, enten forfalsket medical medium forretningsdokumenter, eller så lyver han til sekten sin. 

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...