Gå til innhold

Nytt svorskt frö planterat


Furstina

Anbefalte innlegg

))))))))))))))))))))))fødevibber(((((((((((((((((((((((((

))))))))))))))))))))))fødevibber(((((((((((((((((((((((((

((((((((((((((((((((((fødevibber)))))))))))))))))))))))))

))))))))))))))))))))))fødevibber(((((((((((((((((((((((((

((((((((((((((((((((((fødevibber)))))))))))))))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tack för vibber, vinker och allt.

Fortfarande här.

Sonen på dagis men hostar lite (som alla andra barn på avdelningen)

Mannen ledig i dag men dålig.

Jag har köpt godis och morotsjuice och surfar...

...ingen bebis på väg ut här inte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men Linn3c! Är du redan online!?!

Gratulerer till småtten!

*rusa in i Linn3cs dagbok för att gratulera*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Furstina - har du sett at tickeren din sier at det er 11 mnd og 28 dager til termin? :overrasket:

Jodå det har jag sett - men det tänker jag inte tro på! :sur:

:ler:

still no action...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her her var det stille...før stormen eller??

Hvem er sladris her inne da?

:klem:

Ja vi kan väl hoppas att det är lugnet före stormen... vi har varit på middag hemma hos en dagiskompis och hans föräldrar. Hade med oss en mycket mycket trött kille hem - han lät som en trasig brandbil nästan hela vägen till sängen. Tröttgråt som inte riktigt var gråt...

Jag har nog inte tänkt på det här med sladdris, men jag kan skicka dig ett SMS om du vill?

I morgon ska vi på IKEA med norrlandssläkten och sen är det middag på kvällen - men alltså jag kan ställa in de planerna om lilltjejen vill ut. Dock tror jag mer på nästa helg, den 4:e kanske? Eller så gör hon det enkelt för mamman sin och tittar ut den 6:e. Både man och son fyller år den 6:e, fast olika månader då... Fast det känns väldigt långt till den 6:e

Nu har jag faktiskt hamnat i samma modus som sist - känslan av att jag kommer nog gå gravid för alltid, att magen är här för att stanna och det här är så som jag kommer se ut resten av livet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag ska hålla ut men visst är det lite orättvist att jag som omföderska är kvar här, när "alla andra" med termin kring mig fått sina barn??

Linn3c i går, Missbumblebee i dag och Epona har inte varit online sen i går förmiddag och hade känningar då... borde inte en omföderska föda tidigare och kanske ha rätt att gå före i kön? ;)

Jag är jätteglad för deras skull men det känns lite snopet att få vänta på övertid helt ensam...

...nej jag vet att jag inte är ensam, ni är ju en hel drös där ute som skickar vibbar och hoppar för mig.

Kanske födsel i natt då? Och jo, ja, de kommer ju faktist ut till slut - de gör ju de. Hoppas bara det är innan KGs ticker tycker det är termin ;)

natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...