AnonymBruker Skrevet 16. juli #1 Skrevet 16. juli Ville DU helst vært carnivore eller veganer for resten av livet ditt? (pur gjetting her; men tror 98% velger carnivore da kjøtt er det deiligste i verden🫣😂) Anonymkode: 34eef...a5a
BobbySocks Skrevet 16. juli #5 Skrevet 16. juli Hva er Carnovore? Kun kjøtt? Nei, absolutt ikke, MÅ ha grønnsaker og frukt. Må bli veganer da. 6
AnonymBruker Skrevet 16. juli #6 Skrevet 16. juli Veganer! Jeg hadde ikke orket spise kjøtt hele tiden. Jeg liker kjøtt og fisk veldig godt, og animalske produkter, men grønnsaker, frukt, korn og bær er essensielle også. Men spørsmålet ditt blir ganske tåpelig når du ender det i en kommentar om at du er skråsikker på at alle elsker kjøtt like mye som du gjør... da legger du en svært useriøs føring på debatten. Anonymkode: 7f747...ccf 5
AnonymBruker Skrevet 16. juli #7 Skrevet 16. juli Elsker kjøtt og har ikke gått en dag uten kjøtt på tiår, men den jævla carnivoresekten vil jeg virkelig ikke assosieres med. Ja, den er markant gærnere enn selv de mest slitsomme veganere. Anonymkode: 7ca95...bcb 11 1
Rosa Dartle Skrevet 16. juli #9 Skrevet 16. juli Veganer Ost hadde vært mitt største savn som veganer. Men å ikke spise masse frukt og grønt hver dag? Helt uaktuelt. 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #10 Skrevet 16. juli Veganer. Mye mer variasjon. Anonymkode: e5ae8...945 4
AnonymBruker Skrevet 16. juli #11 Skrevet 16. juli Veganer. Vært vegetarianer i 25 år så null stress. Topp helse. Anonymkode: 54dd8...1f3 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli #12 Skrevet 16. juli Veganer, lett. Har hovedsakelig et vegetariansk kosthold nå og det er jo ekstremt mye variasjon som er mulig (og ikke på langt nær så mye stress enkelte nordmenn tror det er). Hadde følt meg veldig dårlig og gått lei en carnivore diett etter få dager. Anonymkode: 21380...4f1 3
Helene1982 Skrevet 16. juli #13 Skrevet 16. juli Veganer. Jeg hadde savnet kjøtt og melkeprodukter, men av alternativene -absolutt veganer. 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli #14 Skrevet 16. juli Veganer! Spiser mye kjøtt nå, primært fra dyr jeg vet har hatt det godt, men også så klart mye grønnsaker. Føler meg kvalm bare på tanken av å leve av bare kjøtt og ikke noe annet, så da vil jeg heller velge bort kjøtt helt. Anonymkode: ddbb5...445 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli #16 Skrevet 16. juli Bekjenner meg ikke til noen spesifikk retning i matveien. Men om jeg måtte velge bort noe, så hadde det blitt kjøtt pga at jeg dpiser det ganske sjeldent i utgangspunktet. Jeg spiser ikke svin og lam. Kylling er godt av og til. Storfe spiser jeg kanskje 2-3 ganger om året. Anonymkode: 8df55...c27 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli #17 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Elsker kjøtt og har ikke gått en dag uten kjøtt på tiår, men den jævla carnivoresekten vil jeg virkelig ikke assosieres med. Ja, den er markant gærnere enn selv de mest slitsomme veganere. Anonymkode: 7ca95...bcb Feil. Det er mye galt med vegansk kost. Oxalater og anti-nutrients som på sikt ødelegger kroppen. Og null kjøtt i dietten fører kan føre til alvorlige mangler deriblant B12. Av disse to ytterpunktene gir carnivore mere mening. Du mangler kunnskap. Anonymkode: 34cd5...cbc 10
Stacy__ Skrevet 16. juli #18 Skrevet 16. juli Veganer. Trur faktisk jeg hadde overlevd lenger som veganer enn carnivore. For å ikke snakke om hvor lite variert kostholdet hadde blitt med kun kjøtt. 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #19 Skrevet 16. juli Carnivore. Vi har mer til felles med dyreriket enn planteriket. Mange planter er også giftige. Kjøtt er aldri giftig. Anonymkode: 34cd5...cbc 4 9
Helene1982 Skrevet 16. juli #20 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Carnivore. Vi har mer til felles med dyreriket enn planteriket. Mange planter er også giftige. Kjøtt er aldri giftig. Anonymkode: 34cd5...cbc Vi er ikke planter selv om vi spiser planter 😅 Det finnes både planteetende og kjøttetende dyr. Og mange kjøttetende dyr spiser også planter. Kjøtt kan absolutt være "giftig" for mennesker om det ikke oppbevares og tilberedes riktig. 7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå