Gå til innhold

Hvor vil du ikke reise hen?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I Finland er de lave og likner på samer, m.a.o. ingen aktuelle menn.

Ler meg ihjel! Jeg kjenner flere nydelige finner, og ingen som ligner på samer :ler:

Skrevet

Selv vil jeg aldri reise til India, Colombia, Hawaii, Tyrkia, indre deler av Asia (stani-stani-stan-landene). For øyeblikket er Bagdad helt utelukket også :) men Midtøsten er ellers strålende fint å reise i, drømmer om å dra til Iran men da må det være på Tema-tur med guide. Og Libya vet jeg er veldig bra. Men så har jeg en sær forkjærlighet for å reise motstrøms...

Gjest Gjest
Skrevet

Store deler av Sverige, greit som transitland, Bergen - Norge, fastlandsSpania

Gjest Gjest
Skrevet

Tyrkia

Bulgaria

Gran Canaria

Polen (+ resten av østblokk-europa)

Russland

Deler av Afrika

Store deler av midt-østen

Gjest Gjest
Skrevet

Så lenge det ikke er krigsherjet el ser jeg ikke problemet..

Jeg har lyst til å reise over alt, men vil ikke utsette meg for stor fare (krigssoner ol) eller støtte alle regimer (lot f.eks være å dra inn i Myanmar i fjor).

Men å ikke ville dra til "normale ferieland" som canada, spania, egypt osv synes jeg er veldig merkelig..

Skrevet
Så lenge det ikke er krigsherjet el ser jeg ikke problemet..

Jeg har lyst til å reise over alt, men vil ikke utsette meg for stor fare (krigssoner ol) eller støtte alle regimer (lot f.eks være å dra inn i Myanmar i fjor).

Men å ikke ville dra til "normale ferieland" som canada, spania, egypt osv synes jeg er veldig merkelig..

Skriver under på denne jeg

Skrevet

Jeg har riktig nok ikke noe i mot Canada, men jeg sa at jeg for min del ikke kunne tenkt meg å reist til et sterkt turistifisert Syden. Hvorfor? Jeg synes det er drittkjedelig å møte Olsen, Hansen, Jansen og Knutsen på tur. Jeg reiser ikke bort for å møte andre nordmenn. Dessuten synes jeg ikke "bad & sol"-ferier er så voldsomt spennende; jeg vil heller foreta meg noe når jeg først reiser.

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

India.

Spennende kanskje, men usj a meg så primitivt og skittent. Kuer i gatene, bading i Ganges, barnedrap osv.. Tenk at religion kan ha sånn innvirkning på et lands utvikling..

Ønsket egentlig å reise dit, men etter å ha lest Færøviks reiseskildring forsvant den lysten, gitt.

Gjest Gjest
Skrevet

Hmm.. Jeg har ingen land jeg vil styre unna, så lenge det er trygt. Selvfølgelig er det steder jeg ikke prioriterer like høyt som andre, men kommer ikke på noen land som, i fredstid, er fullstendig uaktuelt.

Det er tydeligvis mange fordommer der ute...

Skrevet

Bortsett fra krigssoner o.l. er det vel ikke så mange land jeg ikke vil reise til om muligheten byr seg, men om jeg aktivt ville gått inn for å få reist dit, er jo en annen sak...

Gjest gjest1
Skrevet

I utgangspunktet er jeg åpen for å reise hvor som helst, så lenge det er trygt.

Men det er likvel endel steder jeg ikke på eget initiativ kommer til å reise til (men reiselysten som jeg er hadde jeg nok blitt med om noen hadde invitert meg). F.eks. Grønland, Rusland, Sveits, Pakistan, Colombia, Alaska...

Ikke at jeg egentlig har noe imot disse stedene, jeg føler bare ingen dragning mot å reise dit.

Gjest Travelmom
Skrevet
Canada.

Hæh? :overrasket: Her kunne jeg kommet med ørten motargumenter (skal forsøke å begrense meg... ;) ) Vancouver er bla en av verdens desidert kuuleste byer! Utrolig laidbacke og hyggelige mennesker, mangfold, strender, shopping, fantastiske parker og et yrende folkeliv....

...og hva med feks å stå på ski i Whistler.... ?

My Webpage

Gjest Gjest
Skrevet

Det folk kaller "Syden". Finnes det noe mer sjarm-løst???

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet (endret)
Jeg hadde ikke betalt for noen tur til Gran Canaria, Tenerife, Lanzarote, Fuerteventura, turistifisert-Hellas, Kypros, Kreta, turistifisert-Tyrkia, turistifisert-Egypt osv. Generelt hele "Syden".

herregud :ler:

Hvorfor ikke? jeg tipper du har värt på samtlige steder ;)

Endret av ¤Humlen¤
Skrevet
Det folk kaller "Syden". Finnes det noe mer sjarm-løst???

Finnes da mange plasser i "syden" med masse sjarm. Synes nå jeg iallefall :)

• Liker 1
Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Jeg vil, som mange andre ikke vil her, gjerne dra til hele öst-eurpoa, Russland, India, Grönnland, Finland, jaaa. HVorfor vil man IKKE dra ett sted liksom?

Öst-Eurpoa er jo iallefall kjempe spennende!! POlen, herregud, har noen lest om Polen? Ahh, jeg kan dessverre ikke forstå meg på mange her inne!

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Og hele feite syden - dere er så spesielle som ikke vil dit assa - oppleve noe mer lissom, og det å möte "hansen", uffamei!!! Ässj!

:overrasket::overrasket::overrasket:

Gjest Lupi ii.
Skrevet

Syria, Russland, Iran, Irak, Tsjekkia og hele det området der (midt-østen), bulgaria, botswana, nigeria...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...