Gjest gjesta Skrevet 12. mars 2006 #1 Skrevet 12. mars 2006 Ja, hvilke steder vil du ikke betale penger for å dra til? Er nok ingen steder jeg hadde takket nei til hvis jeg vant turen, men hvis jeg skal betale for turen selv.. da frister ikke Hawaii så mye, heller ikke Phuket! Før ville jeg heller ikke til Kina og Egypt, men det har endret seg nå
Theka Skrevet 12. mars 2006 #2 Skrevet 12. mars 2006 Tror nok ikke jeg ville reist til Jerusalem. Vet ikke hvorfor, men det er noe inni meg som har bestemt akkurat det.
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2006 #4 Skrevet 12. mars 2006 Tror ikke det er noen steder jeg ikke vil til jeg... Men det er jo forskjell på når jeg kan tenke meg å dra da... Er ikke så hypp på Bagdad ennå, men på sikt kunne jeg godt tenke meg å reise dit
Lealaus Skrevet 12. mars 2006 #5 Skrevet 12. mars 2006 Jeg hadde ikke betalt for noen tur til Gran Canaria, Tenerife, Lanzarote, Fuerteventura, turistifisert-Hellas, Kypros, Kreta, turistifisert-Tyrkia, turistifisert-Egypt osv. Generelt hele "Syden".
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #6 Skrevet 12. mars 2006 Canada. ← Hvorfor det? Finnes noen perler der borte også (Montreal er f eks en by jeg kunne bodd i), selv om jeg kan styre meg for "tømmerhugger-landsbyer" o.l... Tja, egentlig hadde de aller fleste typer steder vært morsomme å se, men jeg hadde nok ikke giddet å kaste bort mine egne penger på de mest überturistifiserte småbyene i "Syden". Jeg hadde også kvidd meg for å å dra til Angola, Sierra Leone o.l... Og Bagdad og andre urolige krigsherjede områder. Jeg ville nok heller ikke brukt ferien min på hiking i Alpene eller lengre byferie i noen sveitsisk by. Kjedelig?
Goosebump Skrevet 12. mars 2006 #7 Skrevet 12. mars 2006 midtøsten. Ikke så veldig keen på å dra tilbake til Egypt heller
Catus Skrevet 12. mars 2006 #8 Skrevet 12. mars 2006 Kan ikke si at det frister så veldig med USA.. Har i grunnen aldri hatt lyst til å reise dit, uten at jeg kan spesifisere helt hvorfor..
Gjest Sukkerert Skrevet 12. mars 2006 #9 Skrevet 12. mars 2006 Pattaya i Thailand. Gudsforlatt sted med masse sexturisme.
Gjest gjest1 Skrevet 12. mars 2006 #11 Skrevet 12. mars 2006 Store deler av Afrika, og Midtøsten hadde vært utelukket for min del.
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2006 #13 Skrevet 12. mars 2006 Hvorfor det? Finnes noen perler der borte også (Montreal er f eks en by jeg kunne bodd i), selv om jeg kan styre meg for "tømmerhugger-landsbyer" o.l... ← Altså, jeg har ikke noe genuint imot Canada, men det frister veldig lite. Vet ikke hvorfor. Men virker litt kjedelig. Det er selvfølgelig en del land og steder som frister enda mindre pga krig og uroligheter. Typiske "sydensteder" kan godt friste meg. Noen ganger er det å ligge pal på en strand sammen med andre skandinavier det eneste saliggjørende, selv om det er litt harry og tabu? Alt til sin tid, kanskje.
*Ariel* Skrevet 12. mars 2006 #14 Skrevet 12. mars 2006 Vil aldri dra til USA, Tyrkia, Egypt og Thailand.
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #15 Skrevet 12. mars 2006 Styrer unna Tyrkia, Midtøsten, Nord-Norge, Sameland, Tunisia, fattige afrikanske land med bare sorte, Finland, Estland, Romania, Polen, Slovakia...orker ikke fattige folk med desperat trang ettter å være pushy på alle besøkende. Tyrkere er forferdelige, de skal snakke med deg hele tiden, får aldri gå i fred jo! I Finland er de lave og likner på samer, m.a.o. ingen aktuelle menn. I Nord-Norge snakker de så stygt, de kan ikke behandle damer på en ordentlig måte og samer er stygge.
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #16 Skrevet 12. mars 2006 I tillegg: Asia! I Asia er de så mange, alle ser like ut, alle er lave, alle spiser ris, de serverer mat av løskatter-og hunder, spiser rotter, mus og slanger gjør de også...mange i Thailand er møkkete og det springer rundt tiggere, løsbarn og løshunder overralt. De har ikke nådd langt i utviklingen og alt er masete og slitsomt der, det samme gjelder Malaysia, ekkel mat er det også der.
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #17 Skrevet 12. mars 2006 Styrer unna Tyrkia, Midtøsten, Nord-Norge, Sameland, Tunisia, fattige afrikanske land med bare sorte, Finland, Estland, Romania, Polen, Slovakia...orker ikke fattige folk med desperat trang ettter å være pushy på alle besøkende. Tyrkere er forferdelige, de skal snakke med deg hele tiden, får aldri gå i fred jo! I Finland er de lave og likner på samer, m.a.o. ingen aktuelle menn. I Nord-Norge snakker de så stygt, de kan ikke behandle damer på en ordentlig måte og samer er stygge. ← :kgblunk:
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #18 Skrevet 12. mars 2006 I tillegg: Asia! I Asia er de så mange, alle ser like ut, alle er lave, alle spiser ris, de serverer mat av løskatter-og hunder, spiser rotter, mus og slanger gjør de også...mange i Thailand er møkkete og det springer rundt tiggere, løsbarn og løshunder overralt. De har ikke nådd langt i utviklingen og alt er masete og slitsomt der, det samme gjelder Malaysia, ekkel mat er det også der. ← Og en til..
Gjest King James Skrevet 12. mars 2006 #19 Skrevet 12. mars 2006 USA ihvertfall ikke så lenge Bush er president. Ellers så tror jeg at jeg drar til vilket som helst land
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå