Gjest gjesta Skrevet 31. oktober 2006 #181 Del Skrevet 31. oktober 2006 Brrr, det er 18 minus ute og oljefyren virker ikke!!! Fikk olje igår, men fyren ville ikke starte. Men sambo skal ringe oljefolkene idag så håper det ordner seg, og at det ikke er noe dyrt som må fikses. Har friuke denne uka, men har nok å gjøre. Igår var jeg på julegaveshopping. Fant 3 julegaver. Hadde kjøpt 3 fra før, så nå er det "bare" 14 igjen. Idag har jeg psykolog-time, men jeg har ikke tenkt å dra...Sitter her å "moter" meg opp for å ringe. Føler jeg ikke får noe igjen av å prate med han. Ellers så skal jeg til mormor og morfar for å vaske. Er lenge siden sist jeg så dem så det blir koselig. Mormor var på sykehuset igår å fikk sjekka hjertet. Det var helt iorden heldigvis. Legen på sykehuset trodde kanskje hun kunne ha astma, men det måtte hun ta opp nærmere med fastlegen sin. Med morfar går det også litt bedre. Han spiser litt mer nå, og er i bedre form Sliter fortsatt med døgnrytmen til sambo. Han er så vrang-søvd, og det virker ikke som om han har noe lyst å gjøre noe med det. Syns det er tungt og deprimerende at han sovner så sent, og står opp langt utpå formiddagen. Men har prøvd å vekke han, og få han opp men det er ikke lett. Han er så morragretten så hvis jeg maser så blir han så sur. Etterpå skylder han på at han sov og ikke visste hva han sa. Er også lei av å mase på at han skal gjøre ting som han har sagt han skal gjøre. Vil ikke være kjæresten som maser, men hvis jeg ikke gjør det så blir jo "ingenting" gjordt... På torsdag kommer pappa og samboeren på besøk sørfra. Skal bare være her til mandag, så det går nok greit. Det holder i massevis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. november 2006 #182 Del Skrevet 4. november 2006 Lite som har skjedd i det siste. Har pappa og samboeren hans på besøk. De skal være til mandagen. Da komme lillesøster på besøk. Gleder meg til det! Vi er ganske forskjellige, men det er alltid gøy å treffes. Sliter fortsatt med døgnrytmen til sambo. Han har fortsatt ikke stått opp. Var å vekte han for andre gang idag halv tre, og da skulle han stå opp, men har fortsatt ikke sett snurten av han...Syns det er tungt for tiden...Skulle ønske han tok litt mer ansvar for seg selv og sin helse. Alt blir utsatt her i huset. Må mase på han for den miste ting, og vet ikke hvor lenge jeg gidder det... Har blitt sånn at jeg nesten ikke gidder ta opp noe med han for jeg føler det går inn det ene øret og rett ut det andre. På torsdagen var jeg hos legen. Ble sykemeldt ut november, og skal på ny time i slutten av måneden. Legen mente jeg måtte komme meg mer ut. På cafè o.l for å "øve" meg på å treffe mennesker. Syns det er skummelt og tungt, men får gjøre et forsøk. Var på EU-kontroll med begge bilene på fredagen. Den ene mangla spylervæske (1-er feil), og den andre måtte bytte støtdempere (2-er feil), og en lyspære. Fryktet det kunner være mer som måtte fikses, så ble positivt overrasket Har ingen planer for kvelden. Tipper det blir stille og rolig. Ha en fin helg, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. november 2006 #183 Del Skrevet 11. november 2006 Oj-oj, har helt glemt av boka mi denne uken. Men er ikke mye som har skjedd. Lillesøster er på besøk fra sørnorge for tiden. Koselig det. Har hatt jobbuke denne uken, så nå skal det bli deilig med en friuke! Har mange planer for uken som kommer. Har bestemt meg for å bli tidlig ferdig med juleforberedelsene i år, så til uken skal jeg bake rundstykker og boller, handle julegaver, henge opp nye gardiner i stua, og lage ferdig noen nisser jeg har begynt på. Dessuten SKAL jeg begynne på spinning. Har tenkt på det lenge, men det er bare blitt utsatt. I helgen skal vi muligens på en julemesse ett par mil unna her, ellers har jeg ingen planer. Ha en fin helg, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 22. november 2006 #184 Del Skrevet 22. november 2006 Hei Cola-jenta! Hvor er du for tiden? Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. november 2006 #185 Del Skrevet 26. november 2006 Hei Cola-jenta! Hvor er du for tiden? Håper du har det bra! ← Her er jeg Har det sånn passe bra, men har vært litt tiltaksløs med skrivinga her inne på en stund. til deg, Drua! Har igrunnen ikke skjedd så mye i det siste. Har hatt jobb-uke dennan uka. Trives fortsatt kjempegodt på jobben På hjemmefronten er det så som så...Sambo har vært litt flink til å stått opp de siste dagene, men han har vært i ett litt "merkelig" humør...vet ikke helt hvor jeg har han. Har jo spurt om noe er galt, men det er det ikke sier han, så da får jeg bare tro på det... Har ikke begynt på spinning enda...tror jeg utsetter det til etter jul Igår rydda jeg huset, og idag skal jeg vaske. Kjedelig, men deilig når man er ferdig og har rent hus! Ellers har jeg tenkt å være skikkelig flink til uka. Skal bake, og gjøre ferdig alle julegavene. Hater å være sent ute med de. Har ikke så mange igjen så det skal nok gå bra. Nå skal jeg koke kaffe til sambo, og gå ned å vekke han. Ha en fin søndag, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. november 2006 #186 Del Skrevet 27. november 2006 Dagen ble ikke helt som jeg hadde tenkt...fikk ikke vaska huset, og sambo sto ikke opp før kl halv fem Men i morra har jeg tenkt å få gjort masse! Er ikke så lett å utsette ting hvis jeg har skrevet de ned... Huskeliste: * kjøre søppel * apoteket * trygdekontoret * vaske hos mormor og morfar * vaske hjemme * spikre opp taklister nede i gangen ilag med sambo (har utsatt det siden forrige desember ) * vaske klær hos mamma (vaskemaskina gikk istykker i helga ) Det var vel det... God natt, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 27. november 2006 #187 Del Skrevet 27. november 2006 Du er så flink så :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. november 2006 #188 Del Skrevet 28. november 2006 Dagen ble ikke helt som jeg hadde tenkt...fikk ikke vaska huset, og sambo sto ikke opp før kl halv fem Men i morra har jeg tenkt å få gjort masse! Er ikke så lett å utsette ting hvis jeg har skrevet de ned... Huskeliste: * kjøre søppel * apoteket * trygdekontoret * vaske hos mormor og morfar * vaske hjemme * spikre opp taklister nede i gangen ilag med sambo (har utsatt det siden forrige desember ) * vaske klær hos mamma (vaskemaskina gikk istykker i helga ) Det var vel det... God natt, alle sammen! ← Du er så flink så :-D ← Har vært litt flink, ja Dagen idag har vært pyton....skulle egentlig til psykologen idag, men ringte å sa at bilen ikke starta så jeg ikke kunne komme Det var ikke sant. Følte bare ikke for å prate med han selv om jeg egentlig trenger det nå kjenner jeg. Kom meg rett og slett ikke ut. Har dårlig samvittighet. Sambo sliter enda med sovinga. Vet ikke hva jeg kan gjøre. Ingenting hjelper...han ligger fortsatt å sover. Sist jeg prata med han var i tretiden, og da sa han at han skulle stå opp, og at han hadde hatt migrene i morrest. Vet ikke om jeg tror på han, og får dårlig samvittighet for det Han trenger helt klart hjelp av noen, men vet ikke hvem det skulle være, og så lenge han ikke vil det selv så er det vanskelig. Er så fortvilet, og bekymret for fremtiden...men som psykologen sier : tenk positivt! (lett for han å si...) Er så lei av å måtte ta ansvar for absolutt alt hele tiden. Skulle ønske at sambo også kunne ta litt ansvar. Er lei av å mase på han for den minste ting... Ble mye syting nå, men det hjelper litt... I morgen skal jeg på besøk til en venninne. Gleder meg. Skal bli koselig Ellers har jeg ingen planer. Kanskje jeg rekker å sy litt også. Driver på med noen nissepar som skal gies bort i julegave. Ha en fin kveld, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 29. november 2006 #189 Del Skrevet 29. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 6. desember 2006 #190 Del Skrevet 6. desember 2006 Nå, hvordan står det til der oppe i nord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 8. desember 2006 #191 Del Skrevet 8. desember 2006 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. desember 2006 #192 Del Skrevet 9. desember 2006 God helg ← God helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. desember 2006 #193 Del Skrevet 9. desember 2006 Blir jo bare lengre og lengre tid mellom hver gang jeg er innom boka mi jo... Har vel muligens sammenheng med at det ikke skjer så mye i livet mitt nå egentlig...har "meldt meg litt ut" for tiden, kjenner jeg. Men helga blir koselig, håper jeg. Skal lage knekk, karameller og peppermyntedrops ilag med sambo (venter bare på at han skal stå opp nå...), dessuten skal jeg strikke ferdig ett pledd til svigermor, og gjøre ferdig noen nisser jeg syr på. Er også invitert til svigermor iløpet av helga. Tror det blir en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. desember 2006 #194 Del Skrevet 15. desember 2006 Hallo i natten! Har vært flink de siste dagene! Har fått gjort så mye! (må bare skryte litt...) Er ferdig med pleddet til svigermor, har lagd karameller, peppermyntedrops og brente mandler, har kjøpt nesten alle julegavene og pakka inn de som skal sendes i morgen, har lagd endel julepynt og pynta litt i huset ("storpyntinga" tar jeg til helga), har vaska klær til den store gullmedaljen og vaska hos mormor og morfar. I tillegg har jeg vært en dag på jobb denne uken selv om det egentlig er friuka mi. Hvorfor føler jeg meg så "tom"? Har det igrunnen ikke så bra, selv om jeg slipper gråteanfallene jeg hadde før. Vet vel svaret selv egentlig...det tar på å ha ansvaret for alt, og at sambo er så mye syk. Migrene. Men vet egentlig ikke hvordan han har det, og hva han føler. Han "prater" ikke med meg Vet ikke hva jeg skal gjøre for "å nå igjennom" til han. Idag har han hatt migrene og ikke vært ute av senga. Må prøve å prate med han i romjula...nå har jeg ikke energi til det. Her om dagen ringte moren hans meg. Hun ville høre om ikke jeg kunne bli med sambo å utføre en jobb han har påtatt seg. Selvfølgelig kunne jeg det, men blir litt skuffa når han ikke har fortalt meg grunnen til at han ikke har dratt dit tidligere. Grunnen er at han grudde seg sånn. Kunne han ikke ha sagt det til meg da? Blir litt såra over at han "tør" å prate med moren sin og ikke med meg om det. Iallefall siden jeg ofte spør han om det er noe galt eller om han har det bra. Håper ting blir bedre etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 15. desember 2006 #195 Del Skrevet 15. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. desember 2006 #196 Del Skrevet 21. desember 2006 Nå må det bli jul snart før jeg sliter meg alldeles ut... Idag er planen: * vaske gjesterommet * yttergangen * soverommet (vaske og skifte sengetøy) * vaske klær * hente en pakke på posten * pakke inn julegavan * gå på loftet med tomesker * rydde opp klær på badet * bake rundstykker * lage flere brente mandler * støvsuge sofaen * bære inn ved * handle * vanne blomster * sy ferdig 2 store julehjerter Tror det var lurt at jeg ikke gikk å la meg etter at jeg våknet på sofaen for en time siden hvis jeg skal rekke alt idag... Planer for fredagen : * kjøre søppel * levere julegaver * tømme aske og vaske ovnsvinduene Håper sambo kan ta aske og ovnsvinduene...Han har fått senebetennelse i begge skuldrene. Skal til lege idag. Men tipper han sier han skal holde seg i ro. Jippi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. desember 2006 #197 Del Skrevet 21. desember 2006 * vaske gjesterommet * yttergangen * soverommet (vaske og skifte sengetøy) * vaske klær * hente en pakke på posten * pakke inn julegavan * gå på loftet med tomesker * rydde opp klær på badet * bake rundstykker * lage flere brente mandler * støvsuge sofaen * bære inn ved * handle * vanne blomster * sy ferdig 2 store julehjerter Planer for fredagen : * kjøre søppel * levere julegaver * tømme aske og vaske ovnsvinduene ← Syns jeg har vært flink idag! Tar resten i morgen. Lurer på om jeg skal ta meg en tur ut i morgen for å finne noe mer til sambo? Er plutselig ikke så fornøyd med det jeg har kjøpt :klø: Nå skal jeg se litt på tv før jeg finner ut om jeg gidder å lage brente mandler eller rundstykker før jeg legger meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 23. desember 2006 #198 Del Skrevet 23. desember 2006 GOD JUL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 31. desember 2006 #199 Del Skrevet 31. desember 2006 Godt nyttår!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. januar 2007 #200 Del Skrevet 3. januar 2007 Godt nyttår!! ← Takk for det! Godt nyttår til deg å! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå