Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

:vinke: Hei, Cata! Takk for tipset. Den likner, men rosen var mindre, lå andre veien på skrå og det var ikke skrift på bildet.

Jeg tror jeg fant den ved å google, men finner ikke den siden igjen, Også har jeg googlet rød rose - himla takknemlig oppgave, forresten :roll: - men akkurat rosen min finner jeg ikke. Jeg skal se om jeg har den på min maskin hjemme, men jeg tror ikke det.

Jakten fortsetter. Fiona er veldig rød rose for meg, men hvis jeg ikke finner den, kan det jo være jeg må ta en extreme make over :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjempekos å høre at det begynner å rykke litt i Fi, det er ett godt tegn.

minnes rosa ja, men aner ikke hvor du fant den, jeg er HELT grønn på sånt, derfor jeg alltid har bilde av meg selv i avataren... *flirer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil stikke innom å ønske deg en flott nyttårshelg og et riktig godt nyttår!  :klem:

Inne og :klem: -mer takk for det gamle.

tusen takk begge to, masse klemmer tilbake.

tusen takk for det gamle, håper vi får ett bra nytt og at vi får masse flere skravlestunder billa, de er gode og bra for hverdagen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: ser frem til det nye året, med alt det vil bære med seg, og ser frem til flere turer og kafebesøk, skravling, fliring og annet festlig som trengs.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ved flere anledninger har kuppa boka di i 2006, så må jeg innom og ønske deg et godt nytt år, aline :klem: .

Og så kommer jeg sikkert til å kuppe bittelitt i 2007 også :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: godt nyttår til dere også jenter, ser frem til ett nytt år med masse utfordringer og spennende opplevelser.

(bare kupp litt nå og da du cata, tar meg overhode ikke nær av sånt jeg ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Fiona*

*dytter*

Jeg vet du har en jobb som krever at du faktisk gjør noe, så jeg tar på meg ansvaret for å holde boka på første side :ler: Litt stille her nå, kan du si :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: jepp, den krever faktisk mer denne jobben, selv om det er en mye enklere jobb og med myyyyyyyyyyyyyyyyyye mindre ansvar, men den krever at det jobbes ganske konstant.

får litt tid innimellom telefoner, men tusen takk dytting.

jeg får lest litt og svart litt, men ikke så mye som tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: gudd mårning tu ju tu skjnupp

ikkeno morrakaffi her nei, men morrateen er gjort unna for lengst.

står til med deg da søta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Går bra! Spist frukt til frokost og nyter en kopp grønn te med sitron, føler meg som verdens mest helstøpte sunne menneske :ler: det er bare å tviholde på den følelsen, for jeg må bruke tid og krefter på å motstå fristelsen til å bake en kake jeg nylig har fått oppskrift på, og vi snakker MASSIV anti-kolesterolmedisin her :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fniser*

jeg følte meg rasende sunn inntil jeg falt for fristelsen å ta en kopp kakao på jobb.... er nok ikke det værste av det værste, men dog.. hihi

men så har jeg mensen da, innmari, så da er en kopp kakao bare barnemat i forhold til hva jeg KUNNE putta i meg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

En kopp kakao under mensen er som ren helsekost å regne, spør du meg :ler: når man tenker på alternativene. Kos deg med god samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...