Gjest Bøllefrøet Skrevet 14. mars 2006 #1 Del Skrevet 14. mars 2006 Marta og jeg fant ut at vi måtte starte vår egen lille fellesdagbok siden våre nattlige samtaler har gått hardt utover våre dagbøkene våre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 14. mars 2006 #2 Del Skrevet 14. mars 2006 YEYEYEYEYE!!!! Og så den obligatoriske til oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 14. mars 2006 #3 Del Skrevet 14. mars 2006 til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 14. mars 2006 #4 Del Skrevet 14. mars 2006 Kult! Nå har vi liksom noe sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 14. mars 2006 #5 Del Skrevet 14. mars 2006 Jepp Wooohooo! Skjedde det noe mer mellom deg og han fyren den gangen på byen forresten? Eller bare den klemmen? Hihi.. Får prøve å begrense stedene vi har samtaler da, hvis ikke går jeg sikkert i surr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 14. mars 2006 #6 Del Skrevet 14. mars 2006 Ja nå holder jeg mer her inne. Joda... Jeg fikk jo litt mere en en klem tilbake Og litt mer en det også Såååee...joda.. Godt å vite at man ikke gror gjen liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 14. mars 2006 #7 Del Skrevet 14. mars 2006 Tenkte meg vel kanskje det, ja *fniser* "Gror igjen" :hoho: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 14. mars 2006 #8 Del Skrevet 14. mars 2006 Ja?? herlighet da. Jeg var jo ikke sikker lenger.. så nå er jeg litt sexuelt frustrert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 14. mars 2006 #9 Del Skrevet 14. mars 2006 Kjenner til den følelsen Seksuelt frustrert altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 14. mars 2006 #10 Del Skrevet 14. mars 2006 Ja.... Jeg ler ikke mye, jeg , altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 14. mars 2006 #11 Del Skrevet 14. mars 2006 Hvor gammel er denne mannen du flørter med da? Hvordan ser han ut? *Nysgjerrigper på loftet som tisser så ofte* (Det pleide mamma å si når jeg lurte på noe hun ikke ville fortelle ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 14. mars 2006 #12 Del Skrevet 14. mars 2006 *håper ikke her er noen jeg kjenner her inne* Han er like gammel som meg. Så er han høy. Så høy at jeg kan gå med høye høler og han er fortsatt den høyeste. (det er nesten et must enda jeg nesten aldri går med høye hæler) Mørk med blå øyne. Vanlig pen. Og så er han morsom. Han er dødsmorsom og det er viktig for meg. Pluss at jeg tror ikke han tar seg selv så altfor høytidelig. humor er viktig. Og så virket det som om han ikke er så verst på enkelte andre områder også....... *knis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 14. mars 2006 #13 Del Skrevet 14. mars 2006 Tror ærlig talt det ikke er så mange som kommer til å lese denne dagboka/tråden uansett Hihi Hørtes jo bra ut det der Også må man jo teste ut varene før man kjøper! (Det der sa jeg bare for å være harry ) Bra han er høy da.. Sambo er like høy som meg (rundt 174), og jeg går ofte med høye hæler, så da "mobber" jeg han litt for å være lav Jeg kjøpte meg ny kosedress i velour på H&M i dag kjempedigg! *kose* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 14. mars 2006 #14 Del Skrevet 14. mars 2006 Nei, tror heller ikke det er så mange som kommer til å stikke nasen innom her så jeg kan vel bare la det meste få fritt utløp..hihi Kosedress, ja. Det har ikke jeg, men jeg har en gull pjamas som jeg diller rundt i sammen med tøflene mine. Da ser jeg attraktiv ut da Lurer ikke samboen på hva du driver med her inne? Eller står han over skulderen og leser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 14. mars 2006 #15 Del Skrevet 14. mars 2006 Han lurte i sted på hva jeg drev med, så sa jeg at jeg prata med deg Men han snoker ikke da, han holder seg unna kg Men jeg skriver ikke noe som er "hemmelig", så det er ikke så nøye om han hadde gjort det, men jeg vet han ikke har noen interesse av å "snoke" uansett Ja, jeg har en annen kosedress som er helt utslitt, og en pyjamas som er eldgammel.. Ser skikkelig attraktiv ut de dagene jeg går rundt i det ja Spesielt hvis det er søndag og jeg ikke har giddet å gre meg eller sminke meg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 14. mars 2006 #16 Del Skrevet 14. mars 2006 Hehe.. nei søndager er det lite som skjer så da ser ikke jeg heller så fryktelig stylet ut. hehe Hvordan går det med den andre saken da? Kvalmen , mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 14. mars 2006 #17 Del Skrevet 14. mars 2006 De fleste er vel ikke så sminkede på søndager.. Unntatt kanskje noen jåle-fjortisser som heller hadde dødd enn at noen hadde sett dem uten sminke Nja, var litt på morgenen i dag.. Har gått greit resten av dagen.. Så håper det ikke er noe.. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 14. mars 2006 #18 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Det er sikkert ingen ting. Lurer på om jeg skal svare på den mailen eller om jeg skal vere litt kostbar og vente til i morgen. Tror jeg klekker ut et godt svar til i morgen. Ikke denne helgen som kommer, men neste skal jeg ut (kryss i taket) Da skal Jenta mi overnatte i barnehagen og jeg har et helt døgn fri!!!! Endret 14. mars 2006 av marta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 14. mars 2006 #19 Del Skrevet 14. mars 2006 Hehe.. Ja, vent til i morgen Så gøy da! Kanskje du får med deg han ut også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 14. mars 2006 #20 Del Skrevet 14. mars 2006 Tilfeldigvis Så er det første helgen han er hjemme så jeg regner nesten med han skal ut. Håper det. Hva skal han gjøre hjemme på en lørdagskveld da liksom??? Se på Tore på sporet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå