Gå til innhold

Samtaler i natten!

Gjest Bøllefrøet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg holder meg til studentene, ja.

Her er en del harry folk i tresko og islender-genser og Volvoer.... Men det er leeeeenge siden jeg var på den siden. Og da rånet jeg med pappas stasjonsvogn :ler: og hadde nettopp fått lappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har ikke det. *sparepenger*

Men skal ha meg så snart jeg er ferdig med utdannelsen. Da er jeg nødt til å ha en som kan frakte meg inni de innerste fjordtarmene på de minste skolene i tilfelle det skulle vere skrikende behov for meg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
Nei jeg har ikke det. *sparepenger*

Men skal ha meg så snart jeg er ferdig med utdannelsen. Da er jeg nødt til å ha en som kan frakte meg inni de innerste fjordtarmene på de minste skolene i tilfelle det skulle vere skrikende behov for meg der.

Har ikke bil selv jeg, bruker bare sambos innimellom når jeg skal noe.. ;) Kjekt sånn sett.. Hehe.. Skulle egentlig hatt en bil jeg skulle få av en i familien som ikke kan kjøre lenger, men min sleipe far rappa den ja, så den kan jeg se langt etter :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Best å bruke denne funsjonen siden jeg har lært den. :)

Har ikke bil selv jeg, bruker bare sambos innimellom når jeg skal noe.. ;) Kjekt sånn sett.. Hehe.. Skulle egentlig hatt en bil jeg skulle få av en i familien som ikke kan kjøre lenger, men min sleipe far rappa den ja, så den kan jeg se langt etter :roll:

Jeg bor ikke så veeeldig langt fra mine foreldre, så jeg får låne bilen deres dersom jeg trenger det. Så jeg er ikke helt lost, men gleder meg veldig til å få frihet med egen bil!

Du fortjente det, vet du :)

Vet ikke helt hva jeg har gjort som fortjener det, men hyggelig er det uansett! Kjekt å høre at man er morsom. :) Men jeg tror vi har ganske lik humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
Men jeg tror vi har ganske lik humor.

Ja :)

Sambo sier jeg har dårlig humor :hoho: Men jeg er egentlig ganske enig med han, for når jeg er overtrøtt kan jeg dø av latter av det meste egentlig.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle finne fram en morsom link til deg også, emn da kræsja hele datan, så jeg gikk ut etter ved mens jeg restartet. Jeg gled ag falt ut i 2 meter med sne.. :hoho: Hils på snemannen kalle!

Det er ikke lett å reise seg når mann ligger på bunnen av så mye sne, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...