Gå til innhold

Hvor vil du ikke reise hen?

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet
Syria, Russland, Iran, Irak, Tsjekkia og hele det området der (midt-østen), bulgaria, botswana, nigeria...

:ler: Det var da en rimelig vid def. av midt-østen...

Videoannonse
Annonse
Gjest Lupi ii.
Skrevet
:ler:  Det var da en rimelig vid def. av midt-østen...

nei, nei. uttrykte jeg meg uklart? jeg mente iran, irak, tsjekkia og hele midt-østen :D :sjenert:

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet
nei, nei. uttrykte jeg meg uklart? jeg mente iran, irak, tsjekkia og hele midt-østen :D  :sjenert:

? tsjekkia :ler:

Gjest Lupi ii.
Skrevet

crap :forvirret:

ok, midt-østen og østblokk-land da. sånn, det skulle dekke det meste :) now, leave me alone :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har aldri hatt spesielt lyst til å reise til USA. Vet ikke hvorfor. Men Alaska hadde vært spennende da.

Har heller aldri hatt lyst til å reise til Thailand. Har vært 1 gang i "syden", greit nok, men skikkelig kjedelig, egentlig. Jeg liker mer opplevelseseferie, og så er jeg ikke så overbegeistret for varme. Har lyst til å reise til Island.

Gjest Gjesta
Skrevet
Hæh?  :overrasket:  Her kunne jeg kommet med ørten motargumenter (skal forsøke å begrense meg...  ;)  ) Vancouver er bla en av verdens desidert kuuleste byer! Utrolig laidbacke og hyggelige mennesker, mangfold, strender, shopping, fantastiske parker og et yrende folkeliv.... 

...og hva med feks å stå på ski i Whistler.... ?

My Webpage

Ok da, så kunne jeg vel reise til Canada. Det jeg egentlig mener er at jeg ikke ville prioritert Canada. Men hvis jeg har sett alle andre steder jeg ønsker å se har jeg jo ikke noe prinsipielt i mot Canada. Har hørt det er veldig likt Norge, så da tenker jeg at det er litt kjedelig å reise så langt for noe som etter sigende er så likt det jeg finner her. Men nå fikk jeg litt lyst til å reise til vancouver da ;-)

Skrevet

Kan ikke tenke meg midtøsten.

Det er for urolig og lite positivt område.

Gjest Gjest
Skrevet

Muslimland, sameland og svigerforeldrenes/svigerfamiliens residens.

Skrekk og gru.

Skrevet
herregud  :ler:

Hvorfor ikke? jeg tipper du har värt på samtlige steder ;)

Der tipper du helt feil. Jeg har ikke vært noen av stedene og kunne aldri tenkt meg å reise dit heller. Hvorfor har jeg vel begrunnet i en annen post; jeg liker ikke overbefolkede steder ;-)

Gjest Travelmom
Skrevet
Ok da, så kunne jeg vel reise til Canada. Det jeg egentlig mener er at jeg ikke ville prioritert Canada. Men hvis jeg har sett alle andre steder jeg ønsker å se har jeg jo ikke noe prinsipielt i mot Canada. Har hørt det er veldig likt Norge, så da tenker jeg at det er litt kjedelig å reise så langt for noe som etter sigende er så likt det jeg finner her. Men nå fikk jeg litt lyst til å reise til vancouver da ;-)

Hi hi... alltid kjekt å kunne omvende noen.... ;) Jeg er en reise-misjonær rett og slett....!

My Webpage

Skrevet

Akkurat nå vil jeg helst ikke til Irak eller Afghanistan. Ellers er jeg nok åpen for det meste.

Skrevet

Jeg er åpen for å reise til alle steder jeg foreløpig ikke har besøkt + de fleste av stedene jeg har besøkt, men da måtte jeg hatt veeeeldig god råd og et utroooooooooooolig langt liv. Av de stedene jeg har vært som jeg ikke er interessert i å besøke igjen er London. Passet rett og slett ikke for meg. For mye folk og stress og by. Mye kultur og tilbud, men ikke den sjarmen jeg har funnet andre steder.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg reiser aldri tilbake til Sunny Beach i Bulgaria.

Gjest -eline-
Skrevet

Så lenge det er trygt å reise så har jeg egentlig ingen steder jeg ikke vil dra til...selvsagt noen står høyere opp enn andre, men ingen jeg vil si jeg aldri i verden vil dra til.

Skrevet
Så lenge det er trygt å reise så har jeg egentlig ingen steder jeg ikke vil dra til...selvsagt noen står høyere opp enn andre, men ingen jeg vil si jeg aldri i verden vil dra til.

Enig med -eline-. Men jeg har ikke lyst og kommer aldri til å dra på all-inclusivesteder. Det strider mot all min oppfatning av å reise og oppleve, samt av hensyn til lokalbefolkningen.

Gjest Sille
Skrevet

Jeg vil ikke reise til Gran Canaria. Noe mindre sjarmerende kan jeg rett og slett ikke tenke meg.

Ellers er jeg ganske fleksibel ;)

Gjest Sille
Skrevet
Enig med -eline-. Men jeg har ikke lyst og kommer aldri til å dra på all-inclusivesteder. Det strider mot all min oppfatning av å reise og oppleve, samt av hensyn til lokalbefolkningen.

Så utrolig enig med deg! Jeg hadde aldri klart å kost meg på en all-inclusive tur, synes det er et litt "kvalmt" konsept, og det strider imot mine alle mine prinsipper. Men hver sin smak :)

Gjest Gjest
Skrevet

Tyrkia topper til de grader min liste over steder jeg ALDRI mer kommer til å reise til.

Sundsvall i Sverige kommer laaaangt etter Tyrkia.

Skrevet

Jeg har ikke lyst til å reise til England, Russland, Romania, Irak...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...