Gjest **Evergood** Skrevet 23. februar 2007 #3361 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) God bedring! En riktig god helg ønskes deg! Håper du får ei fin helg! Endret 23. februar 2007 av **Evergood** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #3362 Del Skrevet 23. februar 2007 tusen takk, det samme ønske rett tilbake til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. februar 2007 #3363 Del Skrevet 23. februar 2007 Innom og puser litt - (ikke kosemoser altså) - men håper formen er for oppadstigende. Skrekkelig tidlig oppe i dag - selv om jeg har fri - måtte opp i god tid før åtte - for jeg fikk besøk av feieren (typisk at han skulle komme på fridagen min ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #3364 Del Skrevet 23. februar 2007 hei og hopp setter pris på litt pusing, selv om jeg aldri kosemoser, ihvertfall ikke her inne så noen ser det.. *fniser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 26. februar 2007 #3365 Del Skrevet 26. februar 2007 Hei Ha ei flott uke. Jeg tror ikke jeg var så mye innom dagboken din med det forrige nicket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #3366 Del Skrevet 12. mars 2007 hmm... må jeg kikke meg om etter ny jobb allerede tro? kjempekoselig her så lenge alt fungerer og alle er friske, så fort folk er syke derimot.... så er ikke ting som de skal. blir sittende med ei som alle VET ikke fungerer.. har sagt veldig tydelig i fra til sjefen om at de risikerer at jeg forsvinner i løpet av uka om jeg ikke får noen til å hjelpe meg som faktisk er interessert i ta telefoner. Blir allikevel stuck med henne.. så har gruet meg til jobb nå siden fredag, hatt konstant vondt i skuldre og nakke (vet ikke egentlig om det er psykisk eller om jeg faktisk hangler igjen) og har mest lyst til å klappe sammen og sette meg under pulten å gråte... har nå puttet innpå smertestillende for nakke og hode og får se hvor lenge jeg holder... vet liksom ikke helt hvor langt jeg skal strekke det, vet ikke helt hvor langt jeg KAN strekke det før jeg tar knekken på meg selv. det er vel mitt problem egentlig, at jeg ikke helt vet hvor grensen min går og at jeg lett kan pushe meg for langt slik at jeg ligger helt. kjenner ihvertfall at jeg har mest lyst til å finne en annen jobb... trives godt som sagt når alt fungerer, men det må på en måte fungere når det IKKE er som vanlig også. men, titter litt rundt, også skal jeg på medarbeidersamtale så fort min kollega er på plass igjen, så skal ta det opp der også, si ifra at jeg faktisk gruer for å gå på jobb, sliter med å legge meg pga at jeg da snart må opp igjen for å gå på jobb... sitter på gråten allerede etter halvtime.. æsj æsj æsj... jeg som trodde jeg hadde funnet noe bra.. er IKKE ok å gå ned masse i lønn for å ha det slik jeg har det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #3367 Del Skrevet 12. mars 2007 og, for å ta med det, det som kanskje trigger frustrasjonen ekstra, er at bortsett fra dette, så er alt så bra.. har det egentlig kjempefint om dagen, sånn sett bortifra jobb... så jobben ødelegger hele hverdagen, som ellers hadde vært fin som få. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. mars 2007 #3368 Del Skrevet 12. mars 2007 Huff da - håper du får sagt fra - og at det blir orden på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #3369 Del Skrevet 12. mars 2007 kom meg litt bedre igjennom dagen en jeg var redd for, så får se hvordan det går videre. kjenner jeg blir fryktelig sliten. og sagt ifra skikkelig har jeg allerede, så neste trekk, dersom jeg ikke har det bra, blir å faktisk gjøre alvor av å ta kontakt med legen min, om jeg føler det er det rette. Den er liksom litt vanskelig. har jo ikke lyst på sykemelding, men skal prøve å ikke trekke meg for langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 16. mars 2007 #3370 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) "kjenner ihvertfall at jeg har mest lyst til å finne en annen jobb... trives godt som sagt når alt fungerer, men det må på en måte fungere når det IKKE er som vanlig også. " DER har du et poeng! Det er hvordan DU forholder deg til situasjonen, som skaper din glede eller frustrasjon. Hva enn som skjer her i livet, kan vi VELGE å forholde oss på tre forskjellige måter: enten akseptere det fullt ut, håndtere det (som du nå har gjort) eller motsette oss det. Det siste er smertefullt, men dessverre veldig vanlig for oss alle sammen.... Endret 16. mars 2007 av Ling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 16. mars 2007 #3371 Del Skrevet 16. mars 2007 *innom og ønsker aline god helg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #3372 Del Skrevet 16. mars 2007 så kos, god helg til deg og cata, kose deg masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #3373 Del Skrevet 16. mars 2007 "kjenner ihvertfall at jeg har mest lyst til å finne en annen jobb... trives godt som sagt når alt fungerer, men det må på en måte fungere når det IKKE er som vanlig også. " DER har du et poeng! Det er hvordan DU forholder deg til situasjonen, som skaper din glede eller frustrasjon. Hva enn som skjer her i livet, kan vi VELGE å forholde oss på tre forskjellige måter: enten akseptere det fullt ut, håndtere det (som du nå har gjort) eller motsette oss det. Det siste er smertefullt, men dessverre veldig vanlig for oss alle sammen.... ← sant.. og jeg har planer om å gjøre det beste ut av situasjonen, kommer til å ta opp problemet med sjefen så fort medarbeider er tilbake i jobb. Da er det tid for medarbeidersamtale nemlig, og da skal jeg ta opp dette. Så får vi se hva som kommer ut av det, og ta valgene videre etter det. Jeg var veldig på at jeg skulle begynne å lete etter ny jobb, og det kan forsåvidt hende jeg gjør, men jeg tror også at akkurat det med underbemanning er noe jeg lett møter mange steder, så det er ikke nødvendigvis løst ved å bytte jobb. Først må jeg se hva som er ståstedet til sjefen når vi har tid bare oss, så får jeg se litt på hva jeg vil gjøre i forhold til det. nå har jeg 50% noen dager til og skal jobbe fullt først på torsdag, så får ihvertfall hvilt ut igjen. må bare nå jobbe for å ikke jobbe dobbelt så mye de 50%ene jeg er der.... det jeg ikke rekker, det rekker jeg ikke, DET er litt vanskelig for meg å akseptere.. men jeg begynner å bli flinkere til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 30. mars 2007 #3374 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) lenge siden sist. Håper ting har blitt litt bedre for deg etter dette.. at du har fått snakket litt med sjefen og løst dette. - og litt påskeferie kan vel sikkert også gjøre godt. I det siste har det vært utrolig hektisk for meg .. så nå gleder jeg meg til ferie - trenger det. Og nå er det virkelig snart på tide med et treff... så etter påske må vi bare få det til. Endret 30. mars 2007 av LilleBille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #3375 Del Skrevet 30. mars 2007 heia du. lenge siden nå ja, føler meg litt alene her inne til tider, men har nesten regnet med at det har vært hektisk hos deg ja. Jeg har vært forkjøla, men er nå i orden både der og på jobb, har både pratet ut med sjefen og kommet med noen innmari gode forslag til hva de kan gjøre, og helt tilfeldig fortalt at jeg er dyktig på akkurat de områdene jeg synes mangler... hihi.. og svart på spørsmål om hvor jeg tror jeg er om tre år, om jeg er der eller andre steder, at jeg håper jeg er der, men nok i en annen stilling... med ett interessant blikk og "jaha? så du er åpen for andre stillinger ja?" har ikke noe hast, og kom med en ide som jeg tror hadde lønt seg for dem og meg, men det er noe som tar tid å bygge opp, en avdeling. Så regner ikke med at det skjer fort uansett, men kanskje kanskje er det fler en meg og min sjef som synes ideen var god, og kanskje kanskje får jeg mulighet til å være den som både kommer med ideen OG får fikse det til... DET hadde vært spennende, i ett firma jeg trives i til tross for problemer med dårlig bemanning ved sykdom. storkoser meg ellers også, nå som jeg begynner å bli frisk igjen. gleder meg til å sette igang å trene, har begynt å gå litt, og danser nå salsa sammen med de som har danset i et til to år.. hihi... er litt stolt der. blir lite linedance da.. er litt lei der etter nye inntrykk fra salsaen. men jaaaaa!! nå MÅ vi treffes snart. du skal bort i påska eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 30. mars 2007 #3376 Del Skrevet 30. mars 2007 Det høres veldig bra ut med jobb og mulige endringer. Ja jeg skal reise bort hele påsken - gleder meg til det (skal gjøre mine gleder enkle et annet sted) - tror jeg trenger å komme litt bort litt - og ikke gjøre noe annet en "ikke noe" I morgen er det bare pakking - og ellers sløving - så nå er det påskeferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #3377 Del Skrevet 31. mars 2007 Det høres veldig bra ut med jobb og mulige endringer. Ja jeg skal reise bort hele påsken - gleder meg til det (skal gjøre mine gleder enkle et annet sted) - tror jeg trenger å komme litt bort litt - og ikke gjøre noe annet en "ikke noe" I morgen er det bare pakking - og ellers sløving - så nå er det påskeferie ← ah... er det nå du skal på tur med jentene? til det landet du pleier å dra til en gang i året? eller er det ett helt annet sted nå? deilig å komme seg vekk når du har det så hektisk ellers, skulle ønske jeg hadde råd til å dra bort, men det får bli en annen gang. nyte her hjemme istedenfor jeg. men masse god tur uansett hvor du skal, tenker på deg og savner skravling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 31. mars 2007 #3378 Del Skrevet 31. mars 2007 Ikke på jentetur - men på tur med "minsten" - men det bør hvertfall være varmt. - for jeg har pakket shorts og sandaler. Takk for god tur ønsker - skal nyte det. Savner deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #3379 Del Skrevet 31. mars 2007 ah, det var med minsten ja. shorts og sandaler høres bra ut, jeg vil og.. plass i kofferten? *blunker innsmigrende* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 31. mars 2007 #3380 Del Skrevet 31. mars 2007 Kufferten er nok full (av en eller annen grunn) ... men skulle gjerne hatt deg med gitt ... - det hadde vært kos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå