Susan Sto Helit Skrevet 26. august 2006 Forfatter #361 Del Skrevet 26. august 2006 Da var albumet med de "ofisielle" hentet. Det er bare helt nydelig! Begge fotografene på studioet har klart å kommentere at selv om det ikke er spesielt lenge siden, så synes ikke den store magen min på bildene i det hele tatt. (Men nå synes den veldig! Ikke noe tvil, liksom. ) Hadde nok VELDIG flaks med timingen til nurket når det gjelder voksing. Det bestemte seg for å ikke ødelegge for mamman sin og den flotte brudekjolen hennes. Nå har vi snart ryddet ut av kjøkkenet. Har planer om å få ryddet plass i alle rom, så vi klarer å finne plass til alle de fine bryllupsgavene. (Ja, og så tingene til knøttet da!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 31. august 2006 #362 Del Skrevet 31. august 2006 Faar vi se noen bryllupsbilder, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 31. august 2006 Forfatter #363 Del Skrevet 31. august 2006 Faar vi se noen bryllupsbilder, eller? ← Send en pm med en mailadresse du, så skal jeg sende over noen bilder jeg. Legger ikke ut her, og er usikker på om jeg får sendt dem på en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 31. august 2006 #364 Del Skrevet 31. august 2006 sender PM jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 5. september 2006 Forfatter #365 Del Skrevet 5. september 2006 Da er bilder sendt til de som har bedt om det. Legger forresten ut et bilde av kaka vår jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 6. september 2006 Forfatter #366 Del Skrevet 6. september 2006 La ut kjolen min på finn.no sent igår kveld, og allerde har det vært 90 stk som har åpnet annonsen... Uff.... Vil ikke at noen skal kjøpe den jeg! Går og håper på at ingen vil ha den. (Selv om det hadde vært fint å fått solgt den. Da hadde jeg knapt nok hatt utgifter til brudekjole!) Dessuten er det et plassproblem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 18. september 2006 Forfatter #367 Del Skrevet 18. september 2006 Har som tidligere nevnt planer om å stenge denne boka så fort takkekortene er sendt. Desverre har de 2-3 ukene det skulle ta å få dem allerede blitt til 4 uker, og de er fortsatt ikke klare. Uff, og vi som har alle gavene stående utover gulvet fortsatt, i påvente av kortene! Skulle gjerne kommet igang med å bruke gavekortene og bytte de tingene som skal byttes! Kjolen er ikke solgt ennå. (Heldigvis?) Men alle rundt meg er kjempehappy for at jeg prøver! Det er liksom godkjent å beholde den dersom jeg har prøvd å selge, men ikke klarer. Men det blir vel et nytt forsøk på nyåret om det ikke går nå, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 23. september 2006 Forfatter #368 Del Skrevet 23. september 2006 Hurra, da har vi fått takkekortene! Har begynt å skrive dem også, nærmer meg halvveis. (Men konvoluttene er igjen ennå, så det er vel mer 1/4 jeg nærmer meg.) Men nå skal jo Elsklingen også hjelpe til med konvolutter og adresser, så det går nok forterere! Har begynt å ta i bruk noen gaver også. Deilig å ikke bare ha dem stående i eskene sine! Ikke så lenge før jeg stenger denne boka, altså, men Julegavens reise fortsetter jo en stund til, og etter det blir det vel en vanlig dagbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 29. september 2006 Forfatter #369 Del Skrevet 29. september 2006 Da er takkekortene på vei til de som skal ha dem, bryllupsgavene er på vei til å finne plassene sine, og kjolen ute på markedet for å bli forsøkt solgt. Dermed må jeg vel innrømme at bryllupsdagbok ikke lenger er det jeg har mest behov for. De som ønsker er jo velkommen til å fortsette å følge min og Julegavens ferd mot fødsel, og senere mitt liv som småbarnsmamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg